بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری فیلم‌های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم

    رولینگ استون فهرستی از فیلم های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم منتشر کرده و به جز مارتین اسکورسیزی و بعد گاس ون سنت در حقیقت هیچ کارگردان مهم دیگری در فهر

    فیلم‌های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم

    فیلم های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم

    عبارات مهم : داستان

    رولینگ استون فهرستی از فیلم های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم منتشر کرده و به جز مارتین اسکورسیزی و بعد گاس ون سنت در حقیقت هیچ کارگردان مهم دیگری در فهرستش نیست، به جایش به نظر می رسد سال فیلم های خوب جریان مهم باشد.

    به گزارش روزنامه هفت صبح ، رولینگ استون فهرستی از فیلم های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم منتشر کرده و به جز مارتین اسکورسیزی و بعد گاس ون سنت در حقیقت هیچ کارگردان مهم دیگری در فهرستش نیست، به جایش به نظر می رسد سال فیلم های خوب جریان مهم باشد.

    ۱٫ تو هیچ وقت واقعا اینجا نبود؛ لین رمزی
    این فیلم تریلر اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته جاناتان ایمز هست. یوآکین فونیکس بازیگر مهم فیلم است و شنیده می شود که بازی متفاوت و هیجان انگیزی در فیلم ارائه داده هست. نسخه ای از فیلم در هفتادمین جشنواره کن به نمایش درآمد ولی آن نسخه کامل نبود. با همان نسخه ناقص هم رمزی جایزه عالی ترین فیلمنامه را از آن خودش کرد و هم فونیکس جایزه عالی ترین بازیگر مرد. داستان یک سرباز کهنه کار جنگ که آسیب معنوی و عصبی دیده و بدون وحشت از خشونت جهت ادامه زندگی اش تصمیم گرفته به دنبال دخترهای گمشده بگردد و از خانواده های آنها پول بگیرد. منتقدان فیلم را خیلی دوست دارند و بخصوص بازی فونیکس مورد توجه قرار گرفته است.

    فیلم‌های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم

    ۲٫ کارگر فیلم؛ لئون ویتالی
    ممکن است اسم لئون ویتالی را نشنیده باشید ولی احتمالا می دانید که استنلی کوبریک کیست. کارگردانی که به یک جوان مشتاق نقش مهم فیلم «بری لیندون» را داد. او در وقت تولید «درخشش» هم کنار کوبریک بود. او تا وقت فوت کوبریک در سال ۱۹۹۹ در همه فیلم های استاد کنارش حضور داشت. این فیلمی راجع به این مرد است که جهت همه کسانی که عاشق کوبریک هستند جالب توجه خواهدبود و علاوه بر آن داستان شخصیت پیچیده ای را روایت می کند که می توان ادعا کرد بزرگترین طرفدار یکی از بااهمیت ترین فیلمسازان دنیا بوده است.

    ۳٫ سیکاریو ۲: سولدادو؛ استفانو سولیما
    فیلم اکشن دنی ویلنوو آنقدر موفق بود که استودیو به فکر ساختن دنباله اش بیفتد ولی خود ویلنوو می خواست «بلیدرانر ۲۰۴۹» را بسازد در نتیجه قرعه به نام سولیما افتاد که به همراه فیلمنامه نویس تیلور شرایدون و بازی جاش برولین و کاترین کینر قسمت دوم این فیلم را بسازد. جالب این که در کارنامه سولیما هیچ فیلم مطرحی نیست ولی می گویند این هیجان انگیزترین و جذابترین تریلر تابستانی خواهدبود. فیلمی که روایتگر جنگ مواد مخدر میان آمریکا و مکزیک است و کارتل ها عملیات تروریستی به راه می اندازند. جهت مبارزه با این اوضاع مامور مت گراور با الخاندروی تندخو یک تیم تشکیل می دهد.

    رولینگ استون فهرستی از فیلم های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم منتشر کرده و به جز مارتین اسکورسیزی و بعد گاس ون سنت در حقیقت هیچ کارگردان مهم دیگری در فهر

    ۴٫ دلواپس نباش، اون روی پاش بلند نمی شه؛ گاس ون سنت
    ون سنت این بار سراغ یک کمدی درام رفته. کارگردان روشنفکر مورد علاقه جشنواره کن از کتاب خاطرات جان کالاهان اقتباس کرده و به نظر می رسد این بار فیلمی عامه پسندتر از کارهای قبلی اش ساخته باشد. یوآکین فونیکس، جونا هیل، رونی مارا و جک بلک بازیگران فیلم هستند و همین گزینش بازیگران خودش از نقاط قوت فیلم محسوب می شود. منتقدانی که فیلم را دیده اند تحسین اش می کنند. فیلم داستان جان کالاهان هست، مردی که بعد از یک تصادف وحشتناک از زندگی پرتحرکش روی صندلی چرخدار می افتد ولی بعد قدرت شفابخش هنر را کشف می کند و با دست های مجروحش نقاشی های بامزه و اغلب کاریکاتور می کشد.

    ۵٫ خانواده باورنکردنی ۲؛ برد بیرد
    یک اثر تازه از کمپانی پیکسار هر لحظه کنجکاوی برانگیز است بخصوص اگر دنباله ای بر یکی از مشهورترین انیمیشن هایشان باشد. داستان این انیمیشن بلافاصله بعد از ماجراهای قسمت قبلی اتفاق می افتد و خانواده پار دارند تلاش ارزش را می کنند که زندگی طبیعی داشته باشند در حالی که زن خانواده بیرون با جرم و جنایت می جنگد. اکران این انیمیشن جهت پیکسار آنقدر مهم بود که جان لسه تر، تهیه کننده آن و مغز متفکر پیکسار اکران «داستان اسباب بازی ۴» را به تعویق انداخت.

    فیلم‌های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم

    ۶٫ ماموریت غیرممکن: ریزش اتمی؛ کریستوفر مک کو آری
    این یکی از آن اکشن های سال آینده است که همه مشتاق دیدنش هستند. مک کو آری در فیلم قبلی «ماموریت غیرممکن» نشان داد که چه اکشن ساز درجه یکی هست. ایتان هانت و تیمش در این قسمت تازه با بعضی از متحدان قدیمی ارزش یک تیم تشکیل می دهند و بعد از این که یک ماموریت دچار مسئله شد همه تلاش ارزش را می کنند تا اوضاع را به حالت نرمال برگردانند. طبق معمول تام کروز ستاره فیلم است و تریلرش را که ببینید باورتان نمی شود که با این سن هنوز هم می تواند همه صحنههای اکشن را خودش بدون بدل بازی کند. ربکا فرگوسن هم که در قسمت قبلی شیمی زوج او و تام کروز مورد توجه قرار گرفته بود در این قسمت هم حضور دارد.

    رولینگ استون فهرستی از فیلم های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم منتشر کرده و به جز مارتین اسکورسیزی و بعد گاس ون سنت در حقیقت هیچ کارگردان مهم دیگری در فهر

    ۷٫ مرد ایرلندی؛ مارتین اسکورسیزی
    مدت ها همه منتظر این گردهمایی بزرگ بودند: از رابرت دنیرو تا آل پاچینو و جو پشی در فیلم مارتین اسکورسیزی بزرگ. فیلمنامه «مرد ایرلندی» براساس یک داستان واقعی به وسیله استیو زیلیان به نگارش درآمده که اقتباسی از کتابی با عنوان «شنیده ام منزل تان را نقاشی می کنید.» نوشته چارلز براندت هست. فیلم داستان آدمکش گنگستری با نام فرانک شیران ملقب به مرد ایرلندی (رابرت دنیرو) را روایت می کند که گفته می شود در فوت جیمی هوفا (آل پاچینو) دست داشته است.

    فیلم‌های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم

    ۸٫ بازگشت مری پاپینز؛ راب مارشال
    به جز این ها دو فیلم دیگر هم در فهرست رولینگ استون وجود دارد که نمی توان هنوز نظر قطعی راجع به ارزش داد ولی کنجکاوی برانگیز هستند. یکی فیلم «بازگشت مری پاپینز» که ساخت مجدد نخستین فیلم کمپانی دیزنی است و امیلی بلانت به جای جولی اندروز نقش مری پاپینز را بازی می کند و فیلم را مارشال کارگردانی می کند که ید طولایی در ساخت فیلم های موزیکال دارد.

    ۹٫ نخستین مرد؛ دیمپان چزل
    فکر کنید دیمپان چزل فیلمی راجع به لوی آرمسترانگ، نخستین مردی که پا روی کره ماه گذاشته، ساخته که بازیگرش رایان گاسلینگ هست. همین علت مورد نیاز و کافی جهت دیدن یک فیلم نیست؟

    ۱۰٫ ستاره ای متولد می شود؛ بردلی کوپر
    بازیگر محبوب یکی از فیلم های کلاسیک را بازسازی کرده که خودش هم در این دارم موزیکال بازی می کند. داستان یک ستاره سینما که به یک خواننده کمک می کند صاحب شهرت شود.

    واژه های کلیدی: داستان | داستان | خانواده | اخبار فرهنگی و هنری

    فیلم‌های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم

    فیلم‌های مهمی که سال ۲۰۱۸ باید منتظرشان باشیم

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار