بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار گوناگون هیجان انگیزترین وسایل شهربازی‌های دنیا

    باتوجه به میزان شجاعتی که دارید و هیجانی که به دنبالش هستید وسایل بازی زیادی برایتان طراحی شده است هست. بعضی از آن‌ها معمولی و بعضی آنقدر وحشتناک هستند که ضربان

    هیجان انگیزترین وسایل شهربازی‌های دنیا

    هیجان انگیزترین وسایل شهربازی های دنیا

    عبارات مهم : شهربازی

    باتوجه به میزان شجاعتی که دارید و هیجانی که به دنبالش هستید وسایل بازی زیادی برایتان طراحی شده است هست. بعضی از آن ها معمولی و بعضی آنقدر وحشتناک هستند که ضربان قلبتان را اوج برده و نفستان را بند می آورند.

    به گزارش برترین ها، وسایل هیجان انگیز شهربازی های دنیا جهت خوش حالی و سرگرمی شما طراحی شده است اند. کودکان و بزرگسالان می توانند آنچه به دنبالش هستند را از بین گزینه های بسیار متنوعی که شهربازی ها در اختیارشان می گذراند گزینش کنند. باتوجه به میزان شجاعتی که دارید و هیجانی که به دنبالش هستید وسایل بازی زیادی برایتان طراحی شده است هست. بعضی از آن ها معمولی و بعضی آنقدر وحشتناک هستند که ضربان قلبتان را اوج برده و نفستان را بند می آورند. هیجان انگیز و ترسناک ترین وسایل شهربازی در دنیا با سرعت سرسام آور و تا ارتفاع باورنکردنی شما را اوج برده و شجاع ترین افراد را به چالش می طلبند. در اینجا با بعضی از هیجان انگیزترین و ترسناک ترین وسایل شهربازی های دنیا آشنا می شوید.

    دراپ زون (Drop Zone ) در جزیره پارامونت کینگ، اوهایو
    دراپ زون در اوهایو یکی از هیجان انگیزترین وسایل شهربازی به خصوص جهت دوستداران آدرنالین در سراسر دنیا هست. این وسیله بازی هیجان انگیز به آرامی شما را به بالاترین نقطه برده، سپس یک ثانیه متوقف شده است و بعد ناگهان سقوط می کند و به همه این احساس را القا می کند که با زمین برخورد می کنند.

    خوشبختانه این اتفاق نمی افتد و دراپ زون بالای زمین متوقف می شود. تصور کنید یک نفر شما را از یک ساختمان ۲۷ طبقه پایین می اندازد. این وسیله تا ارتفاع ۹۲ متری اوج می رود و سپس با سرعت ۱۱۵ کیلومتر بر ساعت سقوط می کند. اگر دنبال هیجان و ماجراجویی هستید این بازی تجربه خوبی جهت شما خواهد بود. همچنین این بازی سقوط آزاد جهت کسانی که می خواهند گرانش را تجربه کنند مناسب است ولی اگر از ارتفاع می ترسید هرگز سراغ این وسیله نروید.

    برج وحشت در گلد کست، استرالیا
    اگر قوه تخیل بالایی داشته باشید، نام این وسیله شما را یاد همه چیز های وحشتناک می اندازد. ولی اگر فردی هستید که می خواهد همه چیز را تجربه کند این بازی مناسبی جهت شماست. برج وحشت استرالیا از دراپ زون خطرناک تر هست. اگر ارتفاع ۲۷ طبقه دراپ زون به نظرتان خیلی زیاد می‎رسید، چه احساسی پیدا می کنید اگر بدانید این برج تا ارتفاع ۱۲۹ متر که معادل یک ساختمان ۳۸ طبقه است اوج می رود؟

    وقتی سوار این وسیله شوید، روی ریل آن به آرامی اوج می روید تا به انتهای آن می رسید که ۱۲۹ متر ارتفاع دارد و سپس با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت سقوط می کنید. جهت ساخت برج وحشت ۱۶ میلیون دلار هزینه شده است و چهارمین وسیله شهربازی بلند در دنیاست.

    هیجان انگیزترین وسایل شهربازی‌های دنیا

    ترن هوایی غول پیکر پرپیچ و خم در والنسیا، کالیفرنیا
    این رولرکوستر غول پیکر یکی دیگر از وسایل بازی ترسناک و هیجان انگیز است که هر ماجراجویی باید حداقل یک بار آن را امتحان کند. آنچه این رولرکوستر را از بقیه متمایز و خطرناک می کند چرخش ها و پیچ و تاب های بسیار تند و خطرناک آن هست. اگر بیماری حرکت دارید باید از این وسیله اجتناب کنید. این رولرکوستر یکی از هیجان انگیزترین وسایل بازی در دنیاست.

    گردباد شیطانی در اوهایو
    این وسیله شهربازی ترکیبی از سقوط آزاد و ترن هوایی هست. در واقع ترکیبی کامل از دو وسیله بازی ترسناک است که ماجراجوترین افراد به آن علاقه دارند. این وسیله ضربان قلب شما را به شدت اوج می برد، چون تا ارتفاع ۶۶ متر اوج رفته و ۴۵۰ درجه را با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت می چرخد.

    باتوجه به میزان شجاعتی که دارید و هیجانی که به دنبالش هستید وسایل بازی زیادی برایتان طراحی شده است هست. بعضی از آن‌ها معمولی و بعضی آنقدر وحشتناک هستند که ضربان

    فول تراتول (Full Throttle) در کالیفرنیا
    اگر رولرکوسترهای قبلی به اندازه کافی هیجان انگیز نبودند، نگاهی به این یکی بیندازید. این وسیله شهربازی بلندترین لوپ دنیا را دارد که ۵۰ متر ارتفاع دارد و با سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می کند.

    تاکابیشا (Takabisha) در ژاپن
    اگر به دنبال شیبدارترین رولرکوستر هستید، تاکابیشا در ژاپن همان چیزی است که باید امتحانش کنید. این ترن هوایی با شیب ۱۲۰ درجه و سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می تواند قلب هرکسی را از جا درآورد.

    هیجان انگیزترین وسایل شهربازی‌های دنیا

    میلنیوم فورس (Millennium Force) در اوهایو
    میلنیوم فورس یکی از سریع ترین، بلندترین و شیبدارترین رولرکوستر های دنیا هست. این ترن هوایی تا ارتفاع ۹۵ متر اوج می رود و سرعت آن به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت می رسد؛ بنابراین می توان آن را یکی از هیجان انگیزترین و ترسناک ترین وسایل بازی در دنیا نامید.

    ترن هوایی هالک باورنکردنی
    رولرکوستر هالک باورنکردنی در فلوریدا تا ارتفاع ۱۱۲۷ متر اوج رفته و سرعت آن به ۱۰۷.۸ کیلومتر بر ساعت می رسد. اگر به دنبال تجربه احساس یک جت جنگنده هستید حتما آن را امتحان کنید.

    باتوجه به میزان شجاعتی که دارید و هیجانی که به دنبالش هستید وسایل بازی زیادی برایتان طراحی شده است هست. بعضی از آن‌ها معمولی و بعضی آنقدر وحشتناک هستند که ضربان

    تاپ تریل درگستر (Top Thrill Dragster) در اوهایو
    تاپ تریل درگستر بلندترین و سریع ترین رولرکوستر دنیا در سال ۲۰۰۳ بود. این ترن هوایی می تواند تا سرعت ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت و تا ارتفاع ۱۲۸ متر اوج رود که معادل یک ساختمان ۴۲ طبقه است.

    هیجان انگیزترین وسایل شهربازی‌های دنیا

    فرمولا روسا (Formula Rossa) در ابوظبی
    فرمولا روسا در ابوظبی سریعترین رولرکوستر دنیاست. سرعت این ترن هوایی هیجان انگیز در کمتر از ۵ ثانیه به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. جهت اینکه سوار این وسیله بازی شوید باید حتما از محافظ چشم استفاده کنید.

    واژه های کلیدی: شهربازی | ترن هوایی | هیجان انگیز | اخبار گوناگون

    هیجان انگیزترین وسایل شهربازی‌های دنیا

    هیجان انگیزترین وسایل شهربازی‌های دنیا

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار