بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار اجتماعی جهت کم کردن آسیب‌های اجتماعی باید بر پیشگیری توجه کنیم / سردار اشتری

    فرمانده ناجا گفت: تلاش جهت کم کردن آسیب‌های اجتماعی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده هست. بنابراین باید در این حوزه پیش از هر اقدامی بر پیشگیری و پیش دستی

    جهت کم کردن آسیب‌های اجتماعی باید بر پیشگیری توجه کنیم / سردار اشتری

    سردار اشتری: جهت کم کردن آسیب های اجتماعی باید بر پیشگیری توجه کنیم

    عبارات مهم : انتظامی

    فرمانده ناجا گفت: تلاش جهت کم کردن آسیب های اجتماعی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده هست. بنابراین باید در این حوزه پیش از هر اقدامی بر پیشگیری و پیش دستی تمرکز کنیم و آسیب های اجتماعی را در همه ابعاد کم کردن دهیم.

    به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در آیین تکریم و معارفه معاون عملیات ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز شاهد تهدیدات و ناامنی در کشورهای پیرامونی هستیم این در حالی است که به لطف الهی ، رهنمودهای مقام معظم رهبری ، هوشیاری نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و حضور و پشتیبانی مردم امنیت مطلوب و مثال زدنی در کشور حاکم است.

    جهت کم کردن آسیب‌های اجتماعی باید بر پیشگیری توجه کنیم / سردار اشتری

    وی افزود: ریشه وقایع و حوادث ناگوار در کشورهای اسلامی استکبار است آیا که استکبار در کشورهای اسلامی به دنبال منفعت طلبی و زیاد کردن دامنه سلطه خود است.

    فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به شکل گیری گروهک های تکفیری چون داعش ادامه داد: تولد و شکل گیری این گروهک ها نیز ریشه در ترویج تفکر اسلامی هراسی و شیعه هراسی دارد، دشمن های به دنبال ایجاد ناامنی در کشور ما هستند در حالی که باید بدانند این خیال باطل است.

    فرمانده ناجا گفت: تلاش جهت کم کردن آسیب‌های اجتماعی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده هست. بنابراین باید در این حوزه پیش از هر اقدامی بر پیشگیری و پیش دستی

    عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: دشمنی استکبار بر ما پوشیده نیست و از وقت پیروزی انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران تاکنون دشمن به دنبال ضربه زدن به کشور هست، بنابراین باید همواره آمادگی خود را در برابر نفوذ و توطئه دشمن های حفظ کنیم که به حمدالله و به برکت خون شهدا، هدایت های مقام معظم رهبری و انسجام و هوشیاری نیروهای مسلح هرگونه تهدیدی را پاسخگو هستیم.

    سردار اشتری با بیان اینکه امروزه اشکال تهدیدات دشمن های دستخوش عوض کردن شده است است بیان کرد: باید در برابر این تهدیدات نیز آماده باشیم و بدانیم که امروز محور تهدیدات از نوع نرم است و نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات جنگ نرم نقش موثر، اساسی و آینده سازی دارد.

    عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: ارتقای توان دفاعی و رزمی همواره باید مورد توجه و تمرکز باشد و جهت ارتقای آمادگی ها باید از ابزار و امکانات به روز بهره ببریم.

    جهت کم کردن آسیب‌های اجتماعی باید بر پیشگیری توجه کنیم / سردار اشتری

    فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به آسیب های اجتماعی و اهمیت کارها پیشگیرانه در این حوزه عنوان کرد: تلاش جهت کم کردن آسیب های اجتماعی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده هست. بنابراین باید در این حوزه پیش از هر اقدامی بر پیشگیری و پیشدستی تمرکز کنیم و آسیب های اجتماعی را در همه ابعاد کم کردن دهیم.

    وی بر لزوم تهیه و تدوین اطلس اطلاعات ، تهدیدات و آسیب ها تأکید کرد و افزود: کم کردن آسیب های اجتماعی نیازمند توجه و برنامه ریزی همه شرکت های متولی است ولی در هر حال نیروی انتظامی نیز در این حوزه با رویکرد اجتماعی و برنامه ریزی ورود کرده و کارها شایان ذکری انجام داده است.

    فرمانده ناجا گفت: تلاش جهت کم کردن آسیب‌های اجتماعی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده هست. بنابراین باید در این حوزه پیش از هر اقدامی بر پیشگیری و پیش دستی

    وی اضافه کرد: مبارزه با مواد مخدر و قاچاق از وظایف ذاتی و اولویت دار نیروی انتظامی است که باید گفت: مبارزه با این معضل ها نیز همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده هست، بنابراین نیروی انتظامی در جهت پیگیری فرمایشات معظم له در این راستا همه توان و امکانات خود را به کار خواهد بست.

    سردار اشتری تأکید کرد: نیروی انتظامی در هر منطقه و نقطه ای از کشور متناسب با آسیب ها برنامه ریزی ، تمرکز و اقدام می کند.

    جهت کم کردن آسیب‌های اجتماعی باید بر پیشگیری توجه کنیم / سردار اشتری

    وی در ادامه با اشاره به نقش موثر معاونت عملیات ناجا در پیشبر د اهداف عنوان کرد: به صدا درآوردن زنگ خطرات و هوشیارباش ها بر عهده معاونت عملیات هست، این معاونت یک معاونت فرابخشی و بین بخشی است و تعامل و همکاری با همه پلیس ها و معاونت های تخصصی از وظایف محوری این معاونت است.

    وی ادامه داد: تلاش جهت ارتقای توان رزمی و عملیاتی همچنین کم کردن تلفات باید رویکرد محوری معاونت عملیات باشد.

    فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با بیان اینکه حرکت در مسیر حرفه ای گرایی و دانش بنیانی از اولویت های نیروی انتظامی است عنوان کرد: تقسیم منابع و امکانات عملیاتی باید بهینه و با برنامه ریزی صورت بگیرد ضمن اینکه مسئولان معاونت عملیات باید رویکرد تعامل با شرکت های مرتبط را نیز به دقت و جدیت دنبال کنند.

    این مقام ارشد انتظامی بر “لزوم تدوین طرح نیازمندی عملیاتی “تأکید کرد و گفت: نیروی انتظامی در حوزه پدافند غیرعامل نیز کارها مطلوبی انجام داده و قطعا این کارها مستمر خواهد بود.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به آیین تکریم و معارفه معاون عملیات اشاره کرد و افزود: سردار بتولی فرماندهی پیشکسوت ، باتجربه ، متعهد و پیگیر بودند و در مسئولیت های متفاوت شاهد تلاش ، جدیت و موفقیت ایشان بوده ایم که ان شاء الله در آینده نیز از دانش و تجربه ایشان بهره خواهیم برد.

    سردار اشتری در ادامه با معرفی سردار حسین ساجدی نیا به عنوان معاون عملیات ادامه داد: سردار ساجدی نیا سابقه درخشانی در کارنامه کاری و خدمت خود دارند و آشنایی بنده با ایشان قدمت دیرینه ای دارد.

    وی افزود: سردار ساجدی نیا انسانی متدین ، با اندیشه، معتقد، اهل تعامل و … است و همواره در مسئولیت فرماندهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ شاهد تلاش ها و خدمات ایشان بوده ایم.

    فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: سردار ساجدی نیا در ۹۰ ماه حضور در فرماندهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ کارها ارزشمندی در کارنامه خود ثبت کرده اند و تصویر العمل نیروهای پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در مواجه با تروریست ها در حرم مطهر امام راحل یکی از این کارها مطلوب و قابل تقدیر است.

    بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، گفتنی هست، در این مراسم حکم انتصاب سردار ” حسین ساجدی نیا” به عنوان معاون عملیات ناجا و حکم تقدیر از سردار ” سید ابوالحسن بتولی” به وسیله سردار “محرم مجرد” مدیر بازرسی ناجا قرائت شد.

    واژه های کلیدی: انتظامی | نیروی انتظامی | آسیب های اجتماعی | اخبار اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار