بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار حوادث قاتل،به خاطر ارتباط مقتول با همسرش او را کشت و بلافاصله خودکشی کرد ، همسر مقتولی که درخواست دیه دارد

    خانواده مرد میانسالی که به دست میهمان ناخوانده‌اش به قتل رسیده بود، با حضور در دادسرای جنایی خواهان دریافت دیه از بیت المال شدند. این درحالی است که عامل جنایت م

    همسر مقتولی که درخواست دیه دارد/قاتل،به خاطر ارتباط مقتول با همسرش او را کشت و بلافاصله خودکشی کرد

    عبارات مهم : ایران

    خانواده مرد میانسالی که به دست میهمان ناخوانده اش به قتل رسیده بود، با حضور در دادسرای جنایی خواهان دریافت دیه از بیت المال شدند. این درحالی است که عامل جنایت مرموزهم بعد از ارتکاب قتل، خود را از طبقه پنجم پایین انداخته و به زندگی اش آخر داده بود.

    کشور عزیزمان ایران نوشت:پرونده این ماجرا از شامگاه ۷ شهریور ۹۲ و به دنبال تماس مرد میانسالی با مأموران کلانتری ۱۳۵ آزادی در دستورکاررسیدگی قرارگرفت. این مرد که از جنایتش خبرداده بود گفت: لحظاتی قبل یکی از دوستان به نام ایمان را به خاطر مشکلاتی که داشت به قتل رساندم و قصد دارم خودم را هم از پشت بام ساختمان ۵ طبقه محل اتفاق پایین بیندازم.

    سقوط مرگبار

    قاتل،به خاطر ارتباط مقتول با همسرش او را کشت و بلافاصله خودکشی کرد ، همسر مقتولی که درخواست دیه دارد

    لحظاتی بعد هم تماس قطع شد و مأموران کلانتری بلافاصله خود را به محل اتفاق درشهرک بیمه-مجاوراکباتان- رساندند. آنها درخیابان با جسد مرد میانسال روبه روشدند. بعد از اعلام عنوان به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم جنایی، تحقیقات تخصصی دراین باره اعلام شد.

    جنایت در طبقه اول

    باتوجه به تماس مشکوکی که دقایقی قبل از خودکشی مرد میانسال با کلانتری صورت گرفته بود، مأموران وارد طبقه اول ساختمان شده است و با جسد مرد میانسالی در یکی از اتاق ها روبه رو شدند. بهم ریختگی منزل حکایت از درگیری قربانی با عامل جنایت داشت و گلدانی که چند متر آن طرف تر از جسد خونین کشف شد، نشان می داد مقتول با اصابت ضربات گلدان ازپا درآمده است.

    خانواده مرد میانسالی که به دست میهمان ناخوانده‌اش به قتل رسیده بود، با حضور در دادسرای جنایی خواهان دریافت دیه از بیت المال شدند. این درحالی است که عامل جنایت م

    درادامه مشخص شد ازخانه دزدی نشده هست. ضمن اینکه کارآگاهان جنایی دست نوشته هایی پیدا کردند که انگیزه جنایت را فاش می کرد. ۵ دست نوشته خطاب به دختر، خواهر، همسرقاتل، فرزندان مقتول و مراجع قضایی بود. عامل این جنایت نوشته بود از آنجا که متوجه شدم مقتول به همسرم نظر دارد او را به قتل رسانده و هیچ شخص دیگری هم در این ماجرا نقشی ندارد. من بعد از قتل، به زندگی خودم خاتمه می دهم.

    بررسی دست نوشته ها

    پس ازبررسی های مقدماتی، دستورانتقال اجساد به پزشکی قانونی صادرشد و درعین حال به دستور بازپرس جنایی دستخط ها جهت بررسی اصالت در اختیار کارشناس ها قرار گرفت. چندی بعد هم کارشناس های خط تأیید کردند که دست نوشته ها متعلق به قاتل است.

    از طرف دیگر همسر عامل قتل که تحت بازجویی قرارگرفته بود گفت: همسرم سیامک بعد از گرفتن دیپلم به یکی از کشورهای اروپایی رفت و بعد از آخر تحصیلاتش به کشور عزیزمان ایران برگشت وطی چند سال سه بار ازدواج کرد. ولی هر بار ازدواج هایش ناموفق بود تا اینکه باهم آشنا شدیم و ازدواج کردیم. مدتی بعد از ازدواج مان، مادر سیامک فوت کرد و ارثیه مادری اش -چند ملک وآپارتمان – به او رسید. بعد هم شوهرم به بازسازی و فروش املاک مادرش پرداخت. ولی شرکایش سرش کلاه گذاشتند و ما بی خانمان ومستأجر شدیم. مدتی بعد هم مجبور شدیم به منزل دخترم برویم.

    قاتل،به خاطر ارتباط مقتول با همسرش او را کشت و بلافاصله خودکشی کرد ، همسر مقتولی که درخواست دیه دارد

    میهمان ناخوانده

    ولی دخترم از حضور ما ناراحت بود و در نهایت به منزل خواهرم رفتیم. ولی از شانس بد من، یک سال بعد از رفتن ما به منزل خواهرم بود که آنها به خاطر مأموریت شوهرش، از پایتخت کشور عزیزمان ایران رفتند. به همین خاطر درمانده بودیم که چکار کنیم و کجا برویم که بر حسب اتفاق سیامک یکی از دوستان قدیمی اش به نام سیروس را در خیابان دید. همان موقع فهمیدیم که همسر سیروس مدتی قبل او را ترک کرده هست. به همین خاطر او و پسرش، با هم زندگی می کردند. شوهرم نیزهمان موقع از سیروس خواست ما را به عنوان میهمان بپذیرد که او هم قبول کرد و ما ۶ ماه در منزل اش میهمان بودیم. ولی پسرش وسایراعضای خانواده اش بشدت مخالف حضورما بودند. حتی پسرش به حالت قهر منزل را ترک کرد ورفت.

    خانواده مرد میانسالی که به دست میهمان ناخوانده‌اش به قتل رسیده بود، با حضور در دادسرای جنایی خواهان دریافت دیه از بیت المال شدند. این درحالی است که عامل جنایت م

    روزهای اول مشکلی نبود ولی بعد از مدتی متوجه شدم سیروس به من نظر دارد. رفتارهایش هم طوری بود که از منزل فراری شده است بودم. حتی یک روزسیروس واکنش‌ها ناشایستی انجام داد و من به ناچارشب را در شرکتی که کارمی کردم ماندم. همسرم که از نیامدنم دلواپس شده است بود با من تماس گرفت و علت را جویا شد. به دروغ به او گفتم درشرکت کار دارم که به ظاهر مجاب شد. ولی ساعتی بعد سیروس با من تماس گرفت و از من خواست که به منزل برگردم. از بخت بدم، سیامک صحبت های سیروس با من را شنیده بود. هنوز تماسم قطع نشده بود که همسرم با من تماس گرفت و ماجرا را جویا شد. ابتدا تلاش کردم او را آرام کنم ولی زمانی که متوجه شدم او از ماجرا با خبر هست، حقیقت را گفتم. او هم گفت سیروس را ادب می کند و بعد از آن به سراغم می آید. بعد هم از من خواست به هیچ عنوان به منزل نیایم. من هم منتظر همسرم بودم تا اینکه متوجه شدم او بعد از قتل دوستش دست به خودکشی زده است.

    درخواست دیه

    باتوجه به بیانات زن میانسال، مدارک و دست نوشته های موجود در صحنه قتل، تماس عامل جنایت قبل از خودکشی و تحقیقات صورت گرفته، دست داشتن سیامک در جنایت محرز و پرونده بسته شد. ولی خانواده سیروس دیروزبا مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران، خواستاردریافت دیه مقتول از صندوق بیت المال شدند. بدهید ترتیب با دستور بازپرس جنایی، درخواست آنها جهت قضات دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران ارجاع خواهد شد تا آنها در این خصوص تصمیم بگیرند

    قاتل،به خاطر ارتباط مقتول با همسرش او را کشت و بلافاصله خودکشی کرد ، همسر مقتولی که درخواست دیه دارد

    واژه های کلیدی: ایران | جنایت | خودکشی | اخبار حوادث

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار