بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاست خارجی آمانو به دنبال تقویت برجام است / صنعتی داریم که می تواند از تکانه های خارجی در امان باشد ، کمالوندی

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران گفت: حفظ صنعت هسته ای به این علت اتفاق افتاد که بومی شد و هم اکنون ما صنعتی داریم که می تواند از تکانه های خارجی در ام

    آمانو به دنبال تقویت برجام است / صنعتی داریم که می تواند از تکانه های خارجی در امان باشد ، کمالوندی

    کمالوندی:آمانو به دنبال تقویت برجام است / صنعتی داریم که می تواند از تکانه های خارجی در امان باشد

    عبارات مهم : انرژی

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران گفت: حفظ صنعت هسته ای به این علت اتفاق افتاد که بومی شد و هم اکنون ما صنعتی داریم که می تواند از تکانه های خارجی در امان باشد.

    به گزارش ایرنا از شرکت انرژی اتمی ایران، بهروز کمالوندی در نشست خبری این شرکت در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها که امروز- دوشنبه- در محل مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، در جمع اهالی رسانه با اشاره به مطلب فوق افزود: از ابتدای انقلاب محدودیت هایی جهت ما ایجاد کردند و ما چاره ای جز این ندیدیم که خودمان تلاش کنیم و به قله های تکنولوژی هسته ای برسیم.

    آمانو به دنبال تقویت برجام است / صنعتی داریم که می تواند از تکانه های خارجی در امان باشد ، کمالوندی

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران ادامه داد: امروزه عنوان هسته ای سیاسی و بین المللی شده؛ شاید نباید اینطور می شد به این علت که این عنوان مربوط به علوم و فنون زندگی روزانه هست، بهداشت، پزشکی، کشاورزی و صنعت از جمله مقولاتی است که جهت رسیدن به آنها نیازمند این هستیم که یا تکنولوژی وارد کنیم یا مجهز به این تکنولوژی شویم.

    کمالوندی اظهار داشت: تا جایی که اکنون در جایگاه مطلوبی هستیم، آیا که اگر به ما سوخت راکتور را می دادند شاید وارد این مقوله نمی شدیم و اینجاست که باید گفت عدو شود باعث خیر اگر خدا خواهد.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران گفت: حفظ صنعت هسته ای به این علت اتفاق افتاد که بومی شد و هم اکنون ما صنعتی داریم که می تواند از تکانه های خارجی در ام

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی در جمع اصحاب رسانه افزود: حفظ صنعت هسته ای به این علت اتفاق افتاد که بومی شد و هم اکنون ما صنعتی داریم که می تواند از تکانه های خارجی در امان باشد.

    کمالوندی با اشاره به عنوان آمریکا و مخالفت های آن با برجام گفت: در جمع سران کشورهای دنیا بیش از ۲۰۰ کشور که عضو شرکت ملل متحد هستند، اذعان کردند که عنوان مخالفت آمریکا باعث شرمساری اش شده است هست، در حالیکه جهت ما افتخاری به دنبال داشته است و این نشان می دهد که در هماوردی که یک طرف آن استکبار جهانی بوده، ما با دستاوردهایی که داشته ایم مایه سرافکندگی آن را فراهم ساخته ایم.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران افزود: حدود یک میلیون بیمار در کشور از دستاوردهای صنعت هسته ای استفاده می کنند، در رابطه با ارتباط صنعت هسته ای با صنعت نفت، محیط زیست، حتی در بحث های باستانشناسی و حوزه های نیروگاهی و …. پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم و این مایه افتخار کشور ما است.

    آمانو به دنبال تقویت برجام است / صنعتی داریم که می تواند از تکانه های خارجی در امان باشد ، کمالوندی

    کمالوندی عنوان کرد: حال آنکه این مهم به قیمت صرف هزینه های سنگینی بدست آمده است و ما در این راه شهیدان گرانقدری همچون شهید شهریاری، احمدی روشن، علی محمدی و قشقایی را از دست داده ایم.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که از این صنعت حفاظت و حراست کنیم و در عین حال با تدبیر، امید و نگاه به آینده به نحوی برنامه ریزی کنیم که به اهداف خود برسیم.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران گفت: حفظ صنعت هسته ای به این علت اتفاق افتاد که بومی شد و هم اکنون ما صنعتی داریم که می تواند از تکانه های خارجی در ام

    کمالوندی سپس در ارتباط با رویکرد سفر آمانو به کشور عزیزمان ایران گفت: سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی جهت تبادل نظر در ارتباط با مباحث متفاوت و عموماً برجام بود.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران تأکید کرد: ما پروتکل الحاقی را به صورت به میل خود و مشروط استفاده می کنیم. اگر قرار باشد از منافع برجام منتفع نشویم این پروتکل می تواند از اهدافی باشد که سیاست های ما منطبق با آن تطبیق یابد.

    آمانو به دنبال تقویت برجام است / صنعتی داریم که می تواند از تکانه های خارجی در امان باشد ، کمالوندی

    کمالوندی افزود: آمانو به دنبال تقویت برجام است و در این ارتباط با شخصیت های متفاوت صحبت می کند. از جمله این شخصیت ها می توان به زن موگرینی، نیکی هیلی و آقای مکرون اشاره کرد.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران به نقش تأثیرگذار رسانه ها در اشاعه اخبار درست اشاره کرد و تصریح کرد: حالا که ما در صحنه بین المللی موفق شده است ایم جایگاه محکمی را کسب کنیم طرف برابر با استفاده از رسانه ها، فضایی مجازی و خیالی ایجاد می کند و تصویری از کشور عزیزمان ایران ارایه می دهد که بگوید خیلی چیزها را ندارد.

    کمالوندی ادامه داد: یک عده هم در داخل کشور موضع گیری هایی ایجاد می کنند و خوراکی جهت اینگونه رسانه ها همچون رویترز تهیه می کنند مبنی بر اینکه کشور عزیزمان ایران نمی خواهد همکاری کند.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی خطاب به اهالی رسانه گفت: شما رسانه ها نقش مهمی در خواندن ذهن طرف برابر دارید. در زمین حریف بازی نکنید. کسانی که در رسانه کار می کنند باید به پیچیدگی رموز سیاسی دنیا اشراف داشته باشند. این خیلی راحت است که هنگامی که سؤال دارید بپرسید و به آسانی می توانید این فضا را خنثی کنید.

    کمالوندی در ادامه نشست خبری در نمایشگاه مطبوعات در جمع اهالی رسانه به پرسش های آنها پاسخ داد.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران در پاسخ به پرسشی در ارتباط با توضیح در مورد قانون اقدام متقابل و شروط مقام معظم رهبری گفت: شرکت انرژی اتمی قانون اقدام متقابل و شروط مقام معظم رهبری را پیش روی خود دارد. یکی از شروط مقام معظم رهبری تشکیل هیأت نیرومند جهت نظارت بر اجرای برجام بود که این هیأت از ما گزارشات را دریافت می کند.

    کمالوندی با بیان اینکه بخشی از نظارت ها در رسانه ها بیان نمی شود، گفت: هیأت نظارت گزارشات را بررسی کرده، شورای عالی امنیت ملی نیز در جلسات مباحث را بررسی می کند و در آخر تصمیمات مهم اتخاذ می شود.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران اضافه کرد: اینکه بعضی ها فکر می کنند راساً وزارت امورخارجه و یا شرکت انرژی اتمی باید اقداماتی را انجام دهد، برداشت اشتباهی است.

    کمالوندی تاکید کرد: شرکت انرژی اتمی مجری تصمیمات شورای عالی امنیت ملی هست، ما نظرات خود را اعلام می کنیم که مثلاً در قبال فلان تحرک چه اقداماتی را می شود انجام داد.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه نباید بحث پیشران هسته ای را دست کم گرفت، گفت: آمریکایی ها و اروپایی ها علاقه مند نیستند جمهوری اسلامی بر روی برنامه پیشران هسته ای کار کند ولی اجرای پیشران هسته ای در دستور کار شرکت انرژی اتمی قرار گرفته است و در قانون مقابله با تحرکات آمریکا به آن اشاره شده است و برایش بودجه تخصیص داده شده است داده شده است است.

    کمالوندی عنوان کرد: شرکت انرژی اتمی در حال اجرای این طرح است ولی نمی توان بگوییم یک سال دیگر آن را ارائه می دهیم. مثل این است که ساختمانی ۲۰ تا ۳۰ طبقه را بخواهیم ۶ ماه بعد از اجرا رونمایی کنیم.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران ادامه داد: اجرای این طرح پروسه ای دارد که چهار تا پنج سال کار تحقیقاتی و شبیه سازی نیاز دارد. در حوزه سوخت و راکتور نیز دارای مراحل پیچیده ای هست.

    کمالوندی افزود: جلسات منظم گروه های متخصص جهت بررسی این طرح در حال برگزاری است ولی مواردی نیست که بخواهد جهت عموم اطلاع رسانی شود. فقط می توانیم اطلاعات کلی راجع به آن ارائه دهیم و بسیاری از پرسشها آن محرمانه بوده و ضرورتی ندارد که در جامعه مطرح شود.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران در پاسخ به پرسش خبرنگاری دیگر، مبنی بر اینکه محتمل ترین آینده نگری شما از برخورد کنگره با تصمیم اخیر ترامپ چیست؟ گفت: آنچه که ما یقین داریم این است که آمریکا به دشمنی خود با ما ادامه می دهد و در حوزهای منطقه ای، موشکی و یا هسته ای اگر بتواند به ما فشار وارد می کند.

    کمالوندی گفت: آمریکایی ها تلاش خواهند کرد تا بدون اشاره به عنوان هسته ای به بهانه های متفاوت فشار را بر کشور عزیزمان ایران حفظ کنند و مانع اجرای مطلوب برجام شوند. آنها از آنجایی که اروپایی ها و بسیاری از کشورهای دیگر را در مخالفت با برجام با خود همراه ندارند، نمی توانند به طور مستقیم از برجام خارج شوند. درعین حال کارها آنها اثرات منفی بر برجام و روح آن خواهد داشت.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران عنوان داشت: هنگامی که اروپایی ها نسبت به کارها آمریکایی ها انتقاد و یا پرسش می کنند پاسخ آمریکا این است که تحریم ها و یا قوانین اعمال شده است بر کشور عزیزمان ایران مربوط به هسته ای نیست. ما اطلاع داریم بسیاری از کشورها با آمریکا در جلسات شخصی خواهان ادامه برجام هستند.

    کمالوندی تصریح کرد: با این حال آمریکایی ها هم می خواهند از برجام خارج شوند و هم نمی خواهند با دنیا و اروپا مقابله کنند. بنابراین فشار را از هر طرف آنقدر زیاد می کنند که اثرات مثبت برجام خنثی شود و یا کشور عزیزمان ایران را به جایی برسانند که بگوییم برجام هیچ چیز جهت ما ندارد بعد از آن خارج شوید.

    سخنگوی شرکت انرژی اتمی کشور عزیزمان ایران در ارتباط با «برگشت پذیری» اظهار کرد: شرایط و سناریوهای مختلفی داریم. در حوزه فنی نیز ظرفیت هایی داریم که اگر اجرایی شود تاثیرگذار هست. و این تاثیرگذاری به لحاظ خبر نیرومند که به دنیا انتقال یافته می کند و حرکت در جهت توسعه صنعت هسته ای مهم است.

    کمالوندی سپس به دیدار از غرفه های خبرگزاری ها و نشریات در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات پرداخت و با توقفی کوتاه در هر یک از غرفه ها به پرسش های مطرح شده است در ارتباط با صنعت هسته ای و برجام پاسخ گفت.

    واژه های کلیدی: انرژی | ایران | ارتباط | رسانه ها | اهالی رسانه | اخبار سیاست خارجی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار