بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۱۸)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (618)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۱۸)

    عبارات مهم : تئاتر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    رضا صادقی در حال بررسی روند سفید شدن ریش هایش با دوربین جلوی گوشی بود که دستش خورد و این تصویر را گرفت، بعد دید که آنقدر ها هم بد نشده، گفت بگذار با یک خبر آموزنده و اخلاقی استوری اش کنم.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۱۸)

    فکر نکنید این یک سلفی معمولی هست، حتما برایتان پیش نیامده که از نیم رخ کامل سلفی همراه با ژست متفکرانه بگیرید، وگرنه متوجه میشوید که چه کار دشواری است.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    بهرنگ جان هاله نور شما را زیاد از هاله نور آن دوست عزیزمان قبول داریم!

    اشکان خطیبی و بانو و مارال فرجاد به تماشای نمایش “شیر های بابا خان سلطنه” رفته بودند که در آخر در کنار بازیگران این نمایش یعنی مونا فرجاد، گلاب آدینه و مانیا علیجانیِ مه رو، این تصویر را گرفتند.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۱۸)

    تلاش های مهدی طارمی جهت کول و بی تفاوت نشان دادن خودش در برابر سیل بی سابقه فحشی که در این روز ها نوش جان کرده.

    همانطور که ملاحظه میکنید مهدی قربانی بازیگر نوجوان سینما که با درخشش در فیلم “اید و یک روز” صورت شد، وارد دوران جالب بلوغ شده است و انتظار میرود مدتی دور از صحنه باشد.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    یعنی کیم کارداشیان هم تا به امروز چنین جلف بازی هایی را روی پوست صورتش انجام نداده که مهدی یغمایی تصویرش را گذاشته. مسئولین صدا و سیما باید شرمگین باشند که این فرد روزی کارشناس برنامه ارزش بوده است.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۱۸)

    تهیه کننده های سینما و تلویزیون جهت صرفه جویی در زمان، یک سرم زنِ سیار در محل فیلمبرداری خود دارند که اگر بازیگری غشِ اینستاگرامی کرد، دیگر کار بخاطر یک سرم قندی لنگ نشود و همانجا کار انجام شود.

    سلفی محمد موسوی و یک فسقلیِ متعجب.

    گشت و گذار مادر و دختری بهاره رهنما و پریا قاسمخانی، با تاکید بر استفاده از عینک آفتابی در فضای بسته.

    یک “عجب گیری افتادیم” خاصی در چشمان زبان بسته پنهان هست. شما هم حسش کردید؟!

    نه تنها ساز پیانو از چشمم افتاد، بلکه نگاهم به دولت کانادا هم دیگر مثل سابق نیست.

    ساعد سهیلی ستاره این روز های سینما در نمایی از فیلم “پل خواب” ساخته جسورانه اکتای براهنی که این روز ها در حال اکران در سینماهای کشور هست. صحبت از اکتای شد و دلیلی خوب جهت اینکه یادی کنیم جهت استاد رضا براهنی که متاسفانه گرفتار بیماری هستند. جهت این ادیب و نویسنده نامی آرزوی سلامتی داریم.

    نازنین بیاتی جهت بار چندم در پردیس کوروش، “آینه بغل” را در کنار مردم دید.

    مسعود ده نمکی کارگردان پولساز سینما به بی آبی و خشکسالی احتمالی در سال آینده اشاره کرده است و این تصویر تلخ از نماز باران در بیرجند را به اشتراک گذاشته. بسیار نگرانیم از شرایط بحرانی که با این اوضاع بارندگی در سال های آینده دچارش خواهیم شد. دیگر معضل ما کم آبی نیست، بی آبی است!

    لیلا بلوکات در مسیر مراسم خوش حالی عقد یکی از اقوام مورد نیاز دید ما را از جملات آموزنده اش مستفیض کند.

    سلفی زهرا اویسی با کپشنی که بسیار شبیه به شعرهای فاخر در آثار استاد شب پره است.

    خوشحالم از اینکه صفحه استاد احمدرضا احمدی در اینستاگرام را پیدا کرده ام. صفحه ای که تصاویری از این روز های شاعر مورد علاقه ام به اشتراک میگذارد.

    “اتوبوس ها از مسافران خالي مي شد و پر مي شد

    ما در ازدحام مسافران

    پريشان و حيران ساعت هاي مان را

    به مسافران فروختيم

    که وقت را گم کنيم”

    عکسی از کیک تولدی که دوستان ماهچهره خلیلی به مناسبت تولدش جهت او تدارک دیده بودند. ماهچهره جان دست دوستانت درد نکند ولی از لحاظ قشنگی های بصری میتواستند گزینه بهتری را گزینش کنند!

    سلفی نصفه و متفکرانه شهره لرستانی بازیگر خوب سینما، تئاتر و تلویزیون که چند سالی میشود کم کاری را به “هر کاری” ترجیح داده است.

    محمد حسین جان شما که کلا ۳ فیلم جهت سینمای کشور عزیزمان ایران ساخته ای، جای منوچهره هادی که هفته ای یک فیلم را کلید میزند بودی، چه میکردی؟ نام عکاس هم یک مقدار غلط انداز است یک لحظه دلواپس شدیم!

    تصویر العمل جالب ارژنگ امیرفضلی به پوستر مضحکی که جهت جشنواره تئاتر فجر طراحی کرده اند. البته به حال و روز کنونی تئاتر کشور عزیزمان ایران کم بی ارتباط نیست!

    هنگامه قاضیانی با این تصویر قدیمی تلاش در دلجویی از برادرش کرده. در همین حد میدانیم و بقیه اش مربوط به خانواده قاضیانی میشود.

    مهراب قاسمخانی و شقایق دهقان در مراسم اکران شخصی مستند زندگی فرشاد پیوس، فوتبالیست گلزنی که جهت پرسپولیسی های دهه ۵۰ و ۶۰ بسیار خاطره سازی کرده.

    عکس یادگاری منصور ضابطیان با عوامل نمایش “خشم و هیاهو”.

    کیهان کلهر به دیدار استادش پرویز امیرعطایی رفته بود که این تصویر قشنگ از این دیدار ثبت شد. دو استادِ جان بخش به ساز سختِ کمانچه.

    استوری بدون شرح سحر قریشی که استوری یکی مانده به آخر از بین ۱۹ استوری ای است که روز گذشه آپلود کرده بود.

    فاطمه معتمد آریا تصویر ۳۲ قربانی اتفاق نفتکش سانچی را به اشتراک گذاشته و از غم و عجز در برابر این درد گفته.

    سلفی حمید عسکری و مسعود صادقلو که با آن یک معما طرح کرده اند حدس بزنیم که این دو عزیز چه کاری میتوانند با هم داشته باشند. خب مسعود جان خیلی کار ها! به عنوان نمونه کار مشترک. یا مثلا… هیچی بگذریم.

    سارا رسولزاده بازیگر تازه محبوب شده است سینما و تئاتر در کنار یکی از عزیزان در حال تماشای آثار یک گالری.

    آزاده نامداری از افسردگی اش در این روز ها نوشته و به مسئله بردن کودکان به تماشای اعدام اشاره کرده. هر عقل سلیمی با این عنوان موافق است که تماشای صحنه اعدام نه تنها جهت کودکان بلکه جهت هر انسانی در هر سن و سالی سخت است و میتواند آثار روانی سو داشته باشد.

    ای بابا… دو دقیقه ساکت باشین ببینم چه کوفتی دارم میخونم!

    دلنوشته امین تارخ در سوگ دریادلان سانچی بسیار به دلمان نشست که دوست داشتیم شما را هم در این همدردی، سهیم کنیم.

    عکس یادگاری سولماز غنی با محمد علی آهنگران روحانی چپگرا و محبوب جریان روشنفکری و جامعه بازیگران و صورت های معروف که به تماشای تئاتر سولماز و همکاران رفته بود. محمدعلی آهنگران پسر حاج صادق آهنگران مداح نامی کشورمان است.

    باشگاه استقلال قرارداد ستاره و پیشکسوت محبوب این تیم یعنی مجتبی جباری را یک طرفه فسخ کرد، بهانه اش هم این بود که شفر او را نمیخواهد. مجتبی جباری هم بعد از فسخ قرارداد این تصویر از حضور شفر و همراهان در منزل را به اشتراک گذاشت و با کمباین از روی افتخاری و رفقا رد شد. کاری به رنگش نداریم، کاری نداریم جباری و مجیدی است یا کریمی و مهدوی کیا، کلا رسم احترام به پیشکسوت را بلد نیستیم و تنها کاری که از دستمان بر می آید، خرج کردن بیت المال جهت نو کیسه های پول پرستی است که تعصب و رنگ را به ریالی زیاد میفروشند. جباری دو زانویش را جهت استقلال گذاشته و آمده بود سال های آخر فوتبالش را در تیم محبوبش باشد، این رسمش نبود.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تئاتر | تصویر | سینما | استوری | ارتباط | سینمای | سینماهای کشور | اخبار فرهنگی و هنری

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (618)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۱۸)

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار