بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی وحدت و گفت وگوی ملی عالی ترین راه در برابر دشمنی های آمریکا است / جهانگیری

    معاون اول رییس جمهوری گفت: آمریکا به دنبال آن است که فضای کشور عزیزمان ایران را جهت کار نامطمئن جلوه دهد ؛ به نظر من عالی ترین راه حل نشان دادن وحدت و انسجام و

    وحدت و گفت وگوی ملی عالی ترین راه در برابر دشمنی های آمریکا است / جهانگیری

    جهانگیری: وحدت و گفت وگوی ملی عالی ترین راه در برابر دشمنی های آمریکا است

    عبارات مهم : ایران

    معاون اول رییس جمهوری گفت: آمریکا به دنبال آن است که فضای کشور عزیزمان ایران را جهت کار نامطمئن جلوه دهد ؛ به نظر من عالی ترین راه حل نشان دادن وحدت و انسجام و راه اندازی گفت وگوی ملی هست.

    به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در بیست و سومین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی که در تالار امام خمینی این دانشگاه برگزار شد، افزود: آمریکا و خصوصا رییس جمهوری فعلی آن که بعضی آمریکاییان به علت عدم تعادل پیشنهاد کرده اند به مراکز درمانی مراجعه کند، در طول یک سال گذشته فشارهای متعددی را با هماهنگی صهیونیست ها و بعضی کشورهای عرب به کشور عزیزمان ایران وارد می کند.

    وحدت و گفت وگوی ملی عالی ترین راه در برابر دشمنی های آمریکا است / جهانگیری

    وی ادامه داد: به فضل الهی تمام فشارها و برنامه های آن ها با شکست روبرو شده است است.

    معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: آخرین بار تصمیم رییس جمهوری آمریکا در رابطه با عنوان بعضی از نارضایتی ها در داخل کشور بود که تلاش کرد آن را به شورای امنیت ببرد.

    معاون اول رییس جمهوری گفت: آمریکا به دنبال آن است که فضای کشور عزیزمان ایران را جهت کار نامطمئن جلوه دهد ؛ به نظر من عالی ترین راه حل نشان دادن وحدت و انسجام و

    جهانگیری گفت: ده برابر از این تظاهرات ها در کشور آمریکا اتفاق می افتد که طبیعی است و یک مورد آن در سطح بین المللی مطرح نمی شود. آمریکا فکر می کرد با این اقدام به کشور عزیزمان ایران فشار می آورد ولی اعضای شورای امنیت شرکت ملل جلسه را به نشستی علیه آمریکا تبدیل کردند که آیا این کار را انجام می دهد.

    وی ادامه داد: یکی دیگر از کارها آمریکا در خصوص برجام بود که در رابطه با عدم پایبندی به تعهداتش اظهارنظر و تلاش می کند تا فضای کشور عزیزمان ایران را نامطمئن جهت کار درست کند. آیا که می داند مسئله مهم کشور عزیزمان ایران بیکاری، معیشت و رفاه مردم است و راه حل آن ایجاد آرامش و ثبات و امنیت در کشور است.

    معاون اول رییس جمهوری گفت: جهت سرمایه گذار مهمترین مسئله وجود فضای آرام است و این کشور طبق برنامه ریزی های آینده نگری شده است هر سال باید ۶۵ میلیارد دلار منابع جذب کند ولی آمریکا در هر فضایی تلاش می کند تا زهر خود را بریزد و اوج خباثت خود را به ملت نشان دهد و بگوید این کشور محل خوبی جهت سرمایه گذاری نیست.

    وحدت و گفت وگوی ملی عالی ترین راه در برابر دشمنی های آمریکا است / جهانگیری

    جهانگیری تصریح کرد: راه حل من این است که وحدت و انسجام را نشان دهیم و گفت وگوهای ملی در سطح کشور راه بیفتد و نشان دهیم هیچ کس قادر نیست جریان دیگر را از بین بردن کند.

    وی گفت: عقل جهت این موقع است و حکم می کند در زمانی که در چنین شرایطی هستیم دست به دست هم دهیم و اگر در داخل مشکلات، گله ها و نقد تند وجود دارد، در حال حاضر نیازمند نمایش وحدت و انسجام بزرگ در داخل کشور هستیم.

    معاون اول رییس جمهوری گفت: آمریکا به دنبال آن است که فضای کشور عزیزمان ایران را جهت کار نامطمئن جلوه دهد ؛ به نظر من عالی ترین راه حل نشان دادن وحدت و انسجام و

    معاون اول رییس جمهوری اضافه کرد: فکر می کنم این وقت های استثنایی و نیروی انسانی توانمندی که در کشور وجود دارد، کشور قادر است پرسشها و پرسشها خود را حل کند.

    جهانگیری گفت: مدیران کشور باید با انگیزه پای کار بایستند و وزیر بهداشت یکی از مدیرانی که در دولت یازدهم با حضور به موقع از اقصی نقاط کشور دیگر مدیران را به کار و فعالیت وا می داشت و امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد.

    وحدت و گفت وگوی ملی عالی ترین راه در برابر دشمنی های آمریکا است / جهانگیری

    وی اضافه کرد: مدیران باید با حضور تمام وقت پای کار بایستند و اگر کسی احساس کرد مدیر چنین شرایطی نیست، میدان را به دیگری که علاقه مند به آینده کشور هست، واگذار کند تا کار را پیش ببرد.

    معاون اول رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاست هایی که جهت تولید علم و فناوری اتخاذ شد رتبه کشور عزیزمان ایران را زیاد کردن داد و این سیاست ها می تواند موجب رشد و شکوفایی کشور شود.

    جهانگیری با بیان اینکه اداره کشور با منابع طبیعی به آخر خط رسیده هست، گفت: اگر فکر می کنیم از طریق فروش منابع نفت و گاز می توان کشور را اداره کرد، کار غیرواقعی و دشواری است و در سال های آینده غیرممکن است.

    وی افزود: عالی ترین روش، اتکا به مغز دانشمندان خود و نیروهای انسانی هست. باید شرکت های دانش بنیان در اولویت قرار گیرد. اتفاقی که در بعضی شرکت ها می افتد، جهت را نشان می دهد که با حداقل سرمایه به سرعت بزرگ می شوند و ایجاد اشتغال می کنند.

    معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد یقینا روش زیرساخت مهم متکی به تحقیق و پژوهش است که باید پژوهش در کشور نهادینه شود.

    جهانگیری گفت: در حوزه پزشکی به علت پیوند عمیق که با زندگی مردم و سلامت مردم دارد، می تواند در عنوان پژوهش نقش محوری تری داشته باشد و جشنواره رازی در طول سال های گذشته از اعتبار علمی ممتازی برخوردار شده است است.

    وی افزود: دو توصیه مهم وجود دارد که یکی حرفه پزشکی و پزشکی کشور عزیزمان ایران است که توانسته به نقطه ای برسد که امروز هر ایرانی به آن افتخار می کند. زمانی که مجلس بودیم دغدغه داشتیم بودجه ای جهت اعزام بیماران کلیوی به خارج تعیین کنیم ولی امروز توانمندی پزشکی کشور عزیزمان ایران به نقطه ای رسیده که در دنیا پذیرفته شده است است و خیلی از بیماران کشورهای منطقه جهت درمان به مراکز درمانی ایرانی مراجعه می کنند.

    معاون اول رییس جمهوری ادامه داد: بحث دوم خدمات طرح تحول سلامت است که اجرای این طرح کار بزرگی بود و ریسک بزرگی داشت و نیازمند دلیری و تصمیم گیری بود.

    جهانگیری افزود: کشوری که می دانست در تحریم و با محدودیت منابع روبرو است ولی با اتکا به توانمندی و وقت های کشور این طرح را در دستور کار قرار داد که توفیقاتی جهت کشور داشت و هزینه های مردم را به شدت کم کردن داد.

    وی تصریح کرد: به ملت اطمینان می دهم این طرح از دستور کار دولت کنار نخواهد رفت و جزو اولویت های مهم دولت و مردم خواهد بود. مهم این است که راهکاری پیدا کنیم که پرسشها طرح را برطرف کنیم.

    معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: جامعه، دولت و نظام امروز با پرسشها و تنگناهای متفاوت روبرو است و آنچه همه می دانیم وقت های بسیار خوبی در اختیار کشور عزیزمان ایران است که اگر خوب استفاده کنیم قادر هستیم همه تنگناها را برطرف کنیم.

    جهانگیری در این مراسم با تسلیت به جانباختن ۳۲نفر از کارکنان شرکت ملی نفتکش گفت: اتفاق تلخی است که در تاریخ دریانوردی دنیا جز موارد استثنا است که در نخستین حرکت انفجاری عظیمی بوجود آید که در همان لحظه اول که خبر را شنیدم به سفیرمان در چین اعلام کردم آنچه در توان است به کار گرفته شود.

    وی افزود: در همان لحظه اول وزارت امور خارجه کشور عزیزمان ایران را از کشورهای منطقه که در این اتفاق توانایی کمک داشتند، درخواست کمک کرد، اگر چه از نظر کارشناسی گفته می شد به خاطر انفجار و گازهای سمی کسی زنده نخواهد بود ولی نخواستیم امید خود را قطع کنیم و با همه تلاش ها متاسفانه کشتی غرق شد و دسترسی به پیکرهای عزیزانمان غیرممکن است که این اتفاق را خانواده ها و ملت کشور عزیزمان ایران تسلیت عرض می کنم.

    در این مراسم از تعدادی از پزشکان برگزیده جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی تقدیر بعمل آمد.

    واژه های کلیدی: ایران | پزشکی | آمریکا | ایرانی | آمریکایی | جهانگیری | اخبار سیاسی و اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار