بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار پزشکی در سال حمایت از کالای ایرانی، ایمپلنت دندانی ملی تولید خواهد شد

    گروه شرکت‌های اشترومن، بزرگ‌ترین تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانی در دنیا و شرکت کوشا فن پارس، در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ هم‌زمان با کنگره سالیانه دندانپزشکی کشور عز

    در سال حمایت از کالای ایرانی، ایمپلنت دندانی ملی تولید خواهد شد

    در سال حمایت از کالای ایرانی، ایمپلنت دندانی ملی تولید خواهد شد

    عبارات مهم : ایران

    با عقد قرارداد گروه شرکت های اشترومن و شرکت دانش بنیان کوشا فن پارس
    در سال حمایت از کالای ایرانی، ایمپلنت دندانی ملی تولید خواهد شد

    گروه شرکت های اشترومن، بزرگ ترین تولیدکننده ایمپلنت های دندانی در دنیا و شرکت کوشا فن پارس، در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ هم وقت با کنگره سالیانه دندانپزشکی کشور عزیزمان ایران EXCIDA، یک قرارداد همکاری یکسان در جهت تولید ایمپلنت دندانی با طراحی و برند ایرانی امضا کردند.

    پیشرفت صنعت دندانپزشکی کشور عزیزمان ایران در سال های گذشته چشمگیر بوده هست. شاخه ای از پزشکی با بیش از ۳۰۰۰ مرکز و کلینیک خدمات دندانپزشکی، حدود ۴۶ دانشگاه و دانشکده و مراکز تحقیقاتی پویا که هر روزه به تعداد آن ها افزوده می شود. روش درمانی ایمپلنت دندانی به عنوان جایگزین جهت ریشه دندان طبیعی از دست رفته، روشی قابل اطمینان و با نتیجه های اثبات شده است است که در سال ¬های اخیر اقبال عمومی نسبت به این روش درمانی در ترمیم و قشنگی با توسعه چشم-گیری مواجه بوده هست. با استناد به آمارهای رسمی، مصرف سالیانه ایمپلنت دندانی در کشور بیش از ۶۷۰ هزار عدد در سال ۹۶ بوده است که این میزان مصرف با توجه به میزان موفقیت اوج و حضور شرکت های متعدد در بازار کشور عزیزمان ایران رشد سالیانه حدود ۵ درصد را مشمول بر حال خود کرده است.

    در سال حمایت از کالای ایرانی، ایمپلنت دندانی ملی تولید خواهد شد

    شرکت مهندسی و تولیدی کوشا فن پارس تولیدکننده تجهیزات دندانپزشکی، تنها شرکت دانش ¬بنیان این حوزه صنعتی بوده که صادرات به بیش از ۲۵ کشور را در سابقه ۳۰ ساله خود محفوظ دارد. این شرکت تولیدی «طرح تولید ایمپلنت دندانی» را که از اولویت های تولید در صنعت سلامت هست، از سال ۱۳۹۳ شروع کرد. بعد از انجام مطالعات بازاری و امکان¬ سنجی¬ های تکنولوژیکی؛ با بهره ¬گیری از نخبگان دانش ¬آموخته رشته¬ های مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک و مهندسی مواد به همراه گروه مشاورین دندان پزشکان در تخصص ¬های جراحی فک و صورت، پریودنتولوژی و پروتزهای دندانی، فاز طراحی محصول و فرآیندهای تولید، تاسیس اولیه خط تولید و آزمایشگاه¬ های مرتبط، خرید ابتدایی تجهیزات و ماشین¬ آلات را شروع و نمونه ¬های اولیه محصول جهت انجام آزمون ¬های تخصصی (مکانیکی، بیولوژیکی و آنالیز مواد) تولید شد.

    از سوی دیگر بعد از برجام و ایجاد بستر مناسب جهت سرمایه گذاری شرکت های بزرگ دنیا در ایران، گروه اشترومن، شرکت سوئیسی و آشنا شده است در دنیا که طی ۲۳ سال گذشته از طریق شرکت توزیع کننده داخلی، تأمین کننده راهکارهای ایمپلنتی در کشور عزیزمان ایران بوده هست، تصمیم به حضور مستقیم و سرمایه گذاری در کشور عزیزمان ایران گرفت. این شرکت بعد از افتتاح دفتر مرکزی در پایتخت کشور عزیزمان ایران با عنوان شرکت اشترومن خاورمیانه، به طور مستقیم با دندان پزشکان ایرانی، کلینیک ها، لابراتوارهای دندان پزشکی و نمایندگان دانشکده های دندان پزشکی در ارتباط بوده هست. این مجموعه با شناسایی هرچه زیاد بازار بالقوه کشور عزیزمان ایران و باهدف توسعه و ارتقا صنعت دندانپزشکی با شرکت کوشافن پارس همکاری در طرح تولید ملی یک برند ایرانی ایمپلنت دندانی را کلید زد. این همکاری مشمول بر سرمایه گذاری مستقیم، انتقال تکنولوژی، آموزش و پشتیبانی علمی و فنی است.

    گروه اشترومن به پیروی از سیاست های جهانی خود، از ابتدای حضور در کشور عزیزمان ایران اعلام کرده بود که به دنبال وقت هایی جهت تولید یک ایمپلنت ایرانی جهت بازار کشور عزیزمان ایران است.

    گروه شرکت‌های اشترومن، بزرگ‌ترین تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانی در دنیا و شرکت کوشا فن پارس، در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ هم‌زمان با کنگره سالیانه دندانپزشکی کشور عز

    پیرو عقد تفاهم نامه همکاری در سال ۱۳۹۶ همزمان با بیستمین نمایشگاه کشور عزیزمان ایران ¬هلث که با حضور مسئولین عالی رتبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور انجام شد، بعد از یک سال مذاکره و مشورت در خصوص کلیه اصول و جوانب همکاری مشمول بر ارزیابی ¬های حقوقی، علمی، صنعتی و تجاری صورت پذیرفت و متن قرارداد با عنوان تأسیس شرکت تازه یکسان جهت تولید ایمپلنت دندانی با برند تازه ملی با طراحی متفاوت، تهیه شد.

    به همین منظور روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین در سالن تشریفات اصفهان در محل نمایشگاه¬ های بین ¬المللی پایتخت کشور عزیزمان ایران مقارن با کنگره سالیانه دندانپزشکی کشور عزیزمان ایران EXCIDA، مراسم عقد قرارداد بین دو شرکت با حضور مسئولین عالی ¬رتبه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اتاق بازرگانی پایتخت کشور عزیزمان ایران و ایران-سوئیس، شرکت توسعه تجارت و سفارت سوئیس در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد. این قرارداد به وسیله ولفگانگ بکر، قائم مقام مدیرعامل شرکت StraumannGroup سوئیس و دکتر مجید معنوی مدیرعامل شرکت کوشا فن پارس امضا شد.

    امید است در سال حمایت از کالای ایرانی؛ به علت برخورداری این طرح از سطح بالای تکنولوژی که مستلزم به کارگیری نیروهای متخصص دانشگاهی بوده، شاهد کارآفرینی تخصصی جهت فارغ ¬التحصیلان نخبه آماده به کار باشیم. هم چنین با تولید باکیفیت ایمپلنت دندانی مطابق با استانداردهای جهانی که تحت نظارت کمپانی صاحب تکنولوژی صورت می- پذیرد، بتوانیم علاوه بر پوشش حداکثری بازار کشور و فراهم آوردن امکان دسترسی اقشار متفاوت جامعه به محصول باکیفیت و با هزینه کمتر و اطمینان از پشتیبانی بعد از فروش، خط صادرات قابل توجه این محصول جهت تقویت پایه- های اقتصاد مقاومتی و دانش ¬بنیان کشور راه اندازی شود و موجبات ارتقا سطح علمی و فناوری حوزه تجهیزات پزشکی و هم چنین سطح بهداشت دهان و دندان فراهم آید.

    درباره گروه اشترومن
    گروه شرکت های اشترومن باهدف جلوگیری از خرابی و از دست دادن دندان، با همکاری کلینیک ها، مؤسسات و دانشگاه های پیشتاز، توانسته است با تحقیق و توسعه ی ایده های خود، جهت استفاده در جای گذاری و ترمیم دندان به ساخت و تولید ایمپلنت های دندان، ابزارآلات، پروتزهای CADCAM، بیومتریال و راهکارهای دیجیتالی دست پیدا کند. دفتر مرکزی گروه اشترومن در جهان، در شهر بازل سوئیس واقع شده است هست. این شرکت دارای ۳۸۰۰ نفر پرسنل در سراسر دنیا بوده و محصولات، راهکارها و خدماتش به واسطه شبکه ای گسترده از شرکا و زیرمجموعه های توزیع کننده در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا در دسترس مصرف کنندگان است.

    اشترومن از معدود شرکت هایی است که همواره توجه خاص ای به حوزه تحقیق، توسعه و پرورش داشته به طوری که همکاری با گروه بین المللی ITI، این شرکت را قادر ساخته تا جلسات آموزشی متعددی نظیر ایمپلنت، پروتز، ترمیم بافت و راهکارهای پیشرفته دیجیتال در تمام سطوح دندانپزشکی حرفه ای در دنیا برگزار کند. انجمن بین المللی ایمپلنتولوژی (ITI)، شبکه ای مستقل و بین المللی، مشمول بر متخصصان دندانی از کلینیک های پیشرو، مؤسسات تحقیقاتی و دانشگاه های معتبر دنیا است.

    در سال حمایت از کالای ایرانی، ایمپلنت دندانی ملی تولید خواهد شد

    در حال حاضر گروه اشترومن بزرگ ترین سهام دار بازار در صنعت جهانی ایمپلنت هست. علت مهم رشد اشترومن را می توان خواست و اراده این شرکت در جهت تبدیل به سازمانی با عملکرد عالی و پیشرو در ارائه راهکار درزمینه جایگذاری دندان دانست.

    بنابراین نام تجاری گروه اشترومن با پیشروی در عرصه راهکارهای جایگذاری دندان در جهان، لبخند و اطمینان را جهت همگان به ارمغان می آورد. ضمناً آن ها برندهای جهانی و بین المللی را که به واسطه خلاقیت، کیفیت و عملکرد بدون نقص در زمینه جایگذاری دندان و قشنگی آشنا می شوند، متحد کرده اند، نظیر برندهای Neodent, Instradent, Medentika, Etkon.

    دفتر مرکزی گروه اشترومن در کشور عزیزمان ایران در خیابان شریفی، خیابان گاندی شمالی واقع شده است هست. جهت ارتباط مستقیم با دفاتر خدمات بعد از فروش، تلفن ۸۸۸۷۴۴۸۷، داخلی ۲۰۱ جهت سؤالات فنی و نیز داخلی ۲۰۲ جهت سؤالات پزشکی با در نظر گرفته شده است است.

    گروه شرکت‌های اشترومن، بزرگ‌ترین تولیدکننده ایمپلنت‌های دندانی در دنیا و شرکت کوشا فن پارس، در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ هم‌زمان با کنگره سالیانه دندانپزشکی کشور عز

    درباره شرکت مهندسی و تولیدی کوشا فن پارس
    شـرکت مهندسـی تولیدی کوشـا فن پارس در زمینه تولید تجهیـزات دندانپزشـکی و دندانسـازی و نیـز تامین مـواد مصرفی فعالیت می کند. کوشـافـن پـارس بزرگترین تولیـدکننده تجهیـزات و لوازم دندانپزشـکی و دندانسـازی در کشـور است کـه بـا سرمایه گذاری در بخـش تحقیـق و توسـعه و باهدف توسـعه فنـاوری در زمینـه طراحـی، سـاخت و تولیـد تجهیـزات مرتبـط بـا صنعت دندانپزشـکی و دندانسـازی فعالیت دارد. هم اکنون محصـولات تولیدی این شرکت با بالاتریـن کیفیت و قیمت رقابتی نسـبت بـه سـایر برندهـای هم تراز خود در دنیـا مورداستفاده مصرف کنندگان قـرار می گیرد.

    کوره های دندان سازی مشمول بر کوره پرسلن AT 100 و AT 300 تمام اتوماتیک، کوره پرس AT 300P تمام اتوماتیک، کوره پرسلن AT 3000 تمام اتوماتیک، کوره های از بین بردن موم سیلندر، کوره گلیزر، کوره زینترینگ زیرکونیا هست. میزهای تولیدی این شرکت به دو گروه لابراتواری و آموزشی کلینیکی تقسیم می شود؛ و اتوکلاو دندانپزشکی نوع B که بروزترین محصول تولیدی این شرکت مطابق با استانداردهای روز دنیا است.

    دفتر مرکزی: تهران. شهرک غرب. بلوار فرحزادی. بالاتر از بیمارستان آتیه. خیابان سپهر. پ ۴۵ تلفن: ۴۲۸۰۴-۰۲۱
    منبع: اشترومن

    واژه های کلیدی: ایران | دندان | پزشکی | ایرانی | همکاری | ایرانی | دندانپزشک | دندانپزشکی | دندان پزشک | شرکت تولیدی | دندانپزشکی

    در سال حمایت از کالای ایرانی، ایمپلنت دندانی ملی تولید خواهد شد

    در سال حمایت از کالای ایرانی، ایمپلنت دندانی ملی تولید خواهد شد

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار