بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۲۵)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (625)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۲۵)

    عبارات مهم : اخبار

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    خوش آمدی رابعه ی عزیز و مهربان. همگی خوب می دانیم که آیا رفتی و خوب تر می دانیم که آیا بازگشتی. بسیار امیدواریم این بازگشت عاقبتی جز منزل نشی جهت رابعه اسکویی داشته باشد. مطمئناً امکان کار کردن جهت این بازیگرِ با سابقه، در فضای مجاز سینما و تلویزیون کشور عزیزمان ایران همانند سابق وجود ندارد ولی با توجه به توبه ی واضحی که رخ داده میتوان به این عنوان امیدوار بود.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۲۵)

    سحر جعفری جوزانی یاد دوران کودکی کرده هست. پستی که بیش از هر چیزی ما را متوجه عوض کردن محسوس در بینی سحر می کند. دست دکترش درد نکند.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    کاظم سیاحی و الهام کردا در پوستر نمایش جدیدی که به زودی به اجرا در خواهند اورد. کاظم سیاحی با هنرنمایی در مجموعه “لیسانسه ها” توانایی بالقوه خود در بازیگری را به عالی ترین شکل بالفعل کرد.

    عکسی از گشت و گذار خانواده دوست داشنی سینما و ممنوع التصویر تلویزیون.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۲۵)

    آتیلا و جانانِ جانش. خدایا به سلامت دارش.

    جای دارد به نوبه خودم از همه گربه سانان عزیز علی الخصوص سلاطین جنگل عذرخواهی کنم.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    “قانون مورفی” نام پروژه جدیدی است که امیر جدیدی در آن هنرنمایی خواهد کرد. “نسبت خارش هر نقطه از بدن با میزان دسترسی آن نقطه نسبت تصویر دارد” عالی ترین توصیف جهت آشنایی با قانون مورفی است.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۲۵)

    سلفی طور؟! الآن دقیقا تفاوت سلفی با سلفی طور چیست زن رضوی؟!

    سیروان خسروی در کنار مادر عزیزش و کتایون زن ریاحی در حاشیه کنسرت چند شب پیش وی در تهران.

    شبنم مقدمی و احمد مهرانفر با گریم های جالب خود در فیلم “خجالت نکش!” ساخته رضا مقصودی که یکی از کمدی های حاضر در جشنوراه پیش روست. جشنواره ای که چیزی تا شروع تب و تاب آن نمانده است.

    سلفی دریایی لیندا کیانی، بدون افزودنی های مجاز و غیر مجاز.

    هر چقدر که بهاره کم کرده، شوهر جان به شکم و پهلو اضافه کرده. قانون پایستگی چربی در این خانواده عزیز همواره حاکم است.

    عبدالرضا کاهانی با ذکر خاطره ای از شیطنت های شیرین دوران جوانی با همسر جان، با تصویری در کنار آبشار نیاگارا، تولد همسرش را تبریک گفت. خوشبختیشان مستدام.

    مونیکا جون فدای جمعه غم انگیزت بشه جواد جان!

    پستی که بهنام تقدیر جهت تقدیر از کسانی که تولدش را تبریک گفته بودند، گذاشت. تبریک به این بازیگر توانا و گوینده قهار رادیو و تلویزیون.

    سه چیز در این دنیا نهایی ندارد؛ دنیا هستی، جهل بشر و اکران های فیلم “صفر تا سکو”. البته در مورد مورد اول و دوم مطمئن نیستم!

    -آلبرت اینشتین بعد از دنبال کردن اخبار سینمای یاران

    مهسا طهماسبی و یاسمینا باهر در طرفین عمو مجید قناد در پشت صحنه فصل دوم سریال “دیوار به دیوار”. حتی عمو قناد روئین تن و هر لحظه جوان هم از آثار گذر عمر در امان نمانده و این آثار در این تصویر به خوبی مشهود است.

    نگاه بانمک اقا بن سان پسر توپولوی بنیامین به پدرش. گویا در این جا با خبر شده است که پدرش ترانه ای به نام بارانا دارد ولی هنوز جهت ساختن ترانه “بن سان” اقدامی نکرده است!

    حافظ ناظری هر چه زیاد پست می گذارد و زیاد اعاده فیض می کند، رقبای کمتری در وادی خودشیفتگی جهت او باقی میماند! اول اینکه تابلوست که در تصویر ۱۳ ساله نیستی و کم کم ۱۹ را داری. در ثانی آیا باید فکر کنی که تصور سیزده ساله بودنت جهت مردم شگفت انگیز و جالب است؟!

    خاور زن باز میگردد! ویشکا آسایش در گریم فصل دوم سریال دیوار به دیوار ساخته سامان مقدم.

    باشگاه پرسپولیس علاوه بر قهرمانی و ارائه فوتبال زیبا، بر روی تربیت بالرین هم تمرکز دارد.

    هدیه تهرانی از دردهایمان گفته و چه قشنگ گفته.

    آقا پارسا پیروزفر دوباره دست به بوم و رنگ شد و این تازه ترین پرتره ای است که خلق کرده.

    ملیکا زن زارعی در حال هنرنمایی با پیانو. متاسفانه تصویرهای این توانایی را ندارند که بتوانیم از هنرنمایی ایشان لذت ببریم. شما خودتان زحمت بکشید و یکی از سمفونی های بتهوون را تصور کنید.

    سحر قریشی در کنار دختران نوازنده دوره گرد در حوالی باغ فردوس. پستی که خبر حمایتی از نوازندگی زن ها دارد و واکنشی به اتفاقات پیش آمده در کنسرت های اخیر است.

    سوال روز: این عزیز کدام یک از بازیگران سینماست که اینگونه دارد سلفی کوهی می اندازد؟

    مریم زن سلطانی سابقاً بازیگر و امروزه آرایشگر در مراسم خوش حالی تولدی که رفقایش جهت او در نظر گرفته بودند.

    شهروز ابراهیمی و مادر جان به زیارت امام رضا (ع) رفته اند. التماس دعا شهروز جان.

    بار الها تمامی بندگانت را از شر جوِ دوربین در امان بدار!

    سید علی صالحی در این تصویر میتواند نامزد اسکار عالی ترین ورود آشنا شود!

    الناز شاکردوست بازیگر محبوب کشورمان بعد از اتفاق ای که سر صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی “سراسر شب” برایش رخ داد به مشکل مجروح شده است و کماکان در بیمارستان است و محتاج دعاهای ما. شهره سلطانی به عیادت الناز رفته بود که این سلفی را با هم گرفتند.

    پس از رسانه ای شدن خبر بازگشت رابعه اسکویی به وطن موج حمایتی از این بازیگر در صفحه اکثر صورت ها به چشم میخورد و همه خواهان بازگشت او به سینما و تلویزیون هستند.

    افسانه صورت آزاد هم به عیادت الناز رفته بود. طبق اخبار استخوان های ران و همچنین ستون فقرات الناز دچار آسیب شده است اند.

    جِلفی متین ستوده و هوتن شکیبا در پشت صحنه سریال “لیسانسه ها”.

    سلفی کوروش سلیمانی با خرید خوشمزه اش در یک فروشگاه.

    سلفی الهه منصوریان با مادر عزیزش که قطعا به داشتن سه دختر قهرمان بسیار افتخار میکند.

    سلفی علیرضا حقیقی در انتظار تشریف فرمایی زن یا آقای پرستار و کشیدن زحمت تزریق غضلانی.

    مهدی احمدوند این سلفی را پیش از هنرنمایی آرایشگر روی موهایش گذاشته است تا با سلفی بعد از اتمام هنرنمایی، هواداران اش را سورپرایز کند، ولی گویا خروجی هنرنمایی آن طور که باید نشده است چون تا این لحظه خبری از سلفی دوم نیست!

    اوضاع رئال مادرید از اینی که است هم بدتر خواهد شد و هواداران ذلت این تیم را با چشمان خود خواهند دید.

    توصیه های پزشکی بهنوش بختیاری جهت کیانوش گرامی که گویا دچار مسئله قلبی شده است است.

    سلفی بنیامین و رفیقش، کله سحر در حرم امام زاده صالح (ع).

    صبا کمالی در کنار مونا فرجاد و مانیا علیجانی بعد از دیدن هنرنمایی عزیزان در نمایش “شیر های بابا خان سلطنه”. صبا آیا خود را شبیه فالگیر های دوره گرد کرده است؟

    سلفی رفیقانه رضا صادقی با عمو پورنگ که در آن اعلام کرده به داشتن رفیقی مثل عمو پورنگ افتخار میکند.

    عکس مادرانه شهرام محمودی و پسرش آقا ارسام در کنار مادر عزیزش. آرزوی سلامتی داریم جهت همه مادران نازنین. روح مادران سفر کرده هم قرین رحمت و خوش حالی باشد.

    ساعد سهیلی با این پست که گویای ارتباط تصویری او با پدرش هست، تولد سعید خان سهیلی را تبریک گفت. تبریک به این کارگردان کاربلد سینما.

    عکس زمستانی مینا ساداتی بدون هیچ توضیح و لوکیشنی. فکر میکنند هر چه بدون توضیح تر باشد، مرموز تر هستند، نمیدانند که این مباحث اهمیت چندانی برایمان ندارد.

    ای بابا چقدر سریع گریه ها جای خنده ها را پر کردند بهاره خانم.

    سلفی اندیشه فولادوند مربوط به شغل جدیدش هست. او اخیراً در پارک ارم مشغول به کار شده، یکی از عوامل مشغول در بخش تونل وحشت این پارک است.

    استاد ژوله این پیراهنش را از گندم زیاد دوست نداشته باشد کمتر دوست ندارد. چهار سال است که او را با این پیراهن در اماکن و تصویر های متفاوت دیده ایم. جنسش هم خوب بوده. پیراهن را میگویم!

    امیر قلعه نویی جهت همدردی با مردم غبارزده ی خوزستان، با ماسک روی نیمکت در بازی اخیر تیمش حاضر شد. ‏امیر قلعه نویی هرگز چنین دوست داشتنی نبوده هست. شاید راز این بردهای پیاپی، انرژی مثبتی است که مردم جهت ژنرال شجاع و دغدغه مندشان می فرستند.

    هر که طاووس خواهد… دیگر نیاز نیست جور هندوستان کشد، بابایی را تا ته به سمت شرق برود، باغ پرندگان پایتخت کشور عزیزمان ایران پر از طاووس است.

    افشین سنگ چاپ و دختر عزیزش در یک فروشگاه لوازم دیجیتال. از جعبه های بک گراند که چنین به نظر میرسد.

    دلنوشته ترانه علیدوستی جهت هواداری که هر لحظه در کنار ترانه حاضر بود، به جز این آخرهای که دیگر نبود و هیچگاه نبود.

    پیمان معادی این پست بلند اوج را جهت مانی حقیقی نوشته. هم تقدیر هست، هم قدر دانی و هم تعریف. احتمالاً در تصویر العمل به اخبار مبتنی بر اختلاف و قطع همکاری مانی حقیقی با پیمان معادی در پروژه “بمب” شنیده میشد، نوشته شده است است.

    آیدا نامجو بازیگر سریال لیسانسه این پست را جهت خارجی زبان ها نوشته هست. بهتر است ما برویم سراغ تصویر بعد.

    آرام آرام مراسم مربوط به جشنواره فیلم فجر در حال شروع شدن هست. در روزهای اخیر هم اندک مراسمی با عنوان “دو قدم مانده به سیمرغ” در پردیس های متفاوت سینمایی برگزار شده است بود که این تصویر هم مربوط به یکی از مراسمات در پردیس ملت هست. محمدرضا غفاری و ترلان پروانه بازیگران فیلم “جاده قدیم” منیژه حکمت. خدارا شکر امسال خبری از مراسم “رونمایی از پوستر فیلم ها” نیست. پارسال زخم شدیم.

    همسران سروش جمشیدی و برزو ارجمد با دیدن این استوریِ سروش که به وسیله برزو ثبت شده است هست، با آرامش بیشتری به زندگی پرداختند.

    با یادی از عارف لرستانی عزیز با این سلفی قشنگ و خوش حس و حال در کنار همسرش، مطلب امروز را به آخر می بریم. ممنون از همراهی تان. امیدوارم روز های بارانی و برفی قشنگی پیش رو داشته باشید. تا فردا، یا حق.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: اخبار | تصویر | سریال | سینما | بازیگر | تصویری | سینمای | بازیگری | سینمایی | بازیگران | تلویزیون

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (625)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۲۵)

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار