بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات سرباز شدن بازیکنان ما کار خوبی نبود/ ذوب‌آهن خیلی حجب و حیا دارد ، قلعه‌نویی

    امیر قلعه‌نویی در تصویر العمل به سرباز شدن سه بازیکن تیمش گفت‌: واقعا کار خوبی نیست که سه بازیکن را از یک تیم بگیرند و چند ماه هم از لحاظ معنوی – روانی روی آنها

    سرباز شدن بازیکنان ما کار خوبی نبود/ ذوب‌آهن خیلی حجب و حیا دارد ، قلعه‌نویی

    قلعه نویی: سرباز شدن بازیکنان ما کار خوبی نبود/ ذوب آهن خیلی حجب و حیا دارد

    عبارات مهم : ایران

    امیر قلعه نویی در تصویر العمل به سرباز شدن سه بازیکن تیمش گفت : واقعا کار خوبی نیست که سه بازیکن را از یک تیم بگیرند و چند ماه هم از لحاظ معنوی – روانی روی آنها کار کنند.

    به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی ضمن تبریک هفته “وحدت” و موفقیت تیم ملی وزنه برداری کشور عزیزمان ایران راجع به باخت تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: باید جهت این شکست از هواداران عذرخواهی کنیم. چند علت در این شکست موثر بود. اول قدرت تاکتیکی تیم پرسپولیس بود. برانکو تیم خوبی ساخته هست. از طرفی ما گل های خیلی بچگانه ای خوردیم. اگر پوشش های خیلی معمولی را مدافعان چپ ما انجام می دادند این نتیجه به دست نمی آمد. تنها گل اول حریف تاکتیکی بود و گل های بعدی به این شکل نبود. در مجموع خوشحال هستم که یک فوتبال خوب را شاهد بودیم و مردم از دیدن این بازی لذت بردند.

    سرباز شدن بازیکنان ما کار خوبی نبود/ ذوب‌آهن خیلی حجب و حیا دارد ، قلعه‌نویی

    او افزود: ذوب آهن اصفهان یک کلوب فرهنگی خوب هست. در این چند ساله این کلوب تلاش کرده اخلاق مداری را مدنظر قرار بدهد ولی متاسفانه یکسری رفتارهایی شده است که مجموعه ذوب آهن لطمه خورده هست. شما اگر بخواهید سه بازیکن را از یک تیم بگیرید و چند ماه هم از لحاظ معنوی – روانی روی آنها کار کنید، مسئله پیش می آید. ما تا قبل از بازی با فولاد فکر می کردیم که فقط مساله احسان پهلوان هست، او شرایطش به شکلی است که می خواهد برود ولی بعد از فولاد متوجه شدیم که دو بازیکن دیگر هم اصطلاحا سرباز شده است اند. این واقعا کار خوبی نیست.

    سرمربی ذوب آهن که با برنامه “تهران ورزشی” رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت وگو می کرد اضافه کرد: این سه بازیکن رفته اند و سرباز شده است اند. این بازیکنان می توانند تا انتهای فصل بعد هم به سربازی نروند و از مرخصی تحصیلی استفاده کنند. اصولش این است که یک بازیکن از یک تیم بگیرند نه سه بازیکن. شما از یک تیم بزرگ دنیا هم سه بازیکن مهم را بگیرید دچار مسئله می شود. این سه بازیکن اصلا در شرایط آرمانی خوب خود نبودند و قصد من هم حاشیه سازی نیست.

    امیر قلعه‌نویی در تصویر العمل به سرباز شدن سه بازیکن تیمش گفت‌: واقعا کار خوبی نیست که سه بازیکن را از یک تیم بگیرند و چند ماه هم از لحاظ معنوی – روانی روی آنها

    قلعه نویی ادامه داد: بازیکنان من با همه وجود کار کردند و من از همه آنها ممنون هستم حتی اگر بروند ولی خود این مردها کلاهشان را قاضی کنند اگر یک بازیکنشان جابه جا شوند لطمه می خورند، چه برسد به این که سه بازیکن ما بروند و ما هم در جریان آن نباشیم. تمرکز بازیکنان ما بر هم خورده هست. من چند بار با پهلوان جلسه گذاشته ام.

    او می گوید خودم هم نمی دانم آیا که کمی تمرکزم بر هم ریخته هست. این فوتبال تمام می شود و می رود. اول فصل چند بازیکن به من زنگ زدند. شما به مهدی کیانی زنگ بزنید و از او بپرسید. به او گفتم که تو باید در تراکتورسازی بمانی و در این تیم تاریخ سازی کنی. به او گفتم همه سال هایی که زحمت کشیدی یک طرف، الان که این اتفاق افتاده است باید بایستی و بقیه را هم جمع کنی تا محرومیت به آخر برسد و تراکتورسازی بتواند بازیکن جذب کند. بعد از آن هم بیانیه دادم و گفتم به احترام مردم آذربایجان و با توجه به پرسشها تراکتورسازی از این تیم بازیکن نمی گیریم. در فوتبال همکاران باید احترام یکدیگر را داشته باشند. همین آقای پورموسوی هنگامی که که با تیمش به آسیا می رفت و تجربه کمی داشت مرتب با من تماس می گرفت. قبل از هر بازی با من صحبت می کرد. من نکات فنی را به او نمی گفتم. فقط تجربیاتم را در اختیارش قرار دادم. ما هم توقع داریم که اگر می خواهند بازیکن بگیرند یک نفر را بگیرند. من مربی باید در جریان باشم نه این که بعد از بازی با فولاد اسماعیلی فر و مهدی پور به من بگویند که اقداماتی کرده اند.

    وی در پاسخ به سوالی راجع به بحث جدایی اش از ذوب آهن و جلسه اش با هیات مدیره، گفت : تا الان که هستیم. در هیات مدیره بحث های دیگری مطرح بود. نتیجه های ما بر اساس توانایی های مان و امیر قلعه نویی نبوده هست. ما در هیات مدیره بحث مان بر این بود که چه مشکلاتی وجود دارد. یکسری ایرادها بر من بود که من آنها را قبول دارم. یقینا مسئولیت فنی با من هست. ذوب آهن باشگاهی است که خیلی حجب و حیا دارد و باشگاهی متفاوت هست. من یکسری از راهکارها را در آن جا گفتم . یکی از پرسشها ما همین سه بازیکن بودند. هنگامی که سه بازیکن کلیدی در شرایط خوبی قرار نداشته باشند قطعا لطمه می خوریم. ای کاش ما را در جریان قرار می دادند. بازیکنی که اول فصل بیاید ۴۰ روز وقت دارد تا با تیم خودش را تطبیق دهد.

    سرباز شدن بازیکنان ما کار خوبی نبود/ ذوب‌آهن خیلی حجب و حیا دارد ، قلعه‌نویی

    قلعه نویی در پاسخ به سوالی راجع به قرعه کشی جام جهانی و هم گروهی با اسپانیا، پرتغال و مراکش، گفت : ما باید دو نگاه داشته باشیم. نگاه اول این که باید قبول کنیم که گروه خیلی مشکل داریم. اگر گروه مان ساده تر بود با درایت کارلوس کی روش و تیمی که آماده کرده است احتمال افزایش داشتیم. تیم ملی ما یک وزن خوبی پیدا کرده هست. ان شاء الله که از همین گروه هم اوج می آییم ولی نگاهی هم وجود دارد و آن هم این که ما پول، شرایط و ارتباطات مورد نیاز جهت بازی با اسپانیا و پرتغال را نداریم. بعد این دو مصاف یک خاطره و تجربه جهت ما خواهد بود. در گذشته عالی ترین تیم ها به کشور عزیزمان ایران می آمدند ولی در این سال ها به خاطر پرسشها سیاسی آوردن تیم ها در این سطح کار مشکل شده است است.

    سرمربی ذوب آهن راجع به ناراحتی کارلوس کی روش از اوضاع موجود، بیان کرد: من وجدانا مطبوعات را پیگیری نمی کنم. من یک چیز به خدمت شما بگویم. امسال سال جام جهانی هست. من فکر می کنم که این افکار و گفتمان را کنار بگذاریم و به فکر تیم ملی مان باشیم. مگر کار کارلوس کی روش است که برود پول بگیرد؟ خواهشم این است که مطبوعات به گونه ای کار کنند که مشکلی پیش نیاید. باید آرامش را به فوتبالمان تزریق کنیم؛ آرامشی که از ما گرفته شده است هست. در فوتبال نه قشنگی هست، نه آرامش و نه معرفت. تماما به دنبال چیزهای دیگری هستیم. خدا لعنت کند کسانی را که مملکت، ورزش و فوتبال را به این سمت برده اند تا قشنگی و آرامش را از کشور عزیزمان ایران بگیرند.

    امیر قلعه‌نویی در تصویر العمل به سرباز شدن سه بازیکن تیمش گفت‌: واقعا کار خوبی نیست که سه بازیکن را از یک تیم بگیرند و چند ماه هم از لحاظ معنوی – روانی روی آنها

    او در آخر گفت: یک چیزی هم راجع به علی کریمی بگویم، نمی گویم که او یک سال شاگرد من بوده هست. بر خلاف چیزهایی که راجع به او می گویند یکی از عالی ترین های فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. او اگر حرفی می زند دلش جهت فوتبال می سوزد ولی یک توصیه برادرانه جهت او دارم. آن هم این که در انتقاد باید چند چیز رعایت شود؛ قداست آدم ها، کرامت انسان ها و نوع گفتاری که مخاطب آن را بپذیرد. انتقاداتی که کریمی انجام می دهد من ۱۰ سال پیش آن را انجام می دادم. آن وقت می گفتم که آدم های سیاسی و صنعتی چه کار دارند ولی کسی توجه نکرد. خیلی ها به من انگ زدند. امسال سال جام جهانی هست. مردها تاج و ساکت با درایت بنشینند و اگر دوستان نقطه نظری دارند گوش کنند تا با آرامش به جام جهانی برویم و عزت کشور عزیزمان ایران و ایرانی بازگردد چون لیاقت ما زیاد از این ها است.

    واژه های کلیدی: ایران | سرباز | ایرانی | بازیکن | سربازی | فوتبال | بازیکنان | جام جهانی | کارلوس کی روش

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار