بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی الاکلنگ قیمتی در بازار دلار

    در پنجمین روز هفته، دلار به کانال ۴ هزار و ۷۰۰ تومان بازگشت. روز چهارشنبه، شاخص بازار ارز با ۴۵ تومان زیاد کردن به قیمت ۴ هزار و ۷۱۵ تومان رسید. زیاد کردن قیمت

    الاکلنگ قیمتی در بازار دلار

    الاکلنگ قیمتی در بازار دلار

    عبارات مهم : بازار

    در پنجمین روز هفته، دلار به کانال ۴ هزار و ۷۰۰ تومان بازگشت. روز چهارشنبه، شاخص بازار ارز با ۴۵ تومان زیاد کردن به قیمت ۴ هزار و ۷۱۵ تومان رسید. زیاد کردن قیمت شاخص ارزی در حالی رقم خورد که این ارز در روز سه شنبه با ۸۲ تومان کم کردن به کانال ۴ هزار و ۶۰۰ تومان رفته بود. رفت و برگشت و الاکلنگ قیمت دلار در روزهای اخیر بسیاری از معامله گران واقعی بازار ارز را سردرگم کرده است.

    در این شرایط، سفته بازان تثبیت کننده بازار زیاد ترجیح می دهند در روند معاملات مداخله خاصی نکنند و تماشاچی روند بازار تا بازگشت ثبات به قیمت ها باشند. در چنین شرایطی، قیمت دلار در روز پنجم هفته در بسیاری از مقاطع، قیمت های متفاوتی را در بازار به خود دید. حدود ساعت ۳ بعدازظهر یک معامله گر با قیمت ۴ هزار و ۷۲۰ تومان حاضر به فروش بود؛ حال آنکه دیگری ادعا می کرد با قیمت ۴ هزار و ۷۴۰ تومان حاضر به خرید است و بازار با قیمت ثابتی مواجه نبود. به گفته فعالان، در این فضا، دلار با کم کردن حجم معاملات مواجه بود و قیمت با معاملات اندک جا به جا می شد. روز چهارشنبه همسو با رشد بهای دلار، قیمت یورو نیز در جهت صعودی قرار داده شد و با ۸۰ تومان رشد به قیمت ۶ هزار و ۸۰ تومان رسید. روز سه شنبه ارز اروپایی۱۶۰ تومان از ارزش خود را از دست داده بود.

    الاکلنگ قیمتی در بازار دلار

    در روزی که قیمت دلار با معاملات محدود زیاد جا به جا می شد، قیمت سکه تمام بهار آزادی نوسانات محدودتری را تجربه کرد و با زیاد کردن متعادل ۴ هزار تومانی به قیمت یک میلیون و ۵۲۹ هزار تومان رسید. زیاد کردن قیمت سکه ناشی از جوسازی های معامله گران ارزی و زیاد کردن قیمت دلار بود. به گفته فعالان، در صورت عوض کردن مسیر دلار، با توجه به افت بهای اونس در بازارهای جهانی امکان افت زیاد قیمت سکه وجود دارد.

    طرح هایی مانند حراج و پیش فروش سکه تا حدی بازار را اشباع کرده است و موجب شده است قیمت ها نوسانات غیر منتظره ای را تجربه نکنند. به گزارش «ایبنا» در آخرین اخبار از پیش فروش سکه، ۱۳هزار و ۳۲۰ قطعه سکه به طور قطعی تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه در قالب طرح پیش فروش سکه به فروش رفت. مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: بانک ملی کشور عزیزمان ایران به مشتریانی که در طرح پیش فروش سکه تمام بهار آزادی همکاری می کنند، به جای حواله های کاغذی «کارت سکه» ارائه می کند.

    در پنجمین روز هفته، دلار به کانال ۴ هزار و ۷۰۰ تومان بازگشت. روز چهارشنبه، شاخص بازار ارز با ۴۵ تومان زیاد کردن به قیمت ۴ هزار و ۷۱۵ تومان رسید. زیاد کردن قیمت

    وی توضیح داد که خریداران سکه تمام بهار آزادی می توانند هر زمانی اراده کنند موجودی کارت خود را از طریق دستگاه های بانک ملی دریافت کنند.

    فراز و فرود دلار

    روز چهارشنبه، دلار معاملات خود را در کانال ۴ هزار و ۷۰۰ تومان شروع کرد. در پنجمین روز هفته، شاخص بازار ارز معاملات خود را با قیمت ۴ هزار و ۷۰۸ تومان شروع کرد که افزایشی ۳۸ تومانی نسبت به قیمت بسته شده است روز سه شنبه داشت. به گفته فعالان، زیاد کردن بهای دلار از معاملات انتهای روز سه شنبه کلید خورد. در ساعات انتهایی چهارمین روز هفته بازیگران ارزی موفق شدند در برابر عرضه دلار بازیگران بازارساز تسلیم نشوند و قیمت دلار را در آستانه ۴ هزار و ۷۰۰ تومان نگه دارند. بعد از این مقاومت، معامله گران فردایی در معاملات پشت خطی قیمت را از مرز ۴ هزار و ۷۰۰ تومان عبور دادند تا روز چهارشنبه با انتظارات افزایشی شروع شود.

    الاکلنگ قیمتی در بازار دلار

    تحت تاثیر چنین انتظاراتی، قیمت دلار به سرعت تا ساعت یک بعدازظهر مسیر افزایشی را طی کرد و حتی یکی از کانال های معامله گران دلار در آخرهای قیمت این ارز را در بازار آزاد ۴ هزار و ۷۹۸ تومان ذکر کرد. البته توصیه قابل توجه در این قیمت ها آن است که در شرایط فعلی بازار، بعضی معامله گران قیمت فروش دلار خود را اعلام می کنند. این در حالی است که در بازار خریداری جهت آن یافت نمی شود و از آنجا که با آن قیمت معامله ای صورت نگرفته هست، نمی توان آن قیمت را به رسمیت شناخت. از طرفی بعضی معامله گران جهت اوج بردن جو هیجانی بازار، ممکن است در چنین قیمت هایی معاملات صوری را صورت دهند.

    آنچه مسلم است دلار روز چهارشنبه در مقاطع متفاوت روز با قیمت های متفاوتی مواجه شد و با توجه به آن می توان از سرگشتگی معامله گران واقعی بازار سخن گفت، آیا که در ساعات متفاوت قیمت های مشابه جهت دلار وجود نداشت. یکی از بازیگران ارزی در میدان رو به روی پاساژ افشار به معامله گر دیگری گفت: «گویا قیمت دلار گم شده است است». تنها در این روز قیمت بازیگران بازارساز براق بود؛ در ساعات ابتدای روز بازیگران بازارساز با قیمت ۴ هزار و ۶۸۴ تومان اقدام به عرضه دلار در بازار کردند. البته میزان عرضه نسبت به دو روز گذشته کم کردن داشت و همین عنوان موجب شد در ابتدای روز معامله گران اطراف آن جوسازی کنند. در بازار بعد از ساعت ۵ بعدازظهر قیمت های متفاوتی جهت دلار ذکر می شد و زیاد قیمت ها بالای ۴ هزار و ۷۵۰ تومان قرار داشت.

    در پنجمین روز هفته، دلار به کانال ۴ هزار و ۷۰۰ تومان بازگشت. روز چهارشنبه، شاخص بازار ارز با ۴۵ تومان زیاد کردن به قیمت ۴ هزار و ۷۱۵ تومان رسید. زیاد کردن قیمت

    عوامل زیاد کردن قیمت دلار

    به گفته فعالان، عوامل مختلفی در رشد قیمت دلار اثر داشت. رشد قیمت حواله درهم و اوج رفتن ارزش دلار در منطقه سلیمانیه عراق دو عامل بیرونی اثرگذار در رشد قیمت بودند. تحرکات معامله گران آتی و کم کردن عرضه بازیگران بازارساز دو عامل دیگری بود که شاخص ارزی را افزایشی کرد. در حالی چنین عواملی جهت رشد قیمت دلار ذکر می شد که عده ای از مقامات رسمی دلایل دیگری را جهت رشد دلار ذکر کردند.

    روز گذشته، یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: متاسفانه حدود ۱۰تا۱۵ صراف هستند که در بازار ارز یک نوع نابسامانی ایجاد کرده اند که نمی دانم چگونه است که دولت هم نمی تواند آنها را کنترل کند. به گزارش خبرگزاری فارس، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد: طی جلساتی که برگزار کردیم وزیر اقتصاد و دولتی ها عنوان کردند که دولت هم راضی به این اوضاع نیست و متاسفانه یکسری صراف هستند که نمی دانم چگونه است که دولت هم نمی تواند آنها را کنترل کند.

    الاکلنگ قیمتی در بازار دلار

    گویا حدود ۱۰تا ۱۵ صراف هستند که در بازار ارز یک نوع نابسامانی ایجاد کرده اند و البته عده ای از مردم هم تقاضای زیادی در بازار دارند. همچنین در دو روز اخیر شایعه ای در بازار وجود داشت که حساب های بعضی دلالان ارزی بسته شده است هست. در همین رابطه، یک مقام آگاه اظهار کرد: در جهت مبارزه جدی با پولشویی و با دستور مقام محترم قضایی، صدها حساب از حساب های عاملان غیرمجاز ارزی بسته شد. وی با اشاره به اخلال در بازار ارز از سوی شبکه ای از دلالان، تاکید کرد: روند مبارزه با دلالان و اخلال گران بازار ارز با قاطعیت ادامه خواهد داشت. این مقام آگاه به فعال شدن این شبکه های دلالی در دوره های نوسانات ارزی اشاره کرد و از اطلاع رسانی زیاد در این باره در آینده نزدیک خبر داد. بعضی از فعالان بازار نیز این خبر را تایید کردند.

    دنیای اقتصاد

    واژه های کلیدی: بازار | بازیگران | روز چهارشنبه | اخبار اقتصادی و بازرگانی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار