بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات از همان همکاری کوتاه‌مدت هم پشیمانم / کریمی

    علی کریمی سرمربی سابق سپیدرود می گوید که از مدت کوتاهی که با مالک باشکاه سپیدرود همکاری داشته پشیمان هست، چه برسد به اینکه به دنبال شراکت با او باشد.

    از همان همکاری کوتاه‌مدت هم پشیمانم / کریمی

    کریمی: از همان همکاری کوتاه مدت هم پشیمانم

    عبارات مهم : همکاری

    علی کریمی سرمربی سابق سپیدرود می گوید که از مدت کوتاهی که با مالک باشکاه سپیدرود همکاری داشته پشیمان هست، چه برسد به اینکه به دنبال شراکت با او باشد.

    به گزارش ورزش سه، علی کریمی سرمربی سابق تیم فوتبال سپیدرود شب گذشته در گفتگو با شبکه باران در خصوص اتفاقات روزهای اخیر این کلوب گفت: واقعا این داستان طولانی دارد. من فیلم کامل این جلسه را دارم و آیا نمی گذارند فیلم پخش شود. از خودشان بپرسید.

    از همان همکاری کوتاه‌مدت هم پشیمانم / کریمی

    کریمی در ادامه با اشاره به افراد زیادی که در این جلسه حاضر بودند، عنوان کرد: من فقط با سه چهار نفر از دوستانم بودند و بقیه افرادی که در جلسه بودند از افراد منتسب به کلوب هستند. جالب اینکه کمیته انضباطی هم حضور داشت و به نظرم در جلسه ای که قرار است در مورد برنامه های کلوب صحبت شود، مورد نیاز نیست که کمیته انضباطی کلوب هم حضور داشته باشد. تمام این افراد دوستان قدیمی من هستند و قابل احترام هستند. شاید هم به خاطر بعضی مصاحبه های من و بعضی بازیکنان بودند که منتظر بودند تا جریمه کنند. آدم دلش می سوزد چون این افراد خیلی زحمت کشیده اند.

    علی کریمی در تصویر العمل به صحبت های تن زاده مالک کلوب تن زاده که در مصاحبه ها و بیانیه های خود گفته که ما جلسه ای عاطفی با علی کریمی داشتیم و بعد از تنفسی که در جلسه به وجود آمد، بر سر دو عنوان یعنی گزینش مدیر رسانه ای و آنالیزور به مسئله خوردیم، گفت: مردم خوب رشت باید در جریان باشند؛ زمانی که ما وارد جلسه شدیم، البته این را هم باید بگویم که ایشان انتظار نداشت جهت جلسه ای که ساعت ۵ برگزار می شد، من بدون سر و صدا وارد رشت شوم. جالب اینکه من ۱۰ دقیقه سریعتر به جلسه رسیدم و منتظر ماندم تا بقیه برسند.

    علی کریمی سرمربی سابق سپیدرود می گوید که از مدت کوتاهی که با مالک باشکاه سپیدرود همکاری داشته پشیمان هست، چه برسد به اینکه به دنبال شراکت با او باشد.

    وی ادامه داد: جالب این بود که هنگامی که صحبت ها را شروع کردند، گفتند که ما تیم را سیزدهم تحویل دادیم و سیزدهم تحویل گرفتیم. من یک پرسش دارم؛ مگر قرار بوده تیم سیزدهم را قهرمان تحویل بگیرند یا سهمیه آسیایی بگیرند؟! من تمام این سوالات را جواب دادم و خوشبختانه تمام دوستان هم بودند. در مجموع فکر می کنم که خیلی کارها کردند که این تیم سقوط کند و بتوانند بازیکنان را جریمه کنند. شما پرداختی بازیکنان را ببینید. الان دریافتی ها بین ۴۵ تا ۵۰ درصد است و فکر می کنم ۵۰ درصد را با نصیحت مشاورانشان نگه داشته بودند تا در صورتی که تیم سقوط کرد، بتوانند مابقی مبلغ را ندهند و جریمه کنند. بارها خود ایشان در جلسه با من گفتند که اگر پول ها را بدهیم و تیم سقوط کند، چه کار کنیم ! در جلسه ای با بازیکنان هم این صحبت مطرح شد و می توانید از تک تک بازیکنان بپرسید.

    کریمی در مورد مذاکرات انجام شده است و چرایی به نتیجه نرسیدن اظهار داشت: فیلم اتفاقاتی که در جلسه رخ داد، تمام و کمال موجود است و اگر این ها واقعا ادعای صداقت دارند، می توانیم این فیلم را به شما بدهیم تا پخش کنید. بعد از اینکه وارد بحث فنی شدیم، صحبت هایی مطرح شد. آقای دکتر عبداللهی هم در جلسه بود که صحبت های ایشان با نامه های آقای تن زاده به طور کامل متفاوت بود و صحبت های بسیار خوبی انجام دادند.

    علی کریمی در مورد اینکه بعد علت اختلاف چه بوده هست، افزود: به عنوان نمونه به ما گفتند که اصلا بازیکنان سن اوج نداشته باشید. در صورتی که شما خودتان می دانید که بازیکنان مسن ما بازیکنانی بودند که واقعا زحمت کشیدند. شاید خود من انتظار نداشتم ولی خیلی زحمت کشیدند. من آمار GPS محمدرضا مهدوی را دارم و با آمار به شما نشان می دهم که ۱۲ کیلومتر دویده است.

    از همان همکاری کوتاه‌مدت هم پشیمانم / کریمی

    وی با اشاره به مسائلی که مانع ادامه همکاری او با مدیران کلوب شد، تاکید کرد: کسی را جهت مدیررسانه ای آوردند که بارها در مصاحبه های خود گفته که مدرسه پیرمردها باز کرده اند. این صحبت ها واقعا خنده آمیز هست. اگر کسی تیم شهرش برایش مهم باشد، مایه می گذارد تا تیمش موفق باشد نه اینکه روی سکو بنشیند و من و بازیکنانم را بزند.

    سرمربی سابق تیم فوتبال سپیدرود در مورد پرسش پیامکی برنامه شبکه باران که در مورد علت پرسشها سپیدرود پرسیده بود ( دو گزینه در پرسش پیامکی برنامه وجود داشت: ۱- کلوب تمایلی به ادامه همکاری با علی کریمی ندارد و ۲- علی کریمی تمایلی جهت همکاری با کلوب ندارد) و ۸۶ درصد به گزینه اول رای داده بودند، بیان کرد: گزینش مدیر رسانه ای از اختیارات کلوب است ولی گزینش مدیر رسانه ای که با من و بازیکنانم زاویه دارد، مناسب نیست. فرض کنید کسی که قبل از اینکه پایش به کلوب باز شود، در حال تخریب من و تیم بوده هست، چطور من با او کار کنم. شما مصاحبه هایی که این شخص علیه من انجام داده را ببینید. ولی نباید یک سری صحبت ها مطرح شود که آبروی استان از بین برود. باید کسی کنارم باشد که آدم مطمئنی باشد. ضمن اینکه در مورد بازیکن و کادر فنی هم صحبت هایی شد که این ها باید به طور کامل در اختیار من باشد. علاوه بر این در مورد اضافه شدن یک دستیار خارجی صحبت کردم که به طور کامل مخالفت شد. ما اگر بخواهیم یک سری بازیکنان لیگ برتر را به خدمت بگیریم باید میلیاردی پول بدهیم ولی با خرید بازیکنان خارجی با کیفیت می توانیم هزینه کمتری داشته باشیم. البته الان که من صحبت می کنم، قیمت دلار این شرایط را تحت تاثیر قرار داده است.

    علی کریمی سرمربی سابق سپیدرود می گوید که از مدت کوتاهی که با مالک باشکاه سپیدرود همکاری داشته پشیمان هست، چه برسد به اینکه به دنبال شراکت با او باشد.

    کریمی در آخر در خصوص این عنوان توضیح داد که آیا پیشنهاد خرید کلوب به او داده شده است یا خیر، بیان کرد: از هنگامی که که وارد جلسه شدم، اصلا بحث فنی نشد. اول بحث شراکت را مطرح کردند که گفتم اصلا وارد بحث نمی شوم واز همین همکاری کوتاه مدت هم پشیمانم. جالب اینکه دنبال فروش کلوب به من بودند، ولی می درخواست کردند اول پول هایی که هزینه کردند را بگیرند. اول صحبت از ۴ میلیارد تومان بود و جالب اینکه تمام اسپانسرها با حق الحساب آمده اند و این مسئله کلوب هست. جالب اینکه دوست دارند جهت هر کاری نامه بزنند؛ ایشان دنبال منافعی بودند که نمی دانم رسیده اند یا نرسیده اند. حرف آخرم با هواداران است و امیدوارم هر چه خیر است جهت آنها اتفاق بیافتد.

    واژه های کلیدی: همکاری | بازیکنان | علی کریمی | بازیکنان لیگ برتر | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار