بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۲۱)

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (521)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۵۲۱)

    عبارات مهم : تلگرام

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان و همراهان. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

    استقبال با شکوه و پرشور اهالی جویبار از قهرمان جوانشان و تقدیر حسن یزدانی از همشهری هایش بابت سنگ تمامی که گذاشتند. تقدیر میکنیم از مردم قهرمان پرور شهر زیبای جویبار که هیچگاه فرزندان خود را تنها نمیگذارند.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۲۱)

    مهتاب ثروتی بازیگر جوان سینما و تلویزیون و کپشنی عجیب که به عنوان نمونه خواسته متفاوت باشد.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    حامد همایون رفته بود به اکران شخصی فیلم “سارا و آیدا” چنین کند، چنان کند که عکاس ها این تصویر را از وی گرفتند.

    لیلا بلوکات هم فقط آزمون گریم میدهد، آزمون هایی که هیچ کدام از آن ها را در هیچ فیلم و سریالی ندیده ایم.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۲۱)

    مریم معصومی سوار لنج باری، میره قایق سواری، همین روزای گرمه، میمونه یادگاری.

    عکس خودمونی کیانوش گرامی در مطلب اشخاص امروز. خودتان تا تهش بروید که اوضاع سوژه از چه قرار است.

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

    امیر نوری که ۳۲ ساله شده است هست، جهت اینکه بتواند کماکان نقس پسر های جوان را بازی کند، چند سالی خود را صغره کرده و شمع ۲۹ سالگی اش را فوت کرده هست. تبریک به امیر عزیز.

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۲۱)

    – طوری بگیر به عنوان نمونه دارم از پله ها میام پایین و شکارم کردی.

    +دور از جون!

    تصویری عالی از جوانی های حمید فرخ نژاد مربوط به سال ۱۳۶۶٫ ری بن اصل حمید در این تصویر اصالت آبادانی او را تایید میکند.

    شماره ده مقدس جهش ژنتیکی پیدا کرده است و کف پایش کمر دارد.

    هانا کامکار، شبنم مقدمی، آزاده صمدی و پانی پناهی ها، بعد از تماشای نمایش “نامه های باعشق از خاورمیانه”. هانا جان منظورت این است که فقط با شبنم مقدمی رفاقت داری و با بقیه خیر؟ بعد آیا فقط اسم شبنم را در کپشن آورده ای؟! (ستاد ایجاد کدورتِ برترین ها)

    بابک صحرایی بین دو تن از ستاره های کمدی سینمای قبل از انقلاب یعنی بهمن بافایده و مرتضی عقیلی که هر دو در پایتخت کشور عزیزمان ایران سرنوشت را سپری میکنند. البته آقای عقیلی اخیراً در چند سریال ترکیه ای دیده شد ولی خیلی سریع به وطن بازگشت. بابک جان شما هم یواش یواش باید از این سایز دل بکنی و به یک ایکس بالاتر رجوع کنی.

    حسین یاری و رسول نجفیان در پشت صحنه کار جدیدشان که یک سریال به نام “از یادها رفته” است.

    زهره فکور صبور در پارک سر کوچه شان. زهره جان خبر شما جهت هر کسی که باید آن را دریافت میکرد، واضح بود و قطعا دریافت شده است است.

    فرهاد مجیدی که به گفته خبرگزاری معتبر “فرزاد نیوز” سرمربی تیم نوجوانان ویارئال شده است است (تحقیق کردیم، ویارئال اصلا در این رده تیم ندارد)، در راهروهای این کلوب این سلفی را گرفت.

    پیمان معادی و مانی حقیقی، دو تا از خوب های سینما که هر دو درگیر ساخت فیلم سینمایی خود هستند. البته مانی در هر دو پروژه درگیر هست، چون تهیه کننده فیلمِ پیمان معادی هم هست.

    ای بابا… یک نفر به قول خودش تابوشکنی کرد و حالا پلک دل بقیه هم دارد می پرد. آخ جان، سوژه ای در راه است!

    گلاب آدینه، یک هنرمند واقعی.

    گوهر زن خیراندیش در کنار بانو شهلا ریاحی عزیز که هر لحظه به سلامت باشد. در ضمن تبریک میگوییم موفقیت اخیر بانو خیراندیش در جشنواره فیلم “اکشن وان” را.

    فیلمبرداری پروژه “هزارپا” ساخته ابوالحسن داودی هم به آخر رسیده و به اکران بسیار نزدیک هست. رضا عطاران و سارا بهرامی را در نمایی از این فیلم کمدی مشاهد میکنید.

    ای کاش عزیزان میدانستند آوردن سگ های مناطق سردسیری به ایران، کاملاً بر خلاف انسانیت و ژست حمایت از حقوق حیوانات هست. زبان بسته ها در این گرما زجر میکشند!

    عباس جمشیدی فر و همسر جان، در تلاش جهت پر کردن مطلب امروز.

    لبخندِ مهران مدیری از آن لبخند هایی است که یک بازنده موقع شکست میزند تا حریف به بردش شک کند! باید قبول کنیم که مهران مدیری در نخستین فیلم سینمایی خود شکست خورده است.

    سالار عقیلی و خانواده در مراسم نکوداشت فخری ملک پور نوازنده پیشکسوت موسیقی. سالار جان آیا مادرخانم را با خود نیاوردی؟ سِن که جا زیاد داشت!

    پیشاپیش مبارک باشد زن جودکی.

    امروز تولد پریناز ایزدیار بازیگر خوب، با اخلاق، مردمی و آینده دار سینما و تلویزیون هست. تبریک بی آخر به پریناز عزیز، امیدواریم هر لحظه از موفقیت های وی بگوییم و بشنویم.

    سلفیِ “تو نباشی دوستام هستن”طور پیمان قاسمخانی در کنار حمید فرخ نژاد و پسرِ فرهاد مجیدی. اینکه امیربردیا دقیقا در این سلفی چکار می کند سوالی است که ذهن همه را درگیر کرده!

    آرزوی صحت و سلامتی داریم جهت استاد نادر گلچین که به گفته برادرزاده اش دچار کسالت شده است اند و در بیمارستان خوابیدن هستند.

    ماشالا چقدر به هم می آیند.

    سوگل طهماسبی در کویر نمکِ ارومیه (دریاچه سابق).

    نفیسه روشن هر روز سِت یکی از کاراکتر های مورد علاقه اش را گزینش میکند و با آن به گشت و گذار میپردازد. دیورز بت من بود و امروز باب اسفنجی، فردا هم به امید خدا سِت زُمبه را خواهد پوشید.

    اگر این شال و البته گوش های مبارک زن های بازیگر نبود، نصف زیاد تصویر های اینستاگرام گرفته نمیشد.

    یک فیلم سینمایی تازه در برزیل در حال ضبط هست. فیلمی به نام “من اینجا چی میخوام” با بازی سام درخشانی. احتمالاً ریوالدو را هم بیاورند که دو تا روپایی بزند و فروش فیلم را دوبرابر کند.

    مطلب امروز هم با همه کمی ها و کاستی ها به آخر رسید. ممنون از اینکه هر لحظه همراهمان بوده اید. تا مطلب بعدی خداوند یار و نگهدارتان.

    اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تلگرام | بازیگر | سینمایی | اینستاگرام | سالار عقیلی | اخبار فرهنگی و هنری

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (521)

    چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (۵۲۱)

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار