بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری با مدعیان احتمالی جوایز اسکار ۲۰۱۸ آشنا شوید

    اگر فهرست فیلم‌های منتخب در جوایز اسکار ۲۰۱۸ همین فردا اعلام می‌شد، داوران چه فیلم‌هایی را نامزد دریافت این جایزه کرده بودند؟ 

    با مدعیان احتمالی جوایز اسکار ۲۰۱۸ آشنا شوید

    با مدعیان احتمالی جوایز اسکار ۲۰۱۸ آشنا شوید

    عبارات مهم : جایزه

    اگر فهرست فیلم های منتخب در جوایز اسکار ۲۰۱۸ همین فردا اعلام می شد، داوران چه فیلم هایی را نامزد دریافت این جایزه کرده بودند؟

    اگر فهرست فیلم های منتخب در جوایز اسکار ۲۰۱۸ همین فردا اعلام می شد، داوران چه فیلم هایی را نامزد دریافت این جایزه کرده بودند؟« اینترتینمنت ویکلی» نگاهی دارد به فیلم های اکران شده است در سال ۲۰۱۷ تابه کنون – در سینماها یا جشنواره های متفاوت تا ما را با بعضی از فیلم هایی که شانس بالاتری در حضور در بخش های متفاوت نامزدی های اسکار امسال دارند، آشنا کند.

    «دانکرک» به کارگردانی کریستوفر نولان

    با مدعیان احتمالی جوایز اسکار ۲۰۱۸ آشنا شوید

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین کارگردان، عالی ترین بازیگر مرد نقش مکمل (مارک رایلنس)، عالی ترین فیلمنامه غیراقتباسی

    چرا مدعی اسکار است: فیلم پرهزینه و جنگی کریستوفر نولان تعدادی از عالی ترین نقدها را با اکران خود از سوی منتقدان دریافت کرد و در حقیقت به گونه ای شایسته در فهرست نامزد های احتمالی جوایز اسکار که از فیلم های قدرتمند واقعی عاری هست، پیشتازی می کند. «دانکرک» باید دست کم با نامزدی در بخش عالی ترین کارگردانی، انتظار طولانی نولان را جهت تظاهر در این بخش برآورده کند.

    اگر فهرست فیلم‌های منتخب در جوایز اسکار ۲۰۱۸ همین فردا اعلام می‌شد، داوران چه فیلم‌هایی را نامزد دریافت این جایزه کرده بودند؟ 

    «سه بیلبورد بیرون از ابینگ، میزوری» به کارگردانی مارتین مک دونا

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین کارگردان، عالی ترین بازیگر زن (فرانسس مک دورمند)، عالی ترین بازیگر مرد نقش مکمل (سم راکول، وودی هرلسون)، عالی ترین فیلمنامه غیراقتباسی

    با مدعیان احتمالی جوایز اسکار ۲۰۱۸ آشنا شوید

    چرا مدعی اسکار است: این کمدی سیاه راجع به خشم و بخشندگی که داستانش در مرکز آمریکا می گذرد، توانست جایزه عالی ترین فیلم از نگاه تماشاگران را در فستیوال فیلم تورنتو در ماه سپتامبر از آن خود کند. این ساخته مارتین مک دونا از شانس خوبی جهت اوج کشاندن فرانسس مک دورمند در صف مدعیان دریافت جایزه عالی ترین بازیگر زن که امسال پرتعداد هستند برخوردار است.

    «شکل آب» به کارگردانی گیلرمو دل تورو

    اگر فهرست فیلم‌های منتخب در جوایز اسکار ۲۰۱۸ همین فردا اعلام می‌شد، داوران چه فیلم‌هایی را نامزد دریافت این جایزه کرده بودند؟ 

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین کارگردان، عالی ترین بازیگر زن (سلی هاوکینز)، عالی ترین بازیگر مرد نقش مکمل (مایکل شانون، ریچارد جنکینز)، عالی ترین فیلمنامه غیراقتباسی.

    چرا مدعی اسکار است: فیلم توانسته جایزه شیر طلایی را در فستیوال فیلم ونیز از آن خود کند. فیلم شایستگی تمام تحسین هایی که از آن شده است را دارد؛ «شکل آب» فیلمی خاص است که با تلفیق ژانرهای مختلف، هالیوود دوران قدیم را با ژانر علمی-تخیلی پیوند می دهد و جای پایش را به عنوان یک مدعی اسکار با بازی شگفت انگیز سلی هاوکینز در نقش زنی که قادر به صحبت نیست و عاشق یک موجود دریایی می شود، محکم می کند.

    با مدعیان احتمالی جوایز اسکار ۲۰۱۸ آشنا شوید

    «برو بیرون» به کارگردانی جوردن پیل

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین کارگردان، عالی ترین بازیگر مرد (دنیل کالویا)، عالی ترین بازیگر زن نقش مکمل (الیسون ویلیامز)، عالی ترین فیلمنامه غیراقتباسی.

    چرا مدعی اسکار است: «برو بیرون» با فروش ۱۷۵٫۵ میلیون دلاری در باکس آفیس آمریکای شمالی آن هم با بودجه ای ۴٫۵ میلیون دلاری موفقیت بزرگی را تجربه کرد. درست است که فروش فیلم های مدعی اسکار طی ماه های اکتبر و دسامبر افت می کند، ولی اگر یک چیز بتواند یک فیلم مدعی زودهنگام را در طول سال نیز سرپا نگه دارد، سودآوری آن هست. اعضای آکادمی پیشاپیش راجع به این فیلم گفته اند: «از جهات زیادی سنت شکن هست. چیزی که او در پی آن است را ما از مدت ها پیش نیاز داشتیم.»

    «زن شگفت انگیز» به کارگردانی پتی جنکینز

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین کارگردان

    چرا مدعی اسکار است: ۷۶ سال به طول انجامید، ولی «زن شگفت انگیز» بالاخره فیلم مجزای خودش را به دست آورد. این فیلم به تازگی از مرز فروش ۸۲۰میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرده هست. این فیلم با اکران در زمانی که هالیوود بیش از گذشته به حضور زنان در برابر دوربین نیاز دارد با همین یک ویژگی، که به گفته یکی از اعضای گروه رأی دهندگان در اسکار «الگوشکنانه» و «بی سابقه» شمرده می شود، می تواند صرف نظر از ورود به بخش های فناوری اسکار، در بخش های مهم نیز نامزدی به دست آورد.

    «بیمار بزرگ» به کارگردانی مایکل شوالتر

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین بازیگر مرد نقش مکمل (ری رومانو)، عالی ترین بازیگر زن نقش مکمل (هالی هانتر)، عالی ترین فیلمنامه غیراقتباسی

    چرا مدعی اسکار است: این یکی را به عنوان یکی از شخصی ترین فیلم های سال مورد خطاب قرار داده اند. «بیمار بزرگ» یک کمدی رومانتیک خوش قلب است که مرزهای فرهنگی را محو می کند. این فیلم مورد تحسین قرار گرفته جهت نویسندگی و اجرای بازیگران، در کنار قلب بزرگ و طعم بذله گویانه کمدی اش پیشاپیش هوادارانی پرشور پیدا کرده است.

    «پروژه فلورید» به کارگردانی ارزش بیکر

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین کارگردان، عالی ترین بازیگر مرد نقش مکمل (ویلم دفو)، عالی ترین فیلمنامه غیراقتباسی

    چرا مدعی اسکار است: دومین ساخته ارزش بیکر بعد از فیلم «نارنگی»، یک درام با بودجه ای بسیار اندک بوده که بر زندگی یک دختر ۶ ساله ساکن هتلی در فلوریدا متمرکز هست. فیلم بیکر با نابازیگران خوب و حرارتی که در داستانش جریان دارد، می تواند با سلیقه داوران اسکار جور دربیاید، ولی ستاره مهم آن که لایق دریافت یک نامزدی نیز بوده، ویلم دفو است.

    «تاریک ترین وقت» به کارگردانی جو رایت

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین بازیگر مرد (گری الدمن)، عالی ترین کارگردان، عالی ترین بازیگر زن نقش مکمل (کریستین اسکات تامس)

    چرا مدعی اسکار است: روی دیگر سکه ای که یک روی آن «دانکرک» هست. فیلم جو رایت درامی است که داستانش را از دید وینستون چرچیل دنبال کرده و گری الدمن را در این نقش به عنوان یکی از عالی ترین بازیگران سال معرفی می کند. الدمن که در نقش چرچیل به معنای واقعی کلمه حل شده، زیر گریم سنگین و تقلید صدای او هنوز قابل تشخیص هست. این نقش شاید بتواند جهت این بازیگر کهنه کار جایزه اسکار بازیگری را به ارمغان بیاورد.

    «شگفت‎ زده» به کارگردانی تاد هینز

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین بازیگر زن نقش مکمل (میلیسنت سیموندز)، عالی ترین فیلمنامه اقتباسی.

    چرا مدعی اسکار است: تاد هینز از گذشته در تلاش بوده تا از سوی آکادمی به رسمیت آشنا شود. در میان کارهای آیکونیک او طی سال های اخیر، هینز تنها یک بار جهت نویسندگی فیلم «دور از بهشت» به جمع نامزدهای اسکاری راه یافته هست. آخرین ساخته او نیز گرچه لحن آرام تری در مقایسه با فیلم های قبلی اش دارد، ولی حتی در صورت عوض کردن نظر داوران به این فیلمساز، فیلم می تواند در رشته های عالی ترین موسیقی متن و عالی ترین فیلمبرداری نامزد دریافت جایزه باشد.

    «بلید رانر ۲۰۴۹» به کارگردانی دنی ویلنو

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین کارگردان، عالی ترین بازیگر مرد نقش مکمل (هریسون فورد)

    چرا مدعی اسکار است: این دنباله علمی-تخیلی متفکرانه مسیری لغزنده را در باکس آفیس پیمود، ولی ارزش های هنری آن همچنان غیرقابل انکار هست. راجر دیکینز، فیلمبردار را در صدر هر فهرست آینده نگری اسکار قرار دهید، ویلنو را هم نباید در مسابقه عالی ترین های کارگردانی دست کم گرفت، ولی یک برنده احتمالی غیرمنتظره جهت هواداران این فیلم می تواند هریسون فورد باشد که لحظات احساسی اش در نقش ریک دکارد به یاد ماندنی هستند.

    «لیدی برد» به کارگردانی گرتا گرویگ

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین کارگردان، عالی ترین بازیگر زن (سیرشا رونان)، عالی ترین بازیگر زن نقش مکمل (لاری متکاف)، عالی ترین فیلمنامه غیراقتباسی

    چرا مدعی اسکار است: «لیدی برد» در جشنواره های ماه سپتامبر با دریافت نقدهای مثبت غوغا کرد و البته فیلمی بسیار دوست داشتنی است که می تواند به شانس های غیرمنتظره در جوایز اسکار ۲۰۱۸ تبدیل شود. همچنین گرتا گرویگ ممکن است در نخستین تجربه کارگردانی خود به فهرست نامزد های این رشته وارد شود. در حداقلی ترین حالت ممکن، منتظر باشید که سیرشا رونان و لاری متکاف را در جوایز آکادمی سال بعد ببینید.

    «دترویت» به کارگردانی کترین بیگلو

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین کارگردان، عالی ترین بازیگر مرد نقش مکمل (جان بویگا، ویل پولتر)

    چرا مدعی اسکار است: این درام سوزاننده بیگلو در ماه آگوست طی سالگرد شورش های دترویت در سال ۱۹۶۷ به اکران درآمد و در جذب تماشاگران به خود اندکی تقلا کرد. بااین حال شاید در نمایش جهت رأی دهندگان و داوران اسکار، این فیلم جان تاز ه ای بگیرد. اگر چنین شود باید منتظر بود بیگلو، تنها کارگردان زن اسکاربرده بار دیگر در میان نامزدهای این رشته قرار بگیرد.

    «کشتن گوزن مقدس» به کارگردانی یورگس لانتیموس

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلمنامه غیراقتباسی

    چرا مدعی اسکار است: لانتیموس، کارگردان فیلم های «دندان نیش» و«خرچنگ»، خود را با آسودگی در میان کارگردانان مطرح آینده سینما جا داده و در فیلم های خود مرزهای روایت و سبک را جابه جا کرده هست. او سال گذشته با فیلم «خرچنگ» موفق به دریافت نامزدی عالی ترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و امسال نیز با داستانی منحصربه فرد راه را جهت استعداد خویش در کسب یک موفقیت اسکاری دیگر هموار می کند

    «آخرین پرچم در اهتزاز» به کارگردانی ریچارد لینکلیتر

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین فیلم، عالی ترین کارگردان، عالی ترین بازیگر مرد (استیو کارل)، عالی ترین بازیگر مرد نقش مکمل (برایان کرنستون، لارنس فیشبرن)

    چرا مدعی اسکار است: شبه-دنباله پردیالوگ لینکلیتر بر فیلم «آخرین ماموریت» از تماشاگران فستیوال فیلم نیویورک نقدهای درهمی دریافت کرد، ولی گروه بازیگران خوب و عنوان فیلم (کهنه سربازان جنگ ویتنام در جست و هوا معنای زندگی در سال ۲۰۰۳) می تواند آن را به درون مسابقه عالی ترین فیلم هل دهد.

    «داستان های میروویتز» به کارگردانی نوآ بومبک

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین بازیگر مرد (آدام سندلر)، عالی ترین بازیگر مرد نقش مکمل (داستین هافمن)، عالی ترین فیلمنامه غیراقتباسی

    چرا مدعی اسکار است: خنده تان نگیرد، آدام سندلر هرگز بهتر از این نبوده هست، نه حتی در «عشق لایعقل» ساخته پاول تامس اندرسون. با بازی او در این فیلم، نت فلیکس می تواند او را به جمع بازیگران اسکاری امسال وارد کند. داستین هافمن هم از شانس های نامزدی در بخش بازیگران مکمل است.

    «فریب خورده» به کارگردانی سوفیا کوپولا

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین کارگردان، عالی ترین فیلمنامه اقتباسی

    چرا مدعی اسکار است: کتاب های تاریخ و کتاب های آناتومی تان را دور بیندازید، چراکه سوفیا کوپولا در ششمین تجربه کارگردانی خود قواعد فیلمسازی جهت زنان را دگرگون کرده هست. «فریب خورده» او پیشاپیش به یکی از به یادماندنی ترین فیلم های سال تبدیل شده است هست. کوپولا که با فیلم «گمشده در ترجمه» خود توانست به دومین زنی که از فستیوال فیلم کن جایزه کارگردانی دریافت کرده، تبدیل شود، در چشم داوران اسکار نیز جایگاه کمی را به دست نیاورده است.

    «اُکجا» به کارگردانی بونگ جون-هو

    نامزدی های احتمالی: عالی ترین بازیگر مرد نقش مکمل (جیک جیلنهال)، عالی ترین فیلمنامه غیراقتباسی.

    چرا مدعی اسکار است: فیلم افسانه ای بونگ جون-هو راجع به یک خوک بزرگ حاصل از مهندسی ژنتیک و زنی جوان که جهت نجات دوستش به سرتاسر دنیا سفر می کند، توانست نظر منتقدان را در فستیوال فیلم کن به خود جلب کند. فیلم از نظر عنصرهای تکنیکی شگفت انگیز هست، ولی توصیه طلایی آن حضور جیک جیلنهال در یکی از بهت آورترین نقش آفرینی هایش هست. بعد از قرارگرفتن در چند قدمی جایزه اسکار بازیگری جهت فیلم های «زندانیان» و «شبگرد» شاید این بار شیرینی دریافت این جایزه نصیب او شود.

    اخبار فرهنگی – روزنامه آسمان آبی /برترینها

    واژه های کلیدی: جایزه | بازیگر | دریافت | نامزدی | بازیگری | بازیگران | فیلمنامه | کارگردان | کارگردانی | جوایز اسکار | کارگردان زن

    با مدعیان احتمالی جوایز اسکار ۲۰۱۸ آشنا شوید

    با مدعیان احتمالی جوایز اسکار ۲۰۱۸ آشنا شوید

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار