بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز بیشتر بدانیم معرفی ۵ بازی شبیه کانتر جهت موبایل

    اگر جزء علاقمندان به بازی کانتر هستید میخواهیم به معرفی ۵ بازی شبیه به کانتر جهت اندروید و آی او اس بپردازیم.

    معرفی 5 بازی شبیه کانتر جهت موبایل

    اگر جزء علاقمندان به بازی کانتر هستید میخواهیم به معرفی ۵ بازی شبیه به کانتر جهت اندروید و آی او اس بپردازیم.

    معرفی ۵ بازی شبیه به کانتر جهت اندروید و آی او اس

    بازی کانتر استرایک را حقیقتا باید تنها بازی تیراندازی اول شخصی دانست که هرگز کهنه نمی‌شود؛ تفاوتی ندارد با گذر وقت چه بازی‌های گرافیکی پا به عرصه وجود می‌گذارند، آیا که هرگز هیچ چیزی جای کانتر استرایک را جهت گیمرها نمی‌گیرد.

    این بازی در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک نسخه عوض کردن یافته از بازی هف لایف (Half-Life) عرضه شد و از آن وقت تاکنون چنان در فرهنگ بازی‌ های کامپیوتری ریشه کرده که بازی‌ های بسیار زیادی با الگو گرفتن از آن ساخته شده‌اند. مسابقه های جهانی کانتر همه ساله برگزار شده است و رقابتی بسیار هیجا‌ن‌انگیز را ترتیب می‌دهند. با توجه به این محبوبیت، به معرفی ۵ بازی شبیه به کانتر جهت اندروید و آی او اس خواهیم پرداخت.

    اگر که به بازی کانتر استرایک اعتیاد شدیدی دارید، این حس را کاملا درک می‌کنیم. میخکوب‌شدن پای سیستم کامپیوتری جهت اجرای بازی دیگر کافی هست. اگرچه هیچ بازی خود کانتر نمی‌شود، ولی مطمئنا می‌توانید در بین این بازی های شبیه کانتر جهت اندروید و آی او اس ، یک مورد را جهت جایگزینی در وقت دوری از سیستم کامپیوتری گزینش کرده و بر روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید.

    معرفی ۵ بازی شبیه کانتر جهت موبایل

    اگر نه تنها عاشق بازی کانتر، بلکه عاشق تمامی بازی‌ های تیراندازی اول شخص هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا هر ۵ بازی کانتر جهت اندروید و آی او اس را دانلود و راه اندازی کنید.

    Critical Ops

    قیمت : رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)

    کانتر جهت اندروید و آی او اسدر بین بازی‌ های شبیه کانتر جهت اندروید و آی او اس ، کریتیکال آپس را باید محبوب‌ترین بازی دانست. کریتیکال آپس از انتهای سال ۲۰۱۵ در فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن‌های اندروید و همچنین فروشگاه اپل عرضه شده است و از وقت انتشار، سازنده بازی به صورتی بسیار فعال همواره در حال توسعه و اصلاح آن هست. کنترل بازی بسیار عالی بوده و جهت قرار دادن عنصرهای متفاوت بازی در هر قسمت و همچنین نحوه فعالیت آن‌ها، خلاقیت و وقت زیادی صرف شده است هست. جهت موفقیت در بازی و از پای درآوردن سریع حریفان از راه دور، به جز خرید اسلحه‌های دارای زوم اوج و مجهز به تلسکوپ، هیچ راه دیگری ندارید، آیا که قابلیتی جهت بزرگ‌نمایی همچون بازی های تیراندازی مدرن امروزی در آن وجود ندارد.

    خوشبختانه در این بازی شبه کانتر جهت اندروید و آی او اس ، درون‌مایه‌ی مهم بازی کانتر استرایک حفظ شده است هست، به این معنی که همه چیز حول یک بمب می‌چرخد. یک تیم اقدام به کاشت بمب کرده و تیم دیگر باید حداکثر تلاش خود را جهت پیدا کردن و خنثی‌سازی آن به کار ببرد. نقشه‌های بازی منحصربه‌فرد، کوچک و مناسب جهت اجرای اعمال تاکتیکی هستند و به این نحو حس بازی کانتر استرایک را تماما جهت کاربر در گوشی هوشمند وی فراهم می‌کنند. بسیاری به پشتیبانی کریتیکال آپس از دسته‌های بازی مخصوص گوشی های هوشمند اشاره می‌کنند، ولی از آنجایی که بازی هنوز در حال توسعه بوده و در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد، هنوز هیچ چیز به صورت رسمی به وسیله سازنده تایید نشده هست. دریافت و راه اندازی بازی رایگان هست، ولی جهت انجام بعضی اعمال نیازمند استفاده از پرداخت درون برنامه‌ای خواهید بود.

    Counter Attack Team 3D Shooter

    قیمت : رایگان (پرداخت درون برنامه‌ای)

    کانتر جهت اندروید و آی او اسنام بازی کانتر اتک تیم ۳ دی شوتر حقیقتا دهان‌پر‌کن و بسیار جالب هست، آیا که با داشتن عبارت کانتر، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. گیم‌پلی بازی تا حد قابل قبولی خوب بوده و دست کمی از خود بازی کانتر استرایک ندارد. در گزینش اسلحه‌ها اغلب از بازی کانتر استرایک الگو برداری شده است و طراحی محیط نیز پیرو همین بازی پیش رفته هست، با این تفاوت که شاهد مدرن‌سازی گیم‌پلی با انیمیشن‌هایی روان و همچنین امکان تیراندازی دقیق به کمک مگسی تمام اسلحه‌ها بدون نیاز به وجود تلسکوپ هستیم.

    در بین بازی‌ های کانتر جهت اندروید و آی او اس ، کانتر اتک تیم ۳ دی شوتر را باید یکی از بهترین‌ها از لحاظ طراحی و گیم‌پلی دانست که تنها ایراد اساسی آن، عدم پشتیبانی از حالت بازی چند نفره هست. البته نیازی به نگرانی نیست، آیا که توسعه‌دهنده بازی وعده کرده این توانایی در به روز رسانی بعدی گنجانده خواهد شد.

    Bullet Party 2

    اگر جزء علاقمندان به بازی کانتر هستید میخواهیم به معرفی ۵ بازی شبیه به کانتر جهت اندروید و آی او اس بپردازیم.

    قیمت : رایگان

    کانتر جهت اندروید و آی او اسبولت پارتی در مقایسه با دو بازی قبلی کانتر جهت اندروید و آی او اس از لحاظ کیفیت بصری و دیداری ضعیف عمل کرده هست، با این وجود هنوز قابلیت‌های خوب و ارزشمندی در آن به چشم می‌خورند. به عنوان یکی از نکات خلاقانه بولت پارتی، باید به قرارگیری دکمه آتش به منظور شلیک گلوله در هر دو طرف صفحه اشاره کرد، به طوری که کاربر هم به وسیله انگشت شست چپ و هم به وسیله انگشت شست راست می‌تواند اقدام به شلیک گلوله کند.

    بازی به میزان زیادی راحت و ابتدایی طراحی شده است هست؛ گیم‌پلی آن جهت یک مسابقه فوت تیمی در نظر گرفته شده است و کاربر تنها یک اسلحه در طول بازی دارد، اسلحه‌ای که پیش از شروع بازی باید نسبت به خرید آن اقدام کند. در نظر داشته باشید بازی را می‌توان تماما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به جلو پیش برد و اگر در هر زمانی نیاز به سکه در بازی باشد، این امکان وجود دارد تا با تماشای تبلیغات ویدیویی، مبالغی را به حساب خود در بازی اضافه کنید.

    Critical Missions: SWAT

    قیمت : رایگان

    کانتر جهت اندروید و آی او اساین بازی گیم‌پلی بسیار ساده‌ای داشته و مراحل آن کوتاه و نه چندان دارای شرح اوج در نظر گرفته شده‌اند. بازی کاملا از کانتر استرایک الهام گرفته شده است و درگیری‌ها در آن طی مدت وقت بسیار کوتاهی شروع شده است و به آخر می‌رسند، آیا که نقشه‌های بازی آن‌چنان بزرگ نیستند تا کاربر به پیاده‌سازی تاکتیک‌های متفاوت جهت حمله بپردازد. در مقایسه با دیگر بازی های کانتر جهت اندروید و آی او اس ، مخصوصا موارد اول و دوم، کریتیکال میشنز از سطح گرافیک پایین‌تری برخوردار هست، با این وجود به خاطر شباهت بالای گیم‌پلی آن با خود کانتر استرایک و از طرفی رایگان بودن آن، مطمئنا ارزش امتحان‌کردن را دارد.

    MaskGun

    قیمت : رایگان (دسترسی محدود)

    کانتر جهت اندروید و آی او اسمسک گان را باید از نظر فاکتورهای مختلف، جایگزینی بسیار مناسب جهت بازی کانتر استرایک بر روی گوشی های هوشمند اندروید و آی او اس دانست، ولی متاسفانه تنها در بعضی از فروشگاه‌ها موجود بوده و بازدیدکنندگان تعدادی از کشورها قادر به دانلود و راه اندازی آن نیستند.

    هنوز هیچ علت موجهی جهت اعمال این محدودیت وجود ندارد، با این حال انتظار داریم تا به زودی شاهد امکان دریافت مسک گان در مناطق بیشتری باشیم. بدون در نظر گرفتن این موضوع، مسک گان را باید یکی از عالی ترین بازی های شبیه به کانتر جهت اندروید و آی او اس دانست که راه اندازی آن شدیدا توصیه می‌شود.

    گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
    seemorgh.com/entertainment
    منبع: gadjetnews.ir

    معرفی ۵ بازی شبیه کانتر جهت موبایل

    واژه های کلیدی: اسلحه | رایگان | اندازی | رایگان | اندروید | تیراندازی | بازی تیراندازی اول شخص | سرگرمی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار