بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۳۹)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (639)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۳۹)

    عبارات مهم : ایران

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    امیدوارم اول هفته بارانی تان خوش و سرشار از حس و حال خوب باشد و این حال خوب تا آخر هفته باقی بماند. خوشحالیم از این که یک بار دیگر وقت در کنار شما بودن را پیدا کرده ایم. ستاره ها در مراسم افتتاحیه کسب و کار تازه نیوشا زن ضیغمی و همسر جان. با حضور امین حیایی و خیلی های دیگر.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۳۹)

    نظیر نرگس محمدی، مریم امیرجلالی، لاله مرزبان، پرستو صالحی و الهام حمیدی.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    طبیعتاً نیکی زن کریمی در این مراسم حضور نداشت، چون بعید است با حضور این تعداد بازیگر زن ایشان بتواند محیط را تحمل کند. بار ها روحیه بازیگر گریزانه زن کریمی را دیده ایم و از آن شنیده ایم.

    هنگامه حمیدزاده بازیگر جوان سینما و تلویزیون از حضور خود در یک پروژه تازه خبر داد. این تصویر هم در پشت صحنه این کار گرفته شده است هست، کاری ;ه هیچ نشانی از شرح آن وجود ندارد.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۳۹)

    بهتان نگفته بودم که بازی رسانه ای و موج سواریِ حاشیه ای است و بالاخره رو میکند؟ بهم ایمان نیاوردید؟!

    علی مسعودی، امیر نوری و حسن پورشیرازی در مراسم خوش حالی عروسی پسر عمو فرج گلسفیدی. یا آرزوی خوشبختی جهت همه جوان ها.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    هدیه زن تهرانی تصویری از خود و امیر آقایی در نمایی از فیلم “بدون تاریخ، بدون امضا” به اشتراک گذاشته هست. فیلمی که چند روزی میشود به اکمران عمومی در آمده و با استقبال بینظیری هم مواجه شده است است و میتواند به رکوردداران گیشه، تنه بزند. فیلمی خوب از وحید جلیلوند.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۳۹)

    امیر حسین رستمی، علی دایی و امیر مهدی ژوله در یک مراسم خوش حالی خیریه. ژوله چه موهایی به هم زده.

    پست صادقانه محمدرضا گلزار، در وصف مواقعی که میگوید” تا ۵ دقیقه دیگه میرسم” :))

    پان شرلی، با موهای مسی.

    متین ستوده، نگین معتضدی، الناز حبیبی، حدیث مدنی و سایر عزیزان در پشت صحنه سریال “سارقان روح” ساخته احمد معظمی که از شبکه پایتخت کشور عزیزمان ایران به روی آنتن میرود.

    عکسی از الناز شاکردوست در حال انجام فیزیوتراپی و پرتو درمانی بر روی مهره های کمرش. همانطور که میدانید الناز سر صحنه فیلمبرداری “دو طبقه روی پیلوت” ساخته ابراهیم ابراهیمیان دچار این اتفاق دردناک شده است هست، و طبیعتاً این وظیفه تهیه کننده و گروه فیلم بوده است که پیگیر درمان الناز باشند و او را همراهی کنند، عوامل این فیلم حالی از النلز نپرسیدند که هیچ، قسمت تلخ ماجرا اینجاست که تهیه کننده یک هفته بعد از این اتفاق با بیان اینکه زن شاکردوست بر اسر سهل انگاری دچار اتفاق شده است و اصلا به فیلم ربطی نداشته هست، بازیگر جایگزین ایشان را به گروه اضافه کرده و فیلمبرداری ادامه پیدا کرده هست، بدون حتی یک ملاقات و پیگیری راحت از حال الناز شاکردوست، از جانب هیچ کدام از عوامل فیلم! دنیای بیرحمی است و سینما هم جزئی کوچک از این دنیا، حتی اگر ستاره ای به نام الناز شاکردوست باشی.

    برای سلامتی الناز عزیز دعا کنید.

    سلفی شهره سلطانی با شهرزاد خانم، دختر مهران مدیری که از دوازده کیلومتری هم قابل تشخیص است که دختر مهران مدیری است.

    آقا آرتا جهانبخش ۶ ساله شده است و به زودی راهی مدرسه میشود. انگار همین دیروز بود که تولد آرتا را به بابک و مادرش تبریک گفتیم، حالا فرزند دارد به مدرسه میرود! وقت آیا این همه عجله دارد؟ آخرش که چه؟!

    پردیس احمدیه سرگرم لوس بازی های یک کافه. تهران؛ شهر کافه های لوس!

    سوشا مکانی و لباس جدیدش. کاری ندارم که سوشا چه لباسی میپوشد، چیزی که ذهنم را درگیر کرده فروشگاهی است که این لباس ها را به سوشا می فروشد! واقعا خودش پدر و برادر ندارد؟!

    عکس یادگاری کارن همایونفر در کنار سیامک انصاری عزیز دل.

    الهه های توصیه به آرام بستن درب هنگام خروج از منزل و خودرو، در کشور عزیزمان ایران مدرن. بهشان ماکان بند میگویند.

    سال هاست خبر هایی راجع به پیوستن سردار آزمون به لیورپول میشنویم که این اخبار بالاخره تحقق یافت، سردار آزمون به لیورپول که نه، به کادر تصویر یادگاری با سرمربی لیورپول پیوست.

    سارا بهرامی شکارچی گروه تحریریه سایت هم در مراسم خوش حالی خیریه “فرزندان آسمان” حضور داشت.

    صحبت های مهم حمید فرخ نژاد با مردم. حتما بخوانید.

    از راست: سحر دولتشاهی، سهیل بیرقی، امیرجدیدی، باران کوثری و لیلی رشیدی. اعضای گروه فیلم موفق “عرق سرد” که بیصبرانه منتظر اکران عمومی آن هستیم.

    رویا نونهالی با این تصویر تاثیرگذارش مردم را به کمک نقدی به یک نهاد خیرخواه، دعوت کرد. قطعا این تصویر رویا زن در جذب کمک ها خیلی تاثیر داشته است!

    خواب روز شنبه را از سرتان میپرانیم، با این سلفی استاد مهدی فخیم زاده در کار جدیدش.

    هنگامه قاضیانی و ابوالفضل پورعرب در نمایی از فیلم سینمایی “به وقت خماری” ساخته تازه محمدحسین لطیفی. بانو قاضیانی عوض کردن وزن محسوسی جهت هنرنمایی در این کار داشته است.

    سلفی سام نوری در کنار یکی از جذابترین بازیگران سینما و تلویزیون، دکتر مهدی سلطانی سروستانی. مهدی سلطانی مدرک دکترای بازیگری خود را از دانشگاه آوینیون فرانسه گرفته است.

    محسن جان حالا رفقا یک بار تو را پیچاندند و به پیک نیک نبردند علت نمیشود همه کسانی که آخر هفته تفریح میکنند را زیر پرسش ببری.

    احمدرضا عابدزاده، یک انسان معمولی است که آخر هفته خود را به شمال رفته و کنار رستورانش خوش میگذراند.

    مینا ساداتی، یکی دیگر انسان های معمولی و غیر بزرگ که آخر هفته به کاشان رفته است.

    شوخی کردیم محسن جان! خودت را ناراحت کن.

    ماجرای دعوای رسانه ای مرضیه زن برومند و یک خبرنگار آنور آبی که زن برومند او را زشت و وزوزی خواند و حالا آمده جسم مسطحِ دسته دار بکشد.

    آخر و سرانجام رفاقت نوید محمد زاده با امیر آقایی.

    شبنم زن شما مطمئن باش هرگاه آینده نگری میشود که قرار است برف ببارد، خبری از برف نخواهد بود. برف و باران معمولاً غیر منتظره است و عزیزان آینده نگری نمیتوانند آن را ببینند.

    پ.ن: همین الآن خبر آمد که محمد توکلی، عکاس مطرح مطبوعات و عکاس این عکس، بعد از تحمل یک دوره بیماری به دار فانی شتافته هست. خیلی ناراحتیم از این خبر و این ضایعه را به جامعه هنر و دکتر احمد توکلی تسلیت عرض می کنیم.

    شاه و ملکه اش در ولنتاین :))))

    خدا را شکر خطر برطرف شد! :)

    سلفی زمستانی احسان خواجه امیی با خانواده عزیزش. یا بهتر است بگوییم سلفی خانواده احسان خواجه امیری با او!

    حمایت ترانه علیدوستی از رضا رشیدپور و پژمان جمشیدی. ترانه جان ته دیگش را هم خوردند تمام شد. یک مقدار دیلِی دارید!

    احمد مهرانفر و گریم متفاوت اش در فیلم تازه علی عطشانی که نام آن “کاتیوشا” است.

    بابک کریمی هم ولنتاین را اینگونه گذراند.

    فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی، نیوشا ضیغمی و همسر مجید صالحی به همراه حنا زن در پشت صحنه کار تازه دوستان. روزی که حنا زن و مادرش میهمان کار تازه پدرش بودند.

    سلفی مادر و دختری بهاره رهنما و پریا زن که به دیدار مادرش در مشهد رفته بود. بهاره رهنما این روز ها وقت زیادی را در شهر مشهد میگذراند.

    علی ضیاء کمر هر چه شکست عشقی را با پست های باعشق اش شکسته است! علی جان نیرومند باش!

    سپند امیرسلیماین، ارژنگ امیرفضلی، سحر ولدبیگی و نیما فلاح در پشت صحنه برنامه تلویزیونی “بهترین شو”.

    شهاب مظفری خواننده تازه مشهور شده است در کنار مادر عزیزش در حاشیه کنسرتی که در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار کرد. شهاب مظفری اگر خواننده نمیشد میتوانست بسکتبالیست خوبی شود!

    روز موعود جهت مهدی طارمی بالاخره فرا رسید و نخستین قاب مشترکش با وسلی اشنایدر را در صفحه اش به اشتراک گذاشت و نوشت “خدایا شکرت”. به آخر مطلب رسیدیم. ممنون از اینکه امروز هم با ما همراه بودید. تا فردا، یا حق.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: ایران | تصویر | بازیگر | تصویری | بازیگری | الناز حبیبی | الناز شاکردوست | جذابترین بازیگران

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (639)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۳۹)

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار