بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات حق پخش تلویزیونی باید به باشگاه‌ها داده شود/ در داربی می‌فهمید طرفدار کدام تیم هستم ، اینفانتینو

    به گزارش ایسنا، مراسم خوش حالی خانواده فوتبال از ساعت ۱۰:۳۰ با ورود اینفانتینو به سالن مراسم شروع شد. در هنگام ورود رییس فیفا و همراهانش، حاضران در سالن جهت او

    حق پخش تلویزیونی باید به باشگاه‌ها داده شود/ در داربی می‌فهمید طرفدار کدام تیم هستم ، اینفانتینو

    اینفانتینو: حق پخش تلویزیونی باید به کلوب ها داده شود/ در داربی می فهمید طرفدار کدام تیم هستم

    عبارات مهم : ایران

    جشن خانواده فوتبال کشور عزیزمان ایران با ورود جیانی اینفانتینو برگزار شد.

    به گزارش ایسنا، مراسم خوش حالی خانواده فوتبال از ساعت ۱۰:۳۰ با ورود اینفانتینو به سالن مراسم شروع شد. در هنگام ورود رییس فیفا و همراهانش، حاضران در سالن جهت او دست زدند و از جای خود بلند شدند.

    در این مراسم بسیاری از اشخاص فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و داوران این رشته ها در دو بخش بانوان و مردان حضور دارند. همچنین تعدادی از مشوقان فوتبال ملی و اعضای وزارت ورزش نیز در این مراسم حضور دارند.

    حق پخش تلویزیونی باید به باشگاه‌ها داده شود/ در داربی می‌فهمید طرفدار کدام تیم هستم ، اینفانتینو

    در ابتدای این مراسم محمدرضا احمدی، مجری برنامه با اشاره به این که فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران تنها فدراسیون پنج ستاره دنیا هست، مهمانان را به تماشای کلیپی از موفقیت های این فدراسیون دعوت کرد.

    سپس مهدی تاج با عرض خوش آمد به ریاست فیفا و حاضران در سالن گفت: بسیار خرسندم که عالی ترین فدراسیون در بزرگ ترین قاره میزبان جیانی اینفانتینو هست. کشوری که با همدلی و کمک همه اهالی فوتبال بنا بر تصدیق فیفا، تنها فدراسیون پنج ستاره دنیا است.

    به گزارش ایسنا، مراسم خوش حالی خانواده فوتبال از ساعت ۱۰:۳۰ با ورود اینفانتینو به سالن مراسم شروع شد. در هنگام ورود رییس فیفا و همراهانش، حاضران در سالن جهت او

    تاج: به امن ترین کشور منطقه خوش آمدید

    او افزود: امروز میزبانی مردی هستیم که بالاترین تصمیم گیر فوتبال دنیا هست. آقای رییس یکی از توقعات این جمع اجرای عدالت در فوتبال هست. شما در ابتدای حضورتان بر مسند ریاست فیفا تاکید کردید که فوتبال باید از سیاست جدا باشد. نگاه شما هم تاکنون به همین جهت بوده هست. ما نیز از شما توقعی غیر از این نداشته و نخواهیم داشت. فوتبال فارغ از دعواهای سیاسی به حیات خود ادامه می دهد. می خواهیم تماشاگران به عنوان بزرگ ترین سرمایه فوتبال از کمترین سهم خود یعنی تماشای بازی و تشویق تیم خود در شهرشان بهره مند شوند. شما تا چند ساعت دیگر می بینید که چه امنیتی در ورزشگاه های ما وجود دارد. توقع ما این است که سیاست از فوتبال جدا باشد. فوتبال با دخالت سیاست آزار دهنده می شود. شما به دنبال فوتبال عاری از زورگویی و لابی گری هستید و ما نیز همین را می خواهیم. فوتبالی که منطق فوتبال در آن حرف بزند.

    تاج همچنین گفت: فوتبال کشور عزیزمان ایران از شما می خواهد به آرزوی بزرگ های خود در فوتبال وفادار بمانید. از شما می خواهیم خاطره سفرتان به امن ترین کشور منطقه را به دنیای فوتبال مخابره کنید. آقای رییس به کشور عزیزمان ایران امن ما خوش آمدید.

    اینفانتینو: در کشور عزیزمان ایران احساس می کنم در منزل ام هستم

    در ادامه برنامه جیانی اینفانتینو خطاب به مهمانان گفت: زن ها و مردها و مهمانان عزیز، امروز جهت من افتخار بزرگری است که در کشور عزیزمان ایران و پایتخت کشور عزیزمان ایران در خدمت شما باشم. خوشحالم در کشوری هستم که فوتبال را زندگی می کند. جهت همین در کشوری که فوتبال را زندگی می کند، احساس می کنم که در منزل هستم.

    حق پخش تلویزیونی باید به باشگاه‌ها داده شود/ در داربی می‌فهمید طرفدار کدام تیم هستم ، اینفانتینو

    او افزود: اجازه بدهید این طور شروع کنم، از اعماق قلبم جهت هر آن چه شما جهت فوتبال انجام می دهید، قدردانی می کنم. تمام ساعت هایی که جهت فوتبال صرف می کنید، جهت این است که دخترها و پسران جامعه شما می توانند فوتبال بازی کنند. به من اجازه دهید از اسطوره های فوتبال کشور عزیزمان ایران که در فوتبال این مملکت تاریخ ساز بودند، تقدیر کنم. آنها در حقیقت نقش شایانی در ایجاد فدراسیون فوتبال پنج ستاره کشور عزیزمان ایران داشتند.

    بیایید فوتبال را بیش از این توسعه بدهیم

    رییس فیفا اظهار کرد: ستاره ها کسانی هستند که در زمین نقش می آفرینند و ما کسانی هستیم که مقدمات را جهت آنها فراهم می کنیم. بعد از اسطوره ها تقدیر می کنم. از تمام خانواده فوتبال و ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران تقدیر می کنم. در ابتدا جهت سرمایه گذاری در فوتبال بانوان تقدیر می کنم. نمایندگانی از فوتبال بانوان داریم. می دانم ۲۳ هزار فوتبالیست زن ثبت شده است در کشور عزیزمان ایران وجود دارد. در این کلیپی که پخش شد بخشی از موفقیت های آن را دیدیم. جهت کشور بزرگی مانند کشور عزیزمان ایران کارهای بزرگی می توان انجام داد بعد درخواست من از همه شما زن ها و مردها این است که بیایید فوتبال را بیش از این توسعه بدهیم. به خاطر این که ما باید به ۵۰ درصد باقی مانده جمعیتمان اهمیت بدهیم. اجازه بدهید به فوتبال کشور عزیزمان ایران به خاطر موفقیت های اخیرش تبریک بگویم؛ تنها کشوری که در دنیا پنج ستاره دارد.

    به گزارش ایسنا، مراسم خوش حالی خانواده فوتبال از ساعت ۱۰:۳۰ با ورود اینفانتینو به سالن مراسم شروع شد. در هنگام ورود رییس فیفا و همراهانش، حاضران در سالن جهت او

    او افزود: این عنوان تصدیقی بر میزان موفقیت فوتبال در کشور عزیزمان ایران است و نشان می دهد که چطور موفقیت کشور عزیزمان ایران در دنیا به تصویر کشیده می شود. یادمان نرود که کشور عزیزمان ایران جهت پنج جام جهانی در دو سال اخیر با موفقیت افزایش کرده هست. این بار به عنوان سومین تیم دنیا به جام جهانی می رود. در حقیقت به عنوان دومین تیم می رود آیا که افزایش روسیه از قبل قطعی بود. فکر می کنم نشانه خوبی جهت جام جهانی است که در چند ماه آینده شروع می شود. شما قبل از جام جهانی با قرار گرفتن در سه تیم نخست، جام جهانی را شروع کردید. بار قبلی که به پایتخت کشور عزیزمان ایران آمدم، بیش از دو سال قبل بود و هنوز رییس فیفا نبودم و نامزد بودم.

    مایل بودم در انتخابات پیروز شوم. الان رییس فیفا هستم. دو سال و سه روز است که رییس هستم. در این دو سال و سه روز گذشته و بعد از دیدار قبلی که از کشور عزیزمان ایران داشتم، نخستین چیز این بود که به عنوان رییس فیفا گزینش شدم و پنج اتفاق قبلی این بود که پنج افزایش موفق پنج تیم کشور عزیزمان ایران به جام های جهانی فوتبال بود. بعد می توانم بگویم از هنگامی که که به کشور عزیزمان ایران آمدم همه چیز جهت کشور عزیزمان ایران خوب پیش رفته هست. اگر همه چیز در فوتبال کشور عزیزمان ایران خوب پیش برود، در حقیقت همه چیز در فوتبال خوب پیش خواهد رفت.

    حق پخش تلویزیونی باید به باشگاه‌ها داده شود/ در داربی می‌فهمید طرفدار کدام تیم هستم ، اینفانتینو

    دوست دارم فوتبال کشور عزیزمان ایران قدرتمند باشد

    اینفانتینو همچنین خاطرنشان کرد: به عنوان رییس فیفا دوست دارم فوتبال در کشور عزیزمان ایران با قدرت باشد آیا که به بهتر شدن فوتبال در قاره خودتان و در دنیا ختم می شود. تلاش های بسیاری در فدراسیون و کلوب های کشور عزیزمان ایران انجام شده است هست. البته هر لحظه می توان کارهای بیشتری انجام داد. هنگامی که می شنوم حق پخش تلویزیونی به کلوب های ایرانی نمی دهند، متعجب می شوم. شبکه های تلویزیونی نقش اجتماعی دارند که جهت ما روشن است ولی فوتبال در همان ابعاد دارای مسئولیت های اجتماعی هست. کافی است یک آمار اجمالی به آمار و ارقام فوتبال مثل داربی بیندازیم.

    حق پخش تلویزیونی باید به کلوب ها داده شود

    او افزود: اگر کشور عزیزمان ایران نمی خواهد جایگاه و موقعیت خود را در فوتبال دنیا از دست بدهد، بسیار حیاتی و مهم است که حق پخش تلویزیونی به کلوب های کشور عزیزمان ایران پرداخت شود. این اتفاق در همه جای دنیا رخ می دهد و کشور عزیزمان ایران نمی تواند از این مقوله جدا باشد. جنبش فوتبال در کشور عزیزمان ایران آن قدر مهم است که حتما این امر باید تحقق پیدا کند. دوست دارم در این جا تقاضا کنم از مسئولان تصمیم ساز که در رابطه با حق پخش تلویزیونی تصمیم درستی بگیرند و این عنوان اصلاح شود آیا که در این صورت متاسفانه آخرین بار است که در جمع شما هستم و جهت تشویق موفقیت های شما می آیم. ما نمی توانیم اجازه دهیم این اتفاق بیفتد و باید تلاش کنیم اتفاق درست رخ بدهد. اجازه دهید به یک عنوان حساس دیگر اشاره کنم.

    هر تیمی باید در شهر و کشور خود بازی کند

    اینفانتینو ادامه داد: در دنیایی زندگی می کنیم که جهت همه ما درگیری ها و مناقشاتی در بر دارد. اجازه دهید یک بار دیگر در این جا به طور براق اعلام کنم که سیاست باید خارج از فوتبال باشد. فوتبال جهت مردم هست. فوتبال جهت مردم در اقصی نقاط دنیا و در هر کشور دنیا هست. خیلی طبیعی است که در کشورهای مختلف، تیم محبوب و مورد علاقه مردم هر شهرو کشور در همان شهر و کشور بازی کند. همان طور که در کشور عزیزمان ایران باید انتظار این عنوان را داشته باشیم، در همه جای دنیا این انتظار را داریم. باید همه در جهت تحقق این نشانه تلاش کنیم تا جایی که مطمئن شویم تمام مردم دنیا در هر جایی که هستند در کشور و شهر خودشان به طور مستقل از مناقشات سیاسی از فوتبال لذت ببرند. ما اصول و ارزش های مهمی در فیفا داریم که باید از آن مواظبت کنیم.

    رییس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: اگر تماشاگران نباشند، مسابقه های فوتبال برگزار نمی شود. یکی از اصول فوتبال این است که مسابقه های به صورت رفت و برگشت در کشورشان انجام شود و تماشاگران از تیمشان حمایت کنند و جهت آن ها ارزش قائل شوند. اصل بسیار حائز اهمیت داریم که سیاست نباید در فوتبال باشد. باید از فوتبال مواظبت کنیم و آینده آن را نجات دهیم. در آن صورت است که من می توانم از تک تک شما درخواست کنم که خودتان و فرزندانتان فوتبال بازی کنید و از آن لذت ببرید. نه فقط جهت این که فوتبال ورزش بزرگی هست. درست است که بعضی از اسطوره های اینجا استعداد بزرگی دارند و یکی از آنها مارکو فان باستن است که الان در خدمتش هستیم ولی جهت تمام انسان های عادی مثل ما هم فوتبال لذت بخش هست. ما هم از فوتبال لذت می بریم آیا که از فوتبال یاد می گیریم. نه فقط جهت ورزش بلکه جهت زندگی آموزش می گیریم. احترام، نظم، کار تیمی و روحیه همکاری، پیروزی و باختن را یاد می گیریم و در آخر یاد می گیریم چطور به حریف احترام بگذاریم و یاد می گیریم اگر یک مسابقه را ببازیم هر لحظه فرصتی جهت جبران وجود دارد. یاد می گیریم چطور بیاندیشیم و چطور به آرزوی بزرگ ها و زندگی فکر کنیم. بعد تمام عزیزانی که اینجا هستند تلاش می کنند مردم بیش از گذشته درگیر فوتبال باشند.

    در داربی می فهمید من و تاج طرفدار کدام تیم هستیم

    او با اشاره به داربی گفت: می دانم امروز یک داربی مهم بین استقلال و پرسپولیس داریم. این مسابقه از آن جنس مسابقه های است که نه تنها تاریخ ساز بود بلکه اسطوره ساز هم بوده هست. یکی از مسابقاتی است که هر طرفدار فوتبال جهت یک بار هم که شده است بخواهد داربی پایتخت کشور عزیزمان ایران را ببیند. امروز مفتخرم که داربی را ببینم. می دانیم تمام موضوعاتی که اینجا عرض می کنیم شاید جهت مخاطب کمتر از داربی امروز مهم باشد. می توانید در فضای شهر این احساس را داشته باشیم. تنشی که در اقصی نقاط شهر وجود دارد، به سادگی حس می شود. این تنش به خاطر فوتبال هست. فقط فوتبال است که می تواند چنین چیزی را فراهم کند. در مسیر با مهدی تاج صحبت می کردم. قبل از این هم از من پرسیدند شما طرفدار کدام تیم هستید. ما با رییس فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران توافق کردیم هر کدام از ما طرفدار یک تیم در داربی است ولی به هیچ کس نمی گوییم. خودمان می دانیم طرفدار کدام تیم هستیم. تیم مان را تشویق می کنیم. در طی بازی می فهمید که کدام یک از ما کدام تیم را تشویق می کند. این را از حرکات صورت ما می فهمید.

    فیفا به کشور عزیزمان ایران افتخار می کند

    اینفانتینو گفت: آرزو می کنم داربی فوق العاده ای داشته باشیم. می دانم از ۸۰ میلیون جمعیت ایران، این بازی را می بینند. جهت شما و خودم آرزو می کنم بازی جذابی ببینیم. از توجهتان تقدیر می کنم. دوست دارم بگویم که فیفا به کشور عزیزمان ایران افتخار می کند. فیفا مایل است روابط صمیمانه و نزدیکی با فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران به عنوان یکی از قدرت های فوتبال و همین طور سایر کشورها که این شاخصه را دارند، داشته باشد. از همه شما ممنونم.

    به گزارش ایسنا، در ادامه مراسم از یک قالی منقش به طرح جام جهانی روسیه رونمایی شد که تاج و اینفانتینو بافنده قالی را همراهی کردند.

    در آخر مراسم فدراسیون فوتبال قالیچه ای را به عنوان یادگاری به اینفانتینو تقدیم کرد.

    مارکو فان باستن در ادامه مراسم به روی سن آمد و با تقدیر از مهمانان حاضر در سالن گفت: تا الان و تا این جای سال ما موفقیت های چشم گیری از فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و افزایش موفق تیم های ملی کشور عزیزمان ایران به جام جهانی دیده ایم. الان من در فیفا مشغول هستم و به طور نزدیک با فوتبال کار می کنم. دوست دارم یکسری پرسشها مثبت و خوب را جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران داشته باشم.

    فان باستن: کشور عزیزمان ایران درهای فوتبال را جهت دختران و پسران باز کند

    او ادامه داد: اگر چه می دانید به عنوان یک هلندی، فوتبال هلند موفقیت های زیادی در وقت حاضر نداشته هست. هنگامی که به فوتبال نگاه می کنید خیلی مهم است که فوتبال پایه، دخترها و پسرها باید امکان فوتبال بازی کردن داشته باشند. در خیابان، مدرسه و پارک ها و کلوب ها باید بازی کنند. چون خیلی مهم است کشوری مانند کشور عزیزمان ایران درها را باز کند و وقت را جهت دختران و پسرانی که فوتبال را دوست دارند، ایجاد کند. جهت کمک به تحقق این هدف، از طریق داشتن استعدادهای خوب و بازیکنان و ستاره های مرد و زن در رده های سنی متفاوت در فوتبال و فوتسال ممکن خواهد شد. به فرزند ها اجازه می دهد که رویاپردازی کنند.

    فان باستن افزود: باز هم تاکید می کنم که خیلی مهم است نوجوانان در کلوب ها و کوچه و خیابان فوتبال بازی کنند. این جا نقش فیفا بسیار مهم است که به عنوان اداره کننده فوتبال به فوتبال کشور عزیزمان ایران کمک کند. این جا نقش فیفا است که می تواند به سرمایه گذاری در فوتبال کمک کند. موفقیت هایی که در فوتبال کشور عزیزمان ایران به فیفا مخابره شده، نشان می دهد فوتبال شما رو به رشد هست. شما در بعضی سطوح نیاز به مربیان و داوران خوب جهت آموزش دارید. فکر می کنم در تمام این حوزه ها فیفا می تواند به تمام اعضای خود از جمله کشور عزیزمان ایران کمک کند. کمک به فوتبال پایه می تواند در جهت یک همکاری نزدیک بین فیفا و اعضای خودش مانند کشور عزیزمان ایران محقق شود. فکر می کنم پروژه بعدی فیفا، پروژه مدارس فوتبال است آیا که جهت جوانان خیلی مهم است که ورزش و فوتبال نخستین علاقه زندگی آنها شود. جایی اهمیت پیدا می کند که هر چه فوتبال به شما نزدیک می شود، آن را درک و حس می کنید. به همین علت است که ما انتظار داریم فوتبال در کنار فوتبال پایه با یکدیگر طرقی و ارتقا داشته باشند.

    در روسیه حامی تیم ملی کشور عزیزمان ایران خواهم بود

    او در آخر گفت: بسیارم مفتخرم که در کنار شما بودم. آرزوی جام جهانی خیلی خوبی را در تابستان جهت شما دارم. مطمئن باشید من یکی از حامیان و مشوقان تیم ملی کشور عزیزمان ایران خواهم بود. البته گروهی که شما در آن هستید با اسپانیا، پرتغال و مراکش راحت نیست. مطمئنم اتفاقات خوبی جهت شما رخ می دهد و می دانم چقدر جهت این جام جهانی اعتماد به نفستان اوج است.

    به گزارش ایسنا، در ادامه مراسم خوش حالی فوتبال، تابلویی از مرحوم ناصر حجازی به بهناز شفیعی همسر آن مرحوم اعطا شد که احمدرضا عابدزاده، حسن روشن، مهدی تاج و اینفانتینو روی سن حضور داشتند.

    همچنین علی دایی و حمید استیلی پیراهن شماره ۱۰ تیم ملی را به خانواده مرحوم همایون بهزادی تقدیم کردند.

    علاوه بر این ها به علی دایی به عنوان برترین گلزن فوتبال ملی و حمید استیلی، زشت گل قرن نیز تندیس هایی اعطا شد.

    همچنین از خانواده میلاد اسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار فقیدی که جانشان را در سانحه هوایی جرمن وینگز در سال ۹۴ از دست دادند، تقدیر شد.

    از محمد فنایی به عنوان کمک داور فینال جام جهانی ۱۹۹۴ و حسن کامرانی فر کمک داور ایرانی جام جهانی ۲۰۱۰ نیز تقدیم شد. محمد فنایی پیراهن خود در فینال جام جهانی را به اینفانتینو تقدیم کرد که به موزه فیفا بدهد.

    هم وقت با اجرای مراسم، یکی از هنرمندهای ایرانی تصویر اینفانتینو و فان باستن را روی تابلو نقاشی کرد.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | فوتبال | موفقیت | فوتبالی | فوتبالیست | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    حق پخش تلویزیونی باید به باشگاه‌ها داده شود/ در داربی می‌فهمید طرفدار کدام تیم هستم ، اینفانتینو

    حق پخش تلویزیونی باید به باشگاه‌ها داده شود/ در داربی می‌فهمید طرفدار کدام تیم هستم ، اینفانتینو

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار