بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۴۴)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (644)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۴۴)

    عبارات مهم : ایران

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    مهدی مهدوی کیا به دعوت علیرضا جهانبخش به آلکمار هلند رفته بود و یکی از بازی های او را هم از نزدیک تماشا کرد. چه خوب است که مهدی به عنوان الگو و اسطوره نسل های بعدی خودش انقدر خوب به علاقه ستاره های جوان بها میدهد و همراه آنان هست. توجهی که مهدی در این چند سال به فوتبال پایه کشور عزیزمان ایران داشته است قطعا خیلی خیلی زیاد از تلاشی است که الف تا ی فدراسیون جهت فوتبال پایه کرده اند.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۴۴)

    محسن افشانی و همسرش به نجف اشرف رفته اند تا یک قاب متفاوت و سوژه ای مذهبی جهت اینستاگرامشان خلق کنند. شکی نیست که زندگی این دو عزیز صرفا جهت خوشگذرانی زیاد در اینستاگرام شکل گرفته است.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    محسن جان چاووشی هم که الحمدالله با هیچ چیزی خوب نیست و کلا با همه چیز مسئله دارد.

    عکس عالی و متفاوت مهدی پاکدل در جوار پاریس، بسیار متفاوت با همه تصویر ها و سلفی های تکراری ای که با این برج قشنگ گرفته اند و میگیرند و خواهند گرفت.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۴۴)

    پدر و مادر عزیز علیرضا جهانبخش هم این روز ها همراه فرزندشان در هلند هستند.

    آرش استیلاف شومن و کمدین معروف تلویزیون چین که یک رگ ایرانی دارد، چند روزی است که به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمده و در کنار صورت ها و بازیگران و صورت های معروف در حال خوش گذراندن هست. در این جا هم به همراه بهاره کیان افشار و سایر دوستان به کنسرت امید حاجیلی رفته بودند.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    همیشه تمام تلاشت را جهت موفق شدنت انجام بده تا مثل احمد سعیدی با چندینه ترانه فکستنی، مازراتی سوار شوی.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۴۴)

    مینا نوروزی از اشخاص قدیمی تلویزیون از حضور خود در یک سریال تازه خبر داد. هنگامی که میبینیم دوباره به قدیمی هایی که مدت ها دور از صحنه بودند، بها داده شده است بسیار خوشحال میشویم.

    منوچهر زنده دل، گوینده و بازیگر خوب کشورمان در ارتفاعات پایتخت کشور عزیزمان ایران این تصویر برفی را گرفته است.

    نوید جان محمدزاده در مراسم اکران شخصی فیلم “بدون تاریخ بدون امضا” در پردیس ملت. همان فیلمی که نوید بخاطر بازی بدون نقص خود در آن برنده شیر طلایی جشنواره ونیز سال گذشته شد و افتخاری به ویترین افتخارات سینمای یاران اضافه کرد.

    من نمیدانم آیا نمی توانیم ساکت و بی تفاوت باشیم و به همه چیز و هر حرفی تصویر العمل نشان ندهیم. یکی یک حرفی که با حق و نا حق بودنش کاری نداریم، در یک جایی که جایش نبوده، گفته، یکی دیگر گیر داده که آیا اولی این حرف ها را در آن جا زده و در اینجا نزد، بعد طرفداران اولی، دومی را کوبیده اند و کلی تصویر آرشیوی و قدیمی درآورده اند که شما خودت فلان و بیسار حالا مسئله برات پیش آمده کَسَگَم! سومی هم جهت اینکه بگوید من هم بازی، از اولی حمایت و از دومی اعلاام برائت کرده هست. خلاصه اینکه انقدر خودمان را درگیر نکنیم، دو سه روز زندگی ارزشش را ندارد!

    امیر دژاکام تحت تاثیر موجود تاکسیدرمی شده است ای که قیافه اش شبیه قیافه کسی است که ساعت ۷ صبح روز جمعه با صدای جاروبرقی مادرش از خواب پریده است.

    سلفی عزیزان پیش ار اجرای نمایششان در تماشاخانه ایرانشهر. جواد عزتی، عباس جمشیدی، مه لقا باقری، رویا میرعلمی و امیر کاظمی. نمایش «زندانی خیابان نفر دوم» به کارگردانی مه لقا باقری که نخستین تجربه مه لقا در کارگردانی تئاتر است.

    اینستاگرام دیگر جای مناسبی جهت سایر خوش ظاهر ها و مدل ها نیست. همه باید دی اکتیو کنند و با صفخات فیک، امیر محمد را لایک کنند.

    شهرام جان درست نیست که بخاطر یک سلفی مادر جان را گرفتار آرتروز کنی.

    سارا خادم الشریعه و همسرش اردشیر احمدی، در مراسم خوش حالی تولد دونفره ی اردشیر که ۲۸ سالگی اش را مراسم خوش حالی گرفته است.

    خاطره بازی سارا بهرامی با تصویری مربوط به ۶ سال پیش، به همراه امیر جدیدی، نوید محمدزاده و سایر دوستان در پشت صحنه یک فیلم کوتاه.

    هر لحظه امکان دارد آدم به یک نقطه ای از سطح تحمل و احساس نسبت به یک شخص برسد، که مجبور به استفاده از دکمه بلاک شود. ولی خب سوژه هایش حیف هستند، حداقل کامنت خورش (بخوانید فحش) خوب است!

    سلفی نو میک آپِ مریم معصومی در جایی که با توجه به نوع پوشش گیاهی اش، در جنوب کشور است.

    کاش یک نفر بیاید و بگوید که این چین و چروک ها و حال نزار، مربوط به گریم یک فیلم هست. سلامت باشی سوپراستارِ همیشگی سینما.

    یعقوب کریمی فوتبالیست خوب کشورمان و همسرش که چند قسمت در یک سریال بازی کرد و mission complete.

    مریم امیر جلالی دست خودش نیست، آنقدر داد و نعره زده و اخم کرده، خنده هایش هم توأم با اخم است.

    گریم عالی و خنده آمیز امیر کربلایی زاده در یک نمایش جدید. گویا باب راس را وزیر اعظم سریال جومونگ پیوند زده ای.

    سارا منجزی کلاه کاسکت موتورسوار را قرض گرفته و موتور را از جک درآورده است تا عکسش طبیعی تر به نظر برسد.

    نگین معتضدی و آزیتا ترکاشوند در کنار آتش هیزمی در پشت صحنه سریال جدیدشان.

    سلفی احمد مهرانفر در اتاق گریم شلوغ و پلوغ کارشان.

    امیرحسین رستمی در حال قدم زدن و خوشگذرانی در حوالی کولسئوم در ایتالیا.

    شیوا ابراهیمی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون که با “شام آخر” فریدون جیرانی صورت شد، این روز ها در خارج از کشور زندگی میکند، ولی با همه این ها باریکه پلی جهت بازگشت خود به کشور عزیزمان ایران و فعالیت دوباره در سینما باقی گذاشته است و تحت تاثیر شرایط هوا قرار نگرفته است.

    اگر اتاق گریم ها از پروژه ها از بین بردن میشد و یا به عنوان نمونه عکاسی در آن ها ممنوع میگشت، تعداد پست های بازیگران به یک سوم کم کردن پیدا میکرد.

    یک بار یک بازیگر به شیراز رفت و در پست هایش ننوشت که “خوشا شیراز و وضع بی مثالش” متاسفانه خیلی دوام نیاورد و درگذشت.

    پرواز همای تربچه را با دنیا عوض نمی کند. امیدواریم نظرش راجع به شرایط زیست محیطی که بر اثر هضم نه چندان خوب تربچه اتفاق می افتد هم همین باشد.

    بابک صحرایی در کنار مرتضی عقیلی هنرمند قدیمی سینما و تئاتر که گویا به وطن بازگشته هست. جهت همه پیشکسوت های عزیزمان آرزوی سلامتی داریم.

    ستاره اسکندری، مهدی پاکدل و تینا پاکروان این روز ها در پاریس هستند تا فیلم “خانه کاغذی” را که در کشور عزیزمان ایران هم به زور اکران شد، در آن جا اکران کنند.

    تفریحات زمستانی آناهیتا همتی و رفیقش در قاب سلفی.

    استوری بدون شرح رعنا آزادی ور، یکی از معدود هنرمندانی که میتواند ادعای نچرال بودن صورتش را داشته باشد که هیچگاه چنین ادعایی نداشته است.

    نگار جواهریان در کاشان زیبا.

    بهاره افشاری جهت نقشی که بعد از سال ها در یک فیلم بازی کرده بود، ابراز دلتنگی کرده است.

    عکسی از اعضای انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون ایران، انجمنی که نخستین بار است اسم آن را میشنویم و از موجودیت اش مطلع میگردیم! با عضویت ساناز سماواتی، زهره حمیدی، جمشید مشایخی و پسرش، یوسف مرادیان و سایر عزیزان.

    عکس یادگاری مهران رنجبر در کنار استاد کیهان کلهر بعد از کنسرت شب گذشته ایشان در تهران.

    فریدون آسرایی از خونگرمی و مهمان نوازی مردم چابهار و همچنین محیط زیست بکر و زیبای این منطقه گفته هست. چه خوب میشد اگر شهر هایی نظیر چابهار و خیلی جاهای دیگر از نظر امکانات و زیرساخت ها در حدی بودند که میتوانستند جایگزین مسافرت های خارجی هموطنان به کشور های همسایه در تعطیلات نوروزی شوند. از منظر قشنگی های طبیعی که چیزی کم ندارند.

    خبر درگذشت سری دیوی ستاره قشنگ رو و محبوب سینمای هند از اخبار ناراحت کننده روز گذشته بود، مخصوصاً جهت ایرانیانی که با فیلم ها و رقص ها و آواز های او در فیلم های وی اچ اس کرایه ای دهه شصت و هفتاد خاطره دارند. محمد نادری یکی از همین افراد است که این نامه خواندنی و طنزگونه را جهت علاقه قدیمی اش سری دیوی نوشته هست. روحش شاد.

    زهره فکور صبور در این تصویر دقیقا در حال گذشتن از آن چه که با او کرده اند، است تا مطلبمان به شعر زنده یاد استاد شهریار ختم شود. ممنون از همراهی تان، تا فردا، یا حق.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: ایران | تصویر | سریال | سینما | ایرانی | تصویری | سینمای | ایرانیان | تلویزیون | اینستاگرام

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (644)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۴۴)

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار