بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی در جریان ناآرامی‌های اخیر نجابت مدیر دولت اصلاحات را مشاهده کردیم/ ، جهانگیری

    معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: با وجود همه چالش ها و پرسشها موجود اگر با مردم گفتگوی صریح و صادقانه داشته باشیم و همکاری آنان را در عرصه های متفاوت جلب کنیم می

    در جریان ناآرامی‌های اخیر نجابت مدیر دولت اصلاحات را مشاهده کردیم/ ، جهانگیری

    جهانگیری: در جریان ناآرامی های اخیر نجابت مدیر دولت اصلاحات را مشاهده کردیم/

    عبارات مهم : ایران

    معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: با وجود همه چالش ها و پرسشها موجود اگر با مردم گفتگوی صریح و صادقانه داشته باشیم و همکاری آنان را در عرصه های متفاوت جلب کنیم می توانیم بر همه پرسشها غلبه کنیم.

    به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی صرفاً یک میراث سیاسی نبود بلکه سرفصل جدیدی جهت زندگی مردم کشور عزیزمان ایران در آخر قرن بیستم و شروع قرن بیست و یکم بود گفت: آن وقت بسیاری فکر می کردند دین کارایی خود را از دست داده است و دیگر امکان وقوع انقلاب دینی وجود ندارد ولی مردم کشور عزیزمان ایران با هدایت امام بزرگوار بنیان انقلابی را گذاشتند که در تاریخ منحصر به فرد است.

    در جریان ناآرامی‌های اخیر نجابت مدیر دولت اصلاحات را مشاهده کردیم/ ، جهانگیری

    وی افزود: ما در انقلاب اسلامی می دانستیم که رژیم شاه را نمی خواهیم و می دانستیم که بدنبال آزادی، استقلال، عدالتخواهی و مردم سالاری هستیم. ملت کشور عزیزمان ایران در یکصد سال گذشته جهت آزادی و عدالت مبارزه کرده بود و مردم در آرزوی بزرگ هایشان می درخواست کردند که در صحنه مدیریت کشور نقش تعیین کننده داشته باشند.

    معاون اول مدیر جمهور با تاکید بر اینکه ملت کشور عزیزمان ایران به دنبال استقلال بودند و می درخواست کردند نظامشان استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی داشته باشد، گفت: ما در انقلاب وعده زندگی بهتر را به مردم دادیم و باید وضع و شرایط انقلاب و دوران پیش از آن را جهت نسل جوان بازآفرینی و بازخوانی کنیم.

    معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: با وجود همه چالش ها و پرسشها موجود اگر با مردم گفتگوی صریح و صادقانه داشته باشیم و همکاری آنان را در عرصه های متفاوت جلب کنیم می

    جهانگیری با بیان اینکه ما حتماً در اداره کشور مشکلاتی داشته ایم و از نقطه آرمانی و مطلوبی که امام (ره) می خواست و انقلاب در آن مسیر حرکت می کرد فاصله داریم گفت: البته نباید آن طرف ماجرا را فراموش کنیم و باید بدانیم که کجا قرار داشتیم و به کجا رسیدیم. از یک رژیم استبدادی و وابسته به شرایط امروز رسیده ایم و بسیاری از مشکل ها را پشت سر گذاشتیم.

    وی ادامه داد: بازخوانی تجربه انقلاب جهت توسعه کشور بافایده هست. این بازخوانی و نگریستن به پرسشها وقت های جدیدی جهت کشور بوجود می آورد. تاریخ انقلاب به ما می گوید راه غلبه بر پرسشها گفتگوی صریح و صادقانه با مردم است.

    معاون اول رییس جمهور با اشاره به دفاع مقدس و ترساندن ظاهری صدام حسین جهت تسخیر چند روزه خوزستان و شکست کشور عزیزمان ایران گفت: چه شد که آن جوانان با کمترین سابقه مدیریتی آن دوران را اداره کردند و ما حتی یک وجب خاک به دشمن ندادیم، این مهم رخ نداد مگر به علت گفتگوی صادقانه با مردم.

    در جریان ناآرامی‌های اخیر نجابت مدیر دولت اصلاحات را مشاهده کردیم/ ، جهانگیری

    جهانگیری اضافه کرد: بازخوانی تجربه انقلاب در سی و نهمین سالگرد استقلال کشور عزیزمان ایران نشان می دهد اگر میان مردم و مدیریت کشور اعتماد ایجاد شود و میان مدیران و مسئولان استحکاک ایجاد نشود و نیروی موجود در اختیار در جهت حل پرسشها قرار گیرد ظرفیت کشور عزیزمان ایران بسیار زیاد از پرسشها پیش روی است.

    وی سپس استان یزد را استانی با فرهنگ و تاریخی بزرگ توصیف کرد و گفت: این استان الگو و سند درخشانی جهت ملت کشور عزیزمان ایران هست. یزد سند روشن جهت توسعه کشور است.

    معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: با وجود همه چالش ها و پرسشها موجود اگر با مردم گفتگوی صریح و صادقانه داشته باشیم و همکاری آنان را در عرصه های متفاوت جلب کنیم می

    جهانگیری افزود: مردم یزد از یک سو پایبند به سنت های اصیل خود هستند و از سوی دیگر در صنعت و توسعه زبان زد شده است اند . دین داری آنها تعارف نیست و قناعت از نقاط برجسته فرهنگ آنان هست. مردم یزد اهل مدارا و گفتگو هستند و به همین علت این استان می تواند الگوی توسعه باشد.

    وی با اشاره به اینکه کشور عزیزمان ایران از نظر قومیت و ادیان کشوری استثنایی است گفت: حتما باید به اقوام کشور توجه کنیم وگرنه اشتباه رفته ایم و اگر در این خصوص کوتاهی کرده ایم باید آسیب شناسی کنیم. اهل سنت بخش مهمی از مردم کشور هستند و همانطور که رهبر معظم انقلاب در خبر خود به مولوی عبدالحمید تصریح کردند نمی توان پذیرفت که تبعیض در حق اهل سنت روا باشد.

    در جریان ناآرامی‌های اخیر نجابت مدیر دولت اصلاحات را مشاهده کردیم/ ، جهانگیری

    معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه استان یزد این ظرفیت را دارد که میتواند بصورت یک الگوی جدی در کشور در دستور کار قرار گیرد، به شاخصه های شهید صدوقی شهید محراب اشاره کرد و ضمن گرامیداشت حجت الاسلام و المسلمین آیت الله خاتمی، به شاخصه های حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی اشاره کرد و گفت: نجابت تمام را از ایشان در جریان بحران و اعتراضات اخیر مشاهده کردیم که با وجود آنکه خیلی ها که مدعی حمایت از نظام هستند حاضر نشدند یک کلمه حرف بزنند ولی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی سینه سپر کرد و از نظام و رهبری دفاع کرد و به همین علت مورد تهاجم دشمن های خارج از کشور قرار گرفت.

    جهانگیری با اشاره به یکی از دیدارهای خود با مقام معظم رهبری و گفتگو راجع به حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب راجع به حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی فرمودند که ایشان انسان نجیب و روحانی پاکیزه ای است و من هیچ مسئله اخلاقی و مالی از وی نشنیده ام.

    وی ادامه داد: من اعتقاد دارم که با تدبیر رهبر معظم انقلاب حتما این سرمایه در اختیار نظام قرار خواهد گرفت.

    معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام و خدمات بزرگی ارائه داده هست، تاکید کرد: ما جهت برون رفت از پرسشها راهکارهای روشن داریم و باید با انسجام و وحدت بر همه پرسشها غلبه کنیم و اگر انسجام و وحدت داشته باشیم هیچ مشکلی نیست که نتوانیم از آن عبور کنیم.

    جهانگیری با اشاره به خصومت های رییس جمهور آمریکا با ملت کشور عزیزمان ایران گفت: شخصی که به تعبیر خود آمریکایی ها تعادل ندارد و باید به مراکز درمانی مراجعه کند هر روز علیه ملت کشور عزیزمان ایران اقدامی انجام می دهد.

    وی با اشاره به پرسشها و بحران های منطقه تصریح کرد: ما باید علاوه بر پرسشها خود پرسشها منطقه را نیز حل کنیم و نباید نسبت به آینده مردم مسلمان منطقه بی تفاوت باشیم.

    معاون اول رییس جمهور افزود: البته در مبارزه با گروه تروریستی داعش نیز همین اتفاق افتاد و سپاه در برابر داعش درخشید و سردار سلیمانی عزیز بعنوان سرداری افتخار آفرین در این زمینه خوش درخشید که باید از این وقت ها به خوبی بهره برداری کنیم آیا که هر جا که از وقت ها استفاده نکردیم همان وقت ها به ترساندن تبدیل شد.

    جهانگیری اضافه کرد: جریانات سیاسی، قوای سه گانه و همه نهادها باید با هم حرف بزنند و اگر همه در کنار یکدیگر باشیم حتما از پرسشها پیش رو عبور خواهیم کرد.

    معاون اول رییس جمهور کمبود منابع آب، پرسشها زیست محیطی ، محدودیت بودجه دولت، بیکاری و کم کردن رفاه مردم را بعنوان بعضی چالش های کشور برشمرد و گفت: البته در برابر این چالش ها، کشور از وقت های بی نظیری برخوردار است که رهبری اندیشمند و مردمی که پای نظام ایستاده اند از جمله وقت ها هستند. هنگامی که رهبر کشورمان را با رهبران کشورهای منطقه مقایسه می کنیم تفاوت های بسیار زیادی مشاهده می کنیم و تردیدی نیست که رهبر معظم انقلاب از جایگاه والایی برخوردارند و قابل مقایسه با سایر رهبران کشورهای منطقه نیستند.

    وی با تاکید بر اینکه باید طرح های بزرگ در زمینه های متفاوت اجرا کنیم، خاطر نشان کرد: اجرای این طرح ها نیازمند صدها میلیارد دلار اعتبار است البته منابع مالی خارجی به سرعت به سمت کشور عزیزمان ایران سرازیر خواهد شد و تا همین الان سی میلیارد دلار موافقت نامه فاینانس نهایی شده است که ۱۲ میلیارد دلار آن به مرحله اجرا رسیده هست.

    جهانگیری ادامه داد: متاسفانه عده ای اصرار دارند که بگویند کاری انجام نشده، نباید اینقدر بدبین باشیم، امروز بعضی کشورهای اروپایی به دنبال راهکارهایی هستند که به شرکت های خود خط اعتباری بدهند تا بتوانند با کشور عزیزمان ایران همکاری کنند و در این میان ایتالیا و فرانسه به شرکت های خود خط اعتباری دادند تا از طریق ارز یورو با کشور عزیزمان ایران همکاری کنند.

    معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به اینکه دولت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات با قیمت سود ۶ درصد جهت اشتغال روستاها در نظر گرفته، گفت: در طرح های دانش بنیان قیمت سود ۴ درصد است و اگر مسئول هر منطقه ای نتواند از این وقت استفاده کند باید در برابر مردم پاسخگو باشد.

    وی همچنین از تخصیص داده شده است ۲۰ هزار میلیارد تومان جهت تکمیل و بهره برداری طرح های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و گفت: در بودجه سال آینده کل کشور اعتبار خوبی بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان دیده شده است تا بخش شخصی بتواند در تکمیل طرح های عمرانی با دولت همکاری کند.

    جهانگیری همچنین با اشاره به تخصیص داده شده است اعتبار جهت بافت های فرسوده گفت: این منابع مالی می تواند منجر به استحکام بخشی بافت فرسوده در استان های متفاوت نظیر یزد شود.

    وی همچنین به عنوان گردشگری در استان یزد نیز اشاره کرد و گفت: هیچ بخشی نمی تواند مانند گردشگری در زمینه های اشتغال، جذب منابع مالی و انتقال فرهنگ موثر باشد به همین علت گردشگری از اولویت های مهم دولت هست.

    معاون اول مدیر جمهور در بخش نهایی سخنان خود با انتقاد از کسانی که دائماً گرد یأس و ناامیدی در جامعه می پراکنند خاطر نشان کرد: عده ای دائماً در صدد مأیوس کردن مردم هستند و تصور می کنند که با این گونه کارها می توانند رقیب را از صحنه خارج کنند ولی اگر مردم نسبت به آینده خود مأیوس شوند و احساس کنند که آینده آنها با این نظام تأمین نمی شود به دنبال مسیرهای دیگری می روند.

    در این جلسه وزرای صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، نیرو و رییس شرکت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز به تشریح برنامه های خود جهت استان یزد پرداختند.

    نماینده ولی فقیه در استان یزد، استاندار و بعضی مدیران و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی هم هر کدام در سخنانی به بیان نظر های خود راجع به استان پرداختند و خواستار توجه هر چه زیاد دولت به این استان شدند.

    واژه های کلیدی: ایران | استانی | انقلاب | انقلابی | جهانگیری | استان یزد | رییس جمهور | اخبار سیاسی و اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار