بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی باور ۳۷۳ به‌روزتر از سامانه اس۳۰۰ است/ قابلیت موشکی را زیاد کردن می‌دهیم ، وزیر دفاع

    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تقویت قدرت دفاعی همواره در اولویت ما واقع شده است است و در وزارت دفاع با استفاده از تمام توان در این راستا حرکت خوا

    باور 373 به‌روزتر از سامانه اس300 است/ قابلیت موشکی را زیاد کردن می‌دهیم ، وزیر دفاع

    وزیر دفاع: باور ۳۷۳ به روزتر از سامانه اس۳۰۰ است/قابلیت موشکی را زیاد کردن می دهیم

    عبارات مهم : برنامه

    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تقویت قدرت دفاعی همواره در اولویت ما واقع شده است است و در وزارت دفاع با استفاده از تمام توان در این راستا حرکت خواهیم کرد.

    به گزارش ایسنا، امیرسرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شامگاه دوشنبه در برنامه تلویزیونی تیتر امشب به بررسی و تشریح دستاوردهای حوزه نظامی و برنامه های دولت در این زمینه پرداخت و اظهار کرد: مهمترین اصل دکترین دفاعی کشور عزیزمان ایران دفاع همه جانبه با رویکرد بازدارنده فعال است و چنانچه که دشمنی بخواهد جرأت تعرض به کشور عزیزمان ایران را به خود بدهد، همه مولفه های قدرت نظام به کمک دفاع خواهند آمد.

    باور ۳۷۳ به‌روزتر از سامانه اس۳۰۰ است/ قابلیت موشکی را زیاد کردن می‌دهیم ، وزیر دفاع

    وی با تاکید براینکه توان دفاعی را آنقدر زیاد کردن می دهیم که کسی جرأت تعرض به کشور عزیزمان ایران را نداشته باشد و بداند که پاسخ کشور عزیزمان ایران کوبنده و دندان شکن خواهد بود، خاطرنشان کرد: همواره تقویت قدرت دفاعی کشور اولویت ما است و با استفاده از تمام توان وزارت دفاع در سراسر کشور در این راستا فعالیت خواهیم کرد.

    وزیر دفاع با بیان اینکه در حوزه های موشکی، دریایی و زمینی و همچنین پدافند اولویت های مشخصی داریم، عنوان کرد: توان موشکی کشور عزیزمان ایران امروز توان خوبی است و به عنوان یکی از مولفه های بازدارندگی محسوب می شود. همانطور که ما جهت تقویت توان دفاعی خود تلاش می کنیم دشمن های نیز تلاش در تضعیف آن دارند ولی ما به دقت آنها را رصد و متناسب با آنها خود را تقویت می کنیم.

    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تقویت قدرت دفاعی همواره در اولویت ما واقع شده است است و در وزارت دفاع با استفاده از تمام توان در این راستا حرکت خوا

    حاتمی با تاکید بر اینکه قدرت، برد و توان موشک های ما پاسخگوی نیازهای ما هست، گفت: در حوزه موشکی دشمن روی ضدموشک فعالیت می کنند و ما به دنبال زیاد کردن توانایی های موشکی هستیم. در همین زمینه گرچه یک بار پاسخ موشکی به تروریست ها دادیم ولی امیدواریم دشمن های نخواهند توان موشکی ما را آزمایش کنند.

    وی در پاسخ به پرسشی راجع به طرح بعضی انتقادات در داخل کشور نسبت به وسوسه برانگیز بودن توان موشکی نیروهای مسلح با بیان اینکه من به صورت جدی انتقاد داخلی راجع به توان موشکی ندیده ام، تصریح کرد: اگر به صحنه واقعی پیش روی خود نگاه کنید روشن است که چنانچه توان بازدارندگی نداشته باشیم چشم هایی هستند که به کشورمان طمع داشته باشند. قدرت موشکی ما یک قدرت دفاعی و بازدارنده است و چنانچه که بخواهیم در آرامش و امنیت باشیم و ملت در آسایش زندگی کنند حتما کسانی که نظر سوء به کشور دارند باید پاسخ دندانشکنی دریافت کنند که قدرت موشکی یکی از مولفه های این پاسخ است.

    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به تهدیدات پیش روی کشور در عرصه های نظامی اظهار کرد: امروز با تهدیدات متنوعی از جمله تهدیدات تروریستی و تکفیری و همچنین تهدیدات هوایی و دریایی مواجه هستیم. در زمینه مقابله با این تهدیدها در دفاع بومی جهت همه آنها برنامه ریزی هایی انجام شده است است.

    باور ۳۷۳ به‌روزتر از سامانه اس۳۰۰ است/ قابلیت موشکی را زیاد کردن می‌دهیم ، وزیر دفاع

    حاتمی با تاکید بر اینکه در همه حوزه های رزم توان نیروهای مسلح در جایگاه خود بازدارنده و قابل اتکا هست، گفت: امروز تهدیدات تروریستی و تکفیری و همچنین جنگ های نیابتی ترساندن فعال منطقه محسوب می شود که با تلاش هایی که محور مقاومت انجام می دهند ناکارآمدی این تهدیدات در حال آشکار شدن است.

    وی راجع به نحوه حمایت های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از محور مقاومت تصریح کرد: در منطقه ای زندگی می کنیم که همواره طمع زیادی نسبت به آن وجود داشته هست. سیاست جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نیز در منطقه سیاستی اصولی و پایدار بوده و ما همواره تاکید کرده ایم که امنیت منطقه به دست ملت ها و دولت ها پای منطقه و بدون دخالت قدرت های غیرمنطقه ای ایجاد شود. به همین جهت حمایت از محور مقاومت که در جهت ایجاد امنیت در منطقه و مقابله با زیاده خواهی دشمن های به وسیله کشورهای منطقه صورت می گیرد از جمله سیاست های جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هست. بروز و ظهور کمک های ما به محور مقاومت نیز کمک های مستشاری ای است که بنا به درخواست کشورهای منطقه انجام شده است و مورد استقبال آنها قرار گرفته هست. قطعا در ادامه نیز این کمک ها به سبک و سیاق فعلی ادامه خواهد داشت.

    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تقویت قدرت دفاعی همواره در اولویت ما واقع شده است است و در وزارت دفاع با استفاده از تمام توان در این راستا حرکت خوا

    وزیر دفاع در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جهت تقویت بخش های متفاوت صنایع دفاعی اظهار کرد: به لطف خدا در همه حوزه ها توانسته ایم نیازهای خود را به صورت بومی و در داخل تامین نماییم.

    حاتمی با اشاره به نیاز حوزه هوایی به تجهیزات روز خاطرنشان کرد: حوزه هوایی یکی از حوزه هایی است که الان در وضعیتی واقع شده است است که باید زیاد به آن بپردازیم. در زمینه جنگنده های سنگین باید تلاش های مضاعفی انجام دهیم. در این راستا مقدمات کار شروع و مطالعات اولیه در حال انجام هست. باید در این زمینه به دنبال ایجاد قدرت هوایی راهبردی باشیم.

    باور ۳۷۳ به‌روزتر از سامانه اس۳۰۰ است/ قابلیت موشکی را زیاد کردن می‌دهیم ، وزیر دفاع

    به گزارش ایسنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه صحبت های خود راجع به استقرار سامانه اس۳۰۰ در کشور تصریح کرد: همه سامانه های اس۳۰۰ خریداری شده است به طور کامل در کشور مستقر شده است اند و در شبکه یکپارچه پدافند هوایی قرار گرفته اند و بخش های حیاتی و حساس کشور تحت پوشش آن قرار دارند.

    وی با بیان اینکه خوشبختانه در بخش پدافند هوایی اوضاع بسیار خوبی برقرار هست، به بیان جزئیاتی از مشخصات سامانه پدافندی اس۳۰۰ پرداخت و گفت: این سامانه یکی از سامانه های خوب و نسبتاً به روز پدافند هوایی است که از توان راداری خوبی برخوردار است و می تواند اهداف متعدد را همزمان کشف و رهگیری و به آنها حمله کند. برد موشک سامانه اس۳۰۰، ۲۰۰ کیلومتر و ارتقاء آن ۲۷ کیلومتر است و در مجموع یکی از سامانه هایی است که در بازدارندگی کاربردهای زیادی دارد.

    وزیر دفاع راجع به سامانه های پدافندی برد بلند در اختیار نیروهای مسلح اظهار کرد: سامانه اس۳۰۰ یکی از سامانه های برد بلند است و به زودی نیز سامانه بومی باور ۳۷۳ به شبکه پدافندی کشور ملحق خواهد شد.

    حاتمی راجع به وقت الحاق سامانه باور ۳۷۳ به شبکه یکپارچه پدافند هوایی اظهار کرد: آزمایش های مربوط به این سامانه براساس برنامه پیش می رود و تاکنون نیز بیش از ۸۵ درصد پیشرفت داشته هست. سامانه باور سامانه ای به روزتر از اس۳۰۰ است.

    وی در ادامه صحبت های خود به بیان برنامه های وزارت دفاع در زمینه زیاد کردن کیفیت محصولات دفاعی پرداخت و گفت: در وزارت دفاع یک نظام کیفیت وجود دارد که استانداردسازی و ارتقاء استاندارد از عمده کارهای آن هست. در دوره قبل کارها خوبی در این زمینه انجام شد و انشاءالله در دوره فعلی نیز این کارها ادامه خواهد یافت.

    وزیر دفاع راجع به نحوه تعامل وزارت دفاع با شرکت های دانش بنیان نیز خاطرنشان کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رابطه بسیار صمیمی و کارآمدی با مجموعه های دانش بنیان دارد و مقام معظم رهبری نیز به این عنوان اشاره کرده اند. امروز بیش از ۱۰ هزار پروژه تحقیقاتی انجام شده است یا در حال انجام با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان وجود دارد و ما در وزارت دفاع با اعتقاد با شرکت های شخصی کار می کنیم.

    حاتمی در ادامه راجع به اوضاع معیشت کارکنان نیروهای مسلح تصریح کرد: تحقق قانون خدمات کشوری در مورد نیروهای مسلح اقدامی است که باید در زمینه معیشت کارکنان این بخش انجام دهیم. در این باره برنامه ها روشن است و بحث های مربوطه در مجلس نیز مطرح شده است است انشاءالله با هماهنگی همه نهادها این عنوان را تا مرحله انجام پیگیری خواهم کرد.

    وی همچنین در پاسخ به پرسشی راجع به برنامه های وزارت دفاع درخصوص تقویت وحدت سپاه و ارتش در چارچوب نیروهای مسلح تصریح کرد: در سایه فرماندهی حکیمانه و مقتدرانه مقام معظم رهبری امروز نیروهای مسلح از وحدت، انسجام، برادری و یکپارچگی خوبی برخوردار هستند.

    وزیر دفاع با اشاره به دریافت خبر تبریک از فرماندهان نیروی مسلح بعد از اخذ رای اعتماد از مجلس گفت: کاملا طبیعی بود که فرماندهان نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی از نماد نیروهای مسلح در دولت حمایت کنند. من نیز در برنامه های خود تاکید کرده ام که همه تلاشم را خواهم کرد تا نیروهای مسلح احساس کنند که پشتیبان همه آنها هستیم.

    حاتمی راجع به طرح بعضی شایعات مبنی بر وجود اختلاف میان نیروهای مسلح تاکید کرد: همه نیروهای مسلح مانند یک خانواده هستند لذا ممکن است در این خانواده رقابتی میان اعضا شکل بگیرد ولی در نهایت این مسابقه موجب اعتلای خانواده خواهد شد. امروز یک بلوغ و روشن بینی خوبی در نیروهای مسلح در این عنوان وجود دارد و ما در برابر دشمن بسیار منسجم و محکم خواهیم بود.

    وی همچنین راجع به برنامه های وزارت دفاع در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مدیر جمهوری بارها در جلسات شخصی و صحبت های خود در مجلس تاکید کرده اند که باید تولید و تجهیزات دفاعی اقتصادی شود. من به عنوان وزیر دفاع باید تلاش کنم که هر چه می توانم امنیت مردم که اولویت و نخستین وظیفه هر حکومت و دولتی است را ارزان تر تامین کنم.

    وزیر دفاع تصریح کرد: در وزارت دفاع همه تلاشمان در این راستا است که محصولات ارزان تر و باکیفیت بالاتری تولید کنیم.

    حاتمی با بیان اینکه حدود دو درصد تولید ناخالص داخلی در کشور عزیزمان ایران صرف تامین امنیت می شود، اظهار کرد: باید تلاش کنیم که تا جای ممکن قیمت ها را کم کردن داده و کیفیت محصولات دفاعی را ارتقاء بخشیم.

    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آخر با تاکید مجدد بر لزوم زیاد کردن قدرت موشکی در بخش های بالستیک و کروز گفت: جهت زیاد کردن توانایی ها در هر دو بخش موشک های بالستیک و کروز برنامه ریزی هایی انجام داده ایم. در این زمینه با توجه به اینکه در موشک های کروز عنوان سرعت موضوعی اساسی است اقدام خاص ای در دستور کار قرار داده ایم. در رابطه با موشک های بالستیک نیز ایجاد قدرت مانور زیاد و کم کردن قیمت تمام شده است با حفظ کیفیت را پیگیری می کنیم.

    واژه های کلیدی: برنامه | توان موشکی | وزارت دفاع | برنامه ریزی | نیروهای مسلح | تجهیزات دفاعی | اخبار سیاسی و اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار