بلاگز

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات چند پیشنهاد از لیگ برتر داشتم/ استقلال پولش را دور نریزد ، پرویز مظلومی

    سرمربی پیشین استقلال گفت: جهت این فصل چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم ولی به علت بیماری مادرم از این پیشنهادات گذشتم. 

    چند پیشنهاد از لیگ برتر داشتم/ استقلال پولش را دور نریزد ، پرویز مظلومی

    پرویز مظلومی: چند پیشنهاد از لیگ برتر داشتم/ استقلال پولش را دور نریزد

    عبارات مهم : ایران

    سرمربی پیشین استقلال گفت: جهت این فصل چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری داشتم ولی به علت بیماری مادرم از این پیشنهادات گذشتم.

    پرویز مظلومی در گفتگو با مهر، در خصوص شرایط این روزهای استقلال و نتایجی که در هفته های اخیر کسب کرده هست، گفت: استقلال با اینکه در حال حاضر در بالای جدول نیست ولی بازی های خوبی ارائه می دهد. مطمئنم اگر این تیم خوب هدایت و از لحاظ معنوی و روانی با بازیکنان این تیم کار شود مطمئنا خیلی سریع به جایگاه واقعی اش بازخواهد گشت.

    چند پیشنهاد از لیگ برتر داشتم/ استقلال پولش را دور نریزد ، پرویز مظلومی

    وی تاکید کرد: امید ابراهیمی وزنه بزرگی جهت استقلال است و بعد از اینکه دوره مصدومیت را پشت سر گذاشت، توانسته نظم خوبی به خط هافبک استقلال بدهد. شاید اگر علیرضا منصوریان این بازیکن را در اختیار داشت هرگز چنین اتفاقاتی برایش رخ نمی داد.

    سرمربی پیشین استقلال در ادامه تصریح کرد: با شرایط و روندی که این روزها استقلال دارد مطمئنم جایگاهش در جدول بهتر می شود. این تیم الان در رده نهم جدول واقع شده است است ولی با دو یا سه برد به آسانی می تواند به بالای جدول هم برسد. البته استقلال هنوز محک مشکل نخورده است و اعتقاد دارم دیدار برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران و گسترش فولاد تبریز محکی جدی جهت این تیم نبود و بازی برابر پیکان و دیدار هفته آینده این تیم برابر سپاهان نشان خواهد داد که شفر تا چه اندازه در عملکرد استقلال تاثیرگذار بوده است.

    سرمربی پیشین استقلال گفت: جهت این فصل چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم ولی به علت بیماری مادرم از این پیشنهادات گذشتم. 

    پرویز مظلومی با انتقاد از گل نزدن مهاجمان استقلال گفت: موقعیت سازی در این تیم بسیار خوب است ولی مهاجمان عملکرد خوبی ندارند. باید خیلی از توپ هایی که روی دروازه ریخته می شود تبدیل به گل شود ولی اعتقاد دارم فشار و عدم اعتماد به نفسی در بازیکنان است باعث شده است تا نتوانند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند و افت کنند. سجاد شهباززاده یکی از عالی ترین مهاجمان فوتبال کشور عزیزمان ایران است ولی این روزها به خاطر استرس و عدم اعتماد به نفس افت کرده و نمی تواند به آسانی توپ را وارد دروازه حریف کند.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال نیاز به جذب یک مهاجم جهت نیم فصل دارد یا خیر، گفت: مهاجمان استقلال خوب هستند و باید با آنها کار شود. بیت سعید، قائدی، برزای کسانی هستند که اگر از آنها به درستی استفاده شود استقلال پولش را دور نخواهد ریخت و دوباره درگیر بدهی جهت خرید بازیکن نخواهد شد لیکن هیچ تیمی در نیم فصل مهاجمان خوبش را به فروش نمی گذارد و استقلال مجبور است به دنبال جذب یک مهاجم خارجی باشد. این مساله فقط باعث می شود دلالان سود کنند و استقلال به آسانی پولش را در هوا بریزد.

    سرمربی پیشین استقلال در خصوص مهدی قائدی و حسین حسینی گفت: قائدی را باید کم کم آماده کنیم تا به طور کامل به میدان برود. البته باید او را از حاشیه ها دور کنیم و اجازه ندهیم فوتبالش به خاطر پرسشها حاشیه ای از بین برود لیکن او بازیکن بسیار تکنیکی و دریبل زنی هست. ضمن اینکه حسین حسینی که این روزها به جای رحمتی درون دروازه قرار می گیرد و عملکرد خوبی هم داشته باید تنها تمرکزش بر روی تمرین کردن باشد، وارد حاشیه نشود و مطمئن باشد با این روند می تواند خیلی سریع یکی از سه دروازه بان ملی کشورمان باشد.

    چند پیشنهاد از لیگ برتر داشتم/ استقلال پولش را دور نریزد ، پرویز مظلومی

    مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت از تیم های لیگ برتری پیشنهاد داشته اید یا خیر گفت: شما من را می شناسید، عادت ندارم پیشنهاداتم را در بوق و کرنا کنم و جار بزنم. در این مدت از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد داشتم حتی هفته گذشته هم جلسه ای را با یکی از مدیران لیگ برتری برگزار کردم تا به شهرستان بروم ولی به خاطر بیماری مادرم و نیاز مبرمی که او به من دارد نتوانستم از پایتخت کشور عزیزمان ایران به شهرستان بروم.

    وی در خصوص حضور تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی و اینکه چه قرعه ای جهت کشور عزیزمان ایران مناسب است گفت: مردم نظرسنجی می کنند و می گویند خدا کند با تیم های تقریبا ضعیف همگروه شویم ولی من اعتقاد دارم باید با تیم های نیرومند در یک گروه قرار بگیریم تا عیار فوتبال ما مشخص شود. جام جهانی هر لحظه محل شگفتی ها هم بوده و کشور عزیزمان ایران می تواند شگفتی ساز باشد ولی باید انتقادی هم بازی های دوستانه تیم ملی بکنم. اگرچه همه آرزو می کنیم در جام جهانی موفق باشیم ولی باید بپذیریم بازی برابر پاناما و ونزوئلایی که با تمامی نفرات مهم به میدان نیامدند جهت ما بافایده نبود. مگر ما هنگامی که جهت حضور این تیم ها با آنها قرارداد می بندیم شرط نمی گذاریم که نفرات مهم خود را به کشور عزیزمان ایران بیاورند؟

    سرمربی پیشین استقلال گفت: جهت این فصل چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری داشتم ولی به علت بیماری مادرم از این پیشنهادات گذشتم. 

    سرمربی پیشین تیم ملی کشور عزیزمان ایران تصریح کرد: باید ببینیم با چه تیم هایی در یک گروه قرار می گیریم و بعد از آن تلاش کنیم با تیم هایی بازی کنیم که با تمام نفراتش ارزش برابر ما قرار بگیرند و یک محک جدی جهت تیم ملی باشند تا با آمادگی کامل وارد روسیه شویم.

    مظلومی در آخر خاطرنشان کرد: باید با تیم های خوبی از کشورهای آمریکای جنوبی، آفریقا و اروپا بازی کنیم تا ان شاء الله بتوانیم در جام جهانی حضوری موفق داشته و اگر خدا بخواهد از مرحله گروهی به دور بعد افزایش کنیم.

    چند پیشنهاد از لیگ برتر داشتم/ استقلال پولش را دور نریزد ، پرویز مظلومی

    واژه های کلیدی: ایران | استقلال | پیشنهادات | پرویز مظلومی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

    دانلود

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود کتاب لاتین
  • خرید کتاب لاتین
  • خرید مانگا
  • خرید کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز
  • کتاب روانشناسی به انگلیسی
  • کتاب زبان اصلی
  • کتاب خارجی
  • رفتن به نوار ابزار