بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۳۷)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (637)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (۶۳۷)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    پیام تقدیر سارا بهرامی، عالی ترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر، از مردم و همه کسانی که در این مدت به او ابراز لطف کرده اند.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۳۷)

    امیر ژوله و مهراب قاسمخانی با هم روی جلد یک مجله رفته اند و این عنوان عالی ترین موقعیت جهت دیدن دو کپشن طنز از این دو طناز مطرح کشور هست. یکی از دیگری بهتر :))

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    سحر قریشی در روز ۲۳ سوم بهمن، روز نیروی هوایی که روز ۱۹ بهمن است را تبریک گفت. یکی از عجیب ترین تبریک هایی که تابحال اینستاگرام صورت ها به خود دیده هست. نه توجیه زمانی دارد و نه علت منطقی!

    عکسی جالب و دیدنی از حنا زن صالحی هنگامی که کوچولو تر بود و به زور داده شده است بود به بغل عمو رضا عطاران!

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۳۷)

    با همین روند پست بعدی فریبرز عرب نیا، صفحه ای سیاه از اعماق سوراخ بینی اش خواهد بود.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    مهراب با زبان طنز از عالی ترین کارگردان جشنواره فیلم فجر انتقاد کرد.

    هادی حجازی فر بازیگر خوب سینما همه تلاشش را کرده که با یک پست داستان طور و ادبی از گزینش های هیئت داوران و اینکه فیلم لاتاری حتی خیار بلورین هم نگرفت، اعتراض کند، ولی خب هر کاری کند نخستین چیزی که به خاطرمان می آید، پشت دستی زدن به دهن رضا رشیدپور است و این تلاش جهت مؤدب بودن، موثر نیست.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۳۷)

    همه در جریان کولاک علی آقا کریمی، لشکر یک نفره علیه فساد شرکت یافته فدراسیون فوتبال هستیم، مانند هر لحظه مردم و همکاران و دوستانش با او هم صدا هستند. مثل همین پست حمایتی مهدی مهدوی کیا با تصویری خاص.

    پست مریم معصومی در کنار یک عزیز سندروم داونی، در حمایت از این کودکان دوست داشتنی.

    عرض ادب و ارادت نوید محمدزاده خدمت استادش.

    جشنواره تمام شد و هر کسی به سر کار مهم اش بازگشت، شقایق هم به خیابان های شهر.

    ماهور الوند و مهسا طهماسبی هم رفتند سر کلاس تا واحد های خود را بگذرانند.

    سلفی “پساسیمرغی” نوید محمدزاده و امیر جدیدی به همراه رفیقشان.

    عمو محمود شهریاری در کنار بهنام بانی در حاشیه برنامه ای که در شهر جم داشتند. واقعاً جناب شهریاری باید وقت زیادی از روزش را بگذارد تا بتواند انقدر خوب، بد ظاهر بزند!

    :))))

    متفاوت ترین تصویر العمل به جنجال حاتمی کیا را شهرام لاسمی داشت.

    و البته خود ایشان هم ساکت نبود و مدام پست هایی از این دست میگذاشت.

    فرهاد مجیدی کماکان دارد دوره های مربی گری را میگذراند. فکر نمیکنید این دوره گذراندن های فرهاد کمی بیش از حد معمول طول کشیده است؟ دارد وارد چهارمین سال میشود! بالاخره تئوری یک جا تمام میشود و باید عملی را شروع کرد.

    عکسی سنگین که پوریا عالمی در یک کتاب فروشی از اساتید عزیز آغداشلو، کیمیایی و طهماسب گرفته هست. این تصویر یعنی یک عمر کار کردن.

    خدایا نزنمش… خدایا نزنمش… یا صاحب صبر مددی…

    الناز زن شاکردوست کماکان در بیمارستان است و با دارو و فیزیوتراپی تلاش دارد آسیب وارد به پاها و گردنش را درمان کند. جهت الناز ارزوی سلامتی داریم و امیدواریم باز هم مثل سابق او را روی پاهایش ببینیم. تصاویری منتخب از عیادت های صورت ها از الناز عزیز. خاطره اسدی، بهاره افشاری و سحر قریشی.

    و همچنین امیر اقایی، ماها پطروسیان، سیروان خسروی و خیلی های دیگر. این عروسک ها را هم برایش میبرند تا در طول روز حوصله اش سر نرود.

    آقا یاسر هم به آتلیه رفته هست. خیلی هم عالی، یاسر هر کاری دوست دارد میتواند بکند.

    بنیامین در حال ورزش کردن در کلوب این سلفی را گرفته هست. باشگاهش هم خیلی لوکس و آنچنانی نیست و کاملاً مشخص است که نزدیک ترین کلوب به منزلشان را گزینش کرده است.

    حدیث میرامینی در روز تولدش اینچنین به وسیله همکارانش در سریال “هیئت مدیره” سوپرایز شد و همانطور که میبینید سورپرایز شدن از صورت و صورت او فوران میکند!

    محسن چاوشی و خان داداش.

    هیچگاه ندانستم که پیرزن ها و پیرمرد های روستایی چه تفاوتی با شهری ها دارند که از جانب صورت ها با نگاه جاذبه تروریستی به آن ها نگاه میشود و مدام در کنارشان تصویر میگیرند!

    بجنگ الناز عزیز، مطمئناً پیروز میشوی.

    تعبیر جالب حسین پاکدل از تولد هشت قلو های معروف یزدی که چند روز پیش به دنیا آمدند و دنیا را شگفت زده کردند.

    پروفایل تازه ترانه زن علیدوستی در توئیترش. تصویر درست حسابی که نمیگذارد، مجبوریم خودمان این تصویر ها را کشف کنیم! از حنا زن هم که کلا اثری در اینترنت نیست.

    آزادی های یواشکی فوتبالیست های قدیمی در آسانسور.

    درد و غم خود ترافیک کم نبود، چنین استوری هایی هم از ترافیک آپلود میکنند..

    سلفی عزیزان در پشت صحنه یک سریال تازه دیگر به نام “دختر گمشده” به کارگردانی احمد کاوری. با حضور هومن حاجی عبداللهی، کوروش تهامی، ماهچهره خلیلی، شهرزاد کمالزاده و سایر عزیزان.

    خبر درگذشت بانو فریده صابری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون خبری بود که در هیاهوی جشنواره گم شده است بود و نتوانستیم این ضایعه را تسلیت عرض کنیم که حالا این کار را میکنیم. روحشان شاد و یادشان گرامی باد. سریال دلنوازان ساخته حسین سهیلی زاده آخرین حضور زن صابری در دنیای هنر بود.

    سوشا با این لباس هایش، حاشیه می سازد و این حاشیه باعث میشود زیاد دیده شود. در واقع او جهت دیده شدن این لباس ها را میپوشد و با اینکه بسیار بابت این عنوان تذکر گرفته و حتی تا محرومیت هم پیش رفته، ولی لذت دیده شدن خیلی فراتر از این حرف هاست. مثل سوشا نباشیم.

    سلفی خندان سوسن پرور و مادر جان عزیزش.

    تن هر دو عزیز و هر دو ستون سینمای کشورمان سلامت باشد و امیدواریم هر چه سریعتر رخت سلامتی بپوشند.

    سلفی سنگکی مهراوه شریفی نیا که این کار او یعنی نان خریدنش بنظر خودش کاری بسیار خاص و جالب بوده است که تصمیم گرفته آن را با ما به اشتراک بگذارد.

    عکسی قدیمی و جالب از علی مشهدی که جهت رو کم کنی در برابر بهنام بانی به اشتراک گذاشته است!

    آیدا نامجو، نیلوفر هوشمند و سوگل قلاتیان بازیگران سریال لیسانسه ها که تا چند مدت بعد از اتمام سریال، از این مجله به آن یکی مجله ی کیوسک انتقال یافته میشوند.

    دکتر، شوالیه، روزنامه نگار، مدیرعامل، حاجی علی فتح الله زاده در حال گشت و گذار در دامان طبیعت.

    نهایت همراهی شیث رضایی با علی کریمی را شاهد هستید.

    علی کریمی این جمله از دکتر سوکراتس فوتبالیست اسطوره ای برزیل را بعد از حضورش در مناظره برنامه نود به اشتراک گذاشت تا از همه مردمی که به او لطف داشتند، تقدیر کند.

    این تصویر آتلیه ای بهاره افشاری پست نهایی مطلب امروزمان هست. از اینکه همراهمان بودید بسیار سپاسگزاریم. شب و روزتان خوش.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | سریال | تلگرام | تصویری | جشنواره | علی کریمی | اینستاگرام | جشنواره فیلم

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (637)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (۶۳۷)

    دانلود

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار