بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار حوادث شرح حادثه‌ای تکان‌دهنده در شاندیز

    با دستگیری تعدادی از متهمان پرونده آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در مشهد، ماجرای جلگه وحشت لو رفت. 

    شرح اتفاق ای تکان دهنده در شاندیز

    عبارات مهم : همراه

    با دستگیری تعدادی از متهمان پرونده آدم ربایی و تجاوز به عنف در مشهد، ماجرای جلگه وحشت لو رفت.

    به گزارش خراسان؛ سی و یکم تیر گذشته چند زن و مرد که مدعی بودند از چنگ «شیاطین جلگه وحشت» گریخته اند، هراسان خود را به ماموران انتظامی رساندند و پرده از ماجرایی وحشتناک برداشتند. این افراد که تنها آشنایی و رابطه دوستی با یکدیگر داشتند در بیانات خود ادعا کردند: ما قصد داشتیم جهت یکی از همراهانمان «جشن تولد» برگزار کنیم تا آن زن ۳۵ ساله غافلگیر شود. به همین خاطر به همراه چند نفر از آشنایان و دختر ۱۵ ساله آن زن برنامه ریزی کردیم تا این «پارتی تولد» را در منطقه تفریحی شاندیز برگزار کنیم. این گونه بود که شش زن و دو مرد به راه افتادیم ولی خودروی ۲۰۶ جهت عزیمت به شاندیز کافی نبود، به همین خاطر از یکی دیگر از دوستانمان خواستیم به همراه ما در این مراسم خوش حالی شرکت کند. او هم قبول کرد و چند نفر از ما داخل پراید نشستیم و حرکت کردیم ولی در مسیر حرکت با یکی از دوستانمان که سوار بر موتورسیکلت بود روبه رو شدیم و ماجرای مراسم خوش حالی تولد را برایش بازگو کردیم.

    شکات افزودند: «س» با شنیدن این حرف ها گفت که ما منزل ای ویلایی در جلگه بالای روستایی در منطقه ده غیبی داریم که کنار تپه واقع شده است است و منظره ای قشنگ دارد! می توانید از آن مکان جهت برگزاری مراسم خوش حالی استفاده کنید. ما هم قبول کردیم و به همراه او به سمت روستای مذکور به راه افتادیم ولی بعد از طی مسافتی هوا تاریک شد و بعضی از زنانی که همراهمان بودند از رفتن به «خانه باغ جلگه ای» منصرف شدند. هنگامی که عنوان را با «س» در میان گذاشتیم او اصرار می کرد که آنجا همه امکانات فراهم است و در واقع از بازگشت ما جلوگیری می کرد. در همین حال بود که ناگهان حدود ۱۰ نفر که سوار بر یک دستگاه پراید و چند موتورسیکلت بودند با قمه و چوب و چماق اطرافمان را محاصره کردند و با ترساندن به فوت از ما درخواست کردند به سوی «خانه باغ جلگه ای» حرکت کنیم.

    شرح حادثه‌ای تکان‌دهنده در شاندیز

    این افراد اضافه کردند: یکی از آنها که «م.غ» نام داشت جهت عملی کردن ترساندن خود، با ته دسته کارد ضربه ای به سر «آ» زد. در حالی که دیگر چاره ای نداشتیم به همراه آنها به سوی «خانه باغ جلگه ای» به راه افتادیم. هوا کاملا تاریک شده است بود که ما را به آن منزل وحشتناک بردند. یکی از آنها به زن ۳۵ ساله ای که همراه ما بود، گفت: «تو باید قربانی دیگران شوی! اگر به خواسته های ما تن بدهی با زنان و دختران دیگر کاری نداریم!» دو نفر از آن شیاطین، زن ۳۵ ساله را به پشت منزل بردند و راننده پراید را نیز نزد خودشان نگه داشتند. ما هم از این وقت استفاده کردیم و در تاریکی شب از آنجا گریختیم.

    در پی بیانات شاکیان، ماموران انتظامی بلافاصله مراتب را به قاضی سیدجواد حسینی – معاون دادستان مشهد – اطلاع دادند و به این ترتیب با صدور دستورهایی خاص از سوی مقام قضایی، ماموران انتظامی شبانه وارد عملیات شدند. آنان هنگامی که منزل باغ جلگه ای را به محاصره درآوردند که تعدادی از متهمان با استفاده از تاریکی شب و فضای باز دشت از محل گریخته بودند.

    با دستگیری تعدادی از متهمان پرونده آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در مشهد، ماجرای جلگه وحشت لو رفت. 

    در این میان راننده پراید به همراه مرد ۴۵ ساله ای که مدعی بود فقط جهت دوستانش مشروب به این مکان آورده است در حالی داخل باغ به دام افتادند که مشخص شد «شیاطین جلگه وحشت» لاستیک های پراید او را پنچر کرده اند تا نتواند از محل بگریزد. زن ۳۵ ساله نیز که از چنگ «شیاطین جلگه وحشت» رها شده است بود، از ماجرایی هولناک پرده برداشت و از تجاوز به عنف گروهی چهار نفره از متهمان سخن گفت.

    با توجه به اهمیت و حساسیت عنوان و ادعاهای هولناک شاکیان، قاضی غلامعلی صادقی – دادستان مرکز خراسان رضوی – با صدور دستوراتی، خواستار پیگیری سریع ماجرا و دستگیری متهمان شد و به همین خاطر پرونده مذکور در شعبه ۴۰۹ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و به وسیله قاضی محمد دشتبان پیگیری شد.

    تاکید دادستان جهت برخورد قاطع با عاملان آدم ربایی و ادعای هولناک زن ۳۵ ساله راجع به «شیاطین جلگه وحشت»، موجب شد تا مقام قضایی دستگیری متهمان فراری پرونده را به نیروهای عملیات خاص مشهد بسپارد. بنابراین گروه زبده ای از ماموران به سرپرستی سرهنگ بهرام زاده – مدیر اداره عملیات خاص مشهد – و با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ محمد بوستانی – فرمانده انتظامی مشهد – تحقیقات پلیسی خود را در این باره شروع کردند.

    شرح حادثه‌ای تکان‌دهنده در شاندیز

    زن ۳۵ ساله که جهت روشن شدن بعضی زوایای تاریک این پرونده دوباره به تشریح ماجرای «شیاطین جلگه وحشت» پرداخته بود در اظهاراتی تکان دهنده اضافه کرد: هنگامی که دو نفر از شیاطین مرا به پشت آن منزل بردند و حدود ۴۵ دقیقه مرا آزار دادند، دیگر همراهانم از محل گریختند ولی هنگامی که دوباره به داخل اتاق بازگشتیم دو نفر دیگر از آنان به نحوه بی شرمانه ای به آزار من پرداختند. هنگامی که به مرد ۴۵ ساله که «و- ص» نام داشت و جهت آن افراد شیطان صفت مشروب تهیه کرده بود، گفتم نگذارد زیاد از این مرا آزار بدهند، با وقاحت گفت تا حالا که تحمل کرده ای، باز هم تحمل کن!

    در پی بیانات این زن جوان که مدعی بود همسرش بعد از شنیدن ماجرای «شیاطین جلگه وحشت» دو بار دست به خودکشی زده هست، ماموران عملیات خاص در اقدامی هماهنگ و غافلگیرانه موفق شدند طی چند روز گذشته، بعضی از عاملان مهم پرونده آدم ربایی و تجاوز به عنف را دستگیر کنند.

    با دستگیری تعدادی از متهمان پرونده آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در مشهد، ماجرای جلگه وحشت لو رفت. 

    این افراد در مواجهه حضوری با زن ۳۵ ساله، شناسایی و با صدور قرار قانونی از سوی قاضی دشتبان روانه زندان شدند تا تحقیقات بیشتری راجع به زوایای تاریک این پرونده صورت گیرد.

    در همین حال قاضی شعبه ۴۰۹ مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد با تایید دستگیری تعدادی از متهمان این پرونده گفت: هنوز عملیات پلیسی با صدور دستورات خاص قضایی جهت دستگیری دیگر افراد فراری ادامه دارد.

    شرح حادثه‌ای تکان‌دهنده در شاندیز

    قاضی دشتبان افزود: این افراد با عناوین اتهامی آدم ربایی، قدرت نمایی با چاقو، تهدید، حبس غیرقانونی، ایراد صدمه بدنی و شرب خمر روبه رو هستند ولی پیگیری به اتهام تجاوز به عنف گروهی در صلاحیت دادگاه کیفری یک است که کارها مورد نیاز در این زمینه صورت می گیرد.

    بنابراین گزارش، معاون دادستان مشهد نیز با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل ایجاد احساس ناامنی در جامعه گفت: بعضی جرایم از رعایت نشدن اصول اخلاقی، ضعف ایمان و ارتباطات خارج از عرف سرچشمه می گیرد که گاهی به جرایم خطرناک منجر می شود بنابراین تقویت اعتقادات مذهبی و رعایت اصول شرعی و اخلاقی تنها پناهگاهی است که می تواند انسان را در برابر هجمه های گناه محفوظ نگه دارد.

    واژه های کلیدی: همراه | پرونده | اخبار حوادث

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار