بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی حاکمیت، واکنش‌ها ناشیانه احمدی‌نژاد را بیش از این تحمل نمی‌کند ، آیت‌

    عضو هیات رییسه کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که احمدی‌نژاد با کارها خلاف قانون حرمت حرم شاه‌عبدالعظیم را خدشه‌دار می‌کند، تاکید کرد که آیت‌الله هاش

    حاکمیت، واکنش‌ها ناشیانه احمدی‌نژاد را بیش از این تحمل نمی‌کند ، آیت‌

    آیت الله هاشمی پیش از دیگران این روزها را آینده نگری کرد/ حاکمیت، واکنش‌ها ناشیانه احمدی نژاد را بیش از این تحمل نمی کند

    عبارات مهم : سیاسی

    عضو هیات رییسه کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس با بیان این که احمدی نژاد با کارها خلاف قانون حرمت حرم شاه عبدالعظیم را خدشه دار می کند، تاکید کرد که آیت الله هاشمی پیش از دیگران این روزهای احمدی نژاد را آینده نگری کرده بود، گفت که احمدی نژاد راه خروج از حاکمیت را گزینش کرده ولی حاکمیت بیش از این، واکنش‌ها ناشیانه احمدی نژاد را تحمل نمی کند.

    جلال میرزایی در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به اقدام اخیر محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشایی که در حمایت از تحصن و بست نشینی حمید بقایی و علی اکبر جوانفکر در حرم شاه عبدالعظیم حضور پیدا کردند، گفت: سابقه بست نشینی و تحصن در حرم شاه عبدالعظیم در تاریخ تحولات سیاسی-اجتماعی کشور عزیزمان ایران به آخرهای دوره قاجار بازمی گردد که بر اساس آن، بعضی مشروطه خواهان با نشانه تلاش جهت حاکمیت قانون، دفاع از آزادی های مشروع شهروندان و برابری رعایا و صاحبات قدرت با تحصن در این مکان خواستار توجه حاکمیت وقت به این درخواست های مشروع می شدند.

    حاکمیت، واکنش‌ها ناشیانه احمدی‌نژاد را بیش از این تحمل نمی‌کند ، آیت‌

    احمدی نژاد در دولت نهم و دهم در جهت تضعیف جامعه مدنی گام برداشت

    وی افزود: احمدی نژاد و نزدیکانش سابقه مثبتی در دفاع از آزادی های مشروع نداشته و در دوره ای که مسئولیت امور را در اختیار داشتند، جایگزین دفاع از حقوق شهروندان و قانون گرایی، عملاً دست به قانون گریزی زده و مرتکب تخلفاتی نیز در اجرای قوانین می شدند.

    عضو هیات رییسه کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که احمدی‌نژاد با کارها خلاف قانون حرمت حرم شاه‌عبدالعظیم را خدشه‌دار می‌کند، تاکید کرد که آیت‌الله هاش

    نماینده اصلاح طلب مردم ایلام در مجلس خاطرنشان کرد: احمدی نژاد در دولت نهم و دهم عمدتاً در جهت تضعیف جامعه مدنی گام برداشت و اکنون نیز با این اقدام، جایگزین تلاش در جهت حاکمیت قانون، دست به نوعی قانون گریزی زده و این درحالی است که چنین اقداماتی قطعاً کمکی به حاکمیت قانون نمی کند.

    احمدی نژاد با کارها خلاف قانون حرمت حرم شاه عبدالعظیم را خدشه دار می کند

    عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با بیان این که اماکنی همچون حرم شاه عبدالعظیم علاوه بر جایگاه والای مذهبی، نمادی از آزادی خواهی و قانون گرایی در تاریخ سیاسی-اجتماعی کشور عزیزمان ایران هست، گفت: متاسفانه این افراد با کارها خلاف قانون خود حرمت این نمادهای ملی و مذهبی را خدشه دار می کنند.

    حاکمیت، واکنش‌ها ناشیانه احمدی‌نژاد را بیش از این تحمل نمی‌کند ، آیت‌

    وی تاکید کرد: حرم شاه عبدالعظیم در تاریخ سیاسی-اجتماعی پایگاهی امن جهت حامیان حاکمیت قانون بوده و درست نیست این سابقه تاریخی را با این کارها نامربوط خدشه دار کنیم.

    میرزایی با بیان این که تحمل واکنش‌ها و اعمال ساختارشکنانه سخت خواهد بود، گفت: بعید می دانم حاکمیت بیش از این چنین اقداماتی ازسوی احمدی نژاد و نزدیکانش را نادیده بگیرد؛ به هر حال نظام چندین مرتبه در مقاطع متفاوت به احمدی نژاد وقت مجدد داد که به قانون بازگردد ولی به نظر می رسد رییس دولت نهم و دهم و اطرافیانش تمایلی به فعالیت در چارچوب قانون ندارند.

    عضو هیات رییسه کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که احمدی‌نژاد با کارها خلاف قانون حرمت حرم شاه‌عبدالعظیم را خدشه‌دار می‌کند، تاکید کرد که آیت‌الله هاش

    عضو هیات رییسه کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد، احمدی نژاد و نزدیکانش عملاً اقدام به ایجاد تنش در جامعه و کشور می کنند.

    آیت الله هاشمی پیش از دیگران این روزهای احمدی نژاد را آینده نگری کرد

    حاکمیت، واکنش‌ها ناشیانه احمدی‌نژاد را بیش از این تحمل نمی‌کند ، آیت‌

    نماینده اصلاح طلب مردم ایلام در مجلس با بیان این که اصلاح طلبان از سال ها قبل در رابطه با نحوه کردار و واکنش‌ها احمدی نژاد هشدار داده بودند، یادآور شد: مرحوم آیت الله هاشمی پیش از دیگران متوجه شد که کارها و نوع رویکردهای سیاسی این جریان در جهت حاکمیت قانون نیست. هاشمی متوجه شد و هشدار هم داد که این جریان در چارچوب منافع و مصالح کشور حرکت نمی کند و این روزها را آینده نگری می کرد.

    وی با بیان این که انتظار می رود این جریان نیز همچون دیگر شهروندان به قانون تمکین کند، گفت: متاسفانه بخشی از حاکمیت دچار نوعی اشتباه محاسباتی شده است و درحالی به جریان اصلاحات بدبین است که این جریان با پایبندی به قانون و از سر دلسوزی انتفاداتی مطرح کرده و در جهت احقاق حقوق اساسی و شهروندی مردم تلاش می کند.

    جریان اصلاحات در مقاطع حساس در جهت منافع ملی تلاش کرده است

    عضو شورای مرکزی فراکسیون امید تاکید کرد: نباید یک جریان سیاسی را به صرف طرح انتقاد به شیوه های اجرایی و مدیریتی دارد، غیرخودی دانست؛ آیا که جریان اصلاحات علاوه بر آن که همواره در چارچوب قانون عمل کرده، در بسیاری از مقاطع حساس و آینده ساز نیز پیشگام بوده و در جهت منافع و مصالح ملی تلاش کرده است.

    تلاش احمدی نژاد جهت بازتعریف جایگاه خود به عنوان اپوزیسیون

    میرزایی در پاسخ به سوالی راجع به اهداف احمدی نژاد از گرایش به کارها رادیکال و ساختارشکن اعلام کرد: احمدی نژاد طبیعتاً اقبال مردمی که نسبت به مرحوم هاشمی وجود داشت و همچنین محبوبیت و مقبولیت آقای خاتمی را می بینید و به اشتباه فکر می کند با ایجاد زاویه با حاکمیت و قرارگرفتن در جایگاه اپوزیسیون می تواند در میان جامعه محبوبیت کسب کند.

    وی گفت: احمدی نژاد به اشتباه فکر می کند جامعه با بحران هایی روبرو است که می تواند با بازتعریف جایگاه خود به عنوان اپوزیسیون در آینده سیاسی کشور نقش آفرینی کند.

    عضو هیات رییسه کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به کردار و واکنش‌ها سیاسی احمدی نژاد خاطرنشان کرد: رویکرد احمدی نژاد در بحث سیاست خارجی تا حد امکان تنش زا بوده و جهت کشور هزینه ایجاد کرده و در بحث سیاست داخلی نیز صرفاً در جهت دامن زدن به اختلافات سیاسی اقدام کرده و به طور کلی عملکردش در جهت منافع و مصالح ملی نبوده است.

    احمدی نژاد راه خروج از حاکمیت را گزینش کرده است

    وی در پاسخ به سوالی راجع به آینده سیاسی احمدی نژاد اعلام کرد: به نظر می رسد احمدی نژاد با این واکنش‌ها و کردار، راه خروج از حاکمیت را گزینش کرده هست. این مسئله کاملاً روشن است و احمدی نژاد به اشتباه فکر می کند با سیر در این مسیر، تاثیرگذاری خود را در روند تحولات سیاسی کشور در آینده زیاد کردن دهد.

    حاکمیت واکنش‌ها ناشیانه احمدی نژاد را بیش از این تحمل نمی کند

    میرزایی در آخر گفت: با این حال بعید است احمدی نژاد بتواند با این رویه، راه به جایی ببرد و باتوجه به آن که این کارها او قانون گریزی آشکار هست، طبیعتاً ازسوی نهادهای قانونی با وی برخورد خواهد شد و بعید است که حاکمیت واکنش‌ها ناشیانه احمدی نژاد را بیش از این تحمل کند.

    واژه های کلیدی: سیاسی | قانون | قانونی | احمدی نژاد | اخبار سیاسی و اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار