بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار حوادث قربانی جنایتکار متجاوز , دختر ٧‌ساله

    قتل دختر ٧ ساله مشهدی فجیع‌ترین جنایتی بود که در ایام عید به وقوع پیوست. عامل این کودک‌کشی اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از این متهم در حالی ادامه دار

    دختر ٧ ساله؛ قربانی جنایتکار متجاوز

    عبارات مهم : جنایت

    قتل دختر ٧ ساله مشهدی فجیع ترین جنایتی بود که در ایام عید به وقوع پیوست. عامل این کودک کشی اکنون در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از این متهم در حالی ادامه دارد که او اعتراف کرده با نیت آزار و اذیت این دختربچه، او را به قتل رسانده است.

    ساعت ٢١ روز سه شنبه، هفتم فروردین، والدین دختربچه ای هفت ساله به نام ندا به پلیس آگاهی مشهد رفتند و خبر دادند دخترشان گم شده است هست. آنها توضیح دادند این دختر را جهت خرید نان به بیرون از منزل فرستاده بودند، ولی دیگر از او خبری نشد. والدین دلواپس مشخصات دختر خود را به پلیس اعلام کردند و گفتند او ساکی قرمزرنگ نیز در دست داشت.

    به این ترتیب، جست وجوها جهت یافتن این کودک شروع شد ولی اثری از او در نزدیکی محل سکونتش به دست نیامد تا اینکه ساعت ٢٤ همان شب، به پلیس خبر رسید جنازه دختربچه ای درحالی که داخل یک کیسه گذاشته شده، در شهرک شهیدرجایی پیدا شده است هست. به این ترتیب، تیمی از مأموران به محل رفتند و بعد از مشاهده دختر فهمیدند این کودک، همان ندا هست. بررسی های مقدماتی فاش کرد ندا بر اثر خفگی به قتل رسیده هست.

    قربانی جنایتکار متجاوز , دختر ٧‌ساله

    کارآگاهان همچنین فهمیدند دختربچه کفش به پا ندارد و ساک قرمز نیز همراه او نیست. بعد از انتقال جنازه به پزشکی قانونی تلاش ها جهت رازگشایی از این جنایت شروع شد تا اینکه کارآگاهان مردی را در این ارتباط دستگیر کرده و کفش های ندا و ساک قرمز را در منزل او کشف کردند. متهم که راهی جهت انکار جنایت نداشت، اعتراف کرد دختربچه را با انگیزه آزار و اذیت ربوده و به قتل رسانده هست. به جز این جنایت، کارآگاهان خاص مبارزه با قتل در ایام عید در برابر پرونده های دیگری نیز قرار گرفتند.

    بنا بر اطلاعات ثبت شده است در یکی از این پرونده ها، مأموران کلانتری ١٨١ عوارضی جسد مردی از توابع کشور افغانستان را در پیکان شهر کشف کردند.

    قتل دختر ٧ ساله مشهدی فجیع‌ترین جنایتی بود که در ایام عید به وقوع پیوست. عامل این کودک‌کشی اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از این متهم در حالی ادامه دار

    پس از حضور مأموران در محل حادثه، آنان با جسد نیمه عریان مردی حدودا ۳۵ ساله که تبعه افغانستان بود، روبه رو شدند که بلافاصله با توجه به فوت مشکوک، عنوان به بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع داده شده است و تحقیقات در این زمینه شروع شد، ولی عامل این جنایت تاکنون مشخص نشده هست. جنایت دیگری که پرونده آن در دادسرای جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران گشوده شد، در یک درگیری رقم خورد. پنج مرد جوان که جهت خوش گذرانی راهی رستورانی شده است بودند، با راننده یک خودروی پژو درگیر شدند که یک نفر در این درگیری به قتل رسید. سروان مرادزاده، مدیر کلانتری ۲۱۱ قلعه نو، گفت: مأموران کلانتری با حضور در بزرگراه ورامین دریافتند مردی جوان بعد از انتقال به بیمارستان فیروزآباد فوت کرده است.

    بررسی ها حکایت از آن داشت که در ساعت ٢٢:٣٠ شب هشتم فروردین پنج جوان ۲۴ ساله از قرچک راهی پایتخت کشور عزیزمان ایران بودند که در بزرگراه ورامین جهت صرف شام به رستوران رفتند. این جوانان بعد از خروج از رستوران قصد عبور از بزرگراه و سوارشدن بر خودروی پارک شده است خود را داشتند. در این هنگام، راننده ۳۲ ساله خودروی پژو۴۰۵ که در حال عبور بود، با شیوه ای اعتراضی جهت آنان بوق زد و به علت بوق زدن درگیری لفظی بین آنان ایجاد شد که راننده پژو از ماشین پیاده و با مقتول درگیر شد. درگیری ادامه داشت که ناگهان راننده پژو چاقویی به قلب فرد برابر وارد کرد و متواری شد.

    دوستان مقتول او را به بیمارستان فیروزآباد انتقال یافته کردند، ولی او به علت شدت جراحات وارده فوت شد. این در حالی است که قاتل بعد از ایراد جرح، به سرعت از محل متواری شد و تلاش جهت دستگیری او هنوز ادامه دارد. فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز از دستگیری قاتلی دیگر خبر داد و گفت: در عملیاتی ضربتی پلیس در کمتر از ٢٤ ساعت قاتل فراری در شهرستان لالی شناسایی و دستگیر شد. سردار حیدر عباس زاده راجع به شرح پرونده گفت: روز هشتم فروردین در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ١١٠ مبنی بر وقوع درگیری و نزاع منجر به قتل در روستای خواجه آباد، بلافاصله مأموران پلیس به محل درگیری اعزام شدند.

    قربانی جنایتکار متجاوز , دختر ٧‌ساله

    این مقام انتظامی اظهار کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سه نفر بر اثر تیراندازی مجروح شدند که دو نفر از آنان با بالگرد به بیمارستان شهرستان اهواز انتقال یافته شدند و یک نفر دیگر بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست داده هست. سردار عباس زاده ادامه داد: ضمن اعلام تدابیر عملیاتی و تشکیل تیم های مجرب از پلیس، دستورات خاص جهت شناسایی و دستگیری ضاربان نیز ابلاغ شد که با انجام کارها تخصصی محل اختفای قاتل فراری در کمتر از ٢٤ ساعت شناسایی شد و بعد از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و منسجم در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به کار رفته در درگیری کشف و ضبط شد. او در ادامه افزود: قاتل دستگیر شده است در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به جرم خود انگیزه اش را اختلاف قبلی عنوان کرد.

    جنایتی دیگر نیز در ایام عید در گرگان به وقوع پیوست و عروسی را به عزا تبدیل کرد. جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان دراین باره توضیح داد: بر اثر درگیری چند نفر از شرکت کنندگان در یک مراسم خوش حالی عروسی در شهرستان گرگان، یک نفر کشته و سه نفر مجروح شدند. سرهنگ مسعود فروزان اظهار کرد: این درگیری در یکی از محلات گرگان بین چند نفر از جوانان شرکت کننده در مراسم خوش حالی عروسی روی داد و منجر به قتل یک نفر شد. او اضافه کرد: در این پیوند شش نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شدند.

    قتل دختر ٧ ساله مشهدی فجیع‌ترین جنایتی بود که در ایام عید به وقوع پیوست. عامل این کودک‌کشی اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از این متهم در حالی ادامه دار

    در همین حال مردی ۳۷ ساله در شهر دهدشت زن ۲۸ ساله ای را از پای درآورد. ساعت ١٠:٣٠ روز پنجشنبه، نهم فروردین، مردی ۳۷ ساله در یکی از خیابان های شهر دهدشت زن ۲۸ ساله ای را با اسلحه کلاشنیکوف به قتل رساند. قاتل بلافاصله دستگیر و اسلحه به کار رفته نیز از او کشف شد. طبق تحقیقات مأموران، علت این قتل احتمالا اختلافات خانوادگی بوده است.

    تحقیقات راجع به این پرونده ها همچنان ادامه دارد.

    قربانی جنایتکار متجاوز , دختر ٧‌ساله

    شرق

    واژه های کلیدی: جنایت | پرونده | تحقیقات | دستگیری | فروردین | اخبار حوادث

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار