بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار اجتماعی شروع پرداخت «عیدی» بعد از مشخص شدن رقم آن ، تسهیلات تازه جهت اشتغال مجدد مشمولان «بیمه‌ بیکاری»

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی واردات گوشی آیفون به وسیله شرکت زیرمجموعه تامین اجتماعی را قانونی دانست و وقت پرداخت «عیدی» مستمری‌بگیران و بازنشستگان را به بعد از

    شروع پرداخت «عیدی» بعد از مشخص شدن رقم آن ، تسهیلات تازه جهت اشتغال مجدد مشمولان «بیمه‌ بیکاری»

    تسهیلات تازه جهت اشتغال مجدد مشمولان «بیمه بیکاری»/ شروع پرداخت «عیدی» بعد از مشخص شدن رقم آن

    عبارات مهم : پروژه

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی واردات گوشی آیفون به وسیله شرکت زیرمجموعه تامین اجتماعی را قانونی دانست و وقت پرداخت «عیدی» مستمری بگیران و بازنشستگان را به بعد از مشخص شدن رقم آن موکول کرد.

    به گزارش ایسنا، سیدتقی نوربخش در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه های این شرکت در ایام مبارک دهه فجر ترتیب داده شده است بود با بیان اینکه مناسب ترین و کارآمدترین روشی که جهت اصلاح اوضاع فرودستان وجود دارد تقویت سیستم تامین اجتماعی است گفت: در دهه مبارک فجر چندین پروژه با اعتبار حدود ۵۵۰ میلیارد تومان به بهره داری می رسد و یا عملیات اجرایی آن شروع می شود.

    شروع پرداخت «عیدی» بعد از مشخص شدن رقم آن ، تسهیلات تازه جهت اشتغال مجدد مشمولان «بیمه‌ بیکاری»

    وی افزود: شروع عملیات ساخت سه پروژه درمانی و بهره برداری از ۳۳ پروژه از این جمله است که در میان آنها شش شعبه، هفت مرکز درمانی و یک بیمارستان داریم. درمانگاه های لار، کامیاران در کردستان، ابرکوه در یزد، رزن در همدان، آران و بیدگل، پیشوای ورامین و ازنای لرستان و بیمارستان خوی پروژه های درمانی هستند که افتتاح می شوند.

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی با بیان اینکه ۱۴۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان صرف این پروژه های درمانی و بیمه ای شده است است گفت: پروژه های اقتصادی با ارزش ۴۱۵ میلیارد تومان نیز در ایام فجر افتتاح می شوند که راه اندازی دو خط دارویی در شرکت توفیق دارو از این جمله هست. عملیات اجرایی خط تولید سرنگ در کارخانه اکسیر نیز شروع می شود. در کارخانجات پتروشیمی و نفت ایرانول و ذوب آهن چهار پروژه به بهره برداری می رسد.

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی واردات گوشی آیفون به وسیله شرکت زیرمجموعه تامین اجتماعی را قانونی دانست و وقت پرداخت «عیدی» مستمری‌بگیران و بازنشستگان را به بعد از

    نوربخش ادامه داد: تولید تیرآهن اچ ۳۰۰ با ظرفیت حدود ۳۵۰ هزار تن در سال در ذوب آهن اصفهان با ارزشی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان از دیگر پروژه هاست.

    بودجه سال ۹۷ تامین اجتماعی در حال بررسی در هیات مدیره

    سازمان از بنگاه داری خارج می شود

    وی بودجه سال آینده را اعلام کرد و گفت: ۹۸هزار و ۶۸۴ میلیارد تومان بودجه تدوین شده است سال آینده است که در هیات مدیره در حال بررسی است و ممکن است مقداری زیاد کردن یا کم کردن در حین تصویب داشته باشد.

    شروع پرداخت «عیدی» بعد از مشخص شدن رقم آن ، تسهیلات تازه جهت اشتغال مجدد مشمولان «بیمه‌ بیکاری»

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی با بیان اینکه کم کردن تصدی گری، استفاده صحیح از بنگاه های اقتصادی از جمله سیاست های ماست ادامه داد: شرکت ضمن آنکه باید در جهت حفظ منابع حاصل از حق بیمه تلاش کند، باید از بنگاه داری خارج شود و اقداماتی از امسال به همین جهت شروع شده است هست. شرکت تامین اجتماعی برنامه ریزی های منسجمی در این زمینه دارد و از اصل ۴۴ کاملا تبعیت خواهد کرد و مکانیسم های حفظ و نگه داشت سرمایه را ارتقاء می دهد.

    نوربخش ادامه داد: ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه جهت توسعه مراکز درمانی در بخش درمان آینده نگری شده است هست. در بخش درمان مستقیم کمتر از ۸ هزار میلیارد تومان و در بخش خرید خدمات کمتر از ۱۲هزار میلیارد تومان اعتبار آینده نگری شده است است.

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی واردات گوشی آیفون به وسیله شرکت زیرمجموعه تامین اجتماعی را قانونی دانست و وقت پرداخت «عیدی» مستمری‌بگیران و بازنشستگان را به بعد از

    واردات گوشی آیفون به وسیله شرکت زیرمجموعه تامین اجتماعی قانونی بوده

    وی راجع به واردات گوشی آیفون به وسیله شرکت زیرمجموعه شرکت تامین اجتماعی گفت: این شرکت زیر مجموعه صبا تامین وابسته به شستاست و در چارچوب قانون اقدام کرده و اشکالی در آن نمی بینیم.

    شروع پرداخت «عیدی» بعد از مشخص شدن رقم آن ، تسهیلات تازه جهت اشتغال مجدد مشمولان «بیمه‌ بیکاری»

    پیشنهاداتی جهت زیاد کردن سن بازنشستگی

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی راجع به زیاد کردن سن بازنشستگی نیز اظهار کرد: امید به زندگی در کشور زیاد کردن یافته و از سن ۵۶ سال در سال ۵۴ به ۷۷ سال در حال حاضر رسیده هست. زیاد کردن سن جزو پیشنهادات ما نبوده ولی در کمیسیون تلفیق راجع به اصلاحات پارامتریک تاکیداتی شده است است.

    آغاز پرداخت «عیدی» بعد از مشخص شدن رقم آن و طبق حروف الفبا

    نوربخش آخرین اخبار از پرداخت عیدی به مستمری بگیران را اعلام کرد و گفت: پبش بینی می کنیم امسال بیش از ۲۱۰۰ میلیارد تومان عیدی بدهیم. قطعا بعد از مشخص شدن رقم عیدی همانند سال های گذشته بر اساس برنامه زمانبندی و احتمالا طبق حروف الفبا عیدی را می پردازیم.

    طلب ۲۰۰۰ میلیاردی تامین اجتماعی بابت دارو از مراکز دانشگاهی و بخش خصوصی

    نوربخش راجع به مطالبات و بدهی های شرکت تامین اجتماعی اظهار کرد: دو هزار میلیارد تومان بابت دارو طلبکاریم که هزار میلیارد تومان آن مربوط به مراکز عمومی و دانشگاهی و هزار میلیارد تومان مربوط به بخش شخصی هست. علیرغم مشکلات، این فشار را تحمل کرده ایم.

    وی افزود: جهت پرداخت بدهی ها نیز مکانیسمی را با وزارت بهداشت و شرکت مدیریت مبنی بر انتشار ۳۰۰ میلیارد تومان در قالب اوراق درنظر گرفته ایم و قرار شده است ما هم ۳۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی تخصیص داده شده است دهیم. این برنامه حدود سه ماه است شروع شده است و باید طی سه تا چهار روز آینده به نتیجه برسد و اینگونه از ۸۰۰ میلیارد طلب دانشگاه های علوم پزشکی ۶۰۰ میلیارد تومان تسویه شود.

    پرداخت مطالبات داروخانه ها تا مرداد ماه

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی با بیان اینکه مطالبات داروخانه های شخصی را تا مرداد پرداخت کرده ایم و سه ماه عقب هستیم گفت: جهت این بخش هم با شرکت مدیریت در حال مذاکره ایم. اگر سه ماه عقب افتادگی را در نظر بگیریم می توان گفت بدهی ما به داروخانه ها حدود ۴۷۰ میلیارد تومان است.

    تسهیلات تازه تامین اجتماعی جهت اشتغال مجدد مشمولان بیمه بیکاری

    نوربخش راجع به تسهیلات تازه بیمه بیکاری نیز گفت: وزارت کار طرحی ارائه کرده که احتمالا از همین بهمن ماه اجرایی می شود. طبق این طرح با همکاری مراکز کاریابی، قرار است هر شخصی که بیمه بیکاری دریافت می کند در صورت دعوت به کار، شرکت تامین اجتماعی بخشی از دستمزدش را بپردازد که در جهت حمایت از کارفرما و مشوقی جهت اوست. این اقدام موجب رونق اشتغال می شود و کارفرما حقوقی کمتر از حداقل حقوق و دستمزد را می پردازد و مابقی را ما تقبل می کنیم.

    وی از صدور ۱۰۰ میلیون نسخه الکترونیک درمانی در سال اخیر خبر داد و گفت: امسال با از بین بردن دفترچه های بیمه کاغذی در مراکز ملکی حتی جهت یک بیمار نسخه خطی نوشته نشد. این طرح در مراکز غیرملکی نیز شروع شده است و ۳۴۰ دکتر در یزد تحت پوشش هستند و از وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات می خواهیم جهت گسترش آن همراهی بیشتری داشته باشند.

    مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی راجع به اعتبار دفترچه های درمانی گفت: قدرت دفترچه های بیمه سلامت و تامین اجتماعی قطعا با اجرای طرح تحول سلامت زیاد کردن یافته و هزینه های پرداختی از جیب مردم کم کردن یافته است ولی نکاتی وجود دارد، به عنوان مثال الزام به اجرای نظام ارجاع در قانون برنامه پنجم را داشتیم که محقق نشد و این خود هزینه آور است.

    نوربخش راجع به مصوبات تازه جهت تامین اجتماعی در خصوص تسویه مطالبات دولت گفت: این اقدام در طول نظام بودجه ریزی کم سابقه است هست. با موافقت دولت در بند “و” تبصره ۵ بودجه ۹۷، تسویه کلیه بدهی های شرکت و شرکت های تابعه به نظام بانکی را با مطالبات شرکت تا سقف ۵۰هزار میلیارد تومان مجاز دانسته است.

    وی افزود: این مصوبه بسیار مهم است و ۲۳ هزار میلیارد تومان مطالبات ما از دولت تسویه خواهد شد که در کمیسیون تلفیق تصویب شد و مورد تایید دولت هم قرار گرفت. روز گذشته طبق آنچه در قالب الحاقی ۲ به بخش درآمدی بودجه کل کشور در کمیسیون تلفیق تصویب شد، پرداخت ۵۰هزار میلیارد تومان بدهی دولت به شرکت با رعایت بند و تبصره ۷ هست. در واقع هر چه در آن بند محقق شود از این مبلغ کسر خواهد شد و مابقی بدهی در قالب تهاتر تسویه می شود. امید است در صحن علنی هم تصویب شود که اقدام بزرگ و بی سابقه ای است.

    آخرین خبر از روند پیگیری بیمه خبرنگاران

    امیرعباس تقی پور، مشاور مدیرعامل شرکت تامین اجتماعی نیز راجع به بیمه خبرنگاران گفت: از حدود چهار سال قبل مذاکراتی با معاونت مطبوعاتی وقت داشتیم که منجر به عقد تفاهم نامه ای شد و بیمه خبرنگاران را تسهیل می کرد.

    وی افزود: اخیرا با معاونت تازه مطبوعاتی جلسه ای داشتیم که قرار شد جهت سه سال دیگر تمدید و شرایط جدیدی به آن افزوده شود. معاونت مطبوعاتی تازه قول داده زمینه شناسایی تمام خبرنگاران را فراهم کند. بیمه در ردیف وظایف کارفرمایان است و این حق خبرنگاران نباید تبدیل به یک دغدغه شود.

    واژه های کلیدی: پروژه | درمانی | هزینه های پرداختی | اخبار اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار