بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات سالهاست به AFC دروغ می‌گوییم/ استقلال با من توافق نداشت ، قلعه‌نویی

    سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه از استقلال و تراکتورسازی ۹۰۰ میلیون تومان طلب دارد و توافقی جهت تسویه حساب نداشته هست، گفت: سالهاست به مردم و AFC دروغ م

    سالهاست به AFC دروغ می‌گوییم/ استقلال با من توافق نداشت ، قلعه‌نویی

    قلعه نویی: سالهاست به AFC دروغ می گوییم/استقلال با من توافق نداشت

    عبارات مهم : سرمربی

    سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه از استقلال و تراکتورسازی ۹۰۰ میلیون تومان طلب دارد و توافقی جهت تسویه حساب نداشته هست، گفت: سالهاست به مردم و AFC دروغ می گوییم.

    به گزارش مهر، امیر قلعه نویی در تازه ترین گفتگوی خود به شدت از شرایط حاکم بر فوتبال کشور عزیزمان ایران و دروغ مدیران انتقاد و تاکید کرد که هیچ توافقی با تراکتورسازی و استقلال جهت تسویه حساب بدهی هایش نداشته هست. قلعه نویی همچنین به افشاگری از اتفاقات پشت پرده سپاهان پرداخت و گفت: بعضی از مسئولان به منزل من آمدند تا محمدرضا ساکت را عوض کردن بدهند ولی من مخالفت کردم. وی همچنین با بیان اینکه احسان پهلوان در ذوب آهن کیفیت مورد نیاز را نداشته هست، از جدایی این بازیکن جهت خدمت سربازی استقبال کرد. مشروح گفتگوی امیر قلعه نویی با برنامه «تهران ورزشی» رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران در زیر می آید:

    سالهاست به AFC دروغ می‌گوییم/ استقلال با من توافق نداشت ، قلعه‌نویی

    ذوب آهن ریشه دار است

    امیر قلعه نویی راجع به شرایط تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان به رادیو پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: این کلوب را یک چشم انداز خاص و خوب گزینش کردیم. ذوب آهن باشگاهی ریشه دار است که نظم و انضباط بسیار خوبی دارد. هیات مدیره بسیار خوبی داریم که با وجود مدیرعامل کاربلدش توانسته است شرایط خوبی پیدا کند. ولی اگر نتیجه نمی گیریم مشکلش من هستم.

    خودم را مسئول پرسشها می دانم

    سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه از استقلال و تراکتورسازی ۹۰۰ میلیون تومان طلب دارد و توافقی جهت تسویه حساب نداشته هست، گفت: سالهاست به مردم و AFC دروغ م

    وی افزود: فوتبال با کیفیتی بازی می کنیم ولی بر اساس توانایی هایمان نتوانستیم امتیاز جمع کنیم. خودم را مسئول این پرسشها و عدم نتیجه گیری می دانم. چون که مسئول فنی تیم هستم و باید بگویم تمام ارکان کلوب به خوبی فعالیت می کنند. مدیران خوبی داریم و بازیکنان هم با تمام وجود تلاش می کنند. باید پرسشها فنی را برطرف کنم. نبودن حدادی فر و رجب زاده، به ما آسیب زد و بعضی بازیکنان هم آن توقعی که داشتیم را برآورده نکردند. این جابجایی ها کمی اذیتمان کرد.

    کدام عقل سلیم دست به عوض کردن ساختار موفق می زند؟

    سرمربی ذوب آهن اصفهان راجع به افت تیم های اصفهانی در مسابقه های فصل جاری لیگ برتر اظهار داشت:اصفهان در برهه ای از وقت توانست تبدیل به قطب ورزش کشور شود و بیشترین مدال های را در مسابقه های آسیایی گوانگژو از همین استان به دست آورد که نشان می دهد پتانسیل بالایی در ورزش دارد. مردها کاری کردند که ساختار کلوب سپاهان را عوض کردن دادند. در آخرین فصلی که در سپاهان بودم آقای پورسینا را که مدیر هیات مدیره بودند عوض کردن دادند و تصمیم به برکناری مدیرعامل گرفتند و کار را جهت ادامه فعالیت سرمربی هم تنگ تر کردند. کدام عقل سلیم، دست به عوض کردن در ساختاری می زند که عالی ترین نتیجه های را در مسابقه های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گرفته است می زند.

    هر ساختار موفق تاریخ انقضا دارد

    سالهاست به AFC دروغ می‌گوییم/ استقلال با من توافق نداشت ، قلعه‌نویی

    قلعه نویی در ادامه گفت: به نظرم در کشور عزیزمان ایران مد شده است است که هر ساختاری عالی ترین نتیجه را می گیرد باید برود. چون تاریخ انقضا دارد و باید عوض کردن کند. بحث من شخص قلعه نویی نیست. بلکه ایجاد مسئله در ساختار است.

    افشاگری راجع به اتفاقات سپاهان

    وی تاکید کرد: جهت نخستین بار می خواهم یکسری صحبتها را مطرح کنم. مردها در همان دوره ای که مربی تیم سپاهان بودم به منزلم آمدند و در حالی که سه هفته تا آخر بازی ها مانده بود بحث عوض کردن آقای ساکت را که مدیرعامل وقت کلوب بودند مطرح کردند. هنگامی که موضعگیری تند من را دیدند این عنوان را طور دیگری رقم زدند.

    سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه از استقلال و تراکتورسازی ۹۰۰ میلیون تومان طلب دارد و توافقی جهت تسویه حساب نداشته هست، گفت: سالهاست به مردم و AFC دروغ م

    سپاهان را با اره برقی زدند

    قلعه نویی افزود: تصویر العمل من باعث شد محمدرضا ساکت از مدیریت کلوب سپاهان دست نخورد ولی بعد از آن عرصه را جهت من تنگ کردند و خوابیدن تهیه آن انجام شد تا از سپاهان جدا شوم. چند هفته بعد هم آقای ساکت را از سپاهان برداشتند. در واقع سپاهان را با اره برقی زدند. دوستان من در کلوب سپاهان ناراحت نشوند. الان هم مدیران این کلوب دارند تلاش می کنند، ولی هنگامی که تغییراتی ایجاد می شود نیاز به وقت دارد تا نتیجه بگیرید.

    سالهاست به AFC دروغ می‌گوییم/ استقلال با من توافق نداشت ، قلعه‌نویی

    باید در نیم فصل تقویت شویم

    سرمربی ذوب آهن یادآور شد: راجع به کلوب ذوب آهن هم باید بگویم چشم انداز خوبی خواهد داشت. ما الان بدشانس هستیم که موقعیت های زیاد خود را به گل تبدیل نمی کنیم و کم شانس هستیم که روی موقعیت های نصفه و نیمه گل می خوریم. به هر حال تیم باید در نیم فصل تقویت شود و ۳ تا ۴ بازیکن تازه بگیریم. اگر شرایط همین طور پیش برود می توانیم جزو سه تیم بالای جدول باشیم.

    دعا می کنیم مسئله نفت حل شود

    قلعه نویی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به پرسشها کلوب نفت و احتمال از بین بردن این تیم از لیگ قهرمانان آسیا، با شما جهت جایگزینی نفت صحبت شده است است؟ گفت: چنین چیزی به ما اعلام نکرده اند. دعا می کنیم مسئله تیم نفت حل شود ولی اجازه بدهید یک مطلبی به شما بگویم.

    سالیان سال به مردم و AFC دروغ گفتیم

    وی افزود: ما سالیان سال به مردم و کنفدراسیون فوتبال آسیا دروغ گفتیم. دین ما قشنگ ترین و کاملترین دین دنیاست، ولی آیا مدیران ما دروغ می گویند که این طور وجهه بین المللی ما را خراب می کنند. همین الان هم دارند دروغ می گویند.

    این چه مسلمانی است؟ با آیه جواب سلام می دهند!

    سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: بنده از تراکتورسازی و استقلال هر کدام ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان طلب دارم. آیا می گویند همه بدهی ها را داده ایم؟ این چه مسلمانی است؟ هنگامی که سلام می کنی با آیه قرآن جواب سلام ما را می دهند ولی حق و حقوقتان را می خورند.

    افتخاری گفت شما «سنگ زیر آسیاب هستید»

    قلعه نویی در پاسخ به این پرسش که آیا از استقلال با شما جهت تسویه حساب تماس گرفته اند یا خیر؟ گفت: بنده با آقای افتخاری مدیرعامل استقلال رفیق قدیمی هستم. ایشان جزو مدیران پاک و باصداقت است و نهایت تلاشش را به کار بسته هست. مگر کار یک مدیرعامل چیست، جز اینکه بازیکنان مدنظر سرمربی را بگیرد و قرارداد اعضای تیم را بپردازد. من چند وقت یک بار با آقای افتخاری صحبت می کنم. ایشان یک ماه پیش به من گفت که شما «سنگ زیر آسیاب هستید» و دوستانتان نزدیک به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در کمپ استقلال هزینه کرده اند.

    احترام گذاشتم و شکایت نکردم

    وی ادامه داد: همان طور که گفتم از تراکتورسازی هم ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون طلب دارم. تا الان به احترام مردم خوب آذربایجان هیچ صحبتی در این باره نکرده ام. حتی یکی از رفقایمان خواست جهت این عنوان ارتباط برقرار کند که گفتند باید ابتدا طلب خارجی ها را بدهیم. یکی مثل امیر قلعه نویی احترام گذاشت و شکایت نکرد ولی این گونه با او برخورد کردند.

    توافقی جهت تسویه حساب نداشتم

    سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا از استقلال با او تماسی گرفته شده است است یا خیر، گفت: همان طور که گفتم آقای افتخاری یک ماه پیش با بنده صحبت و یک کارهایی کرد، ولی باید بگویم در این ارتباط صحبتی با بنده نشد.

    ۹۰۰ میلیون تومان از تراکتورسازی طلب دارم

    قلعه نویی ادامه داد: من جهت نخستین بار تراکتورسازی را نایب قهرمان لیگ کردم و باعث شدم این تیم به لیگ قهرمانان آسیا برود و حتی در آسیا هم یک مرحله بالاتر برود. از دوره اول حضورم در این تیم ۱۷۵ میلیون تومان طلب دارم، ۲۵۰ میلیون تومان از نیم فصل و همچنین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان از فصل گذشته.

    احترام بگذاریم می شویم آدم بَده!

    وی تاکید کرد: مملکت ما به گونه ای است که رسما باید جار و جنجال کنید تا پولتان را بدهند. اگر کسی با حجب و حیا باشد و احترام بگذارد، می شود «آدم بَده».

    حتما با کسانی که شکایت کرده اند به توافق رسیده اند

    «مدیران کلوب استقلال و تراکتورسازی اعلام کرده اند هیچ بدهی دیگری ندارند و با همه طلبکاران به توافق رسیده اند.» قلعه نویی در تصویر العمل به این جمله گفت: حتما با کسانی توافق کرده اند که دست به شکایت زده اند.

    دین ما دین صداقت است

    سرمربی ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا مدیران کلوب ها جهت جلوگیری از از بین بردن از آسیا دست به سندسازی زده اند؟ تصریح کرد: نمی دانم. البته باید از آقای آجرلو مدیرعامل تراکتورسازی تقدیر کنم. فشاری که به آجرلو و افتخاری آمد، ماحصل مدیریت های قبلی بود. آجرلو تا الان ۱۱ میلیارد تومان بدهی داده است که این واقعا کار مشکل هست، ولی من می گویم دین ما دین صداقت است و تا الان با من صحبت نکرده اند.

    پهلوان توقع ما را برآورده نکرده است

    وی در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به این پرسش که آیا احسان پهلوان بازیکن ذوب آهن در نیم فصل جهت خدمت سربازی راهی تراکتورسازی می شود یا خیر؟ گفت: من با احسان بارها صحبت کرده ام. او فوتبالیست و انسان آقایی است ولی توقعی که داشتیم را برآورده نکرده هست. من به پهلوان گفتم که اگر قرار است یک دقیقه هم بمانی در تیم بمان و عالی ترین عملکرد را داشته باش؛ اگرهم خواستی بروی، برو چون حقت است.

    پهلوان بخواهد به خدمت سربازی برود استقبال می کنیم

    قلعه نویی اظهار کرد: پهلوان از نظر کیفی افت کرده است ولی اگر دوست داشته باشد برود، ما هم از این عنوان استقبال می کنیم. بازیکن هر جا بازی می کند باید آرامش داشته باشد. البته ما هم ایرادهای فنی داریم و باید تقویت شویم.

    کی روش وزن بین المللی تیم ملی را اوج برده است

    سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در آخر در خصوص عملکرد کارلوس کی روش و جوانگرایی وی در تیم ملی گفت: جا دارد از آقای کی روش و مدیریت فدراسیون فوتبال تقدیر کنم. جهت موفقیت یک مجموعه ساختار و برنامه مهمتر از نفر هست. کی روش نهایت زحمتش را کشیده است و دارد اعتبار سازی می کند. من هم به نوعی زمانی که در تیم ملی بودم با تشکیل تیم «ب» این کار را انجام دادم. کی روش وزن بین المللی تیم ملی را اوج برده است و قطعا استفاده از جوانها هم در جام جهانی کمک می کند.

    واژه های کلیدی: سرمربی | سپاهان | میلیون | فوتبال | استقلال | استقلال | فوتبالیست | تیم سپاهان | تراکتورسازی | سرمربی تیم ذوب آهن

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار