بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۹۳)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (593)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۵۹۳)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    عکسی دسته جمعی از شخصیت های خوب و محبوب دنیای هنر، در روزی که به دیدار استاد علی نصیریان رفته بودند. با حضور سهراب پورناظری، بهرام رادان، بهمن فرمان آرا و همایون شجریان. جهت همه اساتید برجسته سینما علی الخصوص استاد نصیریان که یکی از ستون های هنر هفتم کشورمان هستند، آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۹۳)

    توئیت مهناز افشار در تصویر العمل به بیانات سحر قریشی که گفته بود دوست ندارد به استادیوم برود چون در کنار مردان منقلب میشود. مهناز جان خیلی جدی گرفته ای ها! این عزیز کسی بود که تفاوت فرانسیس فورد کاپولا با فیروز کریمی را نمی دانست. خیلی جدی نگیر.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    امیر جدیدی پاییز را دوست ندارد و هیچ کسی هم نمیتواند او را مجبور کند که پاییز را دوست داشته باشد، هیچ کسی نمیتواند هیچ کسی را مجبور کنند که کلا چیزی را دوست داشته باشد.

    ماجرای شنای با لباس و کت و شلوار در سریال لیسانسه ها که اعتراض طنازانه سروش صحت به خط قرمز ها و گیر و گور های تلویزیون بود، خیلی به مذاق عزیزانِ صدا و سیما خوش نیامد و باعث شد بازپخش قسمت مربوطه را پخش نکنند. احتمالًا در بازبینی اولیه تشخیص نداده بودند که طعنه به خودشان است وگرنه اجازه پخش اولیه را هم نمیدادند. امیر کاظمی به این مورد اشاره کرده است.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۹۳)

    برادران پاکدل غرق در بازی کامپیوتری که با پروژکتور روی دیوار افتاده هست. حالا اینکه خودشان بازی میکردند یا نه، موضوعی است که به آن اشاره نشده است.

    امیر جعفری و خانواده دوست داشتنی اش بعد از اجرای “گم و گور” به اتفاق به منزل رفتند.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    هانیه جان از شما با این همه تجربه در امر سلفی بعید است سلفی در آینه را بلد نباشی. جهت بار آخر متذکر میشوم، در سلفی آینه ای باید به تصویر لنز دوربین در آینه نگاه کرد نه تصویر خود در گوشی!

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۹۳)

    هنوز خود بابانوئل گوزن هایش را زین نکرده است ولی خشایار اعتمادی با شلوار معروفش به استقبال کریسمس و درخت کریسمس رفته است.

    سلفی نرگس محمدی و همسر جان در حاشیه کنسرت امید حاجیلی.

    سولماز غنی و همسرش در جوار دریا. آرزوی صبر داریم جهت سولماز غنی که این روز ها گرفتار غم از دست دادن مادرش هست.

    لاله اسکندری به اتفاق همسر و خواهرش به تماشای نمایش موزیکال “الیور توئیست” رفته بودند که در آخر این تصویر را در کنار نوید محمدزاده و داریوش موفق بازیگران این نمایش گرفتند. نمایشی که این شب ها با بلیط ۹۵ هزار تومانی موجب ترافیک شدید و کمبود شدن جاپارک در حوالی پل کالج شده است است.

    تصویری از پشت صحنه فصل سوم شهرزاد که حسن فتحی و شهاب حسینی را در کنار بازیگر خردسال نقش امید نشان میدهد. امیدوارم روندنزولی از فصل یک به دو، در فصل سوم ادامه نداشته باشد. حسن فتحی باید مراقب برند و کارنامه خود باشد.

    سلفیِ “مثلا ما با هم خیلی اوکی و رفیقیم” مریم معصومی و اندیشه فولادوند.

    رحیم نوروزی، حسین پاکدل، کیهان ملکی و امیر غفارمنش بعد از تماشای یک نمایش این تصویر یادگاری را در کنار هم گرفتند.

    استاد حمید جبلی نمایشگاه نقاشی برگزار کرده هست. نمیدانستیم استاد دستی بر آتش نقاشی هم دارند. نیکی مظفری به تماشای این گالری رفته بود.

    کارلوس کی روش میهمان خاص اکران شخصی فیلم “آینه بغل” بود که رضا گلزار این تصویر را در کنار وی گرفت. میگویند کارلوس بعد از این دیدار به مسئول تدارکات تیم ملی گفته که جهت بازیکنان استوک قرمز رنگ آماده کند تا در تضعیف روحیه حریف استفاده شود.

    سلفی بی هوایی که بهنوش طباطبایی در کنار مادرش گرفته هست. جهت همه مادران عزیز آرزوی سلامتی و دل خوش داریم.

    خبر کوتاه: کمند امیرسلیمانی به ایتالیا رفته است.

    عکس از کودکی های مائده طهماسبی نداشتیم که خدمت شما.

    سالار جان خودت هم میدانی که قطعاً این دورهمی به مناسبت تولد شما نبوده و به صورت اتفاقی همزمان شده است است.

    سلفی دو تن از اسطوره های کلوب پرسپولیس در بند یکی… ببخشید، در منزل یکی از عزیزان.

    شقایق زن همسایه پایینی ما هم پشت وانتش نوشته “دارا که باشی سارا خودش میاد”. لطفا با او هم سلفی بگیر، گناه دارد.

    باز هم برف و باز هم هجمه تصویر های برفی. همانند هر پدیده طبیعی دیگری که در دنیای واقعی رخ میدهد و در اینترنت موجب زخمی شدن بازدیدکنندگان میشود.

    کپشن بالا.

    گویا در قطر جوراب خیلی نایاب و گران است.

    ساره بیات در حال منقلب شدن بعد از حضور در استادیوم.

    علیرضا دبیر با این تصویر در کنار پدر مرحومش از همه کسانی که در این غم سنگین همراهش بودند، قدردانی کرد.

    سام درخشانی نخستین اسکی امسالش را در کوه های کانادا انجام داده هست. هر سال در دیزین به این مهم می پرداخت که به لطف وضع حمل همسرش این بار در کانادا اسکی کرده است.

    خاطره اسدی و عزیزی که این تصویر را از وی گرفته هست، در یک کافه.

    سانسور طنازانه مهراب قاسمخانی بعد از آنکه گوش او را به خاطر پستی که در مورد یکی از مجریان شبکه افق صدا و سیما گذاشته بود، پیچاندند.

    بازیگران مرد ایرانی به دو دسته کلی تقسیم میشوند. ۱٫ کسانی که تصویری مشمول بر موهای زائد خود در اینستاگرام دارند، ۲٫ کسانی که تصویری با این شرح ندارند. امیرحسین آرزوی بزرگ روز گذشته از دسته دوم به دسته اول انتقال یافته شده است است.

    محسن افشانی این پست را گذاشته و اعلام کرده که مزدوج شده است هست. آنقدر که مسخره بازی و حاشیه داشته فعلا باور این پست او کمی سخت است و احتمال شوخی بودن و دروغ چله بودن و این ها وجود دارد. اگر هم جدی باشد که جز آرزوی خوشبختی کاری از دستمان برنمی آید!

    بله امیر جان، ولی سلفی در حین رانندگی ضامن قطعی اتفاق و عدم سلامتی شماست.

    خاطره حاتمی این سلفی را در بلندی های بادگیر انداخته هست. امیلی برونته اگر میدانست که اینطوری خواهد شد، اسم رمانش را “پستی های تنگه جبل الطارق” میگذاشت.

    مهراوه شریفی نیا در قرمز کردن ناخن هایش کمی کوتاهی کرده که امیدواریم در ست بعدی جبرانش کند.

    کاپیتانِ خوشتیپمون.

    حامد بهداد با این استوری تولد استاد داریوش مهرجویی را تبریک گفت و جزو معدود کسانی بود که به یاد استاد مهرجویی بود. جهت ایشان و همه اساتید سینما ارزوی سلامتی داریم.

    لیلا بلوکات در حال شب کاری در شهرک سینمایی غزالی. او در سریال تاریخی “از یاد ها رفته” حضور دارد.

    ارژنگ جان نمیخواهم توی ذوقت بزنم، ولی واقعا اینطور که میگویی نیست و اصلا شبیه نیستید.

    نرگس محمدی تولد سمیرا حسنپور بازیگر سینما و تلویزیون را با این استوری تبریک گفت.

    آینه بغل دویست و شش هم یکی دیگر از اشیای محبوب در سلفی گیری هاست که ویدا جوان هم با یک سلفی در این موقعیت از همه بابت الطافی که به او دارند تقدیر کرده است.

    سلفی روناک یونسی و خواهرش در حال مراسم خوش حالی و خوش حالی به مناسبت عید کریسمس.

    با این سلفی از منتقد بزرگ و اندیشمند صاحب نظرِ کشورمان استاد لیلا اوتادی که اظهار نظر و نقد او بر هر موضوعی واجب و مهم هست، مطلب امروز را به آخر میبریم. از همراهی تان سپاسگزاریم. تا مطلب بعدی، یا حق.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | تصویری | سلامتی | استادیوم | استادیوم | اینستاگرام | اخبار فرهنگی و هنری

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (593)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۹۳)

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار