بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری تصاویر) + چهره‌هایی که هیچگاه جلوی دوربین خبرنگاران لبخند نمی زنند (

    اگر چه بعضی از ستاره ها با لبخند هالیوودی خود هواداران بسیاری را جذب کرده اند و بر محبوبیت ارزش افزوده اند ولی بعضی دیگر از ستاره ها هستند که به هیچ عنوان در تص

    تصاویر) + چهره‌هایی که هیچگاه جلوی دوربین خبرنگاران لبخند نمی زنند (

    صورت هایی که هیچگاه جلوی دوربین خبرنگاران لبخند نمی زنند (+تصاویر)

    عبارات مهم : تصویر

    اگر چه بعضی از ستاره ها با لبخند هالیوودی خود هواداران بسیاری را جذب کرده اند و بر محبوبیت ارزش افزوده اند ولی بعضی دیگر از ستاره ها هستند که به هیچ عنوان در تصویر ها یا روی فرش قرمز، لبخند نمی زنند..

    در واقع آنها صورت بی روح و غمگین خود را به صورت ای شاداب و مهربان به همراه لبخند، ترجیح می دهند. در ادامه ستاره هایی را که هیچگاه روی فرش قرمز و در برابر دوربین پاپاراتزی های نمی خندند، به شما معرفی می کنیم.

    مری کیت اولسن

    مری کیت اولسن بازیگر، طراح مد، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی هست. ما هیچگاه او را با لبخند روی فرش قرمز ندیده ایم، که البته خود دلیلی جهت این کارش دارد. او می گوید: «من دوست ندارم کسی از من تصویر بگیرد. تنها زمانی که با این عمل مشکلی ندارم، فرش قرمز هست. بنابراین هر وقت که با پاپاراتزی ها رو در رو می شوم، صورتم را می پوشانم تا مخالفتم را به آنها نشان دهم. لبخند نزدن من در تصویر ها نیز به این علت است.» اگر چه ما فهمیدیم که او به تصویر گرفتن علاقه ای ندارد، ولی باز هم در تعجب ایم که آیا روی فرش قرمز لبخند نمی زند.

    اشلی اولسن

    تصاویر) + چهره‌هایی که هیچگاه جلوی دوربین خبرنگاران لبخند نمی زنند (

    اشلی اولسن بازیگر، طراح مد، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی هست. او هم مانند خواهرش، مری کیت اولسن، هیچگاه در مکان های عمومی لبخند نمی زند. زمانی که به صورت او نگاه می کنیم، تمام غم و غصه های دنیا را به یاد می آوریم. در واقع تنها چیزی که از صورت بدون لبخند او در ذهن ما نقش می بندد، شاد نبودن هست. شاید او هم مانند خواهرش دلایل مخصوص به خود را دارد.

    لئوناردو دی کاپریو

    اینطور نیست که لئوناردو دی کاپریو اصلا روی فرش قرمز لبخند نزند ولی این حالت به ندرت اتفاق می افتد. در واقع اکثر اوقات، به خصوص در مراسم مهمی چون اسکار، صورت این ستاره خشک و بی روح هست. البته می دانید که او از بچگی در این حرفه فعالیت دارد، شاید هم به همین علت است که این تجملات جهت او عادی شده است است.

    ویکتوریا بکهام

    اگر چه بعضی از ستاره ها با لبخند هالیوودی خود هواداران بسیاری را جذب کرده اند و بر محبوبیت ارزش افزوده اند ولی بعضی دیگر از ستاره ها هستند که به هیچ عنوان در تص

    آیا آخرین باری که ویکتوریا بکهام را در حال خندیدن دیده اید، به یاد دارید؟ نه تنها شما بلکه هیچکسی خنده او را ندیده است به طوری که همه فکر می کنند او مبتلا به افسردگی هست. ولی این ستاره های دنیای موسیقی و مد و فشن خود اعتراف می کند که نخندیدن او علت بر افسردگی اش نمی باشد، حتی اگر اینگونه به نظر می رسد: «علارغم این که من هیچگاه نمی خندم، آدم خوش حالی هستم. اگر من واقعا شبیه تصویر هایم افسرده بودم، هیچگاه فرزندان خوش حالی نداشتم و حتی هیچگاه ازدواج هم نمی کردم، در صورتی که من و خانواده ام در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم.»

    شان پن

    شان پن بازیگر و کارگردان آمریکایی است که دو بار برنده جایزه اسکار عالی ترین بازیگر نقش اول مرد شده است هست، ولی امکان ندارد که او را در حال خندیدن در تصویر هایش ببینید. در واقع او زیاد شبیه کسی ست که قصد جنگ دارد. البته شاید بتوان این را به پای شخصیت جدی اش گذاشت. دلیلش هر چه هست، ما از دیدن صورت شاد او راضی تریم.

    آنجلینا جولی

    تصاویر) + چهره‌هایی که هیچگاه جلوی دوربین خبرنگاران لبخند نمی زنند (

    آنجلینا جولی هم جزو ستاره های دیگری است که ترجیح می دهد بدون لبخند در تصویر هایش ظاهر شود. اگر چه او گاهی در تصویر هایش لبخند می زند ولی به احتمال زیاد زمانی است که در مورد فرزندانش صحبت می می کند. آنجلینا جولی آنقدر عاشق فرزندانش است که هنگامی که از آنها حرف می زند، ناخودآگاه لبخند بر لبانش نقش می بندد. ولی در کل، زمانی که او پاپاراتزی ها را در اطرافش می بیند، صورت ای جدی به خود می گیرد.

    جانی دپ

    شخصیت جانی دپ در سالهای اخیر از این رو به آن رو شده است است که زیاد به خاطر اتفاقات ناگواری ست که در زندگی اش رخ داده. مطمئنا اگر پرسشها قانونی و شرایط مالی این ستاره «دزدان دریایی کارائیب» اصلاح یابد، ما نیز لبخند را بر لبان او خواهیم دید.

    کیرا نایتلی

    اگر چه بعضی از ستاره ها با لبخند هالیوودی خود هواداران بسیاری را جذب کرده اند و بر محبوبیت ارزش افزوده اند ولی بعضی دیگر از ستاره ها هستند که به هیچ عنوان در تص

    اگر به تصویر های کرا نایتلی روی فرش قرمز دقت کرده باشید، می بینید که حالت صورت او هر لحظه یک جور ثابت، آنهم بدون لبخند، بوده هست. در واقع او حالت بی روح صورت اش را به نشان دادن دندان هایش ترجیح می دهد. از آنجا که او به ندرت در مراسم متفاوت شرکت می کند، جهت دیدن لبخند او باید به سراغ فیلم هایش برویم.

    دنیل کریگ

    دنیل کریگ بازیگر و هنرپیشه سینمای هالیوود است که فکر می کند با اخم کردن در تصویر هایش جالب تر از هر لحظه به نظر می رسد. تنها به این علت که او در نقش «جیمز باند» شخصیتی جدی داشته، علت بر این نمی شود که او هر لحظه حالت صورت اش را عوض کردن دهد و از لبخند زدن فراری باشد.

    کریستن استوارت

    تصاویر) + چهره‌هایی که هیچگاه جلوی دوربین خبرنگاران لبخند نمی زنند (

    کریستن استوارت به ندرت در مکان های عمومی می خندد ولی او می خواهد به مردم بفهماند که نخندیدن او علت بر افسردگی یا ناراحتی اش نیست. در واقع او قادر به این کار است ولی صورت بدون لبخند خود را ترجیح می دهد. او حتی یک بار در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۵ گفت: «من بلدم بخندم ولی دوست ندارم گاهی این کار را انجام دهم.»

    ادوارد نورتون

    ادوارد نورتون بازیگر، فیلم نامه نویس و کارگردان آمریکایی هست. او گاهی در تصویر هایش لبخند به لب دارد ولی اکثر اوقات، او هم مانند بسیاری از ستاره های دیگر ترجیح اش صورت ای بدون لبخند هست. از آنجا که ادوارد آدم درون گرایی هست، شاید دوست ندارد که خیلی در مکان های عمومی توی چشم و مورد توجه باشد.

    کیم کارداشیان

    کیم کارداشیان جزو ستاره هایی است که هیچگاه در تصویر هایش نمی خندد. البته او جهت این کار دلیلی قانع کننده دارد که آن هم پوست صورت اش هست. این ستاره واقع نما در مصاحبه ای در سال ۲۰۱۴، در جواب این که آیا هر لحظه در تصویر هایش صورت ای جدی دارد، گفت: «من دوست ندارم که با خندیدن، صورتم چین و چروک بیافتد.» او حتی یک بار، تصویری از خود و یکی از دوستانش را در حال خندیدن در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … انتشار داده است و زیر آن نوشت: «ببینید، من دارم می خندم. ولی این کار را به ندرت انجام می دهم تا صورتم چین و چروک نیافتد.»

    کانیه وست

    خب ما علت نخندیدن کیم کارداشیان را در تصویر هایش فهمیدیم ولی آیا همسر او، کانیه وست، هم لبخندی بر لب ندارد؟ در واقع زمانی که دوربین روی صورت او زوم می شود، او حالتی بی روح و غمگین به صورت اش می دهد. ولی چرا؟! شاید دلیلش تنفری است که از پاپاراتزی ها دارد، شاید هم او به حرف همسرش در مورد چین و چروک های صورت، گوش کرده است.

    بلا حدید

    یکی دیگر از ستاره هایی که با نخندیدن باعث شده است مردم مهر افسردگی را به صورت او بزنند، بلا حدید هست. بلا حدید هر لحظه به همراه خواهرش، جی جی حدید، بر فرش قرمز قدم می گذارد. اگر چه جی جی هر لحظه لبخند به لب دارد ولی بلا دقیقا نقطه مخالف اوست. شاید باورتان نشود ولی او گفته که در مورد دوربین خبرنگاران، حس خوبی ندارد و احساس راحتی نمی کند. او می گوید: «مردم هر لحظه به من می گویند که صورت ای خشن و نامهربان دارم ولی من واقعا از برقراری ارتباط با مردم لذت می برم. من فقط در برابر دوربین است که احساس خوبی ندارم.»

    امینم

    به مشکل می توان تصویری از امینم را در حال خندیدن پیدا کرد. در واقع او در وقت تصویر گرفتن، هیچگاه لبخند نمی زند، به جای آن ترجیح می دهد که صورت ای جنگجویانه از خود را به دنیا و مردم اش ارائه دهد. البته ما به صورت او سالهاست که عادت کرده ایم ولی خوشحال می شویم اگر او در تصویر هایش کمی لبخند بزند.

    واژه های کلیدی: تصویر | ستاره | لبخند | بازیگر | تصویری | دوربین | اخبار فرهنگی و هنری

    تصاویر) + چهره‌هایی که هیچگاه جلوی دوربین خبرنگاران لبخند نمی زنند (

    تصاویر) + چهره‌هایی که هیچگاه جلوی دوربین خبرنگاران لبخند نمی زنند (

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار