بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار اجتماعی استفاده از ظرفیت شرکت های مردم نهاد ، کاهش ۳۷ درصدی آمار طلاق

    سرپرست فرمانداری شهرستان بناب از کم کردن ۳۷ درصدی آمار طلاق در این شهرستان طی ۸ ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش خبرداد.

    استفاده از ظرفیت شرکت های مردم نهاد ، کاهش ۳۷ درصدی آمار طلاق

    کاهش ۳۷ درصدی آمار طلاق/ استفاده از ظرفیت شرکت های مردم نهاد

    عبارات مهم : اداره

    سرپرست فرمانداری شهرستان بناب از کم کردن ۳۷ درصدی آمار طلاق در این شهرستان طی ۸ ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش خبرداد.

    به گزارش مهر، امین رفیعی عصر امروز سه شنبه در نشست کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان بناب با اشاره به عنوان آسیب های اجتماعی ناشی از توسعه روزافزون اینترنت در جامعه تصریح کرد: اینترنت به جهت گستردگی که دارد، به یک مرجع تبدیل شده است است و متأسفانه به علت کم کاری مسئولان و ایجاد محدودیت در رسانه های موجود و عدم انتقال مفاهیم نظام و اجتماع باعث شده است فضا را به آن ها بدهیم.

    استفاده از ظرفیت شرکت های مردم نهاد ، کاهش ۳۷ درصدی آمار طلاق

    وی همچنین با بیان اینکه در اینترنت باید جامعه نشانه را آشنا و محتوای دینی و فرهنگی و ملی را در قالب این محتوا ارائه کنیم؛ افزود: باید با برگزاری کلاس های متفاوت آموزشی جهت والدین فرزندان را ازخطرات احتمالی گرایش جوانان به اینترنت آگاه کنیم.

    سرپرست فرمانداری بناب استفاده از ظرفیت شرکت های مردم نهاد را در جهت کنترل اینترنت مهم دانست و اذعان کرد: هم اکنون ۸ شرکت مردم نهاد در سطح شهرستان داریم که در زمینه های متفاوت فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و زیست محیطی فعالیت دارند و امیدواریم نهادهای مردم نهاد با ورود به این حوزه مردم را از مضرات و خطرات اینترنت آگاه کنند.

    سرپرست فرمانداری شهرستان بناب از کم کردن ۳۷ درصدی آمار طلاق در این شهرستان طی ۸ ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش خبرداد.

    رفیعی در ادامه سخنان خود با انتقاد از زیاد کردن تکدی گری در میادین متفاوت شهر خاطرنشان کرد: تکدی گری بصورت مقطعی در این شهرستان جمع آوری شد ولی اخیراً متکدیان در میادین متفاوت شهر دیده می شوند که از نیروی انتظامی، شهرداری و بهزیستی انتظار داریم نسبت به جمع آوری متکدی ها از سطح شهر اهتمام کنند.

    گرایش روزافزون مردم به سمت استفاده از فضای مجازی

    بنابراین گزارش، شهردار بناب نیز در این جلسه با اشاره به گرایش روزافزون مردم بویژه جوانان به سمت استفاده از اینترنت گفت: چون گرایش مردم بخصوص قشر جوان جامعه به سمت استفاده از اینترنت به یک معضل و ترساندن تبدیل می شود، در کنار آن در روزهای اخیر شاهد کم کردن ترقه های بسته های اینترنتی هستیم که احتمالاً به یک آفت بزرگ تبدیل شود که با استفاده از این راه مردم را به سمت استفاده از اینترنت تشویق و ترغیب کند و این بسته های تشویقی باعث شده است اند مردم بطور شبانه روزی به سمت استفاده از اینترنت سوق یابند.

    استفاده از ظرفیت شرکت های مردم نهاد ، کاهش ۳۷ درصدی آمار طلاق

    نادر داوودی افزود: امید است مسئولان و متولیان امر با بررسی های مورد نیاز مشخص کنند که این سیاست در جهت چه هدفی دنبال می شود!

    وی سپس با اشاره به برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی با حضور اساتیدی از حوزه علمیه قم در این شهرستان و نتیجه های مثبت آن در جامعه تصریح کرد: قرار است طی روزهای آتی با تشکیل کلاس ها در محلات متفاوت نفراتی که در این کلاس ها حضور داشتند، آن را به محلات متفاوت برده و به مردم انتقال دهند.

    سرپرست فرمانداری شهرستان بناب از کم کردن ۳۷ درصدی آمار طلاق در این شهرستان طی ۸ ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال پیش خبرداد.

    شهردار بناب در ادامه سخنان خود از تدوین و ارائه برنامه پنجح ساله از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب در بخش های متفاوت خبرداد و گفت: پرسشها اجتماعی شهر از طریق بازدیدهای میدانی و تکمیل فرم به وسیله ۸۰۰ نفر در نقاط متفاوت شهر انجام شده است و پرسشها اجتماعی در این تحقیق در سطح شهرستان بناب احصاء شده است است.

    به گفته داوودی، در این بررسی معضل اعتیاد، موانع فرهنگی، اجتماعی جهت انجام فعالیت های اجتماعی و سد معبر به عنوان ۳ اولویت مهم پرسشها اجتماعی در این شهرستان آشنا شدند.

    استفاده از ظرفیت شرکت های مردم نهاد ، کاهش ۳۷ درصدی آمار طلاق

    وی بیان کرد: مردم در این نظرخواهی ۱۳ مورد را از پرسشها و پرسشها اجتماعی شهرستان مطرح نمودند که بیشترین آن در خصوص ۳ عنوان اول بوده است و شورا و شهرداری تلاش خواهند کرد در قالب برنامه ۵ ساله نسبت به کم کردن این آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان اقدام کند.

    کلیددار شهر بناب اذعان کرد: شورا و شهرداری در بودجه سال ۹۷ نیز ردیف اعتباری خاص ای جهت حل پرسشها فرهنگی و کم کردن آسیب های اجتماعی در نظر گرفته است.

    برگزاری جشنواره سراسری «شعر غدیریه» با دریافت ۸۰۰ اثر

    این گزارش حاکی هست، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد ۶ ماهه این اداره اظهار کرد: طی این مدت ۲۰ برنامه تئاتر در این شهرستان تولید شده است که ۵۳ مورد در برنامه ها و مناسبت های متفاوت اجرا داده اند.

    حبیب صدقی افزود: در تولید این تئاترها۴۰ هنرمند فعالیت و همکاری داشته و جشنواره تئاتر شهرستان بناب نیز به مدت ۴ روز از فردا در بناب شروع به کار خواهد کرد.

    وی همچنین برگزاری جشنواره سراسری «شعر غدیریه» با دریافت ۸۰۰ اثر از شاعران سراسر کشور، برگزاری ۴ مورد نمایشگاه کتاب و انجام برنامه های متعدد فرهنگی از دیگر برنامه های این اداره در ۶ ماهه اول امسال خبر داد.

    دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب سپس با اشاره به گستره استفاده مردم از اینترنت تصریح کرد: در جهت پدافند غیرعامل در صدد شناسایی کانال های تلگرامی در سطح شهرستان هستیم که بتوانیم با مدیریت واحد از ظرفیت این اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در جهت جلوگیری از انتشار بعضی شایعات استفاده کرده و از این کانال ها به عنوان یک ظرفیت و با نگاه مثبت استفاده کنیم.

    این گزارش می افزاید، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بناب نیز در این نشست با اشاره به گستردگی استفاده از اینترنت بویژه دانش آموزان گفت: در اداره کل آموزش و پرورش استان اداره بنام آسیب های اجتماعی راه اندازی شده است است و در سطح شهرستان ها نیز این اداره در سطح کارشناسی آسیب های اجتماعی درحال راه اندازی است.

    علی موازن تصریح کرد: چون مردم و جوانان مکان و فضای مناسبی جهت تفریح ندارند از این رو استفاده از اینترنت را ترجیح می دهند، لیکن فضاهای ورزشی را به بخش شخصی واگذار کردیم و مردم نیز استفاده از اینترنت را نسبت به حضور در پارک ها و فضاهای سبز ترجیح می دهند و به همین خاطر اینترنت را از فضای بیرونی سالم تر دانسته و مضرات آن را کمتر می دانند.

    این مدیر فرهنگی آموزش و پرورش بناب با انتقاد از نبود کانون فرهنگی و هنری در شهرستان اذعان کرد: مکانی مثل دارالقرآن را داریم ولی امکاناتی در آن وجود ندارد!

    موازن سپس ایجاد کانون های فرهنگی و هنری را از اولویت های اساسی این شهرستان اعلام و اظهار کرد: اینترنت در کشور متولی و مسئول خاصی ندارد و سیاست خاصی را هم دنبال نمی کند و صرفاً به صورت پارتیزانی حرکت می کنیم و سیاست خاص و متولی خاص جهت اینترنت وجود ندارد.

    وی در عین حال تصریح کرد: اگر اینترنت و ضرورت کنترل آن جزو اولویت مسئولان است و به عنوان چالش به آن نگاه می کنند، باید وقت و اعتبار خاص ای به آن تخصیص یابد.

    معاون پرورشی آموزش و پرورش بناب در ادامه افزود: ۲۵ هزار دانش آموز در مقاطع متفاوت تحصیلی در شهرستان بناب مشغول تحصیل هستند و اگر آسیب اینترنت جهت این قشر ترساندن هست، باید اعتبار گذاشت.

    واژه های کلیدی: اداره | برنامه | استفاده | اینترنت | اینترنتی | آسیب های اجتماعی | اخبار اجتماعی

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار