بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی صدا و سیما زیاد مردم را جنبش می کند/ دولت در پاسخکویی به مطالبات مردم پیشگام شود ، عبدالله ناصری

    عضو شورای سیاست گذاری اصلاحات اظهار داشت: صدا و سیما به جای آرام کردن اوضاع زیاد مردم را جنبش می کند و این عواقب بسیار خطرناکی خواهد داشت. او گفت: کشور عزیزمان

    صدا و سیما زیاد مردم را جنبش می کند/ دولت در پاسخکویی به مطالبات مردم پیشگام شود ، عبدالله ناصری

    عبدالله ناصری: صدا و سیما زیاد مردم را جنبش می کند/ دولت در پاسخکویی به مطالبات مردم پیشگام شود

    عبارات مهم : سیاسی

    عضو شورای سیاست گذاری اصلاحات اظهار داشت: صدا و سیما به جای آرام کردن اوضاع زیاد مردم را جنبش می کند و این عواقب بسیار خطرناکی خواهد داشت. او گفت: کشور عزیزمان ایران نباید به سوریه ای دیگر تبدیل شود. لازمه این امر هم این است که نه حاکمیت رفتارهای غیر عقلانی از خود نشان دهد و نه مردم مانند معارضین سوری بخواهند ساختارهای جامعه را به هم بریزند.

    عبدالله ناصری در گفت و گو با جماران در مورد عملکرد و موضع صدا و سیما در قبال اعتراضات اخیر در کشور گفت: عملکرد صدا و سیما را مثل خیلی از قضایای گذشته که بسیار بد بوده و هزینه های زیادی را بر کشور، مردم و حکومت وارد کرده هست، در حال حاضر نیز بسیار بد می دانم و اعتقاد دارم صدا و سیما اگر در دو دهه اخیر رسالت حرفه ای خودش را فارق از جناح بندی های سیاسی انجام می داد حتی خیلی از حوادث بزرگ، از جمله حوادث انتخابات ۸۸ شکل نمی گرفت. اگر چه این انتخابات، انتخابات خاص ای بود و معلوم بود که قبل از انتخابات تصمیماتی جهت آن گرفته شده است است.

    صدا و سیما زیاد مردم را جنبش می کند/ دولت در پاسخکویی به مطالبات مردم پیشگام شود ، عبدالله ناصری

    وی ادامه داد: در این قضایای این روزها نیز مدیر جمهور و خیلی از مسئولین علیرغم این که موضع گیری انتقادانه ای را در بعضی روند های ساختارشکنانه دارند، در مجموع با مطالبات بر حق و مشروع مردم همراهی کرده اند ولی هنوز صدا و سیما همان حرکت همیشگی خودش را به دور از تحلیل و به دور از واقعیت های جامعه تکرار می کند. حتی به نظر من صدا و سیما به جای آرام کردن اوضاع زیاد مردم را جنبش می کند و این عواقب بسیار خطرناکی خواهد داشت.

    این فعال اصلاح طلب تاکید کرد: من برنامه های تلوزیون را از روزی که به این قضایا پرداخته است کاملاً جنبش آمیزی می بینم. البته درست است که مستند بسیار خنده داره «خارج از دید» که در مورد اتفاقات ۸۸ بود را بعد از چند قسمت، از پخش خارج کرد و در این بحران آن را ادامه نداد، ولی کاملاً حرکت دو سه روز اخیرش غیر حرفه ای است.

    عضو شورای سیاست گذاری اصلاحات اظهار داشت: صدا و سیما به جای آرام کردن اوضاع زیاد مردم را جنبش می کند و این عواقب بسیار خطرناکی خواهد داشت. او گفت: کشور عزیزمان

    وی ابراز داشت: از طرف دیگر با در نظرگرفتن این که این نارضایتی ها زیاد در شهرستان ها و شهرهای کوچکی که بخشی از آن ها بیننده صدا و سیما هستند، اتفاق افتاده هست؛ تلوزیون با این عملکردش این مخاطبانش را هم از دست می دهد. آیا که این مردم با وقایع از نزدیک مواجه هستند. البته خیلی بعید می دانم که این نحوه مدیریت و ساختار تلوزیون اصلاح شود و بتواند مشکلی را حل کند.

    ناصری گفت: تلوزیون اگر حرفه ای بود حتما کاری می کرد که از خیلی از این تخریب ها و کشته شدن ها، جلوگیری؛ و فضا جهت پیگیری به مطالبات مردم آماده شود.

    وی همچنین در مورد شیوه پرداخت مطبوعات و خبرگزاری های رسمی کشور به این اعتراضات اظهار کرد: به نظر من به غیر از روزنامه کیهان که دوباره مانند ادوار گذشته عمل می کند، بعضی از رسانه ها این را درک کرده اند که این مساله از جنس پرسشها جناحی و گروهی نیست بلکه یک حرکت فرا جناحی است و باید با آن مدبرانه برخورد شود. به همین جهت تلاش می کنند منشتر شدن مطالبی از هر دو جناح تحلیل درستی از قضایا داشته باشند. در مجموع مطبوعات به غیر از بعضی روزنامه ها که همچنان منفعل هستند همسو با رویکرد مدیر جمهور و فعلان سیاسی موضع گیری های خوبی دارند.

    صدا و سیما زیاد مردم را جنبش می کند/ دولت در پاسخکویی به مطالبات مردم پیشگام شود ، عبدالله ناصری

    برخی از دوستان ما فاقد تحلیل هستند

    عبدالله ناصری در مورد انتقادها به بعضی موضع گیری های شخصیت های اصلاح طلب در خصوص اعتراضات بیان کرد: اصلاح طلب ها قبل از این اتفاقات به دنبال یک فضای آرام و شکل گیری گفت و گوی ملی بودند. متاسفانه بعضی از دوستان ما فاقد تحلیل هستند و حتی در مورد این پرسشها اخیر ممکن است حرف هایی را بدون دسترسی به یک تحلیلی روشن یا جهت خوش آمدن دیگران بزنند. ولی واقعیت این است که این مطالبات چون زیاد از شهر های کوچک شروع شده است خیلی باید جدی گرفته شود و فارغ از جناح بندی های سیاسی، باید کاملا قضیه را مدیریت کرد و تحلیل های راحت لوحانه را هم کنار گذاشت.

    ایران نباید به سوریه ای دیگر تبدیل شود

    عضو شورای سیاست گذاری اصلاحات اظهار داشت: صدا و سیما به جای آرام کردن اوضاع زیاد مردم را جنبش می کند و این عواقب بسیار خطرناکی خواهد داشت. او گفت: کشور عزیزمان

    استاد دانشگاه الزهرا در پاسخ به این پرسش که دولت و حکومت چگونه با عنوان برخورد خواهند کرد، گفت: اصلاح طلب ها در این چند روز به غیر از بعضی روشن گری ها و بیان واقعیات قضیه، کار دیگری نتوانستند انجام دهند. البته توصیه هایی هم در قالب پیشنهاد به دستگاه های ذیربط حکومتی داده اند. ولی اهمیت این عنوان در این است که فقط مرتبط به دولت نیست بلکه باید این مساله حاکمیتی دیده شود. حاکمیت اگر بخواهد راه حلی جهت آن در نظر بگیرد باید آن را به مثابه نیاز به یک برجام داخلی بداند و راه حل های اساسی جهت این پرسشها در نظر بگیرد، حتی این عنوان مهم تر از برجام خارجی است.

    وی با اشاره به این که ما به هر صورت معتقدیم که کشور عزیزمان ایران نباید به سوریه ای دیگر تبدیل شود، اظهار داشت: لازمه این امر هم این است که نه حاکمیت رفتارهای غیر عقلانی از خود نشان دهد و نه مردم مانند معارضین سوری بخواهند ساختارهای جامعه را به هم بریزند. ولی حتماً پیشگام بودن دولت در این زمینه بسیار مهم است و شخص آقای روحانی که دیروز حرف های خوبی زده است اگر در همین ابتدای دولت دست به یک جراحی در تیم دولت در مرکز و شهرستان ها بزند می تواند مردم را امیدوار کند.

    صدا و سیما زیاد مردم را جنبش می کند/ دولت در پاسخکویی به مطالبات مردم پیشگام شود ، عبدالله ناصری

    ناصری با انتقاد از بعضی سیاست های حسن روحانی تاکید کرد: من در عین حال که بر سر حرف خودم در انتخابات ۹۶ هستم و تا ۱۴۰۰ با روحانی می مانم ولی اعلام می کنم که اگر آقای روحانی به توصیه های کارشناسی که از سال ۹۲ به او داده می شد، عمل می کرد این اوضاع ایجاد نمی شد.

    وی توضیح داد: امسال جهت نخستین بار بودجه کشور خیلی براق به دست مردم رسید و مردم متوجه شدند که با بودجه متعلق به خودشان چه اقداماتی در کشور صورت می گیرد، چه نهادهای بی اثری در کشور شکل گرفته اند و پول های ارزش چگونه هزینه می شود. هنگامی که در سال ۹۲ گفته می شد که شرکت برنامه و بودجه شرکت مهمی است و باید زیاد از این ها به آن بها داد و حوزه رفاه و معیشت و بازرگانی باید به وسیله افراد اهل فن اداره شود، آقای روحانی این پرسشها را پشت گوش انداخت و تمرکز خود را تنها بر روی برجام گذاشت.

    این فعال اصلاح طلب پیشنهاد کرد: در حال حاضر دولت باید قدم هایی را در این زمینه ها بردارد؛ ضمن این که باید فضای طرح مطالبات سیاسی و اجتماعی و اقتصادی در کنار هم باز شود، آیا که به نظر می رسد مردم مجموعه ای از خواسته های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دارند. مساله فقط اقتصادی نیست.

    واژه های کلیدی: سیاسی | تلوزیون | انتخابات | اصلاح طلب | انتخابات ۹۶ | حسن روحانی | اخبار سیاسی و اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار