بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۴۶)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (646)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۴۶)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    امید علومی، امید دنیا و حامد پهلان در کنار حاجی علی آقا در افتتاحیه یک نمایشگاه ماشین. امید علومی و حامد پهلان پیش از آمدن به این مراسم، با یکدیگر کل انداخته بودند که هر کسی تیپش چندش تر باشد، برنده هست. واقعا کار سخت و آزاردهنده ایست، ست کردن و پوشیدن مجموعه ی هشلهفتی که بر تن حامد پهلان هست. یعنی این بوتیک ها وجدان ندارند؟! وجدان که هیچ؛ آینه قدی هم ندارند؟! جهت امید دنیا هم خریدن بربری از سر کوچه و یا شرکت در یک افتتاحیه خاص تفاوت چندانی ندارد.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۴۶)

    وقتی از زیر دوش بیرون می آیی، اینستاگرامت را چک میکنی و تصویر حامد پهلان را میبینی.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    علیرضا طلیسچی، خواننده جوان و خوش صدای کشورمان و یکی از ستاره های نسل تازه موسیقی پاپ، دیشب میهمان برنامه دورهمی بود.

    سویل زن همسر محسن افشانی، دارد خود را به یک کپیِ خانمانه از همسرش تبدیل می کند.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۴۶)

    تهمورس پورناظری این تصویر از خودش را به اشتراک گذاشت تا نشان بدهد چقدر با فرهاد اصلانی شباهت دارند.

    سلفی هنری یسنا میرطهماسب بازیگر جوان سینما و تئاتر، که همراه با گروه فیلم “دِرِساژ” در برلین به سر می برند. جشنواره فیلم برلین تمام شده است و احتمالا همین یکی دو روز آینده عزیزان با دستان خالی از جایزه به وطن بازخواهند گشت.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    خاطره بازی استاد داریوش اسدزاده با تصویری قدیمی از جوانی هایش .عکس آنقدر قدیمی است که با تکنیک خاص آن دوران، رنگی شده است هست. اکثر پدربزرگ ها یک تصویر اینطوری دارند که در آن صورت ارزش شبیه سوپراستار های هالیوود است (هیچ جوره شبیه خودشان نیست) که به دست عکاس های هنرمند آن دوران رنگی شده است است.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۴۶)

    ویدا جوان و تصویری که بی علت سیاه سفید نشده است.

    خدا می داند بنیامین رفتگر بنده خدا را چند ساعت مچل خود کرده است.

    و اینگونه بود که عصر جدیدی در سلفی های “مثلاً حواسم نیست” رقم خورد.

    مینا زن ساداتی در حال گشت و گذار و تفریح در باکو در کشور جمهوری آذربایجان، یکی از مقاصد گردشگری تازه محبوب شده است جهت ایرانیان.

    واقعاً رفتن به دندانپزشکی و رسیدن به بهداشت دهان و دندان عملی لوکس به حساب می آید؟ آیا صورت ها انقدر رویش مانور می دهند؟!

    حمید خان فرخ نژاد در کنار ستاره قدیمی بالیوود جکی شروف، در حاشیه تمرین جهت فیلم “دختر شیطان” ساخته تازه قربان محمدپور که همانند کار قبلی اش “سلام بمبئی” اثری ایرانی – هندی هست. حمید جان وقت کردی با دوست هندی ات در مورد موارد کاربرد دکمه صحبت کن تا کمی با آن آشنا شود.

    بانو احترام برومند با این تصویر قدیمی قشنگ در کنار زنده یاد استاد داود رشیدی، چهل و نهمین سالگرد ازدواجش با ایشان را مراسم خوش حالی گرفت. جهت بانو برومند عزیز آرزوی سلامتی و دل خوش داریم.

    عکس یادگاری خداحافظی مهدی فخیم زاده و محمد حسین لطیفی در روز نهایی ساخت فیلم “بوقت خماری” که احتمالا در سال آینده اکران خواهد شد.

    سلفی یاسمن معاوی و تپلک! یاسمن بازیگر سینماست و با فیلم “ماهی سیاه کوچولو” وارد سینما شد و با فیلم های “غیرمجاز” و “دختر” درخشید.

    در روزهایی که الناز شاکردوست هنوز تنوانسته بر اثر عوارض اتفاق ای که سر صحنه فیلم “دو طبقه روی پیلوت” برایش پیش آمده روی پاهایش بایستد، خبر از گزینش بازیگر جایگزین وی جهت ادامه فیلم به گوش میرسد. بازیگری نا آشنا به نام بهدخت ولیان. امیدواریم ابراهیم ابراهیمیان بتواند جهت این بی معرفتی و قصاوت جواب مناسبی داشته باشد.

    بهاره رهنما و دوستان و همکارانش در برابر یک رستوران در مشهد. بهاره رهنما دارد از دوران جوانی و سال های شروع بازیگری اش هم لاغر تر میشود. فقط امیدواریم به بلایی که بر سر کاوه سماک باشی آمد و وزنش به صفر میل کرد، دچار نشود.

    فاطمه گودرزی و پسرش با لباس زیبای لری.

    امیرحسین جان فعلا که ما را هم ترسانده ای با این عکست.

    آیدا نامجو در آتلیه. این یک روند همیشگی هست، یک سریال بازی میکنی، معروف میشوی، ده ها K به اینستاگرامت اضافه میکنی، سریال تمام میشود، ولی تو همچنان تا چند ماه معروفی! تا زمانی که یک سریال تازه بیاید و چند نفر دیگر جایت را بگیرند.

    بهاره کیان افشار و ارش استیلاف، به همراه نوادگان زنده یاد فردین در حاشیه مراسم خوش حالی خیریه بهنام دهش پور. در ضمن دیروز آرش استیلاف در صفحه اش نسبت به ما ابراز لطف کرده که از او تقدیر می کنیم.

    پ.ن: دیروز گفته بودیم که آرش یک رگش ایرانی هست، که متوجه شدیم هر دو رگش ایرانی است که اینگونه تصحیح می کنیم و پوزش مطلبیم.

    علی رام نورایی عزیز، از اتمام فیلمبرداری بخشی از کار جدیدشان “هفت روز و هفت ساعت” در کشور لبنان خبر داد و مابقی را در شمال کشور عزیزمان ایران خواهند گرفت. “هفت روز و هفت ساعت” یک مسابقه رالی با حضور هنرمندانی از کشور عزیزمان ایران و لبنان است که تولید آن در شبکه افق شروع شده است و در آینده نزدیک روی آنتن می رود.

    آیا می دانستید که آرزوی بزرگ گرشاسبی خواننده مهم گروه چارتار، فرزند حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل کلوب پرسپولیس است؟! اگر میدانستید که خوش بحالتان، نمیدانستید هم از این به بعد بدانید.

    شیلا خداداد با این پست از یکی از دوستان نزدیک خود و همسرش بابت تمامی زحماتی که میکشد تقدیر کرد. مخصوصاً این زحمت اخیر که نمیدانیم چیست، ولی آنقدر مهم بوده که شیلا را مجبور به گذاشتن این پست کرده.

    سلفی محسن کیایی در کنار سحر خواهری و امین بهترین، در پشت صحنه مجموعه “ساخت کشور عزیزمان ایران ۲” که کارگردانی آن بر عهده برزو نیک نژاد هست. فصل اول این مجموعه را محمدحسین لطیفی ساخته بود و این عوض کردن کارگردان از عجایب سرنوشت به شمار می آید.

    رویا جاویدنیا بازیگر خوب سینما و تلویزیون در اکران شخصی فیلم “اسرافیل”.

    با این اوصاف علی کریمی یک عمر است در جهنم به سر می برد!

    پانته آ پناهی ها نامه ای قدیمی و جالب از دوران نوجوانی اش پیدا کرده هست، نامه ای که در آن به پدر مرحومش تعهد داده بود که دیگر آدامس نخورد. روح همه رفتگان شاد و قرین آرامش.

    کل تصویر یک طرف، فیس آروین یک طرف :))

    ملیکا شریفی نیا هم در اکران شخصی فیلم اسرافیل در پردیس ملت حضور داشت. ملیکا جان مراقب باش در خیابان به جرم حمل سلاح سرد بازداشت نشوی. گردن آویز با این سایز کمی غیر عادی به نظر میرسد!

    هادی حجازی فر، قاسم زارع و میترا حجار در کنار علی عطشانی، در پشت صحنه کار تازه علی عطشانی به نام “کاتیوشا”.

    سلفی خاله سارا در کنار عمو نادر و اقا عرفان، در پشت صحنه یک برنامه کودک جدید.

    توصیه ی تازه استاد.

    مینا ساداتی همچنان در حال باکوگردی.

    خاطره بازی استاد مجید انتظامی با این تصویر قدیمی در کنار زنده یاد استاد ناصر فرهودی. یاد همه پرکشیدگان دنیای هنر در سالی که گذشت را گرامی میداریم.

    پردیس احمدیه با ظاهر چریکی اش یکی دیگر از حاضرین در اکران شخصی فیلم “اسرافیل” بود.

    فیلم “مادری” ساخته رقیه توکلی یکی دیگر از فیلم هایی بود که در روز های گذشته به اکران شخصی در آمد تا اکران عمومی اش هم شروع شود. هانیه توسلی بازیگر مهم این فیلم در مراسم اکران شخصی آن.

    سلفی میلاد عبادی پور در برابر این کلیسای باشکوه و معروف در رنس فرانسه.

    جشن تولد هواپیمایی علی سرابی، بازیگر خوب سینما و تئاتر، به لطف همسرش مارال بنی آدم. مبارک ها باشد.

    سعید معروف در حال انجام یک آزمون خودشناسی. ای کاش نتیجه اش را هم میگذاشت!

    با این تصویر از حضور برادران قاسمخانی و پژمان جمشیدی در اکران شخصی فیلم “اسرافیل”، مطلب امروز را هم به آخر میبریم. ممنون از همراهی ارزشمندتان. تا مطلب بعدی خداوند یار و نگهدارتان.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | سینما | بازیگر | تصویری | بازیگری | اکران عمومی | دوران جوانی | فیلم اسرافیل

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (646)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۴۶)

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار