بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات تائید ۸ سهمیه به وسیله IOC ، شرایط کاروان کشور عزیزمان ایران جهت المپیک آرژانتین

    به گفته سرپرست کاروان کشور عزیزمان ایران در بازی های المپیک جوانان، تا به امروز جهت این بازی ها ۱۸ سهمیه در ۶ رشته کسب شده است و کمیته بین المللی المپیک هم فعلا

    تائید ۸ سهمیه به وسیله IOC ، شرایط کاروان کشور عزیزمان ایران جهت المپیک آرژانتین

    شرایط کاروان کشور عزیزمان ایران جهت المپیک آرژانتین/ تائید ۸ سهمیه به وسیله IOC

    عبارات مهم : ایران

    به گفته سرپرست کاروان کشور عزیزمان ایران در بازی های المپیک جوانان، تا به امروز جهت این بازی ها ۱۸ سهمیه در ۶ رشته کسب شده است و کمیته بین المللی المپیک هم فعلا ۸ سهمیه را تائید کرده هست.

    به گزارش مهر، برگزاری بازی های المپیک جوانان از سال ۲۰۱۰ در دستور کمیته بین المللی المپیک (IOC) قرار گرفت. نخستین دوره این بازی ها با حضور نمایندگانی از ۸۶ کشور و به میزبانی سنگاپور برگزار شد. کاروان کشور عزیزمان ایران با ۵۲ سهمیه کسب شده است و اعطایی در ۱۳ رشته این دوره بازی ها شرکت کرد و با مجموع ۵ مدال (۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک مدال برنز) جایگاه بیست و ششم این را به دست آورد.

    حضور کاروان کشور عزیزمان ایران در دومین دوره بازی های المپیک جوانان هم بر اساس ۱۶ سهمیه و در ۹ رشته انجام شد. بازی های ۲۰۱۴ به میزبانی نانجینگ چین برگزار شد و کاروان اعزامی کشور عزیزمان ایران با ۳ مدال طلا و ۳ مدال برنز صاحب رده بیست و چهارم شد.

    تائید ۸ سهمیه به وسیله IOC ، شرایط کاروان کشور عزیزمان ایران جهت المپیک آرژانتین

    سومین دوره بازی های المپیک جوانان هم مهرماه سال آینده به میزبانی آرژانتین و در بوینوس آیرس برگزار می شود. اعزام کاروان به این بازی ها از برنامه های مصوب کمیته ملی المپیک هست. بر همین اساس از ماه ها پیش ورزشکاران رشته های متفاوت در میادین کسب سهمیه این بازی ها حاضر شده است اند که نتیجه آن تا به امروز کسب ۱۸ سهمیه در ۶ رشته بوده هست. مسابقه های انتخابی المپیک ۲۰۱۸ جوانان همچنان ادامه دارد و بعد از آن با توجه به سهمیه های اعطایی از سوی IOC شرایط کاروان کشور عزیزمان ایران به لحاظ تعداد سهمیه نهایی می شود.

    اصغر رحیمی که سرپرستی کاروان کشور عزیزمان ایران در بازی های المپیک جوانان را بر عهده دارد، در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تعداد سهمیه های کسب شده است توضیح داد و تاکید کرد که احتمالا تعداد سهمیه ها نسبت به دوره قبل زیاد خواهد شد.

    به گفته سرپرست کاروان کشور عزیزمان ایران در بازی های المپیک جوانان، تا به امروز جهت این بازی ها ۱۸ سهمیه در ۶ رشته کسب شده است و کمیته بین المللی المپیک هم فعلا

    ۸ سهمیه ای که کمیته بین المللی المپیک تائید کرده است

    وی تصریح کرد: وزنه برداری، تیر و کمان و تیراندازی (۲ سهمیه) همراه با سوارکاری و روئینگ (یک سهمیه) رشته هایی هستند که تا به امروز موفق به کسب المپیک جوانان آرژانتین شده است اند و سهمیه های آنها به وسیله کمیته بین المللی المپیک هم تائید شده است هست.

    ۱۰ سهمیه فوتسال هنوز تائید نشده است

    سرپرست کاروان کشور عزیزمان ایران در بازی های المپیک جوانان با بیان اینکه فوتسال هم جهت این دوره بازی ها کسب سهمیه کرده هست، خاطرنشان کرد: AFC با توجه به نتیجه های مسابقه های برگزار شده است در سال گذشته میلادی، کسب سهمیه المپیکی فوتسال مردان کشور عزیزمان ایران را اعلام کرده ولی IOC هنوز این عنوان را تائید نکرده هست. ملاک ما هم تائید رسمی کمیته بین المللی المپیک هست. در این زمینه از این نهاد استعلام گرفته ایم و منتظر پاسخ هستیم. به احتمال ۹۰ درصد سهمیه المپیکی فوتسال هم تائید می شود. مشکلی در این زمینه نیست. در هر صورت بعد از تائید ۱۰ سهمیه فوتسال را هم قطعی و نهایی می کنیم.

    تائید ۸ سهمیه به وسیله IOC ، شرایط کاروان کشور عزیزمان ایران جهت المپیک آرژانتین

    رشته هایی که شانس کسب سهمیه المپیک جوانان را دارند

    رحیمی با بیان اینکه میادین کسب سهمیه جهت المپیک جوانان همچنان ادامه دارد، در مورد «پیش بینی های انجام شده است در مورد سهمیه ها و اینکه در چه رشته هایی شانس کسب سهمیه وجود دارد؟»، یادآور شد: در خیلی از رشته ها شانس کسب سهمیه داریم. در تکواندو شانس کسب سه سهمیه داریم و در شمشیربازی هم احتمال کسب سهمیه وجود دارد. البته معیارهای کسب سهمیه المپیک در رده سنی جوانان با رده سنی بزرگسالان تفاوت دارد ولی به طور کلی در همان رشته هایی که جهت المپیک بزرگسالان شانس کسب سهمیه و حتی مدال دارند، جهت المپیک جوانان شانس کسب سهمیه وجود دارد. به طور مثال اگر رشته ای مانند کشتی، شانس مسلم جهت کسب سهمیه بازی های المپیک بزرگسالان هست، در المپیک جوانان هم مسلما چنین شانسی دارد. البته در بعضی رشته ها هم اینگونه نیست مانند سوارکاری که الان جهت بازی های آرژانتین کسب سهمیه کرده است.

    به گفته سرپرست کاروان کشور عزیزمان ایران در بازی های المپیک جوانان، تا به امروز جهت این بازی ها ۱۸ سهمیه در ۶ رشته کسب شده است و کمیته بین المللی المپیک هم فعلا

    برنامه IOC جهت چگونگی توزیع سهمیه های المپیک جوانان

    رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: یکسری سهمیه ها جهت بازی های المپیک جوانان به صورت اعطایی از طرف کمیته بین المللی المپیک توزیع می شود. اگر کشور عزیزمان ایران در دوره نخست بازی ها صاحب تعداد سهمیه زیاد شد به خاطر همین برنامه بود. در کل نشانه IOC حضور هرچه زیاد کشورها در المپیک جوانان است و بر همین اساس بعضی از سهمیه های این بازی ها را میان کشورها توزیع می کند تا کشورهایی هم که در مسابقه های انتخابی صاحب سهمیه نشده اند، بتوانند از این طریق به بازی ها ورود پیدا کنند.

    وی در این بخش ادامه داد: بر همین اساس است که کمیته بین المللی المپیک اجازه نمی دهد یک کشور همزمان در بخش مردان و بانوان یک رشته صاحب سهمیه شود چون نمی خواهد سهمیه های المپیکی در یک کشور متمرکز شود.

    تائید ۸ سهمیه به وسیله IOC ، شرایط کاروان کشور عزیزمان ایران جهت المپیک آرژانتین

    کاروان آرژانتین بزرگتر از کاروان نانجینگ خواهد شد

    سرپرست کاروان کشور عزیزمان ایران در بازی های المپیک جوانان با یادآوری اینکه هر ۱۶ سهمیه کشور عزیزمان ایران جهت دومین دوره این بازی ها در بخش انفرادی به دست آمد، گفت: بر اساس آینده نگری های انجام شده است جهت سومین دوره بازی های المپیک جوانان تعداد سهمیه های انفرادی کاروان کشور عزیزمان ایران زیاد کردن خواهد داشت و در کل با کاروانی بزرگتر از نانجینگ به بوینوس آیرس می رویم.

    بررسی برنامه المپیکی فدراسیون ها در نشست های آسیایی

    رحیمی در بخش دیگر از گفتگو با خبرنگار مهر در مورد چگونگی بررسی برنامه فدراسیون ها جهت حضور در بازی های المپیک جوانان گفت: همزمان با نشست هایی که با فدراسیون ها و خاص بازی های آسیایی برگزار می شود، برنامه حضور در این بازی ها هم بررسی می شود. یعنی مسئولان فدراسیون هایی که در نشست های بازی های آسیایی حاضر می شوند، اگر حضور در بازی های المپیک جوانان را هم در برنامه دارند باید در همان نشست در مورد برنامه های خود در این بخش هم گزارش مورد نیاز را ارائه کنند تا به موقع بررسی شود.

    معیارهای گزینش پرچمدار جهت کاروان المپیک آرژانتین

    رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی همچنین در مورد گزینش پرچمدار جهت کاروان اعزامی به المپیک جوانان گفت: به طور حتم معیارهایی که هر لحظه جهت گزینش پرچمدار در هر کاروانی ملاک تصمیم گیری قرار می گیرد، در کاروان المپیک جوانان هم لحاظ خواهد شد. شاخص بودن ورزشکار، بارز بودن شاخصه های اخلاقی وی یا باتجربه بودن او از معیارهای موردنظر جهت گزینش پرچمدار هست. به هر حال بعضا بعضی ورزشکاران شرایطی پیدا می کنند که می توانند در دوره متوالی بازی های المپیک جوانان شرکت کنند و از این حیث باتجربه به حساب می آیند. در هر صورت جهت گزینش پرچمدار منتظر نهایی شدن سهمیه ها و مشخص شدن ورزشکاران می مانیم.تا یک ماه قبل از بازی ها جهت تصمیم گیری در این زمینه وقت داریم.

    اقدامات موردنظر جهت تهیه البسه و رزرو بلیت

    اصغر رحیمی در مورد اقداماتی کمیته ملی المپیک جهت تهیه البسه و رزرو بلیت اعضای کاروان المپیک جوانان نیز گفت: طبق توافقات صورت گرفته اسپانسری که کاروان کشور عزیزمان ایران را جهت المپیک ریو حمایت می کرد، جهت المپیک جوانان کنار کاروان کشور عزیزمان ایران خواهد بود. در مورد رزرو بلیت هم از حالا نمی توانیم اقدامی داشته باشیم. باید کمی جلوتر برویم و زمانی که به شرایط کلی از تعداد نفرات رسیدیم، در این زمینه اقدام می کنیم.

    واژه های کلیدی: ایران | المپیک | المپیک | برنامه | جوانان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار