بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات جهت موفقیت تیم ملی از جانمان مایه می‌گذارم / شجاعی

    مسعود شجاعی می‌گوید این قول را به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی به مردم کشور عزیزمان ایران می‌دهد که بازیکنان از جان‌شان جهت موفقیت تیم ملی و سرافرازی کشور عزیزم

    جهت موفقیت تیم ملی از جانمان مایه می‌گذارم / شجاعی

    شجاعی: جهت موفقیت تیم ملی از جانمان مایه می گذارم

    عبارات مهم : ایران

    مسعود شجاعی می گوید این قول را به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی به مردم کشور عزیزمان ایران می دهد که بازیکنان از جان ارزش جهت موفقیت تیم ملی و سرافرازی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی مایه بگذارند.

    به گزارش ایسنا، بازیکن با تجربه تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران راجع به آخرین اوضاع تیم ملی در فاصله ۸۳ روز تا شروع مسابقه های جام جهانی سخن گفت.

    جهت موفقیت تیم ملی از جانمان مایه می‌گذارم / شجاعی

    * آقای شجاعی! در مرحله تازه اردوی تیم ملی قرار داریم. اوضاع تیم را چطور می بینید؟

    – بعد از وقفه ای که در تیم ملی نبودم تازه به تمرینات نیم ملی اضافه شده است ام و در این چند روز اوضاع تیم ملی خدا را شکر خیلی خوب هست. بازیکنان با انگیزه فراوانی کار می کنند و مطمئنا انگیزه همه بازیکنان نسبت به قبل چند برابر شده است چون الان نزدیک جام جهانی هستیم و همه می خواهند در فهرست نهایی حضور داشته باشند و این خیلی طبیعی هست. تمرینات هم سخت تر و شاداب تر شده. فکر می کنم این انگیزه اوج خیلی به تیم کمک می کند. البته باید این را هم بگویم کار کادر فنی هم با این شرایط سخت تر می شود که بین این همه بازیکن خوب باید تعدادی را جهت جام جهانی گزینش کند. البته این قانون فوتبال است و باید با آن کنار آمد.

    * شما در صورتی که در فهرست نهایی قرار داشته باشی، تنها بازیکن تاریخ فوتبال کشور عزیزمان ایران خواهی بود که در سه جام جهانی حضور داشته هست. این عنوان حتما انگیزه زیادی به شما می دهد؟ انگیزه فعلی مسعود شجاعی بیش تر است یا زمانی که جهت نخستین بار قرار بود در جام جهانی بازی کند؟

    مسعود شجاعی می‌گوید این قول را به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی به مردم کشور عزیزمان ایران می‌دهد که بازیکنان از جان‌شان جهت موفقیت تیم ملی و سرافرازی کشور عزیزم

    – جوابی که می دهم شاید از نظر شما اغراق آمیز باشد ولی باور کنید انگیزه فعلی من خیلی بیش تر از سال ۲۰۰۶ است چون انگیزه ها متفاوت هست. آرزوی هر کسی است که در جام جهانی بازی کند. من هم در سال ۲۰۰۶ یک بازیکن ۲۰ ساله بودم و حضور در جام جهانی اتفاق تاریخی در زندگیم بود ولی هر چه از آن وقت گذشت تلاش کردم کارم استمرار و ثبات داشته باشد. هر لحظه هم موفق نبوده ام و اوج و پایین زیاد داشته ام ولی هر لحظه تلاش کرده ام چیزی که مربیان می خواهند را اجرا کنم. در تیم ملی و تیم های باشگاهی سخت تمرین کرده ام و تلاش کرده ام از تمام وجودم مایه بگذارم. الان که به جام جهانی ۲۰۱۸ نزدیک شده است ایم این انگیزه ام با قبل کاملا متفاوت هست. این را هم بگویم انگیزه رکورد زدن ندارم.

    * البته این رکورد اتفاق خوبی است و اگر در فهرست نهایی باشید تنها بازیکن تاریخ کشور عزیزمان ایران می شوید که به این رکورد می رسید.

    – گفتم انگیزه رکورد زدن ندارم, باور کنید. قسم عزیزانم را می خورم که به این عنوان اصلا فکر نمی کنم چون تا به حالا در دو جام جهانی حضور داشته ام و حالا این حضور بشود سه تا یا حتی چهار تا. بازیکنان قدیمی بوده اند که رکوردهای بهتری را جا به جا کرده اند. درست است اسم آدم در تاریخ و آمار می ماند ولی اتفاق آنچنانی نمی افتد. توصیه مهمی که باعث انگیزه من شده، این است که می توانم حداقل به خودم ثابت کنم که شرایط سنی مهم نیست و چیزی که اهمیت دارد این است که چطور زندگی کنی و تمرین انجام دهی.

    این شرطی است که خودم جهت خودم گذاشته ام. البته هنوز فهرست نهایی اعلام نشده ولی می خواهم این شرط را ببرم تا دوباره به خودم ثابت کنم که اگر خوب تمرین کنی، جدی باشی و سالم زندگی کنی می توانی به عالی ترین درجات در حد توانت برسی. به خودم از چند سال قبل قول دادم و تلاش کردم که ثباتم را حفظ کنم و بتوانم عالی ترین تمرینات را انجام دهم. خدا را شکر سال قبل اتفاقات خیلی خوبی برایم افتاد. اتفاق آسانی نیست که در اروپا بخواهی از یک تیم معمولی تر به یک تیم تاپ بروی که خوشبختانه این اتفاق جهت من افتاد و حتی توانستم در لیگ اروپا بازی کنم. الان هم تیم مان مدعی قهرمانی در لیگ و جام حذفی هست. دوباره برگشتم به تیم ملی و این اتفاقات فوق العاده فوتبالی جهت من بود. الان هم می خواهم قولم را عملی کنم و این شرط را از خودم ببرم.

    جهت موفقیت تیم ملی از جانمان مایه می‌گذارم / شجاعی

    * با نمایشی که در این دو سال اخیر ارائه کرده ای، خیلی از منتقدان شما یا ساکت شده است اند یا حتی از شما تمجید کرده اند. بسیاری امیدوارند که مسعود شجاعی یکی از عوامل موفقیت تیم ملی در جام جهانی خواهد بود.

    – جا دارد من در این جا از کسانی که چه قبلا و چه حالا از من حمایت می کنند، تقدیر کنم. آن ها در روزهایی که جهت ثبات جایگاهم تلاش می کردم خیلی به من انگیزه و توان دادند. راجع به پرسش شما باید بگویم در فوتبال قول دادن کار خیلی مشکل است چون آینده نگری اتفاقات سخت است و نمی توانیم از الان بگوییم این اتفاق یا آن اتفاق می افتد ولی این را از طرف خودم و سایر بازیکنان می توانم قول بدهم که در فاصله حدود هشتاد روز تا جام جهانی ما با تمام جدیت و توان کار می کنیم و از وجودمان مایه می گذاریم تا بتوانیم باعث سربلندی و افتخار کشور عزیزمان ایران باشیم. هنگامی که که ما به عنوان نماینده ایران، لباس تیم ملی را می پوشیم، هر کدام مان با تمام وجود کار می کنیم. این کار را هم از همین امروز می کنیم و نه فقط در روز بازی. تمام تمرکزمان را روی موفقت تیم ملی می گذاریم و همانطور که با بازیکنان صحبت کرده ایم یکدل و یکدست وارد مسابقه های جام جهانی می شویم؛ درست مانند اتفاقی که در جام جهانی قبلی رخ داد. در دوره قبل من بازی اول پنج دقیقه جهت تیم ملی بازی کردم ولی فرقی نمی کرد که چه بازیکنی به میدان می رود. هنگامی که تیم وارد زمین می شد شما می توانستی انگیزه را در چشم همه بازیکنان ببینید. آن تیم صورت یک تیم بازنده را نداشت. من به شما قول می دهم دوباره این اتفاق بیفتد و مایه سربلندی و افتخار کشور عزیزمان ایران و مردممان باشیم. می خواهیم کاری کنیم که اگر مردم بازی تیم ملی را تماشا می کنند، پشیمان نشوند و به تیم ملی کشورشان افتخار کنند. مطمئن باشید هیچ وقت خودمان را از قبل بازنده نمی دانیم.

    مسعود شجاعی می‌گوید این قول را به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی به مردم کشور عزیزمان ایران می‌دهد که بازیکنان از جان‌شان جهت موفقیت تیم ملی و سرافرازی کشور عزیزم

    * تجربه بازیکنانی چون شما یا بقیه بازیکنان بزرگ تر تیم حتما در انتقال این تجربیات به بازیکنان کمک می کند.

    – من به عنوان یکی از بزرگ ترهای تیم هر لحظه تلاش می کنم این حس را به بازیکنان بدهم و تجربه ام را در اختیارشان بگذارم تا بتوانند راحت تر این عنوان را جهت خودشان هضم کنند.

    من در دو جام جهانی بوده ام و در مسابقه هایی هم چون جام ملت ها یا تورنمنت های خوب دیگری شرکت داشته ولی شرایط جام جهانی با هیچ کدام از مسابقه های دیگر قابل مقایسه نیست. هنگامی که وارد این مسابقه های می شوید، فضای متفاوت آن را متوجه می شوید. به همین خاطر تلاش می کنم این تجربه را در اختیار بازیکنان جوان تر قرار دهم و از این طریق به آن ها کمک کنم. ضمن این که تلاش می کنم مثل بقیه بازیکنان بزرگ تر تیم بین بازکنان و کادر فنی پلی باشم که ارتباط سریع برقرار شود.

    جهت موفقیت تیم ملی از جانمان مایه می‌گذارم / شجاعی

    * تیم ملی با حضور همه بازیکنان چند بازی دوستانه برابر تونس، الجزایر، ترکیه، یونان و لیتوانی دارد. این بازی ها را چطور می بینید؟

    – به نظرم این دو بازی اول برابر تونس و الجزایر خیلی خیلی به تیم کمک می کند تا آماده بازی با مراکش شویم. این دو تیم خیلی به نخستین حریف مان در جام جهانی شبیه هستند.

    تونس و الجزایر دو تیم خیلی خوب و قدرتمندی هستند و حتما به ما کمک می کنند که جهت نزدیک ترین بازی مان در جام جهانی که به نظرم یکی از سخت ترین بازی های گروه دوم هم است به خوبی آماده شویم. بعد از این بازی با ترکیه و یونان بازی داریم.

    درست است که این دو تیم در جام جهانی حضور ندارند ولی تیم های خوبی هستند که سبک بازی ارزش می تواند به ما جهت بازی با اسپانیا و پرتغال کمک کند. از نظر ساختار فوتبال اروپا و نظم تیم های اروپایی به ما کمک می کنند تا ببنیم که چطور باید برابر اسپانیا و پرتغال بازی کنیم، هر چند که نباید به لحاظ قدرت با این دو تیم مقایسه ارزش کنیم ولی همان طور که گفتم از نظر ساختار فوتبال اروپا و نظم همیشگی این تیم ها به ما کمک می کنند. آخر هم باید برابر تیم لیتوانی بازی کنیم که می تواند بازی آسانی جهت ما باشد و به ما یاری کند تا با روحیه بالاتری وارد جام جهانی شویم.

    واژه های کلیدی: ایران | انگیزه | فوتبال | مسابقه | فوتبالی | بازیکنان | اتفاق خوب | جام جهانی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار