بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار اجتماعی مردم را سرکار گذاشتید؟, چرا راستش را نمی‌گویید؟ ، وزرا عذرخواهی کنند، اعتراض دسته‌جمعی نمایندگان اصفهان

    نشست علنی مجلس امروز علاوه بر پیگیری به مباحث مندرج در دستورکار، با حاشیه‌هایی همراه بود، نمایندگان اصفهان به بی‌اعتنایی دولت در تأمین حق‌آبه گلایه داشتند ضمن آ

    مردم را سرکار گذاشتید؟, چرا راستش را نمی‌گویید؟ ، وزرا عذرخواهی کنند، اعتراض دسته‌جمعی نمایندگان اصفهان

    اعتراض دسته جمعی نمایندگان اصفهان؛مردم را سرکار گذاشتید؟/وزرا عذرخواهی کنند/چرا راستش را نمی گویید؟

    عبارات مهم : استانی

    نشست علنی مجلس امروز علاوه بر پیگیری به مباحث مندرج در دستورکار، با حاشیه هایی همراه بود، نمایندگان اصفهان به بی اعتنایی دولت در تأمین حق آبه گلایه داشتند ضمن آنکه معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی نیز با دو تذکر هیأت رئیسه مواجه شد.

    به گزارش خبرآنلاین، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی نمایندگان گزارش کمیسیون بهداشت در مورد برطرف ایراد شورای نگهبان به طرح زیاد کردن قیمت باروری و پیشگیری از کم کردن رشد جمعیت را بررسی کردند.

    نمایندگان ماده ۱ این طرح را از بین بردن کردند. طبق این ماده کلیه اعمال جراحی جهت پیشگیری دائمی از بارداری ممنوع می شد و مجازات هایی جهت پزشکان متخلف در نظر گرفته شده است بود.علاوه بر این، ماده ۲ این طرح نیز از بین بردن شد. در این ماده هرگونه تبلیغ در خصوص پیشگیری از بارداری و کم کردن فرزندآوری ممنوع شده است بود و مجازات هایی را جهت تخلفات رسانه ای در نظر گرفته بود.

    مردم را سرکار گذاشتید؟, چرا راستش را نمی‌گویید؟ ، وزرا عذرخواهی کنند، اعتراض دسته‌جمعی نمایندگان اصفهان

    وکلای ملت ماده ۳ این طرح را نیز از بین بردن کردند. این ماده در خصوص لزوم آموزش جهت جلوگیری از ترساندن سلامت جسمی و روانی مادر و کودک بود. در جهت برطرف ایراد شورای نگهبان ماده ۴ این طرح را نیز که وزارت بهداشت را موظف به مدیریت برنامه سلامت باروری و فرزندآوری در جهت سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری می کرد نیز از بین بردن کردند.

    وکلای ملت همچنین ماده ۵ این طرح را از بین بردن کردند. این ماده مقرر می کرد عبارت «حداکثر تا ۳ فرزند» در قانون مدیریت خدمات کشاورزی و قانون تنظیم خانواده و قانون تامین خدمات درمانی نسخ شود.

    نشست علنی مجلس امروز علاوه بر پیگیری به مباحث مندرج در دستورکار، با حاشیه‌هایی همراه بود، نمایندگان اصفهان به بی‌اعتنایی دولت در تأمین حق‌آبه گلایه داشتند ضمن آ

    کمیسیون بهداشت اعلام کرد به علت ایراد شورای نگهبان در خصوص کل مصوبه که مغایر با سیاست های کل جمعیت اعلام شده است هست، کل طرح از بین بردن شد و این عنوان در کمیسیون یکسان به طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در دست بررسی است.

    کشاورزان صدقه نمی خواهند/وزرای نیرو حتی زبان عذرخواهی هم ندارند

    حسن کامران در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در خصوص حوادث اخیر شرق اصفهان و ورزنه گفت: از همکاران پرسش می کنم که باید با مدیران برخورد شود یا با محرومین؟ باید مدیران دادگاهی بشوند یا پابرهنه ها؟ کشاورزان شرق اصفهان از وقت صفویه کشت دارند، متدین هستند و خمس و زکات می دادند، جهیزیه می دادند. آیا امروز وزارت نیرو پاسخگو نیست؟

    مردم را سرکار گذاشتید؟, چرا راستش را نمی‌گویید؟ ، وزرا عذرخواهی کنند، اعتراض دسته‌جمعی نمایندگان اصفهان

    وی افزود: وقت آقای نامجو، چیت چیان و اردکانیان ۵۰ کشاورز به اتاقشان بردم و گفتم این ها متدین هستند. آیا این اوضاع را بر سرشان آوردید؟ جهت مدیران ارشد متاسفم که جرات و حتی زبان عذرخواهی هم ندارید. این ها صدقه نمی خواهند. قیمت آب را مشخص و پول ارزش را بدهید؛ گرچه پول هم نخواستند.

    نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: آیا حقیقت را به مردم نمی گویید و سرکارشان می گذارید. راه حل آن همین قانونی است که مجلس تصویب کرده هست. قانون توزیع عادلانه آب. به همین آقای اردکانیان گفتم یا حق آبه چاه ها را کم نکن یا حداقل بیایید عنوان برق چاه ها را حل کنید. این چه بساطی هست، چه اداره کردنی است؟ حداقل بیایید استعفا دهید.

    نشست علنی مجلس امروز علاوه بر پیگیری به مباحث مندرج در دستورکار، با حاشیه‌هایی همراه بود، نمایندگان اصفهان به بی‌اعتنایی دولت در تأمین حق‌آبه گلایه داشتند ضمن آ

    کامران در آخر هم منتقدانه گفت: آیا طرحی که در خصوص اموال نامشروع هست، مطرح نمی شود؟

    وعده های مدیر جمهور راجع به زاینده رود عملیاتی نشد

    مردم را سرکار گذاشتید؟, چرا راستش را نمی‌گویید؟ ، وزرا عذرخواهی کنند، اعتراض دسته‌جمعی نمایندگان اصفهان

    هم چنین احمد سالک نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: طبق قانون دولت باید شرایط را جهت کار همه مردم فراهم کند کشاورزان اصفهان به خصوص کشاورزان شرق این استان ظرفیت بالایی برا ی کار دارند ولی شرایط مورد نیاز جهت آن ها فراهم نیست کشاورزان آبی جهت کشت ندارند.

    وی بر لزوم ورود سران قوا جهت حل مسئله آب در استان اصفهان تاکید کرد و گفت: مدیر جمهور در وقت انتخابات به اصفهان آمد و قول هایی جهت اصلاح اوضاع زاینده رود داد که هنوز عملیاتی نشده هست. هنوز اشتغالی جهت کشاورزان ایجاد نشده است.

    چرا راستش را به مردم نمی گویید؟

    حسینعلی حاجی دلیگانی نیز در نطق میان دستور جلسه علنی امروز بیان کرد: آقای رییس جمهور مگر شما در سفر استانی تان نگفتید که مسئله آب استان اصفهان را حل می کنید؟ آیا می دانید که کشاورزان استان اصفهان چه روزهای مشکل را می گذارند؟ آیا می دانید با نبود آب و کشت و شغل دیگری ندارند و چگونه معیشت خود را قرار است تامین کنند؟ واقعیت این است کسانی که تا دیروز زکات ده بودند امروز مستحق گرفتن زکات شدند. اگر قبول ندارید بیایید و اوضاع مردم را در شرق، غرب و جنوب استان اصفهان ببینید و راهکاری جهت آن بیابید.

    وی در ادامه گفت: ما نمایندگان استان اصفهان عنوان آب را رصد خواهیم کرد و اگر زمانی ببینیم که نمی توانیم حقوق مردم را استیفا کنیم حتما باید جای خود را به دیگران دهیم و از این سمت استعفا دهیم. از وزیر نیرو انتظار می رفت تا جدول وقت بندی اجرای مصوبات شورای عالی آب را ارائه کند ولی تا الان اعلام نکردند و ولی خطاب به آقای استاندار، انتقال پساب از شهری به شهر دیگر نه امکان پذیر است و نه کارشناسی شده. لطفا بدون مطالعه کاری را انجام ندهید؛ چراکه باعث از بین رفتن بیت المال می شود.

    نماینده مردم شاهین شهر در مجلس، گفت: مردم شمال اصفهان نیز به همراه سایر نقاط استان همگی عضو یک استان هستند و هرگونه پرداخت هزینه عدم کشت که به جهت بی آبی نتوانسته اند کشت کنند باید همگانی باشد. نباید در این زمینه تبعیض قائل شد. اگر قرار است همه تجمع کنند شما اعلام کنید.در حالیکه به ایام نهایی سال ۹۶ نزدیک می شویم بسیاری از قول های رییس جمهور و رییس بانک مرکزی و معاونین بانک مرکزی در خصوص سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری هنوز تعیین و وظیفه نشده هست. آیا راستش را به مردم نمی گویید؟

    وزارتخانه های نیرو و صنعت حق آبه کشاورزان اصفهان را به تاراج می برند

    حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان نیز در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با استناد به ماده ۱۱ آیین نامه و اصل ۳ قانون اساسی در تذکر و اخطاری گفت: استان اصفهان دچار بحران شده است ولی حتی در بودجه ۹۷ هم به آن توجهی نشده هست. کشاورزان اصفهان حق آبه دار آب زاینده رود هستند، بیش از ۱۰ سال است که حق آبه کشاورزان اصفهان به وسیله دو وزارت نیرو و صنعت به تاراج رفته هست. صبر مردم هم حدی دارد. ده سال است که جهت کشاورزان مسئله ایجاد کرده اید که حتی آنها جهت امرار معاشان نیز مسئله دارند و خجالت زده خانواده هایشان هستند.

    وی افزود: کشاورزان چاره ای جز اعتراض جهت احقاق حقشان ندارند،رئیس جمهور در انتخابات به اصفهان سفر کردید و قول دادید که دیگر آب زاینده رود قطع نشود، این وعده چه شد؟ نمایندگان این استان تمام راه های مسالمت آمیز جهت جلوگیری از بحران را طی کرده اند. ما جلساتی با مدیر جمهور، رییس مجلس و معاونان اول مدیر جمهور و مدیر قوه قضائیه داشتیم و تذکرات مورد نیاز را دادیم. پیش از این نیز با وزرای نیروی دو دولت یازدهم و دوازدهم هم جلسه برگزاری کردیم ولی متاسفانه گوش کسی شنوا نیست.

    نماینده فلاورجان یادآور شد: آب آشامیدنی ۵ میلیون نفر و مقداری زیادی از کشاورزان با چالش روبرو شده. در این باره هیچ تفاوتی بین شرق و غرب اصفهان وجود ندارد لذا اگر قرار بر پرداخت خسارت باشد باید به همه کشاورزان داده شود. کشاورزان به علت نبود آب دچار خساراتی شدند. نمونه آن را در شهرستان فلاورجان می تواند دید که همه از گرسنگی زحمت می برند چون ۹۰ درصد مردم فلاورجان کشاورزند.

    مسئولان استانی آیا به میان کشاورزان اصفهان نمی آیند/ کشاورزان حق ارزش را می خواهند

    همچنین حمیدرضا فولادگر در تذکری در آخر جلسه علنی امروز، بیان کرد: در استان اصفهان و شهرستان های اصفهان مدت هاست که درگیر مساله آب و زاینده رود هستیم و این امر به دلایل متفاوت از نحوه مدیریت آب گرفته تا خشکسالی ها، عدم رعایت حقابه، به هم خوردن رژیم حقوقی زاینده رود و برداشت های بی رویه و همچنین عدم اصلاح الگوی مصرف همه دست به دست هم داده و اوضاع فعلی را ایجاد کرده هست. در خصوص زاینده رود نیز شاهد هستیم که آقای رییس جمهور در سفر استانی خود قول دادند که زاینده رود هر لحظه جاری باشد و در این زمینه مورد نیاز بود دستگاه های اجرایی مربوطه نیز همراهی کنند تا این مساله کنترل شود.

    وی در ادامه گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم که کشاورزان عزیزمان تجمع کرده اند. در دو ماه قبل و در وقت اغتشاشات نیز ما از کشاورزان تقدیر کردیم که خویشتنداری کردند و نگذاشتند دیگران از آنها استفاده کنند ولی اکنون کشاورزان حرف حق خود را مطرح می کنند. از نیروی انتظامی درخواست داریم در عین حال که مسئول حفظ امنیت هستند خویشتنداری کنند. کشاورزان نیز تا به حال حرف خود را به صورت صنفی بیان کرده اند و اجازه ندهند از تجمعات آنها سوء استفاده شود.

    وی افزود: مسئولین استانی و همچنین مسئولین مربوطه آیا به میان کشاورزان نمی آیند و به پرسشها آنها گوش نمی دهند. قرار بود امروز جلسه ای با حضور رییس مجلس و وزیر نیرو و استاندار برگزار شود ولی به علت ضرورت حضور همزمان وزیر نیرو و استاندار در جلسه، این جلسه به سه شنبه موکول شد.ان شاءالله با پرداخت خسارت عدم کشت و تسریع در اجرای طرح تونل سوم و رعایت حقابه ها و مقابله با برداشت های بی رویه این پرسشها حل شود.

    تذکر پزشکیان به معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی

    احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به علیرضا محفوظی معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی تذکر داد که در میان صندلی نمایندگان نرود و به جایگاه خود در صندلی های جلوی مجلس برود.

    همچنین مسعود پزشکیان نایب مدیر مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت نیز به معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی تذکر داد که در صندلی های جلوی مجلس بنشیند و اگر نمایندگان قصد صحبت با وی را دارند به ایشان مراجعه کنند.

    اختصاص۳۲۰۰ میلیارد تومان از مالیات شهرداری ها جهت هدفمندی یارانه ها خیانت است

    مهرداد لاهوتی بائوج در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۱۸۶ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: آقای لاریجانی در جریان تصویب لایحه بودجه در آخرین روز، حدود ۲۰۰ ردیف بودجه را یک جا رای گرفت و این درحالی است که بعضی بندها در این میان وجود داشت که نمایندگان از آن بی اطلاع بودند. آقای لاریجانی عملاً یک کتابچه بودجه را با یک رای به تصویب رساند که اتفاقاً معمولاً در مجلس چنین مسائلی عرف است.

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از این ردیف ها اعلام کرد: از روز گذشته متوجه اتفاقی شدیم که بعضی همکاران تایید و بعضی رد می کنند. بر اساس آن ۳۲۰۰ میلیارد تومان از درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری ها جهت هدفمندی یارانه ها تخصیص داده شده است یابد که این بالاترین خیانت است.

    این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ کل کشور خاطرنشان کرد: این درست نیست که دولت همچون یک حلقه واصل این پول را وصول کند. در بحث درمان نیز دیدیم که قرار شد دولت یک درصد از مالیات ارزش افزوده را وصول، و به بخش سلامت تخصیص دهد.بعضی شهرداری های کوچک امروز حتی جهت پرداخت حقوق کارکنان با مسئله روبرو هستند. اتفاقاً این پول را مردم تامین می کنند و چگونه می شود که هنگامی که دولت صرفاً یک واسطه هست، ۳۲۰۰ میلیارد تومان از درآمد را دریافت کند.

    لاهوتی از مسعود پزشکیان که جهت ساعاتی ریاست جلسه علنی امروز را برعهده داشت، درخواست که نسبت به پیگیری به این مسئله دستور مورد نیاز را صادر کند و در آخر گفت: امروز لایحه مربوط به افراد دارای معلویت را تصویب کردیم و این درحالی است که خزانه داری تخصیص مربوط به بهزیستی را پرداخت نکرده ولی تخصیص مربوط به کمیته امداد را پرداخت کرده است و خواهشمان این است که دستور دهید تخصیص مربوط به خزانه داری نیز پرداخت شود.

    واژه های کلیدی: استانی | اصفهان | رئیس جمهور | زاینده رود | رئیس جمهور | رییس جمهور | پرداخت خسارت | مجلس شورای اسلامی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار