بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز بازار خودرو تولید ۱۲ ماشین پسابرجامی در کشور عزیزمان ایران

    یکی از بخش‌هایی که از برداشته شدن تحریم‌ها توانست خود را احیا کند، صنعت خودروسازی است.

    تولید ۱۲ ماشین پسابرجامی در کشور عزیزمان ایران

    تولید ۱۲ ماشین پسابرجامی در ایران

    عبارات مهم : ایران

    یکی از بخش هایی که از برداشته شدن تحریم ها توانست خود را احیا کند، صنعت خودروسازی است.

    خودروسازان وطنی بواسطه تحریم ها مجبور بودند ضمن کم کردن تولید به خودروهای فعلی ارزش بسنده کنند و جهت تنوع تولیدات دست روی دست بگذارند. ولی با کمرنگ شدن تحریم ها شرایط عوض کردن کرد و شرکت های خودروسازی جهت حضور در کشور عزیزمان ایران ابراز میل به کردند.

    تولید ۱۲ ماشین پسابرجامی در کشور عزیزمان ایران

    به گزارش ایران، شاگرد اول این همکاری های پژو فرانسه بود که با سرعت گفت و گوهای خود را تبدیل به قرارداد کرد. این مجموعه در مورد سه مدل ماشین ۲۰۰۸، ۳۰۱ و ۲۰۸ با کشور عزیزمان ایران ماشین تفاهم کرد. ماشین ۲۰۰۸ با تمام کم و کاستی ها روی خط تولید قرار داده شد و گفته می شود در مجموع ۵۰ دستگاه این ماشین به وسیله آبی پوشان بزرگراه مخصوص تولید شده است است.

    خودرو ۳۰۱ هم آخرهای امسال به خط تولید می رسد و سال آینده هم می توان منتظر سوگلی فرانسوی ها یعنی ۲۰۸ بود. در این میان رنو هم با شرکت گسترش و نوسازی مذاکراتی انجام داده است ولی هنوز مدل خودروها و شرح آن نهایی نشده هست. آنطور که شنیده شده، رنو به سمت تولید خودروهای ارزان قیمت خواهد رفت. در گفت و گوهای نهایی که بین شرکت گسترش و شرکت رنو صورت گرفته، در فاز اول رنو سیمبل و داستر تولید خواهد شد. سایپایی ها هم با سیتروئن به تفاهم رسیدند و قرار است از سال آینده ماشین سی۳ را تولید کنند.

    یکی از بخش‌هایی که از برداشته شدن تحریم‌ها توانست خود را احیا کند، صنعت خودروسازی است.

    فولکس واگن هم بدون کار نماند و با یکی از شرکت های شخصی کشور عزیزمان ایران وارد مذاکره شد.این شرکت نیز قرار است پاسات و تیگوان را تولید کند. هیوندای هم با شریک تازه خود در کشور عزیزمان ایران در زمینه تولید دو ماشین پرفروش در بازار کشور عزیزمان ایران به تفاهم رسید. طبق مذاکرات صورت گرفته قرار است النترا و توسان در کشور عزیزمان ایران تولید شود. همین مجموعه بعد از برجام آی ۲۰ و اکسنت را هم تولید کرد. با این تفاسیر تعداد خودروهای پسابرجامی به ۱۲ ماشین رسید و این تعداد در سال آینده هم زیاد کردن خواهد یافت. در این میان شرکت های دیگری هم هستند که می خواهند در تولید یکسان همکاری های خودرا شروع کنند.

    البته در لیست عنوان شده است ما چین هم وجود دارد ولی شرکت های چینی به جهت اینکه نمی خواهند انتقال تکنولوژی صورت گیرد اسم آنها در همکاری یکسان نیست. در مورد دو ماشین پرفروش هیوندای در کشور عزیزمان ایران اعلام شد که کارها مورد نیاز جهت ساخت داخل کردن النترا در حال انجام بوده و نیمه اول سال ۱۳۹۷ این ماشین به تولید انبوه می رسد. بر این اساس النترا ساخت داخل با قیمت کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان عرضه خواهد شد.این قیمت حدود ۲۵ درصد پایین تر از نمونه وارداتی این ماشین است لیکن ساخت داخل کردن باعث کم کردن هزینه های تمام شده است ماشین می شود.

    خودرو توسان هم در ابتدای سال ۱۳۹۸ به تولید می رسد. در حال حاضر دو خودروی آی ۲۰ و اکسنت از محصولات هیوندای ساخت داخل شده است اند و درصد داخلی سازی آنها حدود ۳۰ درصد است ضمن آنکه مذاکراتی صورت گرفته است تا درصد داخلی سازی این محصولات را به حدود ۵۰ درصد زیاد کردن دهیم.

    تولید ۱۲ ماشین پسابرجامی در کشور عزیزمان ایران

    براساس تعرفه های تازه واردات ماشین که از ۴۰ و ۵۵ به ۷۵ و ۹۵ درصد زیاد کردن یافته است قیمت خودروهای وارداتی زیاد کردن چشمگیری پیدا می کند لذا یکی از راه ها جهت کنترل قیمت و پاسخ به درخواست مردم، تولید ماشین هست. این همان هدفی است که دولت در تنظیم آیین نامه واردات ماشین دنبال می کرد. یکی از اهداف دولت در زیاد کردن تعرفه، ترغیب شرکت های خودروسازی دنیا به همکاری و تولید یکسان بود که در نخستین گام شرکت هیوندای این امر را پذیرفته است.

    امیرحسن کاکایی کارشناس صنعت ماشین اعتقاد است: تشویق واردکنندگان بزرگ ماشین به تولید در کشور عزیزمان ایران عنوان خوب و قابل قبولی است و در حال حاضر این عنوان پیگیری می شود.

    یکی از بخش‌هایی که از برداشته شدن تحریم‌ها توانست خود را احیا کند، صنعت خودروسازی است.

    وی بابیان اینکه در قراردادهای تازه خودرویی دولت روی کاغذ تعهدات مورد نیاز جهت صادرات ۳۰ درصدی تولید را از طرف خارجی گرفته هست، گفت: اگر در کشور عزیزمان ایران ۱۰ شرکت خودرویی جهت تولید یکسان و همکاری های خودرویی به کشور عزیزمان ایران وارد شوند و به تعهدات صادراتی خود عمل نکنند، بازار گنجایش پذیرش این حجم تولید را ندارد و رفته رفته شمارگان شرکت ها کم کردن می یابد و دیگر شمارگان اقتصادی ندارند. وی تصریح کرد: در قراردادهای خودرویی یا در مجموع صنعت ماشین ایجاد ارزش افزوده جهت کشور مهم است.

    واژه های کلیدی: ایران | ماشین | همکاری | هیوندای | قیمت خودروهای وارداتی | بازار خودرو

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار