بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری منزل این ستاره‌ها هر لحظه نامرتب است! , باکلاس‌های شلخته

    زمانی که به قصرهایی که ستارگان هالیوود در آنها ساکن اند فکر می کنیم، منزل ای تمییز و قشنگ در ذهن مان نقش می بندد، ولی واقعیت چیز دیگری هست. اگر چه آنها پول کافی

    منزل این ستاره‌ها هر لحظه نامرتب است! , باکلاس‌های شلخته

    باکلاس های شلخته؛ منزل این ستاره ها هر لحظه نامرتب است!

    عبارات مهم : ستاره

    زمانی که به قصرهایی که ستارگان هالیوود در آنها ساکن اند فکر می کنیم، منزل ای تمییز و قشنگ در ذهن مان نقش می بندد، ولی واقعیت چیز دیگری هست. اگر چه آنها پول کافی جهت استخدام خدمتکار را دارند ولی این در مورد همه ستاره ها صادق نیست.

    به گزارش برترین ها، زمانی که به قصرهایی که ستارگان هالیوود در آنها ساکن اند فکر می کنیم، منزل ای تمییز و قشنگ در ذهن مان نقش می بندد، ولی واقعیت چیز دیگری هست. اگر چه آنها پول کافی جهت استخدام خدمتکار را دارند ولی این در مورد همه ستاره ها صادق نیست. بعضی از ستاره ها هستند که حتی با وجود خدمتکاران فراوان هم منزل های بهم ریخته و کثیفی دارند.

    بریتنی اسپیرز

    مهم نیست که بریتنی اسپیرز چقدر شهرت و محبوبیت دارد، فضای منزل او از تصور هوادارانش هم خارج هست. خدمتکاران بریتنی اعتراف کرده اند که یکی از عادت های این ستاره خوردن غذا در تختخوابش هست. او غذا را در تخت اش می خورد و تکه های آن را روی تختش می ریزد. در واقع او با این که روی تختی پر از آشغال های غذا بخوابد، مشکلی ندارد.

    بیماری روانی بریتنی سالها قبل تیتر بسیاری از مجلات شده است بود. در آن وقت نه تنها منزل او کثیف بود، بلکه او خودش هم به بهداشت شخصی اش اهمیتی نمی داد. به عنوان مثال بارها دیده شد که او با آرایشی که روی صورت اش پخش شده است در حال گشت و گذار هست، یا این که پابرهنه وارد رستوران شده است هست. ولی خوشبختانه توانست به کمک خانواده و روان پزشکان این دوران را پشت سر بگذارد. اگر چه او بعضی از عادات اش را عوض کردن داده ولی هنوز هم در کثیفی منزل مانند قبل است.

    بیانسه

    منزل این ستاره‌ها هر لحظه نامرتب است! , باکلاس‌های شلخته

    شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیانسه که هر لحظه با آرایش کامل و موهای مرتب در مکان های عمومی حاضر می شود، به تمییزی آنچه که شما فکر می کنید، نیست. او در قصر خود دوست دارد راحت باشد و راحتی را در بهم ریختگی می بیند. معمولا زن ها از مردها منظم ترند ولی در ازدواج بیانسه و جی زی، این عنوان برعکس است به طوری که جی زی هر لحظه در حال جمع و جور کردن هست، در حالی که بیانسه علاقه ای به این کار ندارد.

    جرج کلونی

    اگر چه جرج کلونی در دنیای هالیوود یکی از جالب ترین ستاره ها به شمار می رود ولی در زندگی شخصی اش او آنقدرها هم کامل نیست. علی رغم نقش هایی که به عنوان یک همسر و پدر ایده آل بازی می کند، او در منزل اش با نظم و پاکیزگی کاری ندارد. به گفته خدمتکارانش، او اهمیتی به تمییزی منزل نمی دهد. در واقع او دوست دارد که مانند مجردها زندگی کند، مدام دورهمی بگیرد، بریزد و بپاشد و هیچ چیز دیگری برایش مهم نباشد.

    جسیکا سیمپسون

    زمانی که به قصرهایی که ستارگان هالیوود در آنها ساکن اند فکر می کنیم، منزل ای تمییز و قشنگ در ذهن مان نقش می بندد، ولی واقعیت چیز دیگری هست. اگر چه آنها پول کافی

    مشکل جسیکا سیمپسون با موهایی است که در منزل اش می ریزد. البته این موهای حیوانات خانگی او نیست، بلکه موهای خودش است که تمام منزل را پوشانده هست. خدمتکارانش می گویند: «زمانی که وارد اتاق جسیکا می شویم، آنقدر لباس و وسایل دیگر روی زمین ریخته که کف اتاق دیده نمی شود. علاوه بر آن، موهای او نیز همه جا را پر کرده هست. یک بار ما مژه های مصنوعی او را که روی زمین افتاده بود، با یک عنکبوت اشتباه گرفتیم.» این واکنش‌ها جسیکا حتی جهت همسر قبلی اش، نیک لاچی، نیز غیر قابل تحمل بود.

    مایلی سایرس

    مایلی سایرس عاشق حیوانات خانگی هست، به طوری که منزل اش را پر از حیوان کرده هست. او به حیواناتش این اجازه را می دهد که هر کجای منزل که دوست دارند بروند و شیطنت کنند. او حتی یک خوک هم در منزل اش نگه می دارد که جز خرابکاری کار دیگری بلد نیست. به جای این که او به عنوان صاحب حیوانات، خودش وظیفه تمییز کردن آنها را به عهده بگیرد، سر خدمتکارانش فریاد می زند که ریخت و پاش های آنها را تمییز کنند. یک بار او تصویری از خودش را در اینستاگرام انتشار داده است که اگر به منزل اش دقت می کردید، تکه های کاغذ و کفش هایی که وسط هال افتاده بودند را به وضوح می دیدید.

    کیم کارداشیان

    کیم کارداشیان که در حال حاضر در دنیای مد حرف اول را می زند، تصویری از منزل اش در اینستاگرام انتشار داده است که بهم ریختگی و کثیفی اتاقش در آن مشهور بود. او حتی در مورد دخترش هم اینگونه هست. به عنوان مثال در تصویری که از اتاق دخترش، نورث، در اینستاگرام انتشار یافته بود دیدیم که اتاق او پر از کفش، چوب لباسی و انبوهی از لباس بود. در واقع آنقدر که کیم به شهرت و مد اهمیت می دهد، تمییزی منزل برایش مهم نیست.

    لیندزی لوهان

    منزل این ستاره‌ها هر لحظه نامرتب است! , باکلاس‌های شلخته

    حتما در مورد اعتیاد لیندزی لوهان به مواد مخدر و دورهمی شنیده اید، بعد طبیعی است که منزل او هر لحظه نامرتب و کثیف باشد. یک بار او در اینستاگرام یک سلفی از خودش انتشار داده است که در پشت سرش کوهی از لباس ها روی تخت انباشته شده است بود، علاوه بر آن، در گوشه اتاق پنکه، مایکروویو و یخچال قرار داشت که در اتاق خواب کمی عجیب به نظر می رسید. ولی گزارشات حاکی از آن است که او بعد از رفتن به زندان به علت مواد مخدر، عوض کردن کرده هست. افرادی که در سال ۲۰۱۱ و سپس در سال ۲۰۱۷ با او کار کرده اند، می گویند که تغییرات او طی این چند سال، واقعا چشمگیر بوده است.

    آنجلینا جولی

    آنجلینا جولی و همسرش به نظر یک زوج ایده آل می آمدند، ولی ظاهرشان با آنچه در منزل ارزش می گذرد، تناقض دارد. شاید فکر کنید که با وجود خدمتکاران بسیاری که در منزل ارزش وجود دارند، باید همه چیز مرتب و سر جای خودش باشد ولی اینگونه نیست. در واقع هم آنجلینا و هم برد پیت، هر دو در مرتب و منظم بودن تنبل هستند، به طوری که هنگامی که وارد منزل یا اتاق ارزش می شوید، انبوهی از وسایل و لباس ها را می بینید که پخش زمین شده است اند.

    مگان فاکس

    زمانی که به قصرهایی که ستارگان هالیوود در آنها ساکن اند فکر می کنیم، منزل ای تمییز و قشنگ در ذهن مان نقش می بندد، ولی واقعیت چیز دیگری هست. اگر چه آنها پول کافی

    اگر چه مگان فاکس در دنیای هالیوود موفق است ولی در کارهای منزل اش اینگونه نیست. زمانی که صحبت از تمییز کردن منزل به میان می آید، او کنار می کشد. نه تنها خانه، بلکه او در مورد بهداشت شخصی خودش هم تنبلی می کند. به عنوان مثال او هیچگاه دستشویی منزل اش را تمییز نمی کند، حتی اگر مجبور شود که در همان کثیفی کارهایش را انجام دهد.

    او حتی گاهی یادش می رود که سیفون توالت را بکشد و تا زمانی که خدمتکارانش به دادش نرسند، دست به هیچی نمی زند. مگان خودش اعتراف کرده: «من آدم پاکیزه ای نیستم. لباس هایم را هر جا که بتوانم در می آورم. گاهی سیفون توالت را نمی کشم و حتی این کار را در منزل دوستانم نیز انجام داده ام.»

    کریستن استوارت

    شاید بتوان از موهای هر لحظه بهم ریخته کریستن استوارت به شلوغی منزل اش پی برد. کریستن در منزل اش آدم به شدت شلخته ای هست، به طوری که ته سیگارش را هر جای منزل که باشد، روی زمین می ریزد. حتی یک بار آثاری از خاکستر سیگار او در یخچال منزل اش پیدا شد. یعنی واقعا آنقدر جهت او سخت است که سیگارش را در زیر سیگاری خالی کند؟! علاوه بر منزل نامرتب، ماشین او نیز کثیف است به طوری که گاهی داخل ماشین به مشکل قابل رویت هست. خبرهای زیادی نیز در مورد بوی بد تن او انتشار یافته که او خودش هم اعتراف کرده است: «زمانی که من عصبی می شوم، عرق می کنم و بدنم بوی بدی می گیرد.»

    منزل این ستاره‌ها هر لحظه نامرتب است! , باکلاس‌های شلخته

    واژه های کلیدی: ستاره | انتشار | هالیوود | اخبار فرهنگی و هنری

    منزل این ستاره‌ها هر لحظه نامرتب است! , باکلاس‌های شلخته

    منزل این ستاره‌ها هر لحظه نامرتب است! , باکلاس‌های شلخته

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار