بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۶۴)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (564)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۵۶۴)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    مثل هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

    شروع میکنیم با این تبریکی که پرستو صالحی به علی دهکردی به مناسبت تولدش گفته هست. تبریک فراوان به این بازیگر خوش هنر و با شخصیت سینما و تلویزیون کشورمان. آرزوی سلامتی و موفقیت داریم جهت علی دهکردی عزیز.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۶۴)

    خداحافظی اینستاگرامی امیر آقایی با کاراکتری که در فیلم جدیدش خلق کرده هست. این خداحافظی خبری خوب به حساب می آید، چون من بعد باز هم امیر را با سر بدون مو خواهیم دید!

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    خاطره بازی احمدرضا عابدزاده با این تصویر قدیمی که قطعا در چهار نوامبر ۲۱۰۷ گرفته نشده است و مال قبل تر از این تاریخاست. در کنار حمید استیلی و ناصر محمدخانی در اردوی پرسپولیس.

    مانند الهه حصاری وقت طلب باشید. حتی وقت انتظار در تاکسی جهت پر شدن را هم به موقعیتی جهت ثبت سلفی تبدیل میکند!

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۶۴)

    سلفی کلوز آپ بهاره رهنما جهت اینکه تاکید دوباره بر این عنوان که “خوب مانده است”. ولی خب هر چقدر هم خوب مانده باشد نمیتوان از لایه هایی که به صورت چند طبقه بر پوستش نشسته هست، به سادگی عبور کرد.

    امیرمحمد زند بر سر مزار پدر عزیزش که در کربلای معلی به خاک سپرده شده است هست. جهت همه رفتگان آرزوی رحمت و مغفرت از درگاه الهی داریم.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    حافظ جان انتخابات خیلی وقت است که تمام شده، ژستت را آپدیت کن.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۶۴)

    رامبد جوان در حال گشت و گذار در باغ کتاب بود که اینگونه در دام افتاد.

    سلفی سیدعلی صالحی و علی مسعودی در حرم مطهر امام رضا (ع). التماس دعا داریم از علی های عزیز.

    تبریک فراوان به نرگس زن ابیار و سایر عوامل فیلم ارزنده “نفس” که کی یکی جوایز جشنواره های اروپایی را از آن خود می کند. این بار جشنواره فیلم ورشو در برابر نرگس آبیار و فیلمش قامت خم کرد.

    اظهارات حسین محب اهری راجع به روند درمان بیماری اش بسیار تلخ و ناراحت کننده بود. امیدواریم مسئولان – اگر سلامتی و درمان بازیگران و صورت های معروف جزو دغدغه هایشان باشد – به حال عمو حسین برسند.

    مریم معصومی در اکران شخصی فیلم “خالتور” ساخته تازه آرش معیریان. گویا دوستی که به عنوان طراح لباس جهت مریم در مراسم متفاوت لباس گزینش میکند، او را به عنوان موش آزمایشگاهی جهت آزمون کردن ست رنگ های متفاوت با هم گزینش کرده هست. وگرنه در تاریخ مد و پوشاک نمونه ست بنفش و خردلی تا بحال نداشتیم، حالا گل منگلی هایش به کنار!

    یکی دیگر از عزیزانی که بعد از فوت گربه هانیه توسلی، گربه باز شده است هست. کلا بعد از این واقعه و رسانه ای شدنش، امنیت و ارامش گربه های خیابان هم به خطر افتاده و هر آن ممکن است به وسیله مردم جو زده گرفته شده است و به منزل برده شوند.

    امیر کاظمی با کمک همسر عزیزش به جرگه مو فرفری ها پیوست و روز جهانی موفرفری ها را تبریک گفت.

    عمو فرج الله گلسفیدی و خشایار خان راد در راه مشهد با هم همسفر شده است اند. بله، دایورتتان کاملا به جا و محترم است.

    فریدون خان اسرایی بااین تصویر در کنار یک ماشین پلیس در کانادا، کلی دعای خوب جهت همه کرد. میتوانست لوکیشن و فضای بهتری جهت این همه دعای خیر گزینش کند، ولی خب در هر صورت دستش درد نکند، زحمت کشیده است.

    سلفی با دیدار کنندگان، حوالی پارک ارم.

    عکسی تازه از یه ستاره قدیمی و خاموش. سروش گودرزی را دهه هشتادی ها نمیشناسند، بازیگر خوش صورت و محبوبی که با چندینه فیلم و سریال درخشید و ناگهان خاموش شد. سرباز کلانتری ۱۴۵ ونک این تصویر یادگاری را کنار او گرفته هست. امیدوارم کارش در کلانتری خیر بوده باشد!

    سلفی دوستانه نیما رئیسی و احمد مهرانفر، در حاشیه یک نمایش.

    زن جودکی لطفاً تصورات ما نسبت به ترانه های خاطره انگیز قدیمی را با هشتگ هایتان خراب نکنید. بعد از “روز های روشن” نباید چیزی جز “خداحافظ” بیاید!

    دورهمی عزیزان در یک رستوران که مناسبت اش را نمیدانیم. نرگس محمدی و علی اوجی در کنار سارا محمدی، الناز حبیبی، لاله اسکندری و عزیزی که احتمالا صورت حساب را پرداخت کرده هست، چون در این نوع جمع ها معمولا یک نفر این همه صورت را دعوت کرده!

    سحر قریشی یکی از بازیگران فیلم “خالتور” در اکران شخصی لین فیلم در مگامال اکباتان حضور داشت.

    دورهمیِ کافه ای عزیزان بعد از تماشای یک نمایش. مارال فرجاد هم که با گریم صحنه به کافه آمده. مارال جان شاید این صورت جهت همکارانت عادی باشد، ولی آیا به فکر امنیت جانی سایر مردم نیستی؟! استاد امین تارخ، امیر دلاوری، سیاوش خیرابی، شاهرخ استخری، پریچهر قنبری و پوریا شکیبایی از سایر عزیزان حاض در تصویر هستند.

    در کشور عزیزمان ایران که معمولا هنگامی که هلیکوپتر رد میشود همه مردم این گونه تصویر العمل نشان میدهند، ارمنستان را نمیدانم.

    عکس شیرین کامبیز دیرباز و دختر نازش نیاز خانم.

    امروز تولد ویشکا آسایش هم بود. تبریک فراوان به این بازیگر خوش ذوق و دوست داشتنی سینما و تلویزیون.

    شبنم جان جسارتاً بگذارید این تعبیر ها به وسیله مخاطبین صورت بگیرد، نه خود شما! در ضمن همگی میدانیم در آتلیه تصویر گرفته اید.

    بدون فیلتر؟! با این اوصاف تصویر از درون دستگاه سولاریوم گرفته شده است است!

    الناز حبیبی و لیندا کیانی در حاشیه یک مراسم افتتاحیه که احتمالاً افتتاحیه یک آرایشگاه است.

    سلفی سپند امیرسلیمانی در کنار امیرعلی نبویان و همسرش، با جمله ای که ما هر چقدر دقت کردیم مفهوم آن را متوجه نشدیم. بعضی رفاقت ها سریع قدیمی میشن؟! یعنی با یک نفر دو هفته دوست هستی، ناگهان تبدیل به دوست قدیمی ات میشود؟! حالا وارد مقوله رفاقت کهنه نمیشویم همین کافیست.

    عکس خانوادگی جالب وحید طالبلو در کنار همسرش سوگل و پسر خسته اش لیام.

    از آرش مجیدی بعید بود وارد این لوس بازی ها شود!

    عکسی که احسان کرمی از کودکی های خود گذاشته است آخرین تصویر مطلب امروز ماست. خوشحالیم از اینکه امروز هم با ما همراه بودید. فرا رسیدن اربعین حسینی را هم خدمت همه عاشقان سید الشهدا (ع) تسلیت عرض میکنم. آرزومندم همه نذورات و عزاداری های شما عزیزان مورد قبول درگاه حق قرار گیرد و خودِ حضرت در روز محشر دستگیر همه مان باشد. انشاالله. شب و روزتان خوش. یا حق.

    اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | تلگرام | اینستاگرام | اخبار فرهنگی و هنری

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (564)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۶۴)

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار