بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مگر تیم‌ملی باید در پیست اسکی مهیای جام جهانی شود؟ / مایلی‌کهن

    مدت‌ها بی‌خبری از محمد مایلی‌کهن باعث شده است بود تا خیلی سؤال‌ها در ذهنمان نقش ببندد و عصر دیروز مجال بسیار خوبی تهیه آن انجام شد تا با او همکلام شویم.

    مگر تیم‌ملی باید در پیست اسکی مهیای جام جهانی شود؟ / مایلی‌کهن

    مایلی کهن: مگر تیم ملی باید در پیست اسکی مهیای جام جهانی شود؟

    عبارات مهم : ایران

    مدت ها بی خبری از محمد مایلی کهن باعث شده است بود تا خیلی سؤال ها در ذهنمان نقش ببندد و عصر دیروز مجال بسیار خوبی تهیه آن انجام شد تا با او همکلام شویم.
    به گزارش خبر ورزشی، سرمربی اسبق تیم ملی مانند هر لحظه رک حرف می زند و اهل کتمان گفته هایش نیست. او معترف است که اشتباه می کند و هیچ کس از اشتباه مصون نیست. دیروز ما پرسیدیم و حاجی مایلی هم جواب داد. انتشار حرف های او به معنای تأ یید آن از طرف خبرورزشی نیست و اتفاقاً کاملاً آماده ایم تا حرف های سایرین را هم بشنویم. البته امیدواریم آنها هم مانند مایلی کهن با صراحت و بدون پرده پوشی حرف بزنند و خبرورزشی با کمال میل آنها را چاپ می کند.

    از پرسپولیس شروع کنیم. ۱۳ امتیاز اختلاف. قبول دارید که ۹۹ درصد از مسیر قهرمانی طی شده است است؟

    مگر تیم‌ملی باید در پیست اسکی مهیای جام جهانی شود؟ / مایلی‌کهن

    هنوز ۸ بازی دیگر باقی مانده و پای ۲۴ امتیاز وسط هست. به لحاظ عدد و رقم پرسپولیس هنوز قهرمان نشده ولی از نظر فوتبالی می توان گفت این تیم قهرمان لیگ برتر شده است هست. در این راه همه زحمت کشیده اند. از عوامل کلوب تا بازیکنان و مربیان. باید به آنها خسته نباشید گفت. تیم واقعاً شاداب و سرزنده است.

    البته این قهرمانی بدون طارمی به دست می آید. بازیکنی که هنوز هم گروهی از طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) او را مقصر بسته شدن یکی از پنجره های نقل و انتقالات پرسپولیس می دانند.

    باید قدرشناس بود. طارمی هم تا هنگامی که که بود زحمت خود را کشید البته اشتباهاتی هم داشت و جوانی کرد. همه ما اشتباه می کنیم. خود من و شما هم از اشتباه مصون نیستیم. من خودم را می گویم. دوران جوانی خطاهایی داشتم و الان هم با وجود سن و سال، این طوری نیست که اشتباه نکنم. طارمی باید یک مقدار زیاد مراقب خودش باشد همان طور که این آقای مهدی قائدی هم باید زیاد از خودش مواظبت کند. باید قبل از هر چیز به خانواده مرحوم شاکر تسلیت گفت. خدا به آنها صبر بدهد. در مورد این آقای قائدی شما ببین یک فرزند در عنفوان بلوغ ناگهان به شهرت می رسد و تصویر و تفسیرش حتی روزی که بازی نمی کند، چاپ می شود. خب طبیعی است که باید از او مواظبت شود و خودش هم البته مراقب باشد.

    مدت‌ها بی‌خبری از محمد مایلی‌کهن باعث شده است بود تا خیلی سؤال‌ها در ذهنمان نقش ببندد و عصر دیروز مجال بسیار خوبی تهیه آن انجام شد تا با او همکلام شویم.

    این مواظبت البته وظیفه کلوب ها هم هست.

    مگر ما به معنای واقعی کلمه کلوب داریم؟ بازیکن سرمایه کلوب هست. شما الان نیمار را ببین. ۲۲۰ میلیون یورو خرجش شده است ولی کاملاً از او مواظبت می شود. مسی و رونالدو را ببین. آنها گاهی در هفته ۳ بار به میدان می آیند ولی به خاطر مواظبت و تغذیه خوب مشکلی برایشان درست نمی شود. مگر مسی و رونالدو می توانند هر ساعت شب هر جایی که درخواست کردند بروند؟ علیرضا جهانبخش به من می گفت در هلند به آنها جی .پی .اس وصل می کنند تا دقیقاً بازیکنان را زیر نظر داشته باشند. در همان قضیه طارمی مگر ایشان با کلوب قرارداد داشت که حالا او را مقصر بدانید؟ در آن مورد مسئولیت مهم بر عهده کلوب بود. مگر کلوب ۳ تا وکیل حقوقی ندارد؟ مگر این عزیزان حقوق نمی گیرند؟ خب باید این موارد را جمع و جور کنند دیگر.

    در قضیه میزبانی از تیم های عربستانی عملاً همان چیزی شد که سعودی ها می خواستند. دقیقاً علی رغم ادعای بعضی از مدیران فدراسیون فوتبال ما.

    یک سری از کارهای ما شعاری هست. ما ابرقدرت شعار دادنیم. فقط در ورزش هم نیست، مثلاً همین برجام. آخرش ما نفهمیدیم این برجام به سود ما بود یا به ضررمان؟ من یک صورت انقلابی بودم. هنوز هم به آرزوی بزرگ ها وفادارم. صادقانه و خالصانه مملکتم را دوست دارم و هر کاری که بتوانم برایش انجام می دهم ولی نمی توانم ضعف ها را نبینم. الان ۴۰ سال از انقلاب گذشته و باید ضعف ها را دید و گفت. اگر مردم از یکسری پرسشها ناراحتند، حق دارند. باید پرسشها را حل کرد. ما ۵۰ سال قبل پیکان تولید می کردیم. در همان برهه کره جنوبی اصلاً تولیدکننده ماشین نبود ولی حالا آنها کجا هستند و ما کجا؟ من ۲۲ سال قبل مادرید بودم. در آن وقت ترافیک پایتخت اسپانیا از شرایط کنونی پایتخت کشور عزیزمان ایران زیاد بود ولی مسئله آلودگی هوا نداشتند چون اتومبیل هایشان استاندارد کیفی مطلوبی داشت. نمی دانم چطوری می شود که آنجا مسئله آب و هوایی وجود ندارد ولی اینجا…

    مگر تیم‌ملی باید در پیست اسکی مهیای جام جهانی شود؟ / مایلی‌کهن

    متأسفانه هر دولتی که می آید دولت قبلی را می کوبد، هر شهرداری که می آید پرسشها را گردن شهردار قبلی می اندازد. حالا الان که ۵ سال از دولت قبلی می گذرد بعد آیا پرسشها هوا کم نشده است؟

    ظاهراً دل تان حسابی پر است.

    مدت‌ها بی‌خبری از محمد مایلی‌کهن باعث شده است بود تا خیلی سؤال‌ها در ذهنمان نقش ببندد و عصر دیروز مجال بسیار خوبی تهیه آن انجام شد تا با او همکلام شویم.

    به خدا دلم می سوزد جهت مردم. من هرگز ننالیده ام و خدا را هر لحظه شاکرم ولی از حال مردم بی خبر نیستم و نمی توانم بی تفاوت باشم. یک توصیه بگویم، من قبل از انقلاب در شمیرانات می نشستم. الان در دهه فجر هستیم و اتفاقاً مناسبت هم دارد. حضرت امام (ره) هنگامی که آمدند و قرار شد در پایتخت کشور عزیزمان ایران اقامت کنند به روستای جماران رفتند. من آنجا را کاملاً می شناسم. در آنجا آن وقت منزل هایی بود مانند همان منازل کهنه ای که در استان کرمانشاه بر سر هموطنان ما فرو ریخت. من خدمت امام (ره) در منز ل ارزش رسیده بودم. یک منزل بسیار راحت با حیات ۲۰ متری و اندرونی ۳۰ متری. ما روی زمین نشستیم.

    خود ایشان هم روی یک مبل کهنه. شما توجه کنید که سمت چپ و راست امام (ره) کاخ های نیاوران و سعدآباد بود ولی جهت زندگی به آنجا نرفتند چون می درخواست کردند مثل مستضعفان زندگی کنند ولی الان نوه محترم ایشان حاج حسن آقای خمینی چطور زندگی می کنند؟ آیا ایشان اصلاً درد مردم را دارند؟ بعد از فوت حضرت امام (ره) مرقد و بارگاه این عزیز چند بار تعویض شد؟ چقدر پول بابت این کار خرج می شود؟ اگر امام خمینی (ره) زنده بود راضی نبود این همه پول از طرف تولیت آن بزرگوار خرج تعویض و مرمت مرقدش کنند. خود ایشان اصلاً راضی به این کار نیست و به جای آن اگر بود می گفت پولش باید خرج مردم محروم شود. شما ببین در سال چقدر پول خرج برگزاری سمینار، کنگره و… می شود، با کلی مهمان خارجی و خرج فراوان. ما در زمینه برگزاری سمینار ابرقدرتیم. این همه پول خرج می کنیم ولی پای عیدی کارمندان که می شود می گویند طبق قانون فقط باید ۳۰۰/۸۴۷ تومان بپردازیم. یا مثلاً یک توصیه دیگر، مردم با خون دل پول جور می کنند و سهمیه دانشگاه آزاد فرزند هایشان را می دهند ولی این ارگان می رود و تیمداری می کند. تازه با پولی که به دست می آید بازیکنان خارجی هم می خرد. خب بابا اگر هم می خواهید تیمداری کنید حداقل پول را به فرزند های ایرانی بدهید نه خارجی ها.

    مگر تیم‌ملی باید در پیست اسکی مهیای جام جهانی شود؟ / مایلی‌کهن

    از بحث فوتبال دور شدیم. این روزها علی کریمی حسابی شمشیر را جهت فدراسیون از رو بسته هست. شما با حرف هایش موافقید؟

    کریمی دوگانگی ها را می بیند و عصبانی می شود. همین الان کارلوس کی روش را ببینید. ایشان بعد از مدت ها برگشته کشور عزیزمان ایران و رفته پیست اسکی دربندسر، مگر تیم ملی قرار است در پیست اسکی مهیای جام جهانی شود؟ ایشان در کشور عزیزمان ایران یا مشغول دعواست یا خوشگذرانی. فدراسیون می گوید پول نداریم. اگر پول ندارید آیا ۹ نفر از فدراسیون جهت قرعه کشی جام جهانی به مسکو سفر کردند؟ الان هم که مردها مرتب در راه هلند و سوئیس هستند. کریمی بازیکن شاخصی بوده و در اروپا بازی کرده هست. او آنجا چیزهایی را دیده و حالا در کشور عزیزمان ایران قضیه را به شکل دیگری می بیند و دلش می سوزد.

    ولی رفتاری که با میکروفون برنامه ۹۰ کرد قشنگ نبود.

    همه می گویند آیا کریمی این کار را کرد ولی نمی گویند آیا کاری کردند که او از شدت خشم تا این حد از کوره دررفت؟ جهت مثال خود من. آقا از من هم انتقاد کنید و هم نقاط قوتم را بگویید ولی در مورد کی روش هم همین کار را بکنید. بگویید آیا ۲ میلیون دلار در ماه می گیرد ولی ۱۰ ماه سال را کشور عزیزمان ایران نیست؟ کریمی نه پول نیاز دارد و نه نیازمند شهرت هست. او از این ناراحت است که آیا صحنه های مربوط به بازی تیمش پوشش مطلوب داده نمی شود.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | پرسپولیس | علی کریمی | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار