بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری بهترین لذت‌های دنیا را می‌توان در خانواده تجربه کرد / ناصر ممدوح

    سال هاست با صدای منحصر به فردش آشناییم و خاطرات زیادی از صدا و تصویرش داریم. ناصر ممدوح صدای خاصی دارد، صدایی که روی آثار مستند بخوبی می نشیند و در فیلم ها و سر

    بهترین لذت‌های دنیا را می‌توان در خانواده تجربه کرد / ناصر ممدوح

    ناصر ممدوح:بهترین لذت های دنیا را می توان در خانواده تجربه کرد

    عبارات مهم : جراحی

    سال هاست با صدای منحصر به فردش آشناییم و خاطرات زیادی از صدا و تصویرش داریم. ناصر ممدوح صدای خاصی دارد، صدایی که روی آثار مستند بخوبی می نشیند و در فیلم ها و سریال های داستانی زیاد جهت بازیگرانی گزینش می شود که صلابت و اقتدار خاصی دارند.

    بهترین لذت‌های دنیا را می‌توان در خانواده تجربه کرد / ناصر ممدوح

    تصویر عالی ترین لذت های دنیا را می توان در خانواده تجربه کرد

    ممدوح را تاکنون در سریال هایی مانند راه شب، اغما، آسمان هر لحظه ابری نیست و رویای گنجشک ها دیده ایم.

    سال هاست با صدای منحصر به فردش آشناییم و خاطرات زیادی از صدا و تصویرش داریم. ناصر ممدوح صدای خاصی دارد، صدایی که روی آثار مستند بخوبی می نشیند و در فیلم ها و سر

    او بتازگی پیشنهاد بازی در چند اثر تلویزیونی را به علت بیماری همسرش رد کرده هست. با این هنرمند پیشکسوت هم صحبت شدیم تا برایمان بگوید این روزها را چگونه سپری می کند.

    از همسرتان چه خبر، حالشان بهتر شده است است؟

    پاییز سال ۹۲ بود که همسرم گفت چشم سمت چپش ضعیف شده است هست، به چشم پزشکی مراجعه کردیم و دکتر به او عینک داد. ولی به مرور ضعیف شدن چشمش زیاد شد. ما دوباره به چشم پزشکی مراجعه کردیم و گفت آب مروارید است و باید جراحی شود، ولی پشت گوش انداختیم و همسرم جهت جراحی نرفت تا چهار ماه بعد که دوباره به چشم پزشکی مراجعه کردیم و این بار متوجه شدیم همسرم بینایی چشم چپ اش را از دست داده است.

    دکتر دستور ام.آر.آی داد و هنگامی که جوابش آمد تشخیص داد توده ای عظیم جلوی سرش وجود دارد. خوشبختانه تومور خوش خیم بود و با جراحی از سر همسرم خارج شد، ولی دکتر جراح چون خودش مدیر بیمارستان بود و کارش زیاد بود، ادامه معالجه را به همکارش سپرد. دکتر معالج سهل انگاری کرد و هنگامی که همسرم از بیمارستان مرخص شد به او آنتی بیوتیک نداد که از عفونت احتمالی جلوگیری کند. بعد از یک هفته که همسرم در منزل بود، دچار ضعف و تب شد. به بیمارستان مراجعه کردیم و گفتند باید علت تب ریشه یابی شود.

    بهترین لذت‌های دنیا را می‌توان در خانواده تجربه کرد / ناصر ممدوح

    چند بار آب نخاع همسرم را گرفتند و بعد از ۲۰ روز که او در بیمارستان خوابیدن بود، نتوانستند علت تب را پیدا کنند و یک سری دارو تجویز کردند، ولی در کنار آسپرینی که داده بودند باید جهت جلوگیری از لخته شدن خون، قرص پلاویکس هم تجویز می کردند که نکردند و سه ماه بعد از عمل، همسرم دچار سکته مغزی شد، خوشبختانه سکته زیاد وسیع نبود و یک سال تحت نظر فیزیوتراپ و در منزل کاردرمانی انجام شد، ولی متاسفانه یک روز زمین خورد و مفصل رانش شکست! دوباره تحت عمل جراحی قرار داده شد و برایش پروتز گذاشتند، ولی بعد از ۲۰ روز تصویر گرفتند و متوجه شدند پروتزی که گذاشته اند به استخوان ران فشار آورده و آن را دو شاخه کرده است! دوباره جراحی شد و استراحت مطلق! این همه جراحی و بیماری، همسرم را بشدت خسته کرد.

    حدود دو سال و نیم این روند وقت برد تا این که گفت پای چپش را که سالم بوده، نمی تواند حرکت دهد، دوباره رفتیم بیمارستان آزمایش و تصویر و… گفتند پوکی استخوان در کمرشان دیده می شود و بعد تشخیص دادند که دیسک کمر دارد و باید فوری جراحی شود که البته ما هنوز زیر بار این جراحی نرفته ایم. فعلا داریم با دکترهای متفاوت مشورت می کنیم که با توجه به شرایط جسمی همسرم چه کنیم؟ کمی بدشانسی آوردیم و همسرم روزهای مشکل را سپری کرد، ولی کم توجهی پزشکان را نمی توان نادیده گرفت.

    سال هاست با صدای منحصر به فردش آشناییم و خاطرات زیادی از صدا و تصویرش داریم. ناصر ممدوح صدای خاصی دارد، صدایی که روی آثار مستند بخوبی می نشیند و در فیلم ها و سر

    یعنی باز هم خطای پزشکی و بی توجهی پزشکان باعث شده است که بیماری همسرتان بغرنج و پیچیده شود؟ هر چند در عالی ترین بیمارستان ها عمل های جراحی صورت گرفته است؟

    بله! کما بیش این خطاها و عدم مواظبت درست بعد از جراحی وجود دارد و مقصر مهم عدم مدیریت صحیح است.

    بهترین لذت‌های دنیا را می‌توان در خانواده تجربه کرد / ناصر ممدوح

    حالا بعد از بازگو کردن این همه مشکل که از سر گذراندید، کمی از علاقه خود به همسرتان بگویید که شما را چنین خوب و قشنگ کنار هم نگه داشته است؟

    در سال ۴۴ با همسرم آشنا شدم و در سال ۴۷ با هم ازدواج کردیم. من به مرد خانواده بودن شهرت دارم. همه جا با خانواده می روم. در زیاد سفرهایم همسرم در کنارم هست. بجز زمانی که در سریال رویای گنجشک ها بازی می کردم و چند روزی به شمال کشور رفتم و همسرم با من نبود. انس و الفت زیادی بین ما وجود دارد که نمی توانیم دوری یکدیگر را تحمل کنیم. همسرم پرستار دارد و بخوبی از او مواظبت می شود، ولی داروهایش را خودم باید بدهم و وقت غذاخوردن هم باید کنارش باشم.

    ز مواظبت از همسرم ناراضی نیستم و خدا را شاکرم که است و با ما صحبت می کند و امیدوارم هر چه سریعتر خوب شود، البته این آرزوی قلبی من جهت همه بیماران هست. هنگامی که به برنامه خندوانه رفتم مسیر صحبت به سمتی رفت که آنجا هم از بیماری همسرم صحبت کردم. بعد از آن موجی از انرژی مثبت و دعای خیر مردم به سمت ما آمد و خیلی از مردم گفتند که جهت سلامت همسرم دعا می کنند.

    می گویند هنگامی که بیمار یا معلولی در مسیر زندگی ما قرار می گیرد جهت این است که اطرافیان و نزدیکان و کسانی که با او مواجه می شوند به تکامل برسند، وگرنه بیماری را خدا شفا می دهد، بیماری همسرتان گویا باعث شده است شما هم انسانیت و علاقه خودتان را به او زیاد نشان دهید؟

    فقط آرزو می کنم همه بیماران و همسر من حالشان خوب شود، چون بیماری سخت است بخصوص جهت خود بیمار.

    در دنیای امروزی رابطه بین اعضای خانواده کمرنگ شده است و حتی به زن و شوهرها نیز سرایت کرده، ولی شما حدود ۵۰ سال است که با علاقه در کنار خانواده خود زندگی می کنید و از این حضور لذت می برید، از این تجربه خوشایند برایمان بگویید؟

    کسانی که از خانواده دوری می کنند، اشتباه بزرگی مرتکب می شوند. ما هر چیزی را که بخواهیم در خانواده می توانیم پیدا کنیم. عالی ترین و عمیق ترین لذت ها را می توان در خانواده تجربه کرد. کسانی که از همسر و فرزندان خود دوری و به آنها پشت می کنند زیاد صدمه را به خودشان می زنند.

    به هم احترام بگذارند و یکدیگر را دوست بدارند. آیا این قدر زندگی را سخت می کنند. هر لحظه به فرزندانم می گویم دیگران را دوست داشته باشید تا خدا هم شما را دوست داشته باشد. من همه آدم ها را دوست دارم و از خنده دیگران لذت می برم و هر لحظه جهت کسانی که ناراحت هستند، دلم می گیرد و نمی توانم جهت آنها کاری انجام بدهم. جهت همین آرزو می کنم همه مردم لبخند به لب داشته باشند و در کنار عزیزانشان به سلامت و خوش حالی زندگی کنند.

    اخبار فر هنگی – جام جم

    واژه های کلیدی: جراحی | زندگی | پزشکی | بیماری | خانواده | عمل جراحی | بیمارستان | اخبار فرهنگی و هنری

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار