بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز سیاسی رئیسی باید کارکتر واقعی نشان دهد

    قالیباف جهت پیش بردن و تثبیت زیاد موقعیت خود، به استراتژی تهاجمی خود ادامه خواهد داد که البته مورد نیاز است با تغییراتی نسبت به مناظره اول استراتژی تهاجم را پی

    رئیسی باید کارکتر واقعی نشان دهد

    قالیباف جهت پیش بردن و تثبیت زیاد موقعیت خود، به استراتژی تهاجمی خود ادامه خواهد داد که البته مورد نیاز است با تغییراتی نسبت به مناظره اول استراتژی تهاجم را پیش ببرد و رئیسی جهت این که از کانون مسابقه خارج نشود و همچنان موضوعیت داشته باشد، نیازمند چنین رویکردی البته در چارچوب کاراکتر واقعی خود است.

    دو استراتژی در مناظره و پیش‌بینی مناظره دوم

    پرویز امینی در کانال تلگرامی خود نوشت: مناظره‌ها در انتخابات کشور عزیزمان ایران خصوصاً از سال ۸۴ به بعد نقاط عطف شکل‌گیری نتیجه انتخابات بوده‌اند. در سال ۸۸ ظرفیت اثرگذاری مناظره‌ها گسترش پیدا کرد. در سال ۹۲ این روال ادامه داشت و در واقع پیروزهای انتخابات در این دوران کسانی بودند که توانستند در مناظره‌ها هم پیروز شوند.

    امروز دو قطب مهم مناظره‌ها در انتخابات، یکی قطب دولت است که دو نماینده دارد و قطب دیگر هم رقبای دولت هستند که نماینده آنها قالیباف و رئیسی است.

    رئیسی باید کارکتر واقعی نشان دهد

    مناظره‌ها به علت اینکه رقبا در کنار هم قرار می‌گیرند، باعث می‌شود جامعه بتواند ارزیابی مقایسه‌ای از توانمندی‌ها و کاراکتر نامزدها داشته باشند. همچنین مناظره‌ها به علت جذابیت، پربیننده‌ترین برنامه تبلیغاتی انتخاباتی است و با هیچ کار انتخاباتی دیگر قابل مقایسه نیست. پیروز مناظره‌ها در واقع پیروز انتخابات است.

    مرکز ثقل مناظره‌ها، ارزیابی قابل احراز اجتماعی از «توانمندی عمومی» نامزدها جهت برعهده گرفتن مسئولیت ریاست جمهوری هست. احمدی‌نژاد در مناظره با موسوی و روحانی در مناظره سوم سیاسی، توانمندی‌های عمومی و برتری‌های سیاسی خود را به رقبا تحمیل کردند.

    برای تأمین این نشانه در مناظره، دو استراتژی را می‌توان تعریف کرد، یکی استراتژی تهاجمی و ریسک‌پذیر که به وسیله کسانی انجام می‌شود که نیازمند اثبات خود در افکار عمومی هستند یا چیزی جهت از دست دادن ندارند. احمدی‌نژاد در مناظره با موسوی در سال ۸۸ و روحانی در سال ۹۲ چنین رویکردی داشتند. و دیگری استراتژی «محافظه‌کارانه و فرصت‌طلبانه» که تلاش می‌کند با کنترل و اداره کردن مناظره از اشتباهات حریف استفاده کند و ضربه خود را بزند. مناظره احمدی‌نژاد با کروبی و رضایی در سال ۸۸ از این جنس مناظره‌ها بودند.

    در مناظره اخیر، استراتژی زوج روحانی – جهانگیری استراتژی استفاده از فرصت‌ها بود و استراتژی قالیباف استراتژی ریسک‌پذیر و تهاجمی بود و این باعث شد مناظره زیاد بین جهانگیری، روحانی و قالیباف در جریان باشد.

    قالیباف جهت پیش بردن و تثبیت زیاد موقعیت خود، به استراتژی تهاجمی خود ادامه خواهد داد که البته مورد نیاز است با تغییراتی نسبت به مناظره اول استراتژی تهاجم را پی

    در مناظره دوم با توجیهات متفاوت و متناسب با کاراکتر هر یک از نامزدها، هر دو قطب انتخابات به استراتژی تهاجمی روی می‌آورند. زوج روحانی – جهانگیری جهت جبران مناظره اول و کانون این تهاجم نیز قالیباف خواهد بود. البته متناسب با نقش آفرینی رئیسی، وی نیز از تهاجم آنها مصون نخواهد بود. قالیباف جهت پیش بردن و تثبیت زیاد موقعیت خود، به استراتژی تهاجمی خود ادامه خواهد داد که البته مورد نیاز است با تغییراتی نسبت به مناظره اول استراتژی تهاجم را پیش ببرد و رئیسی جهت این که از کانون مسابقه خارج نشود و همچنان موضوعیت داشته باشد، نیازمند چنین رویکردی البته در چارچوب کاراکتر واقعی خود است.

    منبع: دانشجو

    واژه های کلیدی: قالیباف | کاراکتر | استراتژی | انتخابات | نتیجه انتخابات | خبر | سیاسی |

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار