بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تاوان بازی با نام مرا خواهند داد/ جهانیان دنبال تصویر گرفتن با من بود و التماس می‌کرد ، کریمی

    سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌گوید فعلا در تمرینات این تیم حاضر می‌شود تا ببیند در آینده چه می‌شود. 

    تاوان بازی با نام مرا خواهند داد/ جهانیان دنبال تصویر گرفتن با من بود و التماس می‌کرد ، کریمی

    کریمی: تاوان بازی با نام مرا خواهند داد/ جهانیان دنبال تصویر گرفتن با من بود و التماس می کرد

    عبارات مهم : ایران

    سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران می گوید فعلا در تمرینات این تیم حاضر می شود تا ببیند در آینده چه می شود.

    به گزارش ایسنا، علی کریمی که به عنوان سرمربی تمرین روز شنبه تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران را هدایت می کرد، در حاشیه این تمرین گفت: من هم دیشب شنیدم که درخشان سرمربی شده است ولی ما با کلوب قرارداد داریم و حرفه یی این بود که امروز در تمرین حاضر شویم. الان هم تمرین می کنیم تا ببینیم چه می شود.

    تاوان بازی با نام مرا خواهند داد/ جهانیان دنبال تصویر گرفتن با من بود و التماس می‌کرد ، کریمی

    او راجع به پیامک استعفایی که به جهانیان فرستاده بود، بیان کرد: من که نگفته ام چنین پیامکی نداده ام. حرف این بود که قبل از این پیامک، پیامک های دیگری هم بود که در آن ها نوشته بودم که کم و کسری هایی وجود دارد و شرایط جهت ادامه کار مهیا نیست. این پیامک ها هم قبل از بازی با سپاهان بود. البته جهانیان مالک کلوب است و می تواند هرکاری بکند ولی هرچیزی قواعد خودش را دارد. نمی دانم مشاوران او چه کسانی هستند ولی امیدوارم این مشاوران به نفع او عمل کنند.

    سرمربی نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در تصویر العمل به این پرسش که جهانیان گفته شرایط کلوب را بهتر کرده و بدهی های مالیاتی را پرداخت کرده هست، اظهار کرد: راجع به مالیات چیزی نمی دانم چون در حیطه کار من نیست ولی این گونه هم نیست که شرایط معمولی حاکم باشد. الان ما چند مدل توپ در محل تمرین داریم. این درحالی است که داشتن توپ یک امر خیلی معمول جهت تیم فوتبال هست. آخرین بار که جهانیان را دیدیم، در هتل و قبل از بازی با سپاهان بود. اگر او به این شرایط می گوید امکانات، بعد ما جایی امکانات ندیده ایم.

    سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌گوید فعلا در تمرینات این تیم حاضر می‌شود تا ببیند در آینده چه می‌شود. 

    وی در تصویر العمل به این پرسش که جهانیان مدعی شده است که چون او مدرک A آسیا را ندارد، نمی تواند روی نیمکت نفت در بازی های آسیایی بنشیند، گفت: این بحث ها مطرح نیست. بله در آسیا روی کارت من نمی تواند عنوان سرمربی بخورد ولی مگر در لیگ خورده؟ من در لیگ هم با کارت مربی روی نیمکت هستم. از طرفی ما همکارانی مثل امامی فر داریم که مدرک A دارند و می توانیم به اسم آن ها کارت سرمربی بگیریم. آیا این آقا آن وقت که دنبال تصویر گرفتن با من بود و التماس می کرد سرمربی شوم، این چیزها را نمی دانست؟ به نظرم بهتر است ایشان سکوت کنند تا مردم قضاوت کنند.

    کریمی در پاسخ به این پرسش که مالک نفت مدعی شده است قراردادش به عنوان مربی ثبت شده است و او (کریمی) اصلا سرمربی نیست، گفت: من نمی دانم بعضی ها از این که وارد فوتبال می شوند، چه هدفی دارند. فرض بگیریم که اصلا قرارداد من به عنوان مربی ثبت شده است باشد، بعد آیا بیست روز است به عنوان سرمربی کار می کنم؟ بازهم می گویم که او مالک است و می تواند تصمیم بگید البته به شرط این که قواعد کار را رعایت کند.

    او ادامه داد: برنامه تمرینی ما تا بازی با استقلال هم مشخص هست. قطع همکاری اصولی دارد و هرچیزی قواعدی دارد. ما به کارمان ادامه می دهیم تا حقیقت روشن شود.

    تاوان بازی با نام مرا خواهند داد/ جهانیان دنبال تصویر گرفتن با من بود و التماس می‌کرد ، کریمی

    سرمربی تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در پاسخ به این پرسش که آیا دلواپس نیست ماجرای درخشان و دایی در پرسپولیس این بار جهت او پیش بیاید؟ اظهار کرد: من قبل از این داستان ها کلا دوتا مصاحبه داشتم و سایر صحبت هایم در نشست خبری بوده هست. حالا آمار صحبت های مردها را هم در بیاورید و ببینید چقدر حرف زده اند. ما کار خودمان را ادامه می دهیم. او برایش فوتبال مهم نیست. همه می دانند در چه شرایطی ما تیم را در دست گرفتیم. از طرفی فکر نمی کنم نتیجه های مان تا الان بد بوده باشد. آرشیو تصویر ها و فیلم های مسائلی که به آن اشاره کردید موجود هست. من فکر می کنم هرکسی توانایی یک بار اعتماد را دارد و من دلیری این را دارم که بگویم در اعتماد به این افراد اشتباه کردم. طبیعتا توانایی مقابله با این پرسشها را هم دارم.

    کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا پژواک کرم پور مربی ای که در آلمان مدرک گرفته و گفته می شود قرار است به نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران اضافه شود را می شناسد؟ اظهار کرد: من در آلمان که بازی می کردم، الکس نوری را هم نمی شناختم و طبعا این آقا را هم نمی شناسم. همان طور که گفتم قطع همکاری اصولی دارد و ما تا انتهای ماجرا هستیم.

    سرمربی تیم فوتبال نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران می‌گوید فعلا در تمرینات این تیم حاضر می‌شود تا ببیند در آینده چه می‌شود. 

    او در پاسخ به این پرسش که آیا مالکیت نفت به طور کامل به جهانیان انتقال یافته شده، گفت: مالکیت او یک ماهه است و فعلا مالک هست. باید دید در ادامه چه می شود. شرکت بهنام پیشرو مالک قبلی ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را داده و مالک فعلی هم یک چک جهت دهم مهر به بازیکنان داده است.

    کریمی در پاسخ به این پرسش که آیا قبول ندارید علت حضور مجدد درخشان تعهد مالی کلوب به علت اخراج او بوده است؟ گفت: مسوولیت این پرسشها با وزارت نفت هست. اگر تیم کامل انتقال یافته می شد ربطی به وزارت نداشت ولی الان تعهدات مالکان فعلی باعث زیاد کردن بدهی می شود و البته این مسوولیت من نیست تا آن را پیگیری کنم.

    تاوان بازی با نام مرا خواهند داد/ جهانیان دنبال تصویر گرفتن با من بود و التماس می‌کرد ، کریمی

    وی درپاسخ به این پرسش که نظرش راجع به این که درخشان قبول کرده سرمربی نفت شود چیست؟ گفت: طرف حساب من درخشان نیست. او یک مربی است و مثل همه مربیان دوست دارد کار کند. من روی صحبتم با مالک کلوب هست. اگر این افراد خوب بودند، آیا با همان ها ادامه کار نداد؟ حرفه یی این است که ابتدا کار را با کادر فعلی تمام کنید و سپس به دنبال نفر بعدی باشید.

    سرمربی تیم نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران در آخر و در پاسخ به این پرسش که آیا قبول دارد با نامش بازی شده است است؟ بیان کرد: مطمئنا تاوان بازی با نام مرا خواهند داد. این قضیه داستان هایی دارد و باید تاوان این کارشان را بدهند تا فردا نروند پشت سر ما بخندند.

    واژه های کلیدی: ایران | تصویر | سرمربی | علی کریمی | سرمربی تیم | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار