بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌هایی که حوصله طرفدارنشان را ندارند

    با وجود اینکه در مرکز توجه قرار گرفتن ساده نیست، ستارگان می توانند نسبت به واکنش‌ها طرفداران افراطی خود آرام باشند و یا اینکه بسیار تند و خشن با آنها برخورد کنن

    چهره‌هایی که حوصله طرفدارنشان را ندارند

    صورت هایی که حوصله طرفدارنشان را ندارند

    عبارات مهم : تصویر

    با وجود اینکه در مرکز توجه قرار گرفتن ساده نیست، ستارگان می توانند نسبت به واکنش‌ها طرفداران افراطی خود آرام باشند و یا اینکه بسیار تند و خشن با آنها برخورد کنند.

    هنگامی که پولدار و معروف هستید خیلی سخت نیست که آدم های کوچک به چشمتان نیایند. با وجود اینکه در مرکز توجه قرار گرفتن ساده نیست، ستارگان می توانند نسبت به واکنش‌ها طرفداران افراطی خود آرام باشند و یا اینکه بسیار تند و خشن با آنها برخورد کنند. در این جا به بعضی از ستارگان اشاره می کنیم که رفتارهای زشت ای با ما که افراد احساساتی و عادی هستیم داشته اند.

    ریحانا

    ریحانا یک دختر بی ادب هست، حداقل جهت بعضی از طرفدارانش. یک طرفدار سابق به تات کاتالوگ گفت: “همکار من حدود یک سال بعد از نخستین باری که موزیک آمبرلا در رادیو اجرا شد، بلیط رایگان و ورود آزاد به پشت صحنه اجرا جهت دیدن ریحانا برنده شد. هنگامی که که فرزند های او بالاخره وقت دیدار با ریحانا را پیدا کردند، او روی صندلی آرایش خود نشسته بود و از دیدنشان و حتی برخورد با آنها خودداری کرد. هنگامی که از او امضا خواستند، او به نزدیکترین رقصنده پشتیبانش گفت تا امضایش را جهت آنها جعل کند و بعد آن ها را بیرون کرد.”

    در سال ۲۰۱۴، ریحانا یک تصویر احمقانه در توییتر به اشتراک گذاشت و به تصویر لباس رقص دبیرستان یک طرفدار قدیمی ۱۶ ساله اش پیوند داد که شبیه لباس وایل ای کایوت بود که خواننده در مراسمی چندین سال پیش پوشیده بود. او (از طریق هافینگتون پست) “تاریکی رو به زیاد کردن است” و #خفاش رقص را در پاسخ به لباس ذکر شده است توئیت کرد و با قلدری آن تصویر را با ده ها میلیون نفر طرفدار بیگانه به اشتراک گذاشت و خاطرات مراسم رقص یک نفر را به طور کامل خراب کرد.

    کریستین بیل

    چهره‌هایی که حوصله طرفدارنشان را ندارند

    از بیل هنگامی که داشت با اعضای تیم دعوا می کرد، فیلم گرفتند، و به علت ترساندن و عصبانی شدن از اعضای خانواده در حین یک تور خبری او را دستگیر کردند، بنابر این پرسشها عصبی او نسبتاً آشنا شده است هست. هر چند این بازیگر قبلاً مامور روابط اجتماعی نامیده می شد، واکنش‌ها شوالیه سیاه با طرفدارانش بدتر هست، جهت مثال هنگامی که دختر فرزند ها از او امضا می درخواست کردند به گریه ارزش می انداخت، و در جای دیگری او یکی از طرفدارانش را با فکس ترساندن به فوت با پیچ گوشتی کرد. بیل هرگز جهت ترساندن یا جرایم علیه صدای بتمن متهم نشد.

    مایکل جردن

    با وجود اینکه در مرکز توجه قرار گرفتن ساده نیست، ستارگان می توانند نسبت به واکنش‌ها طرفداران افراطی خود آرام باشند و یا اینکه بسیار تند و خشن با آنها برخورد کنن

    افسانه خشونت و مسابقه های جردن زبانزد هستند، ولی هیچکدام از آنها زیاد از زمانی که رپر چمیلیونر از او خواست که تصویر بگیرند برجسته نشد. بنابر مصاحبه چمیلیونر با مد هاتا در برنامه مورنینگ شو در سال ۲۰۱۵، رپر یک لباس جردن را در یک مراسم خیریه به مبلغ ۱۵۰۰۰ دلار خرید، ولی هنگامی که که از جردن خواست تا با او تصویر بگیرد، جردن با استفاده از الفاظ نامناسب گفت که با او تصویر نمی گیرد، و به چمیلیونر گفت که اگر می خواهد با او تصویر بگیرد باید ۱۵۰۰۰ دلار در ازای آن بپردازد، که چمیلیونر نپذیرفت.

    جاستین بیبر

    از کجا شروع کنم. فرزند پاپ خوان با بیبری ها (طرفداران بیبر) وحشیانه برخورد کرده هست. او به سمت طرفدارانش در تورنتوی کانادا از روی بالکن آب دهان پرتاب کرد، بعضی دیگر را در ویرانه های تاریخی مایان در مکزیک سرگردان کرد، و به پرچم آرژانتین که یکی از طرفدارانش به دستش داد بی حرمتی کرد. این فقط یک گوشه از خشم او بود.

    گزارش ها و ویدئوهای زیادی از جاستین وجود دارد که با طرفدارانش بداخلاقی می کند، و سپس در سال ۲۰۱۶، از طریق اینستاگرام اعلام کرد که دیگر با هیچ یک از طرفدارانش تصویر نخواهد گرفت لیکن احساس می کند که مثل یک حیوان باغ وحش هست، همچنین افزود: “من متوجه ام که باعث ناراحتی مردم خواهم شد. ولی من به کسی تصویر بدهکار نیستم”. بسیارخوب، اگر بیبر طرفداران ماندگار و پر و پا قرص بخواهد، نباید دختران جوان را نشانه قرار دهد.

    ریچل ری

    با وجود میراث او یعنی غذاهای ۳۰ دقیقه ای، ری به خاطر فریاد زدن مشهور هست. مخاطبین حاضر در اجراهای او از اخلاق بدش شکایت کرده اند، گارسن ها او را متهم به یک مشتری بد کرده اند، و در طول یکی از تورهایش، با یکی از مهمانداران هتل حرفش شد و گفت: “من نمی خواهم که آدم های احمق با من صحبت کنند.”

    آریانا گرانده

    چهره‌هایی که حوصله طرفدارنشان را ندارند

    ستاره جوان پاپ آریانا گرانده با گفتن این جمله که “من از آمریکایی ها متنفرم”، نه تنها بخشی، بلکه یک کشور را به طور کامل از لیست هوادارانش از بین بردن کرد. در چهارم جولای سال ۲۰۱۵، در یک مغازه دونات فروشی در آمریکا گفت: “من از آمریکا متنفرم”. همچنین شیرینی هایی را که لیس زده بود نخرید. واکنش‌ها انگشت نمایانه او به وسیله دوربین های امنیتی فروشگاه ضبط شد. هفته نامه ایالات متحده گزارش کرد که با وجود چندین بار عذرخواهی عمومی، متعاقبا این خواننده از اجرا در مراسمی در کاخ سفید محروم گردید.

    بروس ویلیس

    بر طبق داستان های گفته شده است از کوین اسمیت گرفته تا سیلوستر استالونه، اینکه کار کردن با بروس ویلیس بسیار سخت است مسئله ای کاملا جا افتاده هست، و البته داستان های طرفدارانش نیز این حقیقت را زیاد منعکس می کنند. براساس گزارشی در مین استارز، ویلیس آشکارا چند بار با چندینه کودک در یک فودکورت به این علت که او را شناختند و به او اشاره کردند، بدخلقی کرد.

    کامرون دیاز

    با وجود اینکه در مرکز توجه قرار گرفتن ساده نیست، ستارگان می توانند نسبت به واکنش‌ها طرفداران افراطی خود آرام باشند و یا اینکه بسیار تند و خشن با آنها برخورد کنن

    بدبختانه کامرون دیاز تمایلی نسبت به امضا دادن ندارد، و ظاهرا مخالف تعامل با هوادارانش است حتی هنگامی که که این قسمتی از کارش باشد. شاهدان گفتند که زن بازیگر در مراسم افتتاحیه فیلمش در سال ۲۰۱۴ علاقه ای به هوادارانش نشان نداد، یکی از افراد داخلی آنجا گفت: “اینطوری نبود که طرفدارانش در یک هتل یا رستوران دنبالش کنند، این فقط یک افتتاحیه فیلم به همراه طرفدارانش بود.” هنگامی که که نوبت کامرون دیاز شد، او از امضا دادن و تصویر گرفتن با هوادارانش خودداری نمود و به آنها گفت اگر جهت شما انجام می دادم، مجبور بودم جهت بقیه هم انجام دهم.

    همان منبع افزود، حتی اگر او جهت همه این کار را انجام می داد، احتمالا وقت زیادی طول نمی کشید. “کامرون تا آنجا که امکان داشت غیر دوستانه و ناامید کننده بود… در آنجا فقط چهار یا پنج نفر از طرفدارانش حضور داشتند که سراغش را می گرفتند. یک جمعیت انبوه آنجا نبود و اگر با آنها تصویر می گرفت یا امضا می داد وقت کمتری نسبت به صحبت اش راجع به انجام ندادن اینکار طول می کشید.”

    جیسون سیگل

    بر اساس گزارش رادار آنلاین، بازیگر نقش برابر دیاز در فیلمی در سال ۲۰۱۴، جیسون سیگل هم در همان مراسم خیلی بهتر واکنش‌ها نکرد. با وجود اینکه دیگر طرفدارانش گفته اند که او بسیار خوشرو هست، آن شب شوم در جولای ۲۰۱۴، تماشاگران گفتند که برخوردش منزجرکننده بود. یک منبع گفت: “وقتی یکی از طرفدارانش حدودا ۲۰ ساله از او درخواست کرد تصویر بگیرند، جیسون افتتاحیه را ترک کرد و گفت “نه” و در ماشین را بهم کوبید. مردم اعتراض می کردند که این چه واکنش‌ها بدی است… واکنش‌ها جیسون با طرفدارانش کاملا منزجرکننده بود.”

    مارتا استوارت

    چهره‌هایی که حوصله طرفدارنشان را ندارند

    یکی از طرفداران گفت مارتا استوارت هنگام امضا دادن به قدری بدجنس بود که جنایی شده است بود. یکی از طرفداران در سایت خبری ردیت ادعا کرد: “بعد از اینکه در صف منتظر بودیم، از دادن یک امضای اضافی به مادرم خودداری کرد، و به کسی امضای قول داده شده است نمی داد و فقط به کسی که حضور داشت و داشت امضا می گرفت، امضا می داد. حتی بعد از اینکه گفت امضا را جهت پسرم می خواهم نیز مارتا نپذیرفت.

    شاید اگر بعد از ۵۰۰۰ امضا یا حتی ۵۰۰ تا امضا بود می توانستم درکش کنم، ولی این فقط یک مراسم کوچک بود… همچنین ادامه داد، در آخرهای مراسم هنگامی که مردم داشتند می رفتند، مارتا استوارت با مادرش که اتفاقی با او بود صحبت می کرد. هنگامی که که مادر استوارت از او پرسید که با گلهای تزئینی مراسم چه کنیم، استوارت با صدای بلند پاسخ داد، “یا آنها را میبریم یا می اندازیم دور، این آدم های عامی لیاقت آن ها را ندارند، زیادی گران هستند و آنها قشنگی ارزش را درک نمی کنند.” یک منبع دیگر ردیت گفت استوارت به یکی از طرفدارانش گفته است “یا با جادو جهت من یک قهوه ظاهر کن، در غیر این صورت از جلوی چشمم دور شو.”

    بیلی کورگان

    مرد اول اسمشینگ پامپکینگز، بیلی کورگان، با یکی از طرفدارانش که وی را تحسین می کرد، بسیار بد رفتاری کرد. یکی از طرفدارانش در ردیت گفت، “او در یکی از تورهایش به کلوپی که من آن وقت مشغول به کار بودم، آمد. من یکی از طرفداران پر و پا قرصش بودم و این را به او گفتم. او گفت که نظر من مزخرف است و من باید ساکت شوم.” یکی دیگر از طرفدارانش در ردیت ادعا کرد که کورگان به صورش آب دهان انداخته هست. شاید به خاطر این خلق و خویش است که او موفق نشد.

    کیت وینسلت

    در طول مراسم اکران یک فیلم در سال ۲۰۱۲ با کیت وینسلت، او مردم محلی که ساعت ها جهت دیدن او زیر باران منتظر بودند را به حساب نیاورد و توجهی نکرد. شانا سوان، یکی از ساکنان محلی آنجا گفت “او بسیار بی ادب بود، او هیچکدام از ما را تحویل نگرفت، من مستأصل شده است بودم! او مردم شهر مرا که ساعت ها منتظر دیدنش بودند تحقیرآمیز نگاه کرد.”

    ویلیام شانتر

    یکی از کارمندان ردیت بیش از یکبار تجربه تأسف بار برخورد با ویلیام شانتر را داشته و هر بار هم بد بود. او گفت: “من در پروژه های فیلم و مجامع کمدی و در یک قرار حمایت مالی با او سر و کار داشته ام و او عموما با همه بد هست. اشک داوطلبین را در می آورد، به هوادارانش می گفت به حالت های معینی ژست بگیرند وگرنه با آنها تصویر نمی گرفت، حتی یک کلمه هم با کسانی که ۱۰۰ دلار جهت گرفتن امضا از او پرداخت کرده بودند، حرف نمی زد. همین آخر هفته او در یک مجمع در سنت خوزه به شدت مست بود و یک دسته از طرفداراتش را تحقیر کرد.”

    بریتنی اسپیرز

    یک طرفدار ناامید شده است به مجله اوکی گفت:”از ملاقات و خوش و بش با بریتنی اسپیرز خیلی توقع نداشته باشید.” به طرفداران برنامه از قبل گفته شده است بود بدون اجازه بریتنی را بغل یا لمس نکنند و اجازه ندارند که جهت او هدیه بیاورند. و سپس زمانی که بالاخره او را دیدند، فقط یک لبخند زد، تصویر گرفتند، و خداحافظی کردند. هر کس تنها سه ثانیه با او بود. او به ندرت صحبت کرد.”

    مایک مایرز

    یک طرفدار مایک مایرز او را در یک کافه دید، و انتظار می رفت که واکنش‌ها او زیاد صمیمی باشد تا خصومت آمیز. آن شخص به مجله مین استارز گفت: “قبل از پرداخت صورتحساب مان، من به سمت مایرز رفتم و گفتم، سلام مایک، من یکی از طرفدارانت هستم، می توانم برایت یک نوشیدنی بخرم؟ بعد بدون اینکه حتی به من نگاه کند، گفت، من می توانم پول نوشیدنی ام را بدهم احمق، پولت را جهت تماشای فیلم بعدی ام نگه دار.”

    جیمی فاکس

    یکی از کارمندان ردیت تجربه بدی در برخورد با جیمی فاکس، بازیگر فیلم “جانگوی آزاد شده” (۲۰۱۲) داشت. “چندین سال پیش هنگامی که فیلم “استلث” (۲۰۰۵) بیرون می آمد، افتتاحیه اش را در ناوال ایر استیشن در سان دیگو بر پا کردند. آنها چند بلیط مراسم را به کشتی هایی که در آن وقت در بندر بودند دادند و من انقدر خوش شانس بودم که یک جفت گرفتم. قبل از پخش فیلم، همه در محدوده پراکنده بودند و خوش و بش می کردند. جسیکا بیل، جاش لوکاس، کارگردان، تهیه کننده ها و بقیه همه در میان جمعیت بودند و بسیار دوستانه و خوشرو بودند.

    همه به جز جیمی فاکس که تمام مدت روی صندلی اش نشسته بود و عینک آفتابی اش را زده بود و نمی خواست کسی مزاحمش شود… او می توانست کمی دست تکان دهد و خوش واکنش‌ها باشد، ولی نبود. شاید او الکل را مقصر بداند.

    اسکارلت جوهانسون

    اسکارلت جوهانسون طرفدارانش را خشک و خالی رها کرد. یکی از طرفدارانش در ردیت ادعا کرد “من تازه اجرای اسکارلت جوهانسون در برادوی را دیده بودم، و بعد از اجرا در خروجی تئاتر به همراه حداقل پانزده نفر دیگر منتظرش بودیم تا امضا بگیریم. ماه فوریه در شهر نیویورک بود، برف سنگینی می بارید، همه ما داشتیم از سرما یخ می زدیم. همه بازیگران بیرون آمدند و امضا دادند. اسکارلت آخرین نفری بود که خارج شد و کاملا همه را بی اعتنا رها کرد. من جوانتر بودم و این مرا کاملا دلشکسته کرد، او ستاره محبوب من بود و این تنها شانس من جهت دیدن او بود. کاملا مشخص بود که همه کسانی که همراه من ۴۵ دقیقه منتظر بودند نیز همین حس را داشتند.

    مدونا

    ملکه پاپ به بی رحم بودن با طرفداران وفادارش شهره هست. یک کارمند ردیت شاهد بود که مدونا به جای امضا دادن به یکی از طرفدارانش برایش لعنت نوشت. ظاهرا آن تنها اتفاق این چنینی نبود: به گزارش دیلی میل، مدونا یکبار در کنسرتی در سال ۲۰۱۵ در منچستر انگلستان طرفدارانش را به علت اینکه از تأخیر بیش از یک ساعته اجرای او عصبانی بودند مورد سرزنش قرار داد، و به جمعیت گفت: “همه شما که دارید اعتراض می کنید دهانتان را ببندید و به کنسرت من نیایید.” او همچنین یکبار یکی از طرفدارانش را که همراه او در کنسرتش می خواند مورد تمسخر قرار داد. به نظر می رسد موسیقی واقعا انسان ها را به هم نزدیک نمی کند.

    جرد لتو

    طرفداران فیلم “صد و سی ثانیه به مریخ” دیگر طرفدار جرد لتو نیستند. یک طرفدار ناامید تعریف کرد: “بعد از اتمام فیلم، گروهی مشغول امضا دادن بودند، بنابراین من در صف منتظر شدم. همه داشتند در حین امضا گرفتن با هم صحبت می کردند. هنگامی که که من به جرد لتو رسیدم، گفتم سلام، اجرایتان فوق العاده بود! او پاسخ داد من این لعنتی را امضا کردم، حالا گمشو!”

    برترین ها

    واژه های کلیدی: تصویر | طرفداران | از اینکه در | اخبار فرهنگی و هنری

    چهره‌هایی که حوصله طرفدارنشان را ندارند

    چهره‌هایی که حوصله طرفدارنشان را ندارند

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار