بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات هر سال کمتر از پارسال, قحطی اجنبی ها! ، گزارشی از حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر

    رقابت‌های لیگ برتر کشور عزیزمان ایران در حالی شروع شده است است که بعید است تا نقل و انتقالات زمستانی،بازیکن شاخصی جابجا شود و باید گفت که تیم‌ها بسته شده‌اند و

    هر سال کمتر از پارسال, قحطی اجنبی ها! ، گزارشی از حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر

    گزارشی از حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر؛هر سال کمتر از پارسال/قحطی اجنبی ها!

    عبارات مهم : ایران

    رقابت های لیگ برتر کشور عزیزمان ایران در حالی شروع شده است است که بعید است تا نقل و انتقالات زمستانی،بازیکن شاخصی جابجا شود و باید گفت که تیم ها بسته شده است اند و حالا وارد کوران بزرگی شده است اند.

    به گزارش خبرآنلاین؛ اگرچه یکی از انتقادهای بزرگ به لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران حضور بازیکنان خارجی بی کیفیت در آن هست، ولی جدا از بحث کیفی، در بحث کمی نیز امسال شاهد حضور کمترین بازیکن خارجی در لیگ برتر هستیم؛ توصیه ای که می تواند یک نقطه ضعف بزرگ جهت فوتبال باشگاهی کشور عزیزمان ایران به شمار آید. فوتبال کشور عزیزمان ایران الان ۶سالی است که در صدر تیم های آسیایی رنکینگ فیفا واقع شده است است ولی شاید یکی از دلایلی که باعث شده است لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران در رده بندی لیگ هایی آسیایی جایی در میان ۵ لیگ برتر نداشته باشد همین عدم استقبال بازیکنان خوب خارجی در تیم های ایرانی باشد.

    هر سال کمتر از پارسال, قحطی اجنبی ها! ، گزارشی از حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر

    طبق آخرین آمارهای منتشر شده، فصل تازه لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران تنها با حضور ۲۵ بازیکن خارجی شروع می شود که حکایت از آماری ۴۰ درصدی جهت استفاده از سهمیه بازیکنان خارجی دارد. طبق آئین نامه شرکت لیگ، تیم های حاضر در لیگ برتر می توانند از ۴ بازیکنان خارجی استفاده کنند که یکی از آنها حتما باید آسیایی باشد. با این حال تعداد بازیکنان آسیایی شاغل در لیگ هفدهم فعلا فقط ۶ بازیکن هست؛ جباروف از ازبکستان، علی حمام و ربیع عطا از لبنان و ۳ عراقی به نام های جاسم کرار، مروان حسین و بشار رسن که اولی پرحاشیه ترین بازیکن خارجی تاریخ فوتبال ماست و سومی هم فعلا فقط با پرسپولیس توافق کرده است!

    ۱۹ بازیکن غیر آسیایی و خارجی لیگ هفدهم هم عمدتا برزیلی هستند. آگوستو سزار، لوسیانو پریرا، مگنو باتیستا در صنعت نفت، کایرو رودریگویز و لی اولیویرا در سپاهان، فرناندو خسوس در گسترش و لئوناردو پادوانی در استقلال ۷ بازیکن برزیلی شاغل در لیگ فوتبال کشور عزیزمان ایران هستند که تقریبا ۳۵ درصد بازیکنان خارجی و غیر آسیایی را تشکیل می دهند. ۳ بازیکن از گرجستان، ۲ بازیکن از کرواسی، ۲ بازیکن از ارمنستان و بازیکنانی از مالی، صربستان، کامرون، نیجریه و فرانسه (هر کشور یک بازیکن) دیگر خارجی های لیگ هفدهم را تا به این لحظه تشکیل داده اند.

    رقابت‌های لیگ برتر کشور عزیزمان ایران در حالی شروع شده است است که بعید است تا نقل و انتقالات زمستانی،بازیکن شاخصی جابجا شود و باید گفت که تیم‌ها بسته شده‌اند و

    توزیع این ۲۵ بازیکن در ترکیب ۱۶ تیم هم به هیچ وجه همسان نیست، به طوریکه تیم های پدیده، سایپا، سپیدرود رشت و تراکتورسازی بازیکن خارجی ندارد و تیم های کم بضاعتی چون پارس جنوبی و استقلال خوزستان نیز تنها از یک بازیکن خارجی در ترکیب خود استفاده می کنند. این بضاعت کم زمانی زیاد تظاهر می کند که بدانیم در سایر لیگ های معتبر آسیایی چه تعداد بازیکن خارجی با چه کیفیتی حضور دارند.

    از کی لیگ کره جنوبی شروع می کنیم؛ لیگی که فقط با حضور ۱۲ تیم برگزار می شود ولی تیم های کره ای تقریبا به طور کامل از ۴ سهمیه خود جهت جذب بازیکن خارجی استفاده کرده اند، به طوری که از ۴۸ سهمیه موجود که سقف استفاده از بازیکن خارجی در لیگ برتر کره جنوبی هست، در حال حاضر ۴۴ بازیکن در لیگ این کشور مشغول به فعالیت هستند که یکی از آنها خالد شفیعی هست. شفیعی از تراکتورسازی راهی اف سی سئول شد تا نخستین بازیکن ایرانی کی لیگ لقب بگیرد.

    حتی لیگ ۱۰ تیمی استرالیا هم به لحاظ جذب بازیکنان خارجی به مراتب بهتر از لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. A لیگ استرالیا در فصل تازه هنوز شروع نشده، ولی نام ۳۹ بازیکن خارجی در ترکیب تیم های استرالیایی دیده می شود؛ یعنی به طور میانگین هر تیم ۴ بازیکن.

    هر سال کمتر از پارسال, قحطی اجنبی ها! ، گزارشی از حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر

    لیگ حرفه ای عربستان هم امسال جهت نخستین با مجوز جذب ۶ بازیکن خارجی برگزار می شود. البته فصل تازه لیگ عربستان هنوز شروع نشده است ولی تا به امروز ۶۲ بازیکن خارجی با ۱۴ تیم لیگ حرفه ای این کشور قرارداد امضا کرده اند که آماری قابل توجه است.

    لیگ ۱۸ تیمی ژاپن با توجه به اینکه هر تیم در جی لیگ می تواند ۶ بازیکن خارجی جذب کند، در فصل جاری ۷۷ بازیکن خارجی دارد که مشهور ترین آنها لوکاس پودولسکی هست؛ مهاجمی که همراه با تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ شد. توصیه جالب راجع به جی لیگ این است که در ترکیب تمامی ۱۸ تیم حاضر در این لیگ حداقل ام دو بازیکن خارجی دیده می شود.

    رقابت‌های لیگ برتر کشور عزیزمان ایران در حالی شروع شده است است که بعید است تا نقل و انتقالات زمستانی،بازیکن شاخصی جابجا شود و باید گفت که تیم‌ها بسته شده‌اند و

    با این حال هزینه ای که چینی ها در جذب بازیکنان خوب خارجی کرده اند با سایر لیگ های معتبر اروپایی قابل مقایسه نیست. سوپرلیگ چین با داشتن ۱۶ تیم ۸۸ بازیکن خارجی در خود جای داده هست. در لیگ فوتبال چین هم هر تیم می تواند ۶ بازیکن خارجی جذب کند که حتما یکی از آنها باید آسیایی باشد. با این توصیف جز تیم لیائولینگ که ۴ بازیکن خارجی دارد، سایر تیم ها ۵ یا ۶ بازیکن خارجی دارند که عمداتا هم مشهور هستند.

    بازیکنانی چون کارلوس ته وز و ازگوئل لاوتزی از آرژانتین، گراتزیانو پله از ایتالیا، ریکاردو کاروالیو از پرتغال، بوراک ایلماز از ترکیه، جان اوبی میکل و اوبافمی مارتینز از نیجریه و البته ستاره های مشهور فوتبال برزیل همچون پائولینیو، اسکار، هالک، رالف، رناتو آگوستو، رامیرز و الکساندر پاتو، همگلی در سوپرلیگ چین حضور دارند و این شایعه به گوش می رسد که احتمالا دیگو کاستا و اوبامیانگ هم به این جمع اضافه شوند.

    هر سال کمتر از پارسال, قحطی اجنبی ها! ، گزارشی از حضور بازیکنان خارجی در لیگ برتر

    البته توضیح این توصیه مهم است که پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال کشور عزیزمان ایران تا ۱۵ شهریور ماه باز خواهد بود و احتمالا در این ۴۵ روز باقیمانده، باتوجه به اینکه اکثر بازیکنان داخلی، تیم های خود را گزینش کرده اند، نگاه مربیان لیگ برتری زیاد به جذب بازیکنان خارجی هست. حالا باید منتظر ماند و دید لیگ هفدهم، ۲۵ بعلاوه چند بازیکن خارجی را در خود جای خواهد داد. بد نیست بدانید فصل گذشته لیگ برتر فوتبال کشور عزیزمان ایران با حضور ۴۱ بازیکن خارجی برگزار شد یو در پانزدهمین دوره لیگ برتر نیز ۳۵ بازیکن خارجی حضور داشتند.

    واژه های کلیدی: ایران | خارجی | ایرانی | بازیکن | فوتبال | استفاده | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار