بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات فکر نمی‌کنم در کشور عزیزمان ایران بمانم / کی‌روش

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران اطراف شروع اردوی جدید، اوضاع بازیکنان، مصدومیت‌ها و غیبت در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

    فکر نمی‌کنم در کشور عزیزمان ایران بمانم / کی‌روش

    کی روش: فکر نمی کنم در کشور عزیزمان ایران بمانم

    عبارات مهم : ایران

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران اطراف شروع اردوی جدید، اوضاع بازیکنان، مصدومیت ها و غیبت در مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا توضیحاتی ارائه کرد.
    به گزارش ورزش سه، کارلوس کی روش در آخر نخستین روز اردوی نهایی تیم ملی راجع به مباحث متفاوت مطرح به صحبت پرداخت:

    * بعد از نخستین روز فاز اول اردوی نهایی تیم ملی ارزیابی تان از اوضاع تیم ملی چگونه است؟

    فکر نمی‌کنم در کشور عزیزمان ایران بمانم / کی‌روش

    بهتر از این نمی شد؛ از این بدتر هم نمی شد. بهتر از این نمی شد چون که توانستیم برنامه های استراتژیک خودمان را که از طرف فدراسیون ارائه و تایید شده است بود بنابر اصول و تفکراتی که به آن اعتقاد داریم و اینطور فکر می کردیم که جام جهانی اولویت نخست فوتبال کشور عزیزمان ایران هست، پیش ببریم. بهتر از این نمی شد. به خاطر اینکه منابع انسانی و لجستیکی مورد نیاز را در اختیار داریم. از این بهتر نمی شد چون همه خوشحال هستیم.

    از این بدتر هم نمی شد چون ما نتوانستیم بازیکنان مورد نیازمان را در اردو داشته باشیم تا بتوانیم تصمیمات نهایی درست را اتخاذ کنیم. یک بار دیگر دقیقا مثل جام جهانی برزیل متاسفانه بعضی از بازیکنان وقت حضور در جام جهانی را به همین خاطر از دست خواهند داد و طبیعتا این مساله باعث لطمه به منافع ملی می شود.

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران اطراف شروع اردوی جدید، اوضاع بازیکنان، مصدومیت‌ها و غیبت در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

    * این یعنی که فوتبال کشور عزیزمان ایران از آن اتفاق، تجربه ای کسب نکرد. درست است؟

    من با این مبحث به طور کامل موافق نیستم. یادگیری از گذشته ها یک بحث است ولی پیدا کردن راهکارها یک عنوان دیگر هست؛ یادگیری یک عنوان است و اتخاذ تصمیمات با شهامت در وقت مناسب یک بحث دیگر؛ الان دیگر به جایی رسیدیم که بحث رضایت یا عدم رضایت مطرح نیست. الان فقط باید پذیرا باشیم، به همین خاطر ما باید مسوولیت هایی که توامان با وظایف برایمان ایجاد می شود را بپذیریم. همانطور که می دانید فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم گرفت که اردوی تیم ملی این کشور را از امروز با ۲۷ بازیکن داخلی در اسپانیا شروع کند.

    مطمئنا مربیان کلوب ها و همینطور هواداران عربستان باید به این تصمیم احترام بگذارند. احتمالا بعضی از آنها با این تصمیم موافق نیستند ولی این تصمیم از جانب فدراسیون فوتبال عربستان است و جامعه فوتبال آنجا باید این تصمیم را بپذیرد ولی در کشور عزیزمان ایران تصمیم فدراسیون این بود که باید برعکس این امر اتخاذ شود که اولویت با کلوب ها و فعالیتهای باشگاهی باشد به همین علت هم هواداران تیم ملی و همینطور کادر فنی تیم ملی باید این مساله را بپذیریم. خیلی ساده. دقیقا مثل مساله گذشته، بعضی ها موافق هستند و بعضی ها موافق نیستند.

    * به چه علت و اهمیتی با در نظر گرفتن شرایط فعلی باز هم شما تصمیم گرفتید این اردو را در این تاریخ (امروز) شروع کنید؟

    فکر نمی‌کنم در کشور عزیزمان ایران بمانم / کی‌روش

    به خاطر اینکه نظر خاضعانه حرفه ای و مربیگری بنده که بنابر تجربه و دانش من هست، این بود که بسیار اهمیت داشت که یک برنامه خاص جهت کمک به بازیکنان داخلی مان داشته باشیم تا آنها بتوانند بهتر آماده باشند و بهتر بتوانند در سطح بالاتر رقابتی قرار بگیرند و عملکرد تاثیرگذارتری داشته باشند و این تنها نظر بنده نیست. بدون هیچ شک و شبهه ای این نظر تمام سرمربیان تیمهای ملی آسیایی و آفریقایی هست. من تا به حال یک سرمربی ملی در هیچ کشوری را ندیدم که نظر مخالف این را داشته باشد. مطلب دوم این است که بنا بر این اعتقاد، علت اینکه این برنامه اتخاذ و گزینش شده است هست، به خاطر این بود که به من چندین بار از طرف فدراسیون فوتبال گفته شد که آماده سازی جام جهانی اولویت اول فوتبال کشور عزیزمان ایران هست؛ موضوعی که در آخر هم اتفاق نیفتاده هست. به همین خاطر مجبور هستیم که عالی ترین تلاش مان را با در نظر گرفتن واقعیات انجام دهیم.

    * ممکن است بعضی از این بازیکنان لطمه بخورند و این وقت را از دست بدهند.

    دقیقا مثل جام جهانی ۲۰۱۴ که نتوانستیم روی یک سری از بازیکنان حساب کنیم و تعدادی از عالی ترین بازیکنان مان را از دست دادیم و دقیقا همان اتفاق دوباره خواهد افتاد.

    سرمربی تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران اطراف شروع اردوی جدید، اوضاع بازیکنان، مصدومیت‌ها و غیبت در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

    * این اشتباه بازیکنان بود؟

    نه، به هیچ عنوان تقصیر بازیکنان نیست ولی بین یک بازیکنی که خیلی خوب آماده است و بازیکنی که آمادگی مورد نیاز را ندارد من گزینش دیگری نمی توانم داشته باشم.

    فکر نمی‌کنم در کشور عزیزمان ایران بمانم / کی‌روش

    * شما قبل از بازی با ازبکستان تصمیم نهایی تان را می گیرید؟

    بنابر برنامه استراتژیکی که بنده در ذهن داشتم، مرحله اول برنامه نهایی آماده سازی ما اهداف مختلفی را در بر می گرفت. یکی از اهداف ما این بود که از ۱۵ تا سی ام اردیبهشت ماه که مشمول بر دو بازی دوستانه می شد، آخرین وقت ما باشد که بازیکنان را مورد مشاهده، آماده سازی و آنالیز قرار دهیم و چند تصمیم آخرمان را بگیریم ولی الان دیگر این مقدور نیست. به نظر شما چه کسی در اینجا لطمه می خورد؟ در درجه اول بازیکنان و در درجه دوم تیم ملی. بعضی از آنها لطمه می خورند چون وقت مناسب و منصفانه مورد نیاز را نخواهند داشت. همین اتفاق در جام جهانی ۲۰۱۴ افتاد و تعدادی از بازیکنان جام جهانی را از دست دادند.

    * در بازی با ازبکستان تعداد کافی بازیکن در اختیار خواهید داشت؟

    خیر، ما بازیکنان کافی نخواهیم داشت. در حال حاضر ما راهکارهای مناسب جهت انجام گزینش هایی که می خواستیم جهت بازی ازبکستان بگیریم، نداریم. طبق برنامه و اهدافی که من در ذهن داشتم بازیکنان مورد نیاز را جهت این بازی نداریم و مطمئنا بدون بازیکنان مناسب جهت مطالبی که در ذهن داشتم، شاید انجام این بازی منطقی به نظر نیاید. از لیست گذشته مان ۱۲ بازیکن را در اختیار نداریم. این بازیکنان باید جزو این برنامه می بودند. یک بار دیگر تاکید می کنم این چیزی نیست که قبلا به من گفته شده است باشد ولی واقعیت هست. وظیفه من است که با در نظر گرفتن ظرفیت این ۵ بازیکنی که می آیند و بازیکنانی که در آینده به ما اضافه می شوند عالی ترین تلاش مان را داشته باشیم.

    * آخرین اوضاع بازیکنان مصدوم تیم ملی چگونه است؟

    در حال حاضر اشکان دژاگه را در فرایند ریکاوری داریم و مراحل درمان او بسیار مثبت به پیش می رود و هنوز دلایل محکمی داریم که اعتقاد داشته باشیم که می توانیم اشکان را برسانیم. متاسفانه دو روز پیش اطلاعاتی را راجع به مصدومیت مسعود شجاعی دریافت کردیم و در حال حاضر متاسفانه نگرانی بسیار جدی وجود دارد که آیا او می تواند برسد یا خیر.

    * راجع به دیدار برابر یونان هم گمانه زنی های زیادی وجود دارد. این بازی برگزار خواهد شد؟

    بنا بر برنامه استراتژیک مان فاز اول اردو با انجام بازی در ۲۹ اردیبهشت به آخر می رسد؛ فاز دوم اردو در ترکیه است که قرار بود دو بازی در آنجا برگزار کنیم؛ یکی دیدار برابر ترکیه در هفتم خردادماه و دیگری بازی با یونان در دوازده خردادماه و مرحله سوم و نهایی مان از ۱۵ خردادماه شروع می شود تا ۲۴ خردادماه و یک دیدار برابر لیتوانی در تاریخ ۱۸ خردادماه در موسکو خواهیم داشت.

    * دیروز قرعه کشی جام ملت های آسیا در دوبی برگزار شد و غیبت شما در این مراسم تعجب آور بود.

    فکر نمی کنم که باید به عنوان سورپرایز تلقی شود چون همانطور که می دانید این مراسم جهت فدراسیون، تیم ها و سرمربیانی بود که در جام ملت ها این تیم ها را هدایت می کنند. جهت بنده مناسب و محترمانه نبود که بدون اینکه سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران در آن برهه باشم در این مراسم شرکت کنم.

    * فدراسیون ولی به شما به صورت رسمی پیشنهاد تمدید قرارداد ارائه داده است.

    بله، این درست است ولی ارائه و بیان این پیشنهاد یک مطلب است و مطلب دیگر این است که با در نظر گرفتن این پیشنهاد به یک توافق برسیم. بنده باید اذعان کنم با توجه به شرایطی که به من پیشنهاد شده است بود فکر نمی کنم رسیدن به یک توافق مقدور باشد.

    * چرا؟

    این پرسشها تنها به این دو شخص مربوط هست؛ پرزیدنت و کچ.

    * به عنوان سؤال آخر؛ از آخرین اوضاع حریفانمان بگویید.

    دپارتمان اسکاتینگ ما به طور کامل در حال مشاهده بازیکنان و بازی های حریفان مان است.

    واژه های کلیدی: ایران | برنامه | فوتبال | بازیکنان | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار