بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار گوناگون متولدین ماه‌های متفاوت با چه ورزشی لاغر شوند؟

    هر ماهی خصوصیات مخصوص به خود را دارد، به عنوان مثال بعضی ها یک زندگی آرام را می پسندند و بعضی دیگر یک زندگی پر از چالش را.به عنوان مثال راههایی که آنها جهت چربی

    متولدین ماه‌های متفاوت با چه ورزشی لاغر شوند؟

    متولدین ماه های متفاوت با چه ورزشی لاغر شوند؟

    عبارات مهم : انگیزه

    هر ماهی خصوصیات مخصوص به خود را دارد، به عنوان مثال بعضی ها یک زندگی آرام را می پسندند و بعضی دیگر یک زندگی پر از چالش را.به عنوان مثال راههایی که آنها جهت چربی سوزی گزینش می کنند، متفاوت است.

    در این مطلب عالی ترین ورزش هایی را که متولدین ماههای متفاوت می توانند جهت چربی سوزی خود گزینش کنند، برایتان آورده ایم.

    فروردین
    برای متولدین این ماه عالی ترین راه کم کردن وزن، ورزش های رقابتی هست. فروردینی ها دوست دارند که کارهای چالش برانگیز به دست گیرند و جهت رسیدن به اهداف ارزش تلاش کنند. مسابقه یکی از راههایی است که به آنها انگیزه می دهد. آنها دوست دارند که چیزهای تازه را تجربه کنند ولی اگر تنهایی قدم به این راه بگذارند، خیلی سریع خسته و کسل می شوند، به همین علت عالی ترین شیوه چربی سوزی جهت آنها این است تا در کنار دیگران در زمینه فعالیت های مورد علاقه ارزش تلاش کنند.

    اردیبهشت
    متولدین اردیبهشت افرادی هستند که به چیزهای گران قیمت و لوکس جذب می شوند. اگر چیزی نظر آنها را به خود جلب نکند، امکان ندارد که به سمت اش روند، از این رو مکانی که جهت ورزش خود گزینش می کنند نیز باید در محیطی قشنگ و لوکس باشد. آنها جهت باشگاههای شیک و پیشرفته، پول زیادی می پردازند و ازین بابت نیز خوشنود و راضی هستند. در کنار آنها، ورزش هایی چون شنا یا رفتن به سونا می تواند جهت متولدین این ماه مناسب باشد.

    خرداد
    برای خردادی ها عمل به یک برنامه خاص، سخت نیست. آنها به آسانی می توانند خودشان را با شرایط وفق دهند. طبق تحقیقات، عالی ترین ورزش جهت آنها دو یا پیاده روی سریع هست. آنها حرکت کردن به جلو لذت می برند، به خصوص اگر این فعالیت را با فرد دیگری انجام دهند، در این صورت می توانند حین ورزش، با دیگری نیز ارتباط برقرار کند. از آنجا که خردادی ها افراد توانایی هستند که می توانند چند کار را در آن واحد انجام دهند، حتی اگر همراهی جهت ورزش ارزش پیدا نکنند، با گوش دادن به موسیقی خودشان را سرگرم خواهند کرد.

    تیر
    از آنجا که متولدین ماه تیر افرادی منزل دار هستند، بهتر است جهت چربی سوزی شان، از آشپزخانه شروع کنند. آنها عاشق غذا درست کردند، ناراحتی و غم و غصه خود را با غذا خوردن پنهان می کنند و از تجربه غذاهای تازه نیز لذت می برند، بنابراین به آسانی و با دنبال کردن یک رژیم غذایی سالم و کم کالری، می توانند به نشانه ارزش برسند. احتیاجی به کم کردن غذا نیست، بلکه آنها می توانند تنها با مصرف غذاهای سالم وزن خود را کم کنند. اگر خانواده ارزش نیز در این راه همراه ارزش باشند، آنها در مناسب ترین وقت به اندامی ایده آل و سالم دست پیدا خواهد کرد.

    مرداد
    مردادی ها دوست دارند که توی چشم باشند، به بیان دیگر از دیده شدن لذت می برند. عالی ترین شیوه جهت چربی سوزی آنها این است که در تیم های گروهی ورزش کنند. به عنوان مثال فوتبال، والیبال یا بسکتبال از ورزش هایی هستند که به آنها انگیزه مورد نیاز را می دهد. آنها توانایی این را دارند که در جمع بدرخشند و همین امر آنها را تشویق کرده تا به فعالیت بدنی خود ادامه دهند. بنابراین ورزش های گروهی، عالی ترین راه چربی سوزی جهت آنهاست.

    متولدین ماه‌های متفاوت با چه ورزشی لاغر شوند؟

    شهریور
    شهریوری ها افرادی ایده آلیست هستند. اگر به سرعت به نشانه ارزش نرسند، به سادگی ناامید می شوند و از ادامه مسیر باز می مانند ولی همین ناامیدی نیز آنها را سخت جان تر می کند و انرژی وافری جهت بلند شدن دوباره به آنها می بخشد. متولدین این ماه جهت اینکه بتوانند در مسیرشان ثابت قدم باشند، به هیچ محرکی نیاز ندارند بلکه آنها خود انگیزه ای جهت راهی که در پیش گرفته اند هستند. عالی ترین شیوه چربی سوزی جهت آنها این است ورزشی که خود بدان علاقه دارند را گزینش کنند تا بتوانند در آن ثبات قدم داشته باشند. اگر ذره ای از کاری که می کنند لذت نبرند، خیلی سریع آن را رها خواهد کرد. مهم نیست که آنها چه ورزشی گزینش می کنند، علاقه به فعالیتی که می خواهند انجام دهند، مهمترین اصل است.

    مهر
    متولدین ماه مهر زیاده خواه نیستند، بلکه آنها تعادل را در هر کاری می پسندند. آنها به دنبال فعالیت های چالش بر انگیز نیستند، بلکه دوست دارند ورزشی را دنبال کنند که با شرایط نرمال زندگی ارزش همخوانی داشته باشد. درست است که چربی سوزی جهت آنها یک نشانه است ولی دوست ندارند که این کار به زندگی ارزش استرسی وارد کند. از آنجا که آنها از تنهایی بیزارند، عالی ترین شیوه جهت آنها این است که به دنبال یک همراه باشند تا به آنها انگیزه دهد. در این صورت آنها می توانند که وقت خود را با دیگران به عالی ترین شکل ممکن، شریک شوند. در واقع آنها از به اشتراک گذاشتن تجربه هایشان، حتی در ورزش، نهایت لذت را می برند.

    آبان
    زمانی که صحبت از چربی سوزی می شود، متولدین آبان درست نقطه برابر متولدین ماه مهرند. آنها به شدت کارهای بزرگ و چالش برانگیز را دوست دارند. ورزش هایی چون کیک بوکسینک یا ورزش های رزمی دیگری، آنها را سر ذوق می آورد. آنها دوست دارند که به بدن خود فشار وارد کنند، به همین علت نه تنها از رژیم های سخت بلکه از ورزش های سنگین نیز نهایت لذت می برند.

    آذر
    اگر نشانه از ورزش تنها وزن کم کردن باشد، متولدین آذر هیچ علاقه ای به آن نخواهند داشت. در واقع آنها باید از کاری که انجام می دهند نهایت لذت را ببرند. از این رو عالی ترین ورزش جهت آنها فعالیت هایی است که در آن هیجان موج بزند. آنها ریسک کردن و ماجراجویی را دوست دارند به همین علت ورزش هایی چون کوهنوردی یا اسب سواری می تواند عالی ترین گزینش برایشان باشد. آنها از روزمرگی بیزارند و دوست دارند که به کارهایشان تنوع دهند، بنابراین ورزش های کسل کننده نه تنها آنها را لاغر نخواهد کرد بلکه انگیزه ورزش کردن را نیز از آنها خواهد گرفت.

    دی
    متولدین ماه دی افراد منظمی هستند. آنها دوست دارند که جهت هر چیز، حتی برنامه ورزشی و رژیم غذایی ارزش نیز برنامه ریزی دقیق داشته باشند. آنها خود را جهت نشانه هایشان مسئول می دانند. مصرف غذاهای ارگانیک از علاقمندی های آنها می باشد. جهت کم کردن وزن، عضویت در باشگاههای ورزشی عالی ترین گزینش جهت آنهاست، از این رو که برنامه ای خاص و منظم را در طول هفته دنبال می کنند. اگر باشگاهی مناسب در اطراف منزل ارزش نباشد، پیاده روی صبحگاهی از دیگر گزینش های مناسب جهت آنهاست.

    بهمن
    متولدین این ماه نه تنها از آخرین رژیم های غذایی و ورزش ها آگاهند، بلکه خود نیز جزو نخستین افرادی هستند که آنها را امتحان می کنند. آنها دوست دارند که در هر کاری اول باشند، به عنوان مثال دوست دارند ورزش هایی را انجام دهند که هیچکس تا به حال آنها را تجربه نکرده هست. بنابراین بروزترین متدهای ورزشی می تواند انگیزه مورد نیاز را جهت چربی سوزی به آنها بدهد.

    اسفند
    اسفندی ها فعالیت بدنی خود را، تنها در صورتی که انگیزه معنوی و روانی کافی جهت آنها داشته باشند، ادامه می دهند. به بیان دیگر سلامت ذهنی جهت آنها از سلامت جسمی مهمتر هست. به همین علت ورزش هایی چون یوگا یا مدیتیشن جهت آنها مناسب هست. با این فعالیت ها آنها نه تنها ذهنی سالم، بلکه اندامی سالم نیز خواهند داشت. از آنجا که آنها عاشق آب هستند، ورزش های آبی مانند شنا نیز برایشان بسیار بافایده خواهد بود.

    هر ماهی خصوصیات مخصوص به خود را دارد، به عنوان مثال بعضی ها یک زندگی آرام را می پسندند و بعضی دیگر یک زندگی پر از چالش را.به عنوان مثال راههایی که آنها جهت چربی

    واژه های کلیدی: انگیزه | فعالیت | متولدین | ورزشی عالی | فعالیت بدنی | متولدین آذر | برنامه ورزشی | متولدین اردیبهشت

    متولدین ماه‌های متفاوت با چه ورزشی لاغر شوند؟

    متولدین ماه‌های متفاوت با چه ورزشی لاغر شوند؟

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار