بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات ما مسئول بهشت و جهنم کسی نیستیم / قلعه‌نویی

    «ان‌شاءالله روزی برسد که همه از ایرانی‌بودن هم لذت ببریم. باید به هم احترام بگذاریم. باید همه امکان حرف‌زدن داشته باشند و این عنوان تنها محدود به اصولگرا و اصلا

    ما مسئول بهشت و جهنم کسی نیستیم / قلعه‌نویی

    قلعه نویی: ما مسئول بهشت و جهنم کسی نیستیم

    عبارات مهم : ایران

    «ان شاءالله روزی برسد که همه از ایرانی بودن هم لذت ببریم. باید به هم احترام بگذاریم. باید همه امکان حرف زدن داشته باشند و این عنوان تنها محدود به اصولگرا و اصلاح طلب نشود. باید مسئولان بیایند زمینه ابراز نظر را فراهم کنند. فراموش نکنیم که ما مسئول بهشت و جهنم کسی نیستیم و هرکسی مسئول اعمال خودش است.»

    به گزارش شرق ؛ «امیر قلعه نویی که با پنج قهرمانی پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ برتر کشور عزیزمان ایران محسوب می شود، در این فصل شروع خوبی در ذوب آهن نداشت و تیمش در آخر هفته هفدهم در رده هشتم هست. سرمربی پیشین استقلال ولی امیدوار است به سنت همیشگی اش در آخرهای فصل اوج بگیرد. با ژنرال راجع به شرایط این روزهای فوتبال کشور عزیزمان ایران و ذوب آهن هم کلام شدیم. او که در این سال ها نشان داده نسبت به پرسشها کشور بی تفاوت نیست، بعد از صحبت های فوتبالی به طور مفصل راجع به پرسشها اجتماعی کشور هم نظر داد.

    ما مسئول بهشت و جهنم کسی نیستیم / قلعه‌نویی

    گزیده پاسخ های امیرقلعه نویی را با هم می خوانیم:

    – چند عامل باعث شد ذوب آهن نتواند شروع خوبی در لیگ برتر داشته باشد. مسئله اول یک عنوان درون خانوادگی مربوط به نقل و انتقالات کلوب بود. موضوعی که جهت سه بازیکن ما وجود داشت و ما تازه بعد از بازی با فولاد متوجه آن شدیم، به تیم لطمه زد. به نظرم ما در نیم فصل اول بدشانس هم بودیم. غلط های داوری را هم نباید نادیده گرفت.

    – فکر نمی کنم در تاریخ لیگ برتر هیچ تیمی به اندازه ذوب آهن در این فصل از داوری ضربه خورده باشد.

    «ان‌شاءالله روزی برسد که همه از ایرانی‌بودن هم لذت ببریم. باید به هم احترام بگذاریم. باید همه امکان حرف‌زدن داشته باشند و این عنوان تنها محدود به اصولگرا و اصلا

    – از روز اول بدشانسی سراغ ما آمد. به عنوان سه بازیکنمان اشاره کردم. یک بازیکن اگر یک روز، روزش نباشد نمی تواند کمک کند. این سه بازیکن ما یک نیم فصل از نظر ذهنی به هم ریخته بودند؛ دچار دوگانگی بودند. ما هم دیر در جریان قرار گرفتیم وگرنه راهکاری در نظر می گرفتیم. حالا با تقویت تیم تلاش خواهیم کرد آن عقب افتادگی ابتدای فصل را جبران کنیم.

    – من اعتقاد دارم در این چند ماه باید بین کلوب ها و تیم ملی تعامل باشد ولی فکر می کنم این برنامه تمرینی آقای کی روش جهت بازیکنان شهرستانی سخت هست. ما به همه شهرها که پرواز مستقیم نداریم. شما نگاه کنید اگر الان بازیکنی از ذوب آهن به تیم ملی دعوت شود، باید ابتدای هفته به پایتخت کشور عزیزمان ایران سفر کند و بعد از دو روز به اصفهان برگردد. اکثر سفرهای ما با دو پرواز انجام می شود. به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آییم و بعد به شهر مقصد می رویم. یعنی اگر ما یک بازی خارج از منزل داشته باشیم، ملی پوش ما باید در هفته شش پرواز داشته باشد؛ حالا بگوییم پنج پرواز. آیا بازیکنی که در هفته پنج پرواز دارد و بازی هم می کند، می تواند شرایط خوبی داشته باشد؟ به نظرم این برنامه جهت بازیکنان شهرستانی خوب نیست. به ضرر بازیکنان تهرانی نخواهد بود؛ حتی به سود آنها هم می شود. به هر حال ما با تیم ملی تعامل خواهیم داشت ولی این پرسشها هم وجود دارد.

    – من این حرف را بارها زده ام که در جامعه ما کسی از فوتبال لذت نمی برد. در اروپا چه تیمی که می برد و چه تیمی که می بازد، از فوتبال لذت می برند ولی اینجا لذت نیست. دلیلش هم این است که ورزش ما قانونمند نیست؛ قائم به فرد هست. تصمیمات شخصی و سلیقه ای گرفته می شود. یک مدیر می آید تصمیمات مدیر دیگر را نقض می کند. شخصی علاقه اش این است که به ورزش توجه می کند، جانشین او راه دیگری می رود.

    ما مسئول بهشت و جهنم کسی نیستیم / قلعه‌نویی

    – همین نبود قانون باعث شده است حتی مدیرانی که از حوزه های دیگر وارد فوتبال می شوند، نتوانند مثمرثمر باشند و از ورزش بروند. همه هم می بینند که چه بلایی سر آنها می آید. هنگامی که قانونمند باشیم، این اتفاقات رخ نمی دهد. منچستریونایتد مثال خوبی هست، این تیم بعد از رفتن فرگوسن نتوانسته نتیجه های خوبی بگیرد ولی هر لحظه ورزشگاهش پر است و هوادارانش با این که نتیجه های قبل تکرار نمی شود، از فوتبال لذت می برند؛ چون فرهنگش وجود دارد.

    – این که در جای دیگر فساد وجود دارد، چه ربطی به فوتبال دارد؟ همه جا باید با فساد برخورد شود. البته من هم قبول دارم که در زمینه فساد در فوتبال کمی زیاد از حد مانور داده می شود. جایی که هم پول وجود دارد و هم توجه رسانه ای به آن زیاد هست، طبیعی است که زیاد راجع به فسادش صحبت شود ولی صحبت من این است که نباید در مملکت فساد باشد و همچنین نباید در فوتبال فساد باشد.

    «ان‌شاءالله روزی برسد که همه از ایرانی‌بودن هم لذت ببریم. باید به هم احترام بگذاریم. باید همه امکان حرف‌زدن داشته باشند و این عنوان تنها محدود به اصولگرا و اصلا

    – من چند سؤال دارم. آیا هنگامی که بحث انتخابات هست، زن ها باید پیشگام باشند ولی اینجا ما آنها را محروم می کنیم؟ آیا زنان سوری باید حق ورود به ورزشگاه های ما را داشته باشند ولی زنان خودمان چنین اجازه ای نداشته باشند؟ در تاریخ کشورمان هر لحظه در برهه های حساس مثل دفاع مقدس و جاهای دیگری که نیاز بوده زن ها در صف اول بودند. در جامعه زن ها خیلی جاها هزینه داده اند و نباید از این حق محروم ارزش کرد. باید فضایی ایجاد کرد که زن ها به ورزشگاه بیایند تا نیازی به گریم و این جور پرسشها نباشد. این واکنش‌ها غلط هست؛ به خاص به علت اتفاقاتی که در اینترنت می افتد، بازتاب های منفی هم پیدا می کند.

    – صفحه شخصی که دارم ولی ما در اینترنت هم آسیب های زیادی داریم. یک مثال از خودم بزنم. من آمدم در صفحه اینستاگرامم سال نو میلادی را به هم وطنان مسیحی تبریک گفتم. نمی دانید چقدر به من توهین شد. چرا؟ نمی دانم. اینجا هم جایی است که ما لذت بردن از آن را بلد نیستیم.

    ما مسئول بهشت و جهنم کسی نیستیم / قلعه‌نویی

    – آیا الان باید اوضاع اجتماعی فرهنگی ما این باشد؟ ریشه همه این مشکلات، پرسشها اقتصادی هست. حضرت علی (ع) می فرماید «از دری که فقر وارد شود، از در دیگر دین و ایمان خارج می شود.» این حرف من نیست؛ بلکه فرمایش معصوم است.

    – جوان ما پرسشها زیادی دارد. آینده اش مشخص نیست، دانشگاه رفته، سربازی رفته، بخش زیادی از عمرش گذشته و می بیند که نه شغلی دارد، نه خانواده ای و نه آینده ای. آیا سن فحشا به ١٥ سال رسیده است؟ آیا سن اعتیاد به ١٠ سال رسیده است؟ ریشه اش همین پرسشها اقتصادی است.

    – مردم یک سری مطالبات به حق دارند که دولت باید توجه کند. البته امیدوارم پرسشها اخیر حل شود ولی سؤال من این است که انرژی جوان ما باید کجا تخلیه شود؟ آیا آمدیم این انرژی را کنترل کنیم؟ خداوکیلی جوان ما جای تفریح دارد؟ اینجا باز ریشه پرسشها از پرسشها اقتصادی و نبود زمینه های مورد نیاز هست. الان تنها تفریح در کشور ما شده است رستوران رفتن و شام خوردن. آیا این هم شد تفریح؟ آیا باید در کشور ما هزینه سفر به کیش زیاد از هزینه سفر به ترکیه باشد؟ ما کشورمان چهار فصل هست، هوایمان طلاست، خاکمان طلاست ولی جوان ایرانی نمی تواند از آن بهره ببرد.

    – من یک روز خدمت مرحوم آیت الله هاشمی بودم. به ایشان گفتم ما کشوری داریم که شما می توانید یک روز ابتدا در کیش بروید شنا کنید و بعد با یک پرواز خود را به پایتخت کشور عزیزمان ایران برسانید و بروید اسکی. کدام کشور این پتانسیل و جذابیت را دارد؟ ولی جوان های ما نمی توانند از این نعمت های خدادادی لذت ببرند. نتیجه اش هم همین شرایط کنونی می شود. نتیجه اش هم فرار مغزها می شود. می آیند استعدادهای ما را در همان کنکور سراسری شناسایی می کنند و جذب کشورهای دیگر می شوند. اینها هم پرسشها بزرگ کشور است که باید راجع به آن صحبت شود.

    – ان شاءالله روزی برسد که همه از ایرانی بودن هم لذت ببریم. باید به هم احترام بگذاریم. باید همه امکان حرف زدن داشته باشند و این عنوان تنها محدود به اصولگرا و اصلاح طلب نشود. باید مسئولان بیایند زمینه ابراز نظر را فراهم کنند. فراموش نکنیم که ما مسئول بهشت و جهنم کسی نیستیم و هرکسی مسئول اعمال خودش است.

    واژه های کلیدی: ایران | پرواز | ایرانی | فوتبال | فوتبالی | مسئولان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار