بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا از دست من خارج است / علی کفاشیان

    رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا یک عزم ملی را می طلبد و لابی کردن در این مورد از دستش خارج هست، گفت: امیدوارم که کشورهای دیگر هم م

    گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا از دست من خارج است / علی کفاشیان

    علی کفاشیان: گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا از دست من خارج است

    عبارات مهم : ایران

    رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا یک عزم ملی را می طلبد و لابی کردن در این مورد از دستش خارج هست، گفت: امیدوارم که کشورهای دیگر هم مثل ما راکد بوده باشند!

    به گزارش مهر علی کفاشیان با اشاره به سومی فوتسال کشور عزیزمان ایران در جام جهانی گفت: هیچ رشته تیمی افتخارات فوتسال را ندارد. این نشات گرفته از حمایت و علاقه مردم است.

    گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا از دست من خارج است / علی کفاشیان

    وی افزود: شخصی سازی در فوتسال زیاد از جاهای دیگر است و این رشته را از کمیته فراتر بردیم و برایش مجمع و هیات رییسه تشکیل دادیم.

    کفاشیان تاکید کرد: یکی از مباحث فوتسال جهانی بودن آن هست. خیلی ها تلاش می کنند میزبان جام جهانی شوند. رسانه ها باید کمک کنند اهمیت عنوان را منعکس کنند. در دوره قبل جام جهانی در کلمبیا شهردار توکیو و چند مسئول فوتسال ژاپن حضور داشتند تا نحوه میزبانی را جهت دوره بعد ارزیابی کنند.

    رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا یک عزم ملی را می طلبد و لابی کردن در این مورد از دستش خارج هست، گفت: امیدوارم که کشورهای دیگر هم م

    وی افزود: اگر میزبانی جام جهانی فوتسال را بگیریم نام کشورمان جهت یک ماه در کل دنیا روی آنتن است و نام کشورمان در کل دنیا مطرح می شود. هزینه آن هم فقط تجهیز سالنهاست. سوم نگه داشتن دنیا سخت است و باید تلاش کنیم آنرا حفظ کنیم. حتی باید سومی را تبدیل به اولی و دومی کنیم.

    وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر راجع به دلایل مماشات کمیته فوتسال با تیمهای متخلف و بی نظم تاکید کرد: کلوب ها بازوی کمیته فوتسال هستند. نمی توانیم بازوهای خود را بخاطر مریض بودن دو بازو قطع کنیم. قوت ما این است که خانواده نیرومند داشته باشیم.

    وی ادامه داد: گاهی مشکلاتی جهت بعضی اعضا ایجاد می شود. باید با این اوضاع اقتصادی کمک کرد و تعامل داشته باشیم. نمی گویم تا آخر سال مشکلی جهت لیگ ایجاد نمی شود. نگرانی ما این است تا آخر مسابقه های یک تیم بگوید نمی توانیم ادامه بدهیم. خواستیم خانواده فوتسال شکل بگیرد و تعامل کردیم. نمی خواهیم فضای فوتسال را کوچک کنیم.

    گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا از دست من خارج است / علی کفاشیان

    کفاشیان در ادامه در پاسخ به این پرسش که اوضاع پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال به کجا رسید، گفت: ما پاداش بازیکنان و جام جهانی را در دو مرحله تصویب کردیم، که مرحله اول آن پرداخت شد ولی هنوز مرحله دوم پرداخت نشده و به دنبال آن هستیم که به زودی آن را به بازیکنان بدهیم.

    کفاشیان درخصوص اوضاع میزبانی کشور عزیزمان ایران جهت مسابقه های جام جهانی گفت: باید قبول کنیم اکثر کشورهای فعال در فوتسال امکانات برتری از ما دارند. با این حال اگر یک هماهنگی و لابی خوب انجام شود می توانیم میزبانی را بگیریم

    رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا یک عزم ملی را می طلبد و لابی کردن در این مورد از دستش خارج هست، گفت: امیدوارم که کشورهای دیگر هم م

    سرپرست کمیته فوتسال راجع به مسابقه کشور عزیزمان ایران با ژاپن جهت گرفتن میزبانی خاطر نشان کرد: من با ژاپنی صحبت کردم و گفتم شما در سال ۲۰۲۰ المپیک را در پیش دارید و میزبانی می کنید و بهتر است میزبانی جام جهانی را به ما بدهند حتی این عنوان را در جلسه هیات مطرح کردم و از مدیر AFC خواستم که در جلسه با اعضای فیفا از این طرح ما دفاع کند. که اولا میزبانی جام جهانی فوتسال به آسیا برسد و بعد از آن ما با ژاپن جهت گرفتن میزبانی مشورت می کنیم.

    کفاشیان تصریح کرد: تا جایی که زورمان می رسید کار را جلو بردیم و از بین ۱۲ کاندیدای میزبانی جام جهانی، چهار کشور باقی مانده که یکی از آنها کشور عزیزمان ایران هست. فیفا در حال حاضر با اطلاعات عمومی که ما فرستاده ایم کشور عزیزمان ایران را جزو چهار کاندیدای نهایی میزبانی قرار داده اند.

    گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیا از دست من خارج است / علی کفاشیان

    وی خاطرنشان کرد: قطعا ممکن است نتوانیم از نظر زیرساخت با ژاپن مسابقه کنیم ولی باید هماهنگی خوبی داشته باشیم. تجربه من می گوید هر موقع یک کشور بخواهد میزبانی بگیرد این طور نیست که به خودی خود این اتفاق روی دهد. گاهی اوقات سفیران کشورها هم جهت گرفتن میزبانی مشورت می کنند و بده بستان های سیاسی انجام می دهند. در یک کلمه کشورهایی که میزبانی می خواهند اشتیاق کامل خود را نشان می دهند اگر این اشتیاق نباشد بی فایده هست. به عنوان مثال ما مسئولان فیفا را دعوت کنیم و آنها به کشور عزیزمان ایران بیایند و فقط با ما جلسه بگذارند و بروند قطعا در این موقع فیفا می گوید کشور عزیزمان ایران راغب نیست ولی اگر این جلسات با حضور تمام مسئولان دولتی و رده اوج انجام شود نشان می دهیم که این اشتیاق وجود دارد.

    کفاشیان یادآور شد: خیلی از کشورهای دشمن ما شاید دوست نداشته باشند کشور عزیزمان ایران میزبان شود، ولی وزارت خارجه، دولت و مسئولان ورزش باید کمک کنند تا میزبانی را بگیرند گرفتن میزبانی سخت است ولی کشور عزیزمان ایران می تواند میزبانی را بگیرد.

    کفاشیان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر که آیا میزبانی جام جهانی تا ماه سپتامبرمشخص می شود یا خیر فکرمی کنم نمی توانند در ماه سپتامبر در این باره تصمیم بگیرند در این ماه تصمیم می گیرند چهار کشور میزبانی مدارک نهایی را ارائه بدهند.

    احتمال اینکه قاره آسیا میزبان شود زیاد است

    وی ادامه داد: نمی دانم سه کشور دیگر میزبانی پشت پرده لابی کرده اند یا خیر ولی ان شاالله آنها هم مثل ما پشت میز راکد نشسته باشند!

    کفاشیان گفت: ما پنج شش استان را جهت مسابقه های جام جهانی معرفی کردیم که یکی از آنها استان خراسان بود ولی به علت نداشتن سالن مناسب مجبور شدیم این استان را خط بزنیم.

    وی یادآور شد: تصمیم گیری جهت میزبانی جام جهانی در کنسول فیفا صورت می گیرد و این به لابی هایی برمی گردد که از قدرت من و آقای ترابیان خارج است!

    کفاشیان در پاسخ به این پرسش که آیا کمیته فوتسال کشور عزیزمان ایران زیر بار AFC جهت مراحل مقدماتی جام آسیا رفته هست، تاکید کرد: در جلسه AFC بحث شد که حضور تمام تیم ها در مرحله مقدماتی مسابقه را زیاد کردن می دهد و این تصمیمی است که کمیته فوتسال آسیا گرفته است

    وی راجع به اینکه آیا جلوی این تصمیم مقاومت نکرده هست، گفت: در آسیا اینطور نیست که بنده بتوانم یک تصمیم را وتو کنم. کمیته فوتسال آسیا متشکل از هشت یا نه کشور است که به این عنوان رای داده اند و دوست دارند کشور عزیزمان ایران هم در مرحله مقدماتی حاضر شوند. هنگامی که هشت رای مثبت در این باره است من باید چیکار کنم. در کمیته فوتسال آسیا قدرت به صورت مساوی تقسیم شده است است.

    وی راجع به اینکه آیا دیر در جریان این عنوان قرار گرفته و حتی سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم فوتسال نسبت به این عنوان گلایه داشته است ما سال گذشته این عنوان را اطلاع داده بودیم شاید آقای ناظم الشریعه راهش دور بوده که دیر به او رسیده است! (باخنده)

    علی کفاشیان راجع به اینکه آیا مطالبات داوران پرداخت شده است است؟ گفت: بخشی مطالبات مربوط به سال ۹۴ پرداخت شده است و سال ۹۵ اصلا پرداختی صورت نگرفته.

    وی راجع به اینکه آیا کمیته فوتسال قبل از مسابقه های لیگ برتر همانند فوتبال نشست خبری برگزار نمی کند، تاکید کرد: این پیشنهاد خوبی است که باید آن را بررسی کنیم.

    واژه های کلیدی: ایران | فوتسال | مسابقه | جام جهانی | جام جهانی | علی کفاشیان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار