بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۰۴)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (604)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۰۴)

    عبارات مهم : سینما

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    بوسه بازیگر بنفش موی سینما بر صورت بازیگر سپید موی سینما، صدیقه زن کیانفر که یکی از دوست داشتنی های سینما و تلویزیون هستند و برایشان آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۰۴)

    جشن تولد هفتاد سالگی عمو اسدالله یکتا بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون، در کنار بانو افسانه بایگان؛ در جشنی که دوستان و همکارانش جهت عمو اسدالله گرفته بودند.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    بى پرده و بدونِ تعارف، شكل و قيافه نسلِ طلايى فوتبالِ ما، همبازى ها در جامِ سالِ هزار و نهصد و نود و شش ميلادى با قوطى هاىِ باز شده است كوكاكولاىِ هميشه اصل و تَگَرى در اتوبوسِ حاملِ بازيكنانِ تيمِ ملى فوتبالِ ايران: على دايى با تيشرتِ “لوس آنجِلِس لِيكرز” و با يك خنده هاليودى رو به دوربين ژست گرفته هست، سبيل هايش هنوز نرم و نازك مانده و خوب سبز نشده هست، از آن هايى بوده كه پدرشان با تيغ زدنِ سبيل هايشان مشكل داشته و اجازه صاف كردنِ پشت لب را به پسرش نداده هست، موهايش را به مدلِ روز آرايش كرده و اوج داده هست. هنوز عملِ زيبايى روىِ صورت و بينى هايشان انجام نداده اند و ابروهايشان كمى به هم پيوسته هست. كريمِ باقرى مثلِ هميشه با خنده دهانِ باز مشكل دارد و صورتش انگار كمى يخ زده هست، زلف هايش را روىِ پيشانى ريخته و با عشوه اى ملايم لبخند مى زند، ابروهايش به شدت به هم پيوسته هستند و پشت لبش هنوز خوب سبز نشده هست. خاكپور هم با دو دست، چهار قوطى كوكاكولاىِ باز شده است را برداشته هست، بينِ دندان هايش فاصله دارد و به قولِ مادربزرگ ها، روزى اش زياد هست، موهايش كمى از ناحيه پيشانى ريخته و صورتش گُر گرفته و سرخ هست، روىِ انگشتِ كوچك كريمِ باقرى حلقه اى واقع شده است است و از زاويه قوطى ها، معلوم است كه “خالى” هستند. روزهاىِ خوب و طلايى فوتبال، روزهايى كه هنوز پاىِ سياست و ثروت به فوتبال باز نشده بود، هنوز شهوتِ شهرت، هوسِ ثروت و عشقِ مُرشد و كارآفرين شدن به سرشان نزده بود، هنوز به جريانِ مضحك و منفورِ سرمايه دارى لجام گسيخته ايرانى نيفتاده بودند و براىِ پاساژها، مجتمع هاىِ تجارى و نوشيدنى ها، نقشِ خنده دارِ مدلِ تبليغاتى را بازى نمى كردند، روزهايى كه پاىِ تخته نَردِ بابكِ زنجانى ها و درخششِ تيزى برادرانِ آب منگل هنوز به فوتبال باز نشده بود و اتوبوس حاملِ بازيكنان، بدونِ دست انداز پيش مى رفت. صورت هايى كه هر شاخِ سبيلشان، اعتبارِ بازار بود ولی شاهدِ بازارى نشده بود. / کافه نوستال

    مهدی پاکدل و رویا تیموریان در کنار سایر دوستان در حال دیدار از گالری آثار رامین اعتمادی بزرگ. ریش های رامین اعتمادی خودش یکی از برترین آثار تجسمی این گالری محسوب میشود!

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۰۴)

    خاطره بازی لیلا حاتمی با تصویری از کودکی هایش در کنار استاد جمشید مشایخی. استاد مشایخی حدود ۴۰ سال است که در سینمای کشور عزیزمان ایران نقش پدربزرگ ها را بازی میکنند. حتی کرک داگلاس هم چنین کارنامه ای ندارد!

    مهراوه و ملیکا شریفی نیا در کنار پدر و مادر عزیزشان در افتتاحیه نشریه جدیدِ آقای شریفی نیا. قابی کمیاب است این عکس، قابی که هر چهار عزیز را در کنار هم جای داده هست. شعف و شوق محسوس در صورت ملیکا و مهراوه هم به همین علت است.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    پرویز خان پرستویی و ستاره اسکندری در نمایی از فیلم “خانه کاغذی” کار تازه مهدی صباغ زاده که قرار بود در جشنواره اکران شود ولی سریع تر به اکران رسید.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۰۴)

    علی علیپور ستاره این روز های پرسپولیس در کنار همسر جان و پسر عزیزش شانتیا، در مراسم خوش حالی تولد آقا شانتیا. به علی پیشنهاد میکنیم نام فرزند بعدی اش را زانیتا بگذراد، هم موزیک اسم برادرش میشود و هم کیفیت اش خوب هست. علی علیپور متولد سال ۱۳۷۴ است.

    سیاوش خیرابی بازیگر پرطرفدار و کم کار سینما و تلویزیون در حاشیه کنسرت فرزاد فرزین در تهران.

    سلفی امیر کاظمی و هوتن شکیبا مربوط به روز های ضبط سریال “لیسالنسه ها”.

    تا شما این پست جلف نصرالله رادش را میبینید و میخوانید من یک سر بروم تا جایی و بیایم. ضروریست!

    معلوم است که سردار آزمون از اینکه سبیل هایش درآمده خیلی خوشحال هست، حتی خوشحال تر از زمانی که خواست فدای آجی جونش شود.

    مهراب قاسمخانی، یک پدر وظیفه شناس و فداکار.

    عکس خیابانی نگین صدق گویا، بعد از آنکه یکی ار همسایگان کوچه را آب پاشی کرده بود. (در این چند مدت بارش باران این موقع روز نداشتیم)

    بهنام بانی در کنار شخصیت الهام بخش زندگی شخصی و هنری اش.

    زهره فکور صبور در کنار گلشید بحرایی گریمور سینما در حال خارجگردی در یکی از کشورهای نه چندان دوست همسایه.

    از عوارض ورزش بسیار هست، هنگامی که دیگر سلول چربی ای باقی نمانده که آب شود، سایر سلول های بدن نظیر سلول های مغزی شروع به آب شدن خواهند کرد.

    واکنش جالب سعید سهیلی به بهانه “مشکل فنی” صدا و سیما در عدم پخش تصویر ناصر خان ملک مطیعی از تلویزیون.

    ناخدا خورشید بعد از حدود بیست سال به لنج بازگشته.

    رامبد جوان و نگار جواهریان در حاشیه یکی از اکران های شخصی و مردمی این روز ها.

    علیرضا جهانبخش مدل برند مشهور بالر شده است و از طرح اختصاصی قرمز رنگ این تولیدی که در حمایت از بیماران مبتلا به HIV هست، رونمایی کرده است.

    حسن فتحی هم به اقدام کوته فکرانه و عجولانه تلویزیون در از بین بردن تصویر ناصر ملک مطیعی، تصویر العمل نشان داد.

    پست هلیا امامی بعد از پیروزی بارسا در الکلاسیکوی دیروز. تصویری که چند سال پیش در نیوکمپ گرفته بود.

    سلفی بهاره کیان افشار در کنار مهناز افشار، نوید محمدزاده و عادل فردوسی پور بعد از اجرای شب گذشته الیور توئیست.

    سلفی پوریا پورسرخ با میهمان های چند قلوی خود در کافه اش، البته این سلفی پیش از شروع بازی گرفته شده است هست، وگرنه بعد بازی پوریا تا یک هفته کرکره کافه را پایین کشیده است!

    دم مهرداد صدیقیان گرم که از زلزله این همه نتیجه مثبت گرفته هست. تنها نتیجه ای که ما گرفتیم این است که اگر زبانم لال در پایتخت کشور عزیزمان ایران زلزله درست و حسابی بیاید، مردم در ترافیک پمپ بنزین و بزرگراه و از آلودگی خواهند مرد، نه از زلزله!

    هومن سیدی بعد از باز بعد گیری صفحه اش از دست هکر ها این پست را گذاشت و تلاش صمیمانه این عزیزان تقدیر کرد و بهشان لایک فرستاد!

    ته شو آف این است که برنج را از بازار بخری، گونی اش را عوض کنی و مهر خودت را روی آن بزنی که خدایی نکرده چیزی از ارزش کارهای خیرت کم نشود! عجب همتی دارد نیکی کریمی!

    حسین رفیعی و رفقا در حال گشت و گذار در اتریشِ زیبا.

    نکته آموزشی روز: در هنگام سوار کاری، اخم کنید. در بازده اسب تاثیر بسزایی دارد.

    عمار جان حالا یکم از صراحت خود میکاستی و در خفا از روشن شدن چشمت به جمال حوریان فیض میبردی به کسی بر نمیخورد.

    خوبیم مهدی جان، دکمه بالایت ببندی کمتر موی زائد ببینیم قطعا بهتر هم خواهیم شد.

    از این پست مهراوه در خبر رسان تلگرام میتوان به این توصیه پی برد که محمدرضا شریفی نیا در خانواده اش نقش حسن ریوندی را دارد.

    تبریک بی آخر به اشکان دژاگه عزیز ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان بابت به دنیا آمدن سومین دخترش. خدا اشکان را خیلی دوست داشته که به وی سه تا دختر داده.

    با این سلفی از سجاد افشاریان که بدون سبیل نه جذابیت سابق را دارد و نه محبوبیت آن موقع را، مطلب امروز را هم به آخر میبریم. ممنون از همراهی ارزشمندتان.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: سینما | تلگرام | بازیگر | سینمای | فوتبال | تلویزیون | شریفی نیا | تلویزیون | ملیکا شریفی نیا | محمدرضا شریفی نیا

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (604)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۰۴)

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار