بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاست خارجی اگر اسرائیل دست به حماقت زند کشور عزیزمان ایران آن‌را نابود خواهد کرد / رای الیوم

    یک روزنامه عربی فرامنطقه‌ای در تحلیلی نوشت که آمریکا و اسرائیل توان مقابله با کشور عزیزمان ایران را ندارند و اگر هر یک از آن‌ها حماقت کند، کشور عزیزمان ایران اس

    اگر اسرائیل دست به حماقت زند کشور عزیزمان ایران آن‌را نابود خواهد کرد / رای الیوم

    رای الیوم: اگر اسرائیل دست به حماقت زند کشور عزیزمان ایران آن را نابود خواهد کرد

    عبارات مهم : ایران

    یک روزنامه عربی فرامنطقه ای در تحلیلی نوشت که آمریکا و اسرائیل توان مقابله با کشور عزیزمان ایران را ندارند و اگر هر یک از آن ها حماقت کند، کشور عزیزمان ایران اسرائیل را نابود خواهد کرد.

    به گزارش ایسنا، روزنامه رای الیوم چاپ لندن در تحلیلی به قلم سفیان الشوا نوشت: جنگ و کشتار چیز جدیدی نیست و از وقت خلقت انسان وجود داشت، کریستف کلمب که آمریکا را کشف کرد در واقع تنها آن را کشف نکرده بلکه خود و گروهک هایش تمام ساکنین مهم آن منطقه را کشتند و آن ها را سرخ پوستان نامیدند. دشمنی و خصومت علیه مسلمانان چیز جدیدی نیست و زمانی که ماژلان، آسیای جنوبی را کشف کرد و به مجموعه جزایر فیلیپین رفت مسجد بزرگ را ویران کرد و به جای آن کلیسا ساخت، حقیقت این است که از همان ابتدا علیه اسلام و مسلمانان دشمنی و خصومت وجود داشت و کسی که می خواهد بیاموزد، تاریخ عالی ترین مدرسه است.

    اگر اسرائیل دست به حماقت زند کشور عزیزمان ایران آن‌را نابود خواهد کرد / رای الیوم

    چند روز پیش عاموس یدلین، مدیر پژوهشکده امنیت ملی اسرائیل در مورد مسئله حمله نظامی آمریکا و اسرائیل به کشور عزیزمان ایران بحث می کرد، دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا نیز از نوادگان کریستف کلمب است و عاشق قتل و ویرانی هست، قبل از این که به عنوان مدیر جمهور گزینش شود جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران را شیطان خطاب می کرد و در کمپین انتخاباتی حمله هایی علیه کشور عزیزمان ایران و توافق هسته ای داشت و آن توافق را بدترین توافق توصیف کرد و ترساندن به پاره کردن آن کرد. هم وقت با آن روابط بسیار خوبی با اسرائیل و تمام یهودیان داشت و به آن ها وعده داد که سفارت آمریکا در تل آویو را به بیت المقدس انتقال دهد، همچنین دخترش با یک یهودی ازدواج کرد.

    کسی که اعتقاد است اسرائیل جرات حمله به کشور عزیزمان ایران و یا وارد شدن به جنگی علیه کشور عزیزمان ایران را دارد، در اشتباه است و اسرائیل از وقت های قدیم به ترساندن کردن عادت کرده است ولی در واقع هیچ قدرتی ندارد. اسرائیل نمی جنگد مگر اینکه در رکاب یکی از کشورهای بزرگ باشد و امروزه به آمریکا چسبیده هست. بدون شک اسرائیل از کشور عزیزمان ایران می ترسد و آن را دشمن اول خود می داند، می ترسد که کشور عزیزمان ایران به بمب هسته ای دست یابد و خودش که بمب هسته ای در اختیار دارد این امتیاز در خاورمیانه را از دست بدهد.

    یک روزنامه عربی فرامنطقه‌ای در تحلیلی نوشت که آمریکا و اسرائیل توان مقابله با کشور عزیزمان ایران را ندارند و اگر هر یک از آن‌ها حماقت کند، کشور عزیزمان ایران اس

    اسرائیل از کشور عزیزمان ایران می ترسد لیکن مسوولان ایرانی هر لحظه و به طور علنی اسرائیل را به نابودی ترساندن می کنند و امام خمینی (ره) آمریکا را شیطان بزرگ و اسرائیل را شیطان کوچک وصف کرده بود، همچنین محمود احمدی نژاد، مدیر جمهور سابق کشور عزیزمان ایران گفته بود که آیا غربی ها به جای فلسطین یهودیان را به کشورهای خود نمی برند؟ اسرائیل باید از روی زمین محو شود.

    اخیرا اخباری انتشار یافته است که اسرائیل کشور عزیزمان ایران را به بمباران هوایی نیروگاه های هسته ای اش ترساندن کرده هست، ولی اسرائیل ضعیف تر از آن است و می خواهد با این تهدیدات آمریکا را ترساندن کند تا نیروگاه های هسته ای کشور عزیزمان ایران را بزند.

    رئیس جمهور آمریکا، نخست وزیر بریتانیا و اغلب اعضای کنگره آمریکا آمادگی حمله به کشور عزیزمان ایران را دارند ولی بزرگ ترین تحلیلگران نظامی آمریکایی و بریتانیایی تاکید می کنند که اسرائیل ضعیف تر از آن است که به کشور عزیزمان ایران حمله کند و ابزارهای مورد نیاز جهت مقابله با کشور عزیزمان ایران در هرگونه جنگی را ندارد.

    اگر اسرائیل دست به حماقت زند کشور عزیزمان ایران آن‌را نابود خواهد کرد / رای الیوم

    نتانیاهو می گوید که کشور عزیزمان ایران خواهان نابودی اسرائیل است بعد باید آمریکا به کشور عزیزمان ایران حمله کند و نیروگاه های هسته ای آن را نابود کند. ولی کارشناسان ایرانی باهوش هستند و تنها یک نیروگاه نساختند، بلکه نیروگاه های زیادی ساختند و آن ها را در کوه ها و در زیر زمین قرار دادند لیکن می دانند که اسرائیل چگونه در سال ۱۹۸۱ و ۲۰۰۷ نیروگاه های هسته ای عراق و سوریه را مورد نشانه قرار دادند.

    از بااهمیت ترین نیروگاه های کشور عزیزمان ایران نطنز، فردو و اراک هستند. به هر حال کشور عزیزمان ایران نیروگاه های زیادی دارد و از آن ها مواظبت می کند. در این اوضاع مه آلود در مورد جنگ ایران، آمریکا و اسرائیل نتانیاهو هر روز فریاد می زند و ترامپ در حالی که رغبت به جنگ دارد، تلاش می کند آن را آرام کند، در این میان یک پرسش به وجود می آید کدام یک جرات شروع جنگ را دارد؟ آمریکا یا اسراییل؟

    یک روزنامه عربی فرامنطقه‌ای در تحلیلی نوشت که آمریکا و اسرائیل توان مقابله با کشور عزیزمان ایران را ندارند و اگر هر یک از آن‌ها حماقت کند، کشور عزیزمان ایران اس

    شلومو بروم، کارشناس نظامی اسرائیلی می گوید که هواپیماهای اسرائیلی اف ۱۵آی و اف ۱۵ آی می توانند قبل از اینکه نیروی هوایی کشور عزیزمان ایران اقدامی کند همانند نیروگاه های عراق و سوریه نیروگاه های کشور عزیزمان ایران را بمباران کنند.

    اما دیوید دیبولتا، مدیر اطلاعات تسلیحات هوایی آمریکا می گوید: تفاوت زیادی میان نیروگاه های کشور عزیزمان ایران که در مناطق مختلفی وجود دارند و نیروگاه های عراق و سوریه که بر روی زمین بودند وجود دارد، علاوه بر این مسئله دیگر این است که نیروگاه های هسته ای کشور عزیزمان ایران در فاصله ۱۵۰۰ کیلومتری اسرائیل قرار دارند و هواپیماهای اسرائیل در این فاصله باید دوباره سوخت گیری کنند و اسرائیل این توان را ندارد بنا بر این نیروی هوایی اسرائیل توان انجام این ماموریت را ندارد.

    اگر اسرائیل دست به حماقت زند کشور عزیزمان ایران آن‌را نابود خواهد کرد / رای الیوم

    مساله عجیب این است که آمریکا در حالی اسرائیل را به خویشتنداری دعوت می کند که خود واشنگتن نیز رغبت حمله به کشور عزیزمان ایران را دارد ولی مسئله بزرگ ترامپ این است که مالکوم چالمرز کارشناس نظامی بریتانیایی اعتقاد است که حمله نیرومند به کشور عزیزمان ایران نتیجه های فاجعه باری به همراه خواهد داشت، لیکن جهت کشور عزیزمان ایران سخت است که به انتقام های محدود اکتفا کند.

    اگر به کشور عزیزمان ایران حمله شود صدها موشک بلکه هزاران موشک جهت نابودی اسرائیل و نابودی پایگاه های آمریکایی موجود در کشورهای حاشیه خلیج (فارس) پرتاب خواهد شد، همچنین کشور عزیزمان ایران تنگه هرمز را خواهد بست و جلوی ۲۰ درصد از نفت دنیا را خواهد گرفت و علاوه بر زیردریایی ها و قایق های تندرو ناوگان ها را نیز به کار خواهد گرفت و نباید فراموش کنی که همپیمانان کشور عزیزمان ایران مانند حزب الله در لبنان و جنبش حماس در غزه تصویر العمل سریعی خواهند داشت. بنا بر این ما مطمئن هستیم که محال است ترامپ یا نتانیاهو چنین حماقتی کنند.

    واژه های کلیدی: ایران | آمریکا | ایرانی | اسرائیل | اسرائیل | نیروگاه | آمریکایی | حمله نظامی | نیروی هوایی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار